اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه دانگ فنگ H30 کراس با برلیانس H320

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با برلیانس H320

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با برلیانس H320 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با برلیانس H320 بپردازیم .

Dongfeng H30 Cross

دانگ فنگ H30 کراس

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
42
بررسی دانگ فنگ H30 کراس

Brilliance H320

برلیانس H320

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
41
بررسی برلیانس H320
انتخاب ماشین 3

Dongfeng H30 Cross

دانگ فنگ H30 کراس

Top car

Dongfeng H30 Cross

دانگ فنگ H30 کراس

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با برلیانس H320

دانگ فنگ H30 کراس یک هاچبک پاشنه بلند چینی است که به دلیل چند سانت ارتفاع بیشتری که برای آن در نظر گرفته شده، برخی از مردم آن را یک کراس اوور می‌دانند در حالی که اینچنین نیست و H30 کراس تنها یک هاچبک است. دانگ فنگ یکی از کمپانی‌های چینی است که بیشتر در زمینه تولید خودروهای سنگین و تجاری فعالیت می‌کند اما به شکل گسترده‌ای هم در ساخت خودروهای سواری فعالیت می‌کند.

دانگ فنگ با برخی از کمپانی‌های مطرح خودروسازی دنیا هم همکاری دارد از جمله پژو سیتروئن و کیا و رنو. اما یکی از محصولات این کمپانی، همین H30 کراس است که در ایران توسط ایران خودرو تولید و عرضه می‌شود و از سال 1395 بر روی خط تولید قرار دارد.

 

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس

 

دانگ فنگ H30 کراس از نظر طراحی عملکرد متوسطی دارد و در روزهای ابتدایی هم به دلیل طراحی نه چندان مطلوب خود مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار نگرفت اما اکنون به دلیل اینکه رقیب آنچنان مطرحی ندارد و کمتر خودرو باکیفیتی در این بازه قیمتی قابل خریداری است، دانگ فنگ H30 کراس وضعیت خرید و فروش بهتری پیدا کرده است. البته در مقایسه با برلیانس H320 هر دو خودرو عملکرد مشابهی دارند و انتخاب بین آنها را باید به سلیقه مشتری واگذار کرد.

 

دانگ فنگ H30 کراس

 

طراحی کابین دانگ فنگ H30 کراس مدرن‌تر به نظر می‌رسد. کنسول مرکزی بخش‌هایی چون مانیتور، ورودی‌های هوا و کلیدهای کنترلی را در خود گنجانده و طراحی فرمان و صفحه آمپر هم قابل قبول به نظر می‌رسد. به علاوه از نظر فضای داخلی و کیفیت سواری، H30 کراس وضعیت مطلوبی دارد و برای استفاده یک خانواده گزینه مناسبی است.

دانگ فنگ H30 کراس تجهیزات رفاهی چون 4 عدد کیسه هوا، ایموبلایزر، نمایشگر 6.5 اینچی و سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو و 2 توییتر، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 6 جهت به همراه روکش پارچه‌ای صندلی‌ها، سنسور و دوربین عقب و سانروف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کابین دانگ فنگ H30 کراس

 

دانگ فنگ H30 کراس به یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که همان موتور TU5 است. این موتور توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور را دارد و آن را به وسیله جعبه دنده اتوماتیک ساخت Aisin ژاپن به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. دانگ فنگ H30 کراس عملکرد فنی چندان خوبی ندارد و ناهماهنگی میان جعبه دنده و موتور مشهود است. عملکرد آن هم به گونه‌ای نیست که با فشردن پدال گاز شما را به صندلی بچسباند و تنها برای همراهی در مسیرهای معمولی مناسب است.

دانگ فنگ H30 کراس از آنجا که به جعبه دنده اتوماتیک مجهز شده بازار خرید و فروش بهتری دارد و باوجود قیمت بالا در بازار، مشتریان خاص خود را دارد.

Brilliance H320

برلیانس H320

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با برلیانس H320

برلیانس H320 یک هاچبک چینی دیگر است که در بازار خودرو ایران به همراه سایر محصولات برلیانس حضور پیدا کرده است. خانواده برلیانس در کشورمان توسط پارس خودرو تولید و عرضه می‌شوند و از سال 1394 تاکنون بر روی خط تولید قرار دارند.

برلیانس H320 در واقع یک نسخه هاچبک از سدان H330 است که از نظر فنی تفاوتی میان این دو وجود ندارد و تنها تفاوت آنها نبود صندوق عقب در مدل هاچبک است. H320 به دلیل طراحی ظاهری نسبتا خوب خود مورد توجه مشتریان جوان و همچنین بانوان قرار می‌گیرد و در مدل‌های اتوماتیک بازار خرید و فروش خوبی هم دارد.

 

مقایسه برلیانس H320

 

طراحی کابین برلیانس H320 کمی ساده به نظر می‌رسد و متریال به کار رفته در کابین هم کیفیت چندان بالایی ندارد و فضای در نظر گرفته شده برای سرنشینان عقب هم چندان زیاد نیست و ممکن است افراد بلند قد در مسیرهای طولانی احساس چندان خوشایندی نداشته باشند. برلیانس H320 تجهیزاتی چون 2 عدد کیسه هوا، ایموبلایزر، تهویه مطبوع دستی و اتوماتیک و صندلی عقب با پشتیبانی از ایزوفیکس را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کابین برلیانس H320

 

برلیانس H320 با دو موتور 1.5 و 1.6 لیتری و نیز جعبه دنده‌های دستی و اتوماتیک برای مشتریان ایرانی قابل خریداری است که قیمت‌های متفاوتی دارند. از آنجا که ما این خودرو را با دانگ فنگ H30 کراس مقایسه می‌کنیم، باید مدلی را مد نظر قرار دهیم که قیمت نزدیک‌تری به خودرو مذکور دارد. بنابراین ما اینجا در مورد مدل 1.5 لیتری اتوماتیک صحبت می‌کنیم.

 

برلیانس H320

 

برلیانس H320 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که 103 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. یکی از مشکلاتی که در خودروهای خانواده برلیانس دیده می‌شود، عدم هماهنگی موتور و جعبه دنده است که ممکن است برای راننده آزاردهنده باشد. در مجموع باید بگوییم که برلیانس H320 و دانگ فنگ H30 کراس از نظر فنی برتری به یکدیگر ندارند و هر دو در یک سطح قرار می‌گیرند.

برلیانس H320 وضعیت خرید و فروش خوبی در بازار دارد و از نظر خدمات پس از فروش هم باید بگوییم هر دو خودرو راضی کننده هستند.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Ehsan
    تاریخ : 1397/06/30

    سلام مگه برلیانس کراس نداره که شما با نسخه هاچبک مقایسه میکنید یا اینکه هدف خاصی پشت این مقایسه است ماشین کراس با ماشین کراس مقایسه میکنن اگه هم منظورتون اینه به خاطر قیمت اینقدر اچ سی کراس کمتر از برلیانس کراس که نمیتونه رقابت کنه پس نباید نمره بالاتر از نسخه هاچبک برلیانس بگیره با تشکر

  • user icon
    نویسنده : عباس رضایی
    تاریخ : 1398/11/21

    باسلام ،اگه سوار جفتشون بشید و یه دوری بزنید میفهمید که h320 البته موتور 1650 واقعا توی این رنج قیمت از همه ماشینها بهتره

  • user icon
    نویسنده : عباس رضایی
    تاریخ : 1398/12/10

    کلا این سایت با برلیانس مشکل داره ، دلیلشو دیگه خودشون میدونند

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading