اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو تلیسمان و سوناتا

مقایسه رنو تلیسمان و سوناتا

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو تلیسمان و سوناتا می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو تلیسمان و سوناتا بپردازیم .

RENAULT Talisman 2016

رنو تلیسمان 2016

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی رنو تلیسمان 2016

HYUNDAI Sonata LF

سوناتا Lf

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی سوناتا Lf
انتخاب ماشین 3

RENAULT Talisman 2016

رنو تلیسمان 2016

Top car

RENAULT Talisman 2016

رنو تلیسمان 2016

مقایسه رنو تلیسمان و سوناتا

رنو تلیسمان 

 

تلیسمان جدید ترین فرزند کمپانی رنو است. رنو تلیسمان بازگو کننده زبان جدید طراحی رنو میباشد که از این رو باعث شده است تا اصالت، پرستیژ و ماندگاری را در تالیسمان مشاهده نمایید. رنو تلیسمان طراحی اش در اوج خلاقیت، ظرافت و هماهنگی است. همین موضوع باعث شده است تا مانند الماس در هر مکانی که قرار میگیرد با درخشش خود چشم های زیادی زا به سمت خود برگرداند. این سطح از کیفیت و هماهنگی در طراحی رنو تالیسمان داخل کابین هم حفظ شده است. رنو تلیسمان طراحی داخلی اش فوق العاده زیباست، رنو از بهترین متریال ممکن داخل تالیسمان استفاده کرده است، سطح کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار بالا میباشد و از نظر ابعاد هم جزء جادار ترین خودرو های کلاس خود محسوب می‌شود. در رنو تلیسمان فراتز از آنچه را که تصور کنید میتوانید بیابید. مهندسین رنو در تلیسمان یک سری از امکانات مانند نمایش اطلاعات روی شیشه جلو (HUD)، سامانه کمکی پارک خودکار و ترمز اضطراری فعال به کار برده اند که برای اولیت بار است در این کلاس و رنج قیمتی استفاده شده است.

 

رنو تلیسمان

 

این خوبی های بیش از حد رنو تلیسمان در بخش فنی هم ادامه دارد. به نوعی تلیسمان را میتوان پر بازده ترین و کم استهلاک ترین خودروی کلاس خود بر شمرد. در سینه رنو تالیسمان یک پیشرانه 4 سیلندر وجود دارد که 1618 سی سی حجمش است و توسط سیستم توربو شارژر تغذیه میگردد. پیشرانه رنو تلیسمان قابلیت تولید 200 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 260 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2500 دور در دقیقه را دارد. رنو تالیسمان پر توان برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 7.7 ثانیه زمان نیاز دارد و در سیکل ترکیبی هم تنها 6.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند. علاوه بر این پیشرانه پیشرفته گیربکس رنو تالیسمان هم فوق العاده عالی است و کاملا با موتور خودرو هماهنگ میباشد. این گیربکس به اختصار EDC نامیده میشود که 7 سرعته است و از نوع دبل کلاچ است. همچنین شما در رنو تلیسمان امکان تعویض دنده از پشت فرمان را دارد. تعویض دنده هایی دقیق، نرم، سریع و بدون تاخیر از ویژگی های رنو تالیسمان هستند.

 

رنو تلیسمان

 

رنو تلیسمان در بخش سواری عملکرد متوسطی دارد و تمامی مالکان آن از خشکی سواری و عملکرد نامطلوب سیستم تعلیق شکایت دارند. هندلینگ تالیسمان عالی است، فرمان پذیری اش دقیق میباشد و فرمان اطلاعات خوبی از سطح جاده را به دستان راننده منتقل میکند و از همه مهم تر ترمز های مطمئن و پر توانی است که به شما رضایت خاطر در رانندگی با هر سرعتی را میبخشد.

رنو تلیسمان که جدید ترین محصول رنو میباشد با ورود خود به بازار توانست در ذهن مردم کمپانی رنو را به دو بخش قبل و بعد این خودرو تقسیم کند. رنو تالیسمان در کلاس خودش و با توجه به قیمت مناسبش در کلاس خود تعریف جدیدی از واژه کیفیت را به ثبت رسانده است. رقبای مستقیم رنو تلیسمان کیا اپتیما JF و هیوندای سوناتا LF هستند که در میدان رقابت تلیسمان مقتدرانه هر دو خودرو را شکست داده است. تنها نقطه ضعف تلیسمان در سیستم تعلیق و سواری خشک آن است که باعث شده تا در بخش سواری، رقابت را به رقبا واگذار کند.

 

رنو تلیسمان

HYUNDAI Sonata LF

سوناتا Lf

مقایسه رنو تلیسمان و سوناتا

هیوندای سوناتا LF

 

این نسل سوناتا از نظر طراحی پخته ترین و به نوعی لوکس ترین سوناتای ساخته شده محسوب می‌شود. هیوندای ، سوناتا LF را بر اساس زبان طراحی جدیدش پیکر بندی کرده است و از این رو با جنسیس شباهت بسیاری دارد. سوناتا LF بر خلاف سوناتا YF که جوان پسند تر بود هم اکنون به شکلی شده است که رنج های سنی متفاوتی را جذب خود می نماید.

 

هیوندای سوناتا LF

 

المان های طراحی بدنه تا حدودی در داخل کابین هم رعایت شده است و به نوعی می توان آن را لوکس حساب کرد. ارگونومی کابین سوناتا LF مطلوب است اما در بحث متریال با اینکه بهبود یافته است هنوز هم ضعف‌هایی دارد و کمی توی ذوق میزند. فضاسازی و ابعاد سوناتا LF منطقی و حساب شده می باشد و در بحث امکانات رفاهی و ایمنی هم با اینکه در سطحی پایین تر از رنو تلیسمان قرار میگیرد اما مناسب، کامل و قابل قبول است.

 

هیوندای سوناتا LF

 

قلب تپنده هیوندای سوناتا LF 4 سیلندر است و 2359 سی سی حجم دارد. این پیشرانه قابلیت تولید 178اسب بخار قدرت و 225 نیوتن متر گشتاور را دارد و با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است. در موتور و گیربکس سوناتا LF یک لختی خاصی دیده می شود. در واقع سوناتا LF اصلا میل به شتاب گیری ندارد. علاوه بر این نسبت به نسل قبل بازدهی اش کاهش پیدا کرده است چون مصرف سوخت بالاتری را نسبت به گذشته به ثبت می رساند.

 

هیوندای سوناتا LF

 

در بحث سواری و سیستم تعلیق هم با وجود اصلاحاتی که مهندسین هیوندای انجام داده اند هنوز ضعف های زیادی دیده می شود. فرمان پذیری متوسط، سواری نرم، فرمان کم دقت و لاستیک های فاق کوتاه و خشک از بارز ترین نکات سواری هیوندای سوناتا LF هستند.

در کل سوناتا LF خودرویی است که در کلاس خود خودرویی نسبتا مناسب به شمار می رود و اصلاحات زیادی هم روی آن انجام شده است اما با همه ی این مسائل نقاط ضعف بسیاری دارد که حل نشده است و ارزش خریدش با توجه به این موضوع بسیار پایین آمده است.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : سعیده
    تاریخ : 1395/07/10

    رنو تلیسمان با موتور1600 توربو شارژش اصلا نمیتونه رقابتی با سوناتا با موتور 2400 و آپشن های فراوونی که داره داشته باشه همینطور خدمات پس از فروش رنو اصلا قابل مقایسه با هیوندا نیست ، به نظرم سوناتا هم پر طرفداره هم کم خرج و کم استهلاک

    • نویسنده : رضا محمد ابراهیم
      تاریخ : 1395/07/11

      سلام من خودم از طرفداران هیوندا وکیا هستم ولی باید در مقابل خودروی که از لحاظ طراحی و قابلیت فنی خوب کار شده تعصبی برخورد نکنیم در ضمن یادمون نره رنو تالیسمان محصول یک شرکت اروپایی باقدمت هست. موتور توربو در تمام شرکتهای مطرح مانند پورشه بی ام و بنز و ..... بکار میره با حجم موتور کمتر قدرت بیشتر ومصرف سوخت پایین تر و وزن کمتر باعث شتاب قابل قبول تر به شما میشه

    • نویسنده : کیوان
      تاریخ : 1395/08/02

      شتاب تالیسمان خیلی بهتر از سوناتا هستش ضمن اینکه حجمش کمتره و مصرفش پایین تره

    • نویسنده : سهيل
      تاریخ : 1395/12/03

      چي ميگي مومن تليسمان با موتور ١٦٠٠ سي سي خودش ١٩٠ اسب بخار توليد ميكنه كه سوناتا با موتور ٢٥٠٠ سي سي خودش ١٧٠ اسب....
      پسر خوب هيچ وقت ي كره اي ب كيفيت يه اروپايي نميرسه تو چ ميدوني ماشين چيه اخه نظر ندي بهتره

    • نویسنده : ماهان
      تاریخ : 1397/05/17

      سوناتا تن لشه اسب بخارش خیییلی کمه ولی اگه توربو بود خوب بود ولی تالیسمان سلطانه سلطان ولی حیف که دیگه نمیشه خرید با این قیمت های عالی و ارزان

  • user icon
    نویسنده : طوفان
    تاریخ : 1395/07/10

    مطمعن باشید رنو تلیسمان با طراحی جدید و انقلابی و اپشن های فراتر از رقبا و کیفت ساخت عالی رقیب سرسختی خواهد بود واسه هم رده های خودش خواهد بود.تنها نقطه ضعفش یدکی و مراکز خدمات و احتمالا بازار دست دوم میتونه باشه...ولی خودم شخصا اگه پول داشتم میخریدم

    • نویسنده : صادق
      تاریخ : 1396/02/17

      تالیسمان بازار فروش بسیار خوبی نسبت به گذشته ی رنو داره.

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1395/07/10

    قدرت موتور سوناتا با رنو تليسمان قابل قياس نيست،گرچه تو شتاب اوليه رنو بهتره ولي توي جاده با سرنشين و صندوق پر ، به پاي سوناتا نميرسه،بعدم ماشيني كه تازه اومده چطوري در مورد خدمات پس از فروشش امتياز ميدين، شركت رنو تو ايران كه در مورد محصولات قبليش خدماتي خوبي آرائه نكرده تا كنون و قيمت لوازم يدكيش و استهلاكش خيلي بالا است

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1398/05/30

      درسته. ولی مطمئن باش اونقدی که هیوندا تو تعمیرگاه میبینی رنو نمیبینی

  • user icon
    نویسنده : الیار سیدحمزه
    تاریخ : 1395/07/24

    دوستان من قبول میکنم تلیسمان بهتره ولی من اگه بخوام ماشین سدانی بخرم تو این رنج سوناتا رو انتخاب میکنم
    چون نگین خودرو اصلا شرکت قابل اعتمادی نیست(تجربه دارم که میگم)
    یکیم اینکه واقعا بنزین ایران بی کیفیته و ماشینی مثل تلیسمان که موتور توربو داره ماشین استهلاکش خیلی زیاد میشه
    البته این یه پیش بینی بود و اگه تلیسمان اومد دو سال بدون ایراد کار کرد و با بنزین سازگار شد اونوقت قطعا انتخاب من تلیسمانه

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1395/07/27

    من نمیدونم چرا هنوز دوستان به حجم موتور نگاه میکنن؟؟؟شتاب رنو تلیسمان قابل قیاس با سوناتا نیست هرچند سوناتا موتور2400 سی سی داشته باشه.
    زیبایی و طراحی انقلابی و سواری خوب فرانسوی رنو رو برتر از هیوندای میکنه.من که نفهمیدم توصیف کره ای سوارها از سواری خوب چیه؟؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : ولی اله اسلامی
    تاریخ : 1395/07/28

    برخی دوستان صرف اینکه عدد2400 سی سی موتور سونوتا از 1600 تالیسمان بیشتر گفته اند که تالی نمیتونه سونوتا را بگیره . عزیزم 199 اسب بخار تالیسمان و 178 اسب بخار سونوتا یعنی قدرت موتور 15% بیشتر .
    دوم اینکه گشتاور 260 اونهم در دور نسبتا پایین 2500 یعنی شتاب نسبتا بسیار خوب نسبت به سونوتا .
    فقط همانطور که دوستمان گفتند کیفیت بنزین ایران باید ببینیم در دراز مدت با توربو شارژ چه می کند .

    در هر حال دنیا داره به سمت خودرو هیبرید و توربو شارژ میره . پس تعمیر کارای ما یواش یواش باید مهارتشان را ببرن بالا . چون ایران هم با این قافله با کمی تاخیر پیش خواهد رفت .

    • نویسنده : میلاد
      تاریخ : 1395/08/02

      سلام
      شما میگید چون هبیرید یا توربو کلا نمیتونه با بنزین ایران خوب کار کنه
      مگه شما فکر میکنید که بنزین از داخل توربو رد میشه؟؟؟
      نه
      یکی میگه سوناتا چون 2400 سی سی تو جاده با صندوق پر بهتر از تالیسمان؟؟
      نه!!!
      رنو تالیسمان به کمک گیربکس 7 سرعته دوکلاجه!!
      کارخونه پرچم دار رنو حجم فضای صندوق تالیسمان رو زیاد کرد یعنی نسبت به سوناتا بزرگ تر
      با این حال بازم به سوناتا نمیرسه؟؟؟؟
      خخخخ

    • نویسنده : Milad
      تاریخ : 1395/08/07

      شما بخر بیا ببینم تو جاده بهم میرسی یا نه
      عزیزم بپا با توربوش پیستاناتو آب نکنی
      من دنده رو خودم تا 4.5 رو رد نکنه عوض نمیکنم
      جرات داری دور موتورت رو بالای 4 عوض کن
      یه سال بعد میبینمت تعمییرگاه اونجا پرچمو نشونت میدم.
      یکم اصلا راجب مزیت های توربو و عملکردش تحقیق کنید بعد تز بدین که یکی که این چیزا رو میدونه نظراتو میخونه زورش نگیره.

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1395/07/28

    سلام. مسئله مهم در مورد موتورهای با حجم کم و توربودار طول عمر موتور پایینیه که دارن ولی موتورهای با حجم بالا و بدون توربوی ساده عمر مفید خیلی بالاتری دارن ضمنا سوناتا ال اف اکثر این ایرادهایی رو که نوشتن رو نداره و فرمان پذیری عالی و نرم و کابین کاملا بی صدا و جز ایمن ترین خودروهای تولیدی دنیا هستشTS+(تست شده تو موسسه ایمنی بزرگراه های آمریکا) حالا چطوری رنو از هیوندا ایمن تر شد من نمیدونم!!!!!!

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1395/10/12

      قرار نیست شما همه چیز رو بدونی

    • نویسنده : کارمن
      تاریخ : 1395/11/29

      اگه کمی مطالعه کنید متوجه خواهید شد که توربو ربطی به سوخت نداره که با بنزین ایران آسیب ببینه. بلکه توربو هوای فشرده را وارد موتور میکنه تا کارائی بالا بره. ماها این همه از سطحی نگری آسیب دیدیم ولی بازم ول کن نیستیم.

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1395/07/28

    سلام. دوستان یه سر بی زحمت بزنید به مقایسه این دو خودرو تو سایت های آمریکایی و مقایسه سوناتا ال اف با تویوتا کمری هوندا اکورد و... تو مجله ها و سایت های معتبر آمریکا . به نظرم نویسنده مقاله ال اف رو با وای اف اشتباه گرفته و ایراد های هیوندا وای اف رو که تو ال اف دیده نمیشن رو دوباره ذکر کرده!

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/07/30

    دوستان به نظر شما از بین تالیسمان 2016 و جنیسیس 2013 صندوقدار, کدوم یکی رو میشه انتخاب کرد؟تشکر

  • user icon
    نویسنده : Alireza_moghtaderi
    تاریخ : 1395/08/02

    به نظر من که سوناتا ال اف بهتره

  • user icon
    نویسنده : Alireza_moghtaderi
    تاریخ : 1395/08/02

    از نظر من که اصلا تالیسمان اصلا با سوناتا قابل مقایسه نیست چه از لحاظ فنی و چه امکانات

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/08/02

    محصولات رنو رو مفت هم بدن میفروشم پولشو میزارم بانک.
    جالبه ملت جوری راجب ماشین کره ای ایراد میگیرن فکر کردن منظورمون پرایده!
    نصف این شرکت کننده های نظرسنجی پراید سوارن
    محصولات کره ای هنوز جای پیشرفت دارن ولی رنو!!
    اسم فرانسه رو یدک میکشه ولی یه سوال
    تو خوده فرانسه به اندازه پراید ما شهرت داره؟

    • نویسنده : عادل
      تاریخ : 1395/11/26

      آره جون خودت. خودتی ....

    • نویسنده : عرفان
      تاریخ : 1396/08/07

      دوست عزیز رنو کمپانی هست که 115 سال قدمت داره تو فرمول1 همیشه سازنده بوده و هست داری با برندی مقایسه میکنی که قبل انقلاب حسرت ماشینای ایران خودرو و میخورد من نمیگم هیوندا بده نه اونا کلی پیشرفت کردن اما هرگز یه برند اروپایی و کوچک جلوه نده اونم غولی مثل رنو ماشین اروپایی همیشه کلاس خاص خودشو داره

  • user icon
    نویسنده : همایون
    تاریخ : 1395/08/02

    فقط یک جمله:از رنو به این قراضه ای بعید بود!!!

  • user icon
    نویسنده : رسا
    تاریخ : 1395/08/02

    به نظر من تالیسمان خیلی بهتر از سوناتا هستش چون تالیسمان هم از نظر فنی زیبایی و شتاب و قدرت از سوناتا بهتر هستش سوناتا lfحتی از نظر خدمات وشتاب وامکانات به پای اپتیما 2016 هم نمیرسه!!!

  • user icon
    نویسنده : مهدی شریفیان
    تاریخ : 1395/08/03

    به نظر من بعضی از کارشناسی های سایت بیشتر نظر شخصیه تا اینکه یه نظر کارشناسی باشه نمونش اینکه خوده شرکت نگین خودرو کاملا خدمات پس از فروش ضعیفشه قبول کرده گفته سعی میکنیم این مسله رو تقویتکنه رو چه حسابی شما این نمره رو دادی خدا میدونه سایت شما یکی از سایتای مورده علاقمه دوست دارم بدون نقص و بدون تعصب واقعیت هارو منعکس کنه با تشکر

  • user icon
    نویسنده : Alireza
    تاریخ : 1395/08/08

    واقعا رنو شاهكار كرده!
    قدرت ، زيبايي،إمكانات، كفيت همه اينا تو تاليسمان جمع شده ... به اين ميگن خودروي با اصالت.
    موندم چرا تاليسمانو با اپتيما و سوناتا مقايسه ميكنن در صورتي كه اصلا عددي نيستن .
    در ضمن ياد اوري كنم تاليسمان از سيستم پيشرفته اي بهره ميگيره كه تو هيچ خوروي با اين قيمت وجود نداره تقريبا ميشه گفت مانند سيستم مانيتور ولوو xc90

  • user icon
    نویسنده : Hh
    تاریخ : 1395/08/16

    شک نکنید چه از نظر طراحی و چه از نظر فنی و تکنولوژی تلیسمان یه سر و گردن بالاتره، مردم ما کلا رو هرچی دارن متعصب هستن، خواه پراید باشه خواه بنز باشه

    • نویسنده : میثم
      تاریخ : 1395/08/21

      بدبختی ما ایرانیها واسه اینه که خودروی کره ای رو برامون کردن آرزو اون موقعی که ایران و کره با هم استارت زدن رنو کلی جلو بود نمیگم ماشینهای آسیایی همشون بدن ولی خودروی مورد بحث دیگه سوناتا رو تو جیبش میگذاره انصافم خوب چیزیه

    • نویسنده : Amir
      تاریخ : 1395/08/29

      دوستان این رنو همان رنو ای هست که به وقتش مارو تحریم میکنه و واردات قطعاتشو رو ما میبنده و اصلا قابل اعتماد نیست
      و جا داره بگم دوستان من 5سال امریکا بودم و در امریکا حتی بیشتر از محصولات خودشون از محصولات ژاپنی و کره ای به وفور استفاده میکنن و بسیار راضی هستن و یک بار محصول فرانسوی در اونجا نمیبینید .. حتی دبی یا قطر یا کویت که بسیار عشق ماشین هستن هیچوقت سمت مشین های فرانسوی نمیرن با این که بنزین های بسیار بهتری نسبت به ایران دارن ولی بازم سمت ماشین های فرانسوی نمیرن ..پس بهتر است یکم تحقیق کنیم و ببینیم کره دنیارو گرفته نه فقط ایران رو !! پس نیایم بگیم چرا واسه ما محصولات کره ای ارزشمند شده! واسه خیلی کشورهای بزرگ دنیا معتبر هست

    • نویسنده : Milad
      تاریخ : 1395/09/15

      افرين امير منم مدام تك تك اين نكته ها رو گوش زد ميكنم
      كو گوش شنوا

    • نویسنده : عادل
      تاریخ : 1395/11/13

      امیر خان دلیلش اینه که سهام دار اصلی شرکتهای کیا و هیوندای دست آمریکا است. پس سانگ یانگ که اولین خودروساز کره است و لایسنس بنز و یدک می کشید چرا حضور نداره. رنو دومین پرفروش اروپا و با اخذ سهم نیسان سومین پرفروش در کل شده. احتمالا این همه خریدار رنو و زیر مجموعه اش باید قبل از خرید از شما مشاوره میگرفتن. ضمنا رنو این سالهای اخیر با خودروهای جدید مگان و تلیسمان و ... بازارو بدست گرفته. تو مجله خودرو امارات هم نیو کولیوس بهترین شاسی بلند رنج خودش شده و ... . من فکر کنم کره ای ها خودشون اینقدر تعصب خودروهاشونو ندارن که بعضی از ایرانیها. هر چند اگه الان اکثر این افراد خودرو کره ای نداشتن تو تیم مقابل توپ میزدن.

  • user icon
    نویسنده : سروش
    تاریخ : 1395/11/03

    به خدا معلومه ماشین سرتون نمیشه اخه ماشینه اروپایی کجا کره ای کجا کره ایا مشتی اشغالن که فقط بازار ایران ایرانو گرفتن حتی ژاپنیا هم حرفی مقابل اروپایی ندارن تو امریکا قیمت چینی و کره ای یه حدن همین سوناتا الان تاکسی های کرن خودشونم میدونن ماشین مضخرفین اما ایرانیا گول ریخت به نسبت لوکسشو میخورن و با این قیمت تو ایران میخرن من خودم وای اف داشتم دو سه ماه پیش فروختمش خداییش ماشین خوبی بود اما واقعا الان تالیسمان دارم حس میکنم قبلا پراید داشتم حالا از همه چی بگذریم نمیدونم این دولت چرا 6 و 8 سیلندرو ممنوع کردنمن میخواستم شاسی بلند بخرم اما هر چی فکر کردم دیم نمیشه 200 ملیون بدم به یه غولی که با موتور ضعیفش تکون نمیخوره قبلا مشکل بنزین بود حالا که برطرف شده یکی بگه که چرا 6 و 8 سیلندر وارد نمیکنن و ما از خودرو های المانی و اروپایی های دیگه محروم شدیم

  • user icon
    نویسنده : liiya
    تاریخ : 1395/11/04

    تنها ماشینی که بیشتر از 80 میلیون ارزش نداره سوناتا 2016 و 2017 هستش وتنها ماشینی کهتا 960میلیون ارزش داره تلیسمان هستش

  • user icon
    نویسنده : کامبیز
    تاریخ : 1395/12/16

    متاسفانه خیلی از اظهار نظرها مغرضانه و غیر کارشناسی بنظر میرسه
    قبل از هر چیز فراموش نکنیم که تلیسمان و کولیوس جدید که از همه دل میبرن! ساخت جوینت ونچر رنو و سامسونگ موتور در کره جنوبی هستن. بله همون رنویی که تا پیش از این دو خودرو هر وقت آرمش رو میدیدیم اه اه میکردیم که چقدر زشته.
    و اما کیا و هیوندای. اینکه اظهار نظر شخصی کنیم یا طرفداری بدون اطلاع کار درستی نیست. بهتره به رنکینگ های جهانی و بخصوص بازار آمریکا نگاه کنیم که چه جایگاهی تونستن بدست بیارن. در حال حاضر بعد از هوندا آکورد، اپتیما و سوناتا در رده بندی KBB در سدان های زیر 25000 دلار رتبه دوم و سوم رو دارن
    https://www.kbb.com/car-reviews-and-news/top-10/best-sedans-under-25000-2017/2100001708-3/
    در رده بندی بالاترین قابلیت اطمینان برندها هم باز این دو برند تک رقمی هستن
    http://www.clark.com/most-least-reliable-cars-consumer-reports

  • user icon
    نویسنده : اردوان حيدري نژاد
    تاریخ : 1396/01/20

    اول اينكه اپشن هايي كه سوناتا داره تليسمان نداره دوم وقتي سواره تليسمان ميشي بو بد به خاطر مواد بازيافتي ميده سوم موتور سوناتا ٢٤٠٠سي سي ولي تليسمان ١٦٠٠ كه باپيكان هيچ فرقي نداره چهارم اينكه از نظر جسه سوناتا بزرگ تره و ايمن تره پنجم رنو به خاطر داشتن توربو هايي كه با بنزين ايران نميسازه موش ازمايشگاهي هست ششم اگر توربو هاش خراب شد كه خراب هم ميشه بايد كلي بگردي وخدا تومن هم پول بدي هفتم اينكه داخش ميشيني فرمونش پلاستيكيه هشتم اگر درگ بزارن به خاطر توربو تليسمان جلو ميزنه ولي بعدش كه مربوط به سرعته سوناتا قورتش ميده

    • نویسنده : صادق
      تاریخ : 1396/02/17

      اپشنهای تالیسمان خیلی بیشتر از سوناتا یا حتی گرنجور هست.
      راجع به بنزین هم براش فیلتر گذاشتن
      پیکانهایی که شما سوار میشی خیلی خفنن
      حداکثر سرعت تالیسمان 225 ولی سوناتا 210 هست

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/02/06

    من سوناتا 2015 دارم و دوستم تالیسمان. از نظر شکل و ظاهر، هیبت سوناتا بهتر و ابعاد مناسبتری دارد. تالیسمان برای هیدرودینامیک تر شدن، سقف کوتاهتری نسبت به سوناتا دارد که همین باعث شده فضای داخلی بخصوص سرنشینان عقب در تالیسمان، ارتفاع کمتری داشته باشند و فضای مناسبی فراهم نکند. طراحی و داشبورد بخصوص مونیتور سوناتا خیلی زیباتر از تالیسمان طراحی شده و در کل از لحاظ ظراحی داخلی و فضا، سوناتا بهتر است. اما تالیسمان 1600 سی سی با سیستم توربوشارژر، قدرت و شتاب بیشتری نسبن به سوناتا داشته و سیسام تعلیق آن در جاده بهتر عمل میکند. در کل، سوناتا دارای طراحی بیرون و داخل بهتر و فضای سرنشینان مناسب تر است در حالیکه تالیسمان، قدرت و شتاب بیشتری دارد.

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/04

    سلام
    من از نظرات همه دوستان استفاده کردم. خودم سوناتا lf خریدم و بعد موقعیتی فرام شد و رنو تالیسمان رو امتحان کردم.
    اگر مسئله خدمات پس از فروش رنو مطرح نبود ترجیحا رنو رو جایگزین میکردم. ولی نباید از حق گذشت که سوناتا ال اف مزایای خاص خودش رو داره و انتخاب بین این دو به سلیقه فرد بستگی داره... ضمنا بازار اکثر خودروها این روزها افت کرده و حتی سانتافه پر طرفدار هم دیگه بازار فعالی نداره... پس افت قیمت بازار سوناتا عمومی هست ... و تحویل ۴ ماهه تالیسمان و کمبودش قیمت کاذب ایجاد کرده... باید صبر کرد و بعد از تعادل بازار در باره استقبال این دو خودرو مقایسه انجام داد

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/04/19

    خوشم میاد یکی نشسته پیام اونایی رو که از سوناتا حمایت کردن رو لایک میکنه...
    سوناتا که هیچ وقت به تلیسمان نمیرسه،اصلا شکی توش نیست

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1396/05/22

    سلام. بنظرم دوستان باید تعصب رو کنار بزارن بعد نظر بدن. من خودم کمری و سوناتا و آزرا و جنسیس و سانتافه نیو داشتم. الانم تلیسمان دارم. یه ماشین اروپایی مدرن و عالی با کلی امکانات بالا و بروز. واقعا هر انسان عاقلی میفهمه تلیسمان چقدر مدرنه. درباره توربو هم خیلیا بدون اطلاع ایراد گرفتن که منو یاد انتقادهایی که از گیربکس اتوماتیک شده بود انداخت. یادمه اوایل چقد علیه ماشین دنده اتومات همین حرفارو میزدن🤣🤣 کسی منکر بی کیفیتی بنزین ایران نیست که اونم با تمهیدات که رنو تو فیلترهای این ماشین انجام داده جای هیچ نگرانی وجود نداره و رنو با اطمینان کامل ۵ سال گارانتی و تضمین کرده. واقعا انتقادها کاملا سطحی هست‌ و کسایی نظر دادن که حتی ۱ دقیقه هم تلیسمان رو نه سوار شدن نه روندن.

    • نویسنده : عرشيا
      تاریخ : 1396/06/04

      ماشين رو بايد توي شرايط سخت تست كرد . تاليسمان رو بنداز جاده چالوس با چهار تا سرنشين 50 كيلو بار تو صندوق ببين نفسش ميگيره طفلكي ، فقط خوشگله . سوناتا يه ماشين اصالتا امريكائئيه و جون سخت .امتحانش رو هم پس داده

  • user icon
    نویسنده : مهرسا
    تاریخ : 1396/05/30

    رنو تاليسمان بهترين ماشين به نظرم ما هم هيوندا داريم هم تاليسمان ولي تاليسمان خيلي خوبه هم فني هم صوتي تصويري عاليييي

  • user icon
    نویسنده : حسن
    تاریخ : 1396/06/04

    با آمدن تلیسمان و مگان GT فاتحه خودرو های کره ای خونده است.در ضمن شرکت خودرو سازی رنو شده بزرگترین خودرو ساز جهان.اما خودرو های کره ای چی؟؟؟؟؟همه ماشيناشون عین پرایده.من از خیلی از ماشین های رنو استفاده کردم از جمله تلیسمان و از همشون هم راضی ام.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/06/04

    شما اگه میخواهید مقایسه کنید هیوندای ای ۲۰ بایک ماشین ۱۶۰۰ فرانسوی مقایسه کنید.تو اروپا و کانادا کیاو هیوندا رو بهتر از ماشینهای فرانسوی میدانند.

  • user icon
    نویسنده : Shahram
    تاریخ : 1396/06/04

    انتخاب روي كاغذ با انتخاب واقعي و عملي مردم زمين تا آسمون فرق داره!
    بيشتر از ٩٠٪‏ كسانيكه ميگن تاليسمان بهتره موقع امتخاب سوناتا رو انتخاب ميكنند
    چون ميدانند رنو در ايران خدمات و قطعات و بازار دست دوم بسيار ضعيفتري از هيوندايي داره

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1396/08/23

    سوناتا کم استهلاکه و کم خرج ، خدمات پس از فروش خوبیم داره ولی فرانسوی ها هر موقع خواستن فروش قطعاتشون را متوقف کردند و خدمات پس از فروش خوبی ندارند.
    اگر دوباره عشقشون کشید قطعات ندادند هیچ کس دیگه این خودرو را ازتون نمیخره ولی سوناتا امتحان خودش را در بدترین شرایط تحریمی کشور پس داده.
    فرانسویها ادمهای اشغالین اصلا بهشون اعتماد نکنید پژو ایران خودرو را به مرز تعطیلی کشوند . رنو هم همیشه ایران را بصورت مقطعی میبینه اصلا ایرانیها از نظر انها ادم نیستن

  • user icon
    نویسنده : مرتضي
    تاریخ : 1396/09/06

    من با سوناتا كاري ندارم.ولي هميشه ماشيني بخريد كه نقد باشه و لوازمش همه جا باشه.هيوندا و كيا رند بازارن.عين پول نقد ميمونن،وگرنه سواري و اپشن همه ماشينا تو اين رنج قيمتي حدودا شبيه هم هستن،معمولا ماشيناي بالاي ١٠٠ تومن فرانسوي تو ايران ج نداده.نمونه زياد داره.٢،٣ سال اومده و يهو ناپديد شده اما هيوندا و كيا حالا خوب يا بد تو ايران جا افتاده،هميشه واسه خريد ماشين اول به بازار خريد ر فروشش فكر كنيد
    خيلي مخلصم

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1400/08/30

    دوستان عزیز بنده اول تلیسمان داشتم بعد فروختم سوناتا هیبرید خریدم انصافا تلیسمان به پای سوناتا نمیرسه،از سوناتا خیلی راضی ترم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading