اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ام وی ام X33 S با چانگان CS35

مقایسه ام وی ام X33 S با چانگان CS35

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه ام وی ام X33 S با چانگان CS35 می باشد که در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه ام وی ام X33 S با چانگان CS35 بپردازیم.

MVM X33 S

ام وی ام X33 S

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی ام وی ام X33 S

Changan CS35

چانگان CS35

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
42
بررسی چانگان CS35
انتخاب ماشین 3

MVM X33 S

ام وی ام X33 S

Top car

MVM X33 S

ام وی ام X33 S

مقایسه ام وی ام X33 S با چانگان CS35

ام وی ام X33 S یک کراس اوور سایز کوچک چینی است که توسط مدیران خودرو تولید و عرضه می‌شود. ام وی ام X33 نخستین بار در سال 1390 وارد بازار کشورمان شد اما رفته رفته ظاهر آن تغییر کرد و اکنون در مدل X33 S یا اسپرت به فروش می‌رسد.

ام وی ام X33 در واقع خودرویی محصول چری است و در کشور چین با نام چری تیگو 3 به فروش می‌رسد و مدل فعلی یک نسخه فیس لیفت است که در سال 2015 معرفی شد. ام وی ام X33 در نسخه اولیه به هیچ وجه طراحی ظاهری خوبی نداشت و البته از نظر کیفیت و ویژگی‌های فنی هم عملکرد مطلوبی ارائه نمی‌دهد.

 

ام وی ام X33 S

 

اما کمپانی چری در سال 2015 مدل فیس لیفت این کراس اوور را معرفی نمود که تغییرات ظاهری بسیاری را تجربه کرده و طراحی آن کمی بهتر شده است. فروش ام وی ام X33 S در ایران بر عهده مدیران خودرو است و در حال حاضر هم توسط این شرکت به فروش می‌رسد. البته ام وی ام X33 S به دلیل وضعیت نامناسب بازار، یکی از معدود خودروهای شاسی بلند حاضر در این رده قیمتی به شمار می‌رود.

 

مقایسه ام وی ام X33 S

 

چری سعی کرده تا چه در بیرون و چه در داخل کابین، از قطعاتی استفاده کند تا محصولش کمی اسپرت به نظر برسد. طراحی کابین ام وی ام X33 S مدرن است. در مرکز داشبورد یک نمایشگر دیده می‌شود و فرمان کلیدهای کنترلی را بر روی خود جای داده. از نظر کیفیت سواری و میزان صدای ورودی هم ام وی ام X33 S بهبود بسیاری در مقایسه با نسل قبل تجربه کرده و به مراتب بهتر شده است.

ام وی ام X33 S تجهیزات رفاهی چون استارت دکمه‌ای، نمایشگر 8 اینچی، تنظیم صندلی راننده در 6 و سرنشین در 4 جهت، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، چراغ دیلایت، کروز کنترل، سانروف، دوربین و سنسور دنده عقب را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کابین ام وی ام X33 S

 

ام وی ام X33 S از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که قادر است 136 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت یک جعبه دنده اتوماتیک CVT در نظر گرفته شده است. این قدرت چندان زیادی نیست ولی برای حرکت در مسیرهای شهری کافی است. به این نکته هم اشاره کنیم که ام وی ام X33 S باوجود اینکه نام شاسی بلند را یدک می‌کشد، خودرویی مناسب برای آفرود نیست.

ام وی ام X33 S در حال حاضر با قیمت 110 تا 120 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. از دیگر نکات منفی آن می‌توانیم به افت قیمت زیاد به هنگام فروش و بازار دست دوم نامناسب اشاره کنیم.

Changan CS35

چانگان CS35

مقایسه ام وی ام X33 S با چانگان CS35

چانگان CS35 یک کراس اوور شهری کوچک چینی است که سایپا تولید و عرضه آن را در ایران بر عهده دارد. چانگان CS35 نخستین بار در سال 1395 وارد بازار خودرو کشور شد و در حال حاضر هم بر روی خط تولید این خودروساز قرار دارد.

چانگان CS35 در سال 2012 در یکی از نمایشگاه‌های خودرو در کشور چین معرفی شد و به عنوان یکی از نخستین تلاش‌های چانگان برای ورود به کلاس خودروهای شاسی بلند به شمار می‌رود. CS35 تا پیش از معرفی CS15 به عنوان کوچک‌ترین شاسی بلند این کمپانی شناخته می‌شد.

 

چانگان CS35

 

البته چانگان در حال حاضر محصولات شاسی بلند زیادی در سبد محصولات خود دارد که مدل‌های به مراتب جذاب‌تر و مدرن‌تری از CS35 هستند. متاسفانه خودروسازان ایرانی حتی از میان محصولات خودروسازان چینی هم ارزان‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین نمونه‌ها را برای بازار کشورمان انتخاب می‌کنند در حالی که چینی‌ها در مسیر رشد در صنعت خودرو قرار دارند.

طراحی چانگان CS35 کاملا متوسط است و خودرو چندان زیبایی را در مقابل نداریم. البته چانگان یک بار این خودرو را فیس لیفت کرده که در مقایسه با مدل اولیه تغییراتی را در چراغ‌ها و سپرها تجربه کرده ولی سایپا همچنان با تاکید فراوان همان مدل اولیه را به تولید می‌رساند. در مجموع باید بگوییم که انتخاب یکی از دو خودرو حاضر در این مقایسه از نظر شکل ظاهری به سلیقه شما بازمی‌گردد اما ام وی ام X33 S کمی جدیدتر و اسپرت‌تر به نظر می‌رسد.

 

مقایسه چانگان CS35

 

چانگان CS35 از نظر طراحی داخلی وضعیت مطلوب‌تری دارد و طراحی آن به‌روزتر است. در مرکز داشبورد یک نمایشگر وجود دارد و در دو طرف آن ورودی‌های سیستم تهویه جای گرفته‌اند. کلیدهای کنترلی در زیر نمایشگر، کنسول وسط و نیز بر روی فرمان نصب شده‌اند. مطابق انتظار کیفیت متریال به کار رفته در کابین پایین است و بیشتر بخش‌ها از پلاستیک ساخته شده. صندلی‌های عقب هم فضای زیادی در اختیار سرنشینان قرار نمی‌دهند و برای استفاده در مسیرهای طولانی توسط افراد قدبلند گزینه مناسبی به شمار نمی‌روند.

از امکانات موجود در چانگان CS35 می‌توانیم به 4 عدد کیسه هوا، سانروف، کروز کنترل، سنسور دنده عقب، سانروف، تنظیم صندلی راننده در 6 جهت، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو، آینه‌های جانبی تاشو برقی مجهز به گرمکن و چراغ‌های جلو اتوماتیک مجهز به دیلایت اشاره کنیم.

 

 

changan cs35

 

چانگان CS35 از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که می‌تواند 123 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته به چرخ‌های جلو انتقال پیدا نمی‌کند. این قدرت به هیچ وجه زیاد نیست و باتوجه به عملکرد ضعیف جعبه دنده، در عمل با یک خودرو کاملا کند طرف هستیم. باید چانگان CS35 را کاملا یک خودرو شهری دانست و استفاده از آن در مسیرهای آفرودی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

چانگان CS35 در حال حاضر با قیمتی بالا در بازار به فروش می‌رسد. همانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی، چانگان CS35 به هنگام فروش افت قیمت زیادی دارد و ممکن است برای فروش خودرو خود به دردسر بیفتید.

در نهایت باید بگوییم که هدف ما از این مقایسه تنها مشخص کردن گزینه بهتر از بین این دو بود و توصیه ماشین 3 این است که اگر قصد خرید خودرویی در این بازه قیمتی را دارید، به سراغ رنو ساندرو استپ وی و بسترن B30 بروید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : ناصر
    تاریخ : 1397/05/24

    تو همه بررسی های cs35 عکس اشتباه گزاشتید نمیدونم نویسندتون کامنتارو میخونه یا کلا فقط میخاد یه مقاله ایی نوشته باشه. البته این که کلا هیچی از ماشین سر در نمیاره هم جای بحث داره برای سایت ماشین 3

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/05/25

      عکسا به نظر اشتباه نیستن فکر میکنم درست باشن

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/05/25

      کلا ماشین3 در مورد چانگان همیشه ... میگه...

  • user icon
    نویسنده : منصور رضایی
    تاریخ : 1397/10/09

    درود.
    واقعا مشابه دانستن ماشینهایی مثل ساندرو استپ وی و بسترن و.. با ماشین فوق العاده ای مثل چانگان ظلم بزرگیه.
    چانگان ماشینی به روز و خوبی در رنج قیمتی خودشه و دوستانیکه تا 150 تومن میخوان هزینه کنند بهترین گزینه چانگان cs35 هست شک نکنید.

  • user icon
    نویسنده : عیسی
    تاریخ : 1400/03/02

    سلام آقا خیلی اب دوستان نظر دادن احترام میزارم و ممنون هستم از تلاش نویسنده
    دوستان هر دو ماشین عالی هستن خیلی در رنج قیمت خود (شاید سوال کنید پس من گردن را انتخاب کنم)
    پاسخ:این رقابت سلیقه ای است و بستگی به نیاز های شما دارد

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading