اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه سانتافه و سورنتو 2010

مقایسه سانتافه و سورنتو 2010

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه سانتافه و سورنتو 2010 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه سانتافه و سورنتو 2010 بپردازیم .

KIA SPRENTO

سورنتو 2010

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی سورنتو 2010

HYUNDAI SANTAFE

سانتافه 2010

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی سانتافه 2010
انتخاب ماشین 3

KIA SPRENTO

سورنتو 2010

Top car

KIA SPRENTO

سورنتو 2010

مقایسه سانتافه و سورنتو 2010

 کیا سورنتو

 

سورنتو همزمان با تغییر زبان طراحی کیا وارد بازار شد و از اینرو  چهره ای جذاب و متفاوت را دارا میباشد . کیا سورنتو ظاهرش پویا و اسپرت است .  چراغ های زنون در جلو ، LED در عقب ، گلگیر های بر آمده ، جلو پنجره خاص ، سپر عقب حجمی و ... همه و همه به این نسل کیا سورنتو ظاهری بخشیده است که نسبت به هیوندای سانتافه و دیگر رقیبانش زیباتر ، جذابتر ، اسپرت تر و متفاوت تر میباشد . طراحی داخلی کیا سورنتو با ظاهرش هماهنگ است و جذابیت خوبی دارد . داخل کابین خطوط منحنی و ترکیبات زیبایی به کار رفته است که به جذابتر شدن و بهتر دیده شدن کابین کیا سورنتو کمک بسزایی میکند .

 

 کیا سورنتو

 

کیفیت متریال به کار رفته و کیفیت ادوات خوب و قابل قبول است و کیفیت ساخت نیز بالاست . از نظر ابعاد داخلی کیا سورنتو کاملا جادار است و فضای سرنشینان ردیف جلو و دوم کاملا راحت و جادار است و ردیف سوم هم کمی فضایش تنگ است ولی در کل همه چیز در کابین کیا سورنتو خوب بنظر میرسد . عایق بندی کابین کیا سورنتو مناسب است و سرنشینان داخل کابین در آرامش به سر میبرند . سطح تجهیزات در کیا سورنتو  بالاست و سرنشینان از این نظر کمبودی احساس نمیکنند . امکانات ایمنی این مدل هم با توجه به قیمت کامل به نظر میرسد . کیا سورنتو در بلند مدت به طور  نسبی کیفیت قطعات خود را حفظ میکند  اما اجزای اتاق آن در بعضی از نمونه ها به سر و صدا میافتد که چندان نکته جالبی نیست .

 

 کیا سورنتو

 

قلب تپنده کیا سورنتو  6 سیلندر خورجینی میباشد و 3342  سی سی حجم دارد . کیا سورنتو با تکیه بر این پیشرانه241      اسب بخار قدرت و 313  نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . کیا سورنتو به لطف وزن سبک و قدرت قابل قبول پیشرانه شتابگیری اش در هر لحظه خوب است و نیاز های شما را بر آورده میکند . علاوه بر این به لطف سیستم های پیشرفته به کار رفته درون پیشرانه مصرف سوختش هم مناسب است . کیا سورنتو جز ء معدود خودرو های کره ای میباشد که از استهلاک پایینی برخوردار است . . یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت پیشرانه به چرخ ها را دارا میباشد . دنده های این گیربکس به نرمی و در زمان مناسب تعویض میشوند و عملکرد سریع گیربکس نشان از هوشمند بودنش است و هماهنگی خوبی هم با پیشرانه دارد . تنها ایرادی را که میتوان از بخش فنی کیا سورنتو به طور جدی گرفت بحساس بودن پیشرانه به انجام سرویس های دوره ای است .

 

 هیوندای سانتافه  2016

 

سواری کیا سورنتو به لطف کمک فنر های پیشرفته و  عملکرد خوب سیستم تعلیق نرم است و راحتی خوبی را برای این خودرو به وجود آورده است . کیا سورنتو دارای هندلینگ خوبی است و کاملا سواری و راندن جذاب ، دلنشین و لذت بخشی دارد . سیستم فرمان کیا سورنتو هم دقیق است و فرمان پذیری این خودرو خوب و جذاب است . ترمز های کیا سورنتو نیز عملکرد خوبی دارند و به خوبی از عهده توقف این خودرو بر میایند .

کیا سورنتو  انتخابی مناسب در گروه شاسی بلند ها میباشد که علاوه بر مزایایی چون جذابیت ظاهری ، پیشرانه قدرتمند ، شتابگیری خوب ، هندلینگ بالا و .... پر طرفدار است و بازار خوبی دارد و از طرفی هم خدمات پس از فروش خوبی برای آن ارائه میشود . کیا سورنتو پدر مقایسه با هبوندای سانتافه ارزش خرید و کیفیت کاملا بهتر و بالاتری را در کنار ظاهر زیبا تر و عامه پسند تر  به شما ارائه میدهد .

 

HYUNDAI SANTAFE

سانتافه 2010

مقایسه سانتافه و سورنتو 2010

 هیوندای سانتافه 2010

 

هیوندای سانتافه 2010 در واقع نسل دوم سانتافه است که مجموعه ای از تغییرات روی آن اعمال شده است که گستره آن از فیس لیفت ماینر ظاهری تا موتور قدرتمند تر و ... میباشد . ظاهر هیوندای سانتافه کمی خاص است و چندان عامه پسند نمیباشد . طراحی چهره جلو خودرو خشن به نظر می آید و عقب خودرو هم نمایی ساده را دارا میباشد . گرافیک چراغ های هیوندای سانتافه با طراحی آن هماهنگ میباشد . چراغ های جبو هیوندای سانتافه با جلو پنجره آن و طراحی سپر هماهنگی خوبی دارد و به جذاب و خشن بودن سانتافه کمک بسزایی کرده است . طراحی داخلی هیوندای سانتافه ساده است و جذابیت چندانی ندارد و چیدمان آن ممکن است برای شما بعد از مدتی کسل کننده شود . کیفیت قطعات کابین هیوندای سانتافه خوب است اما سطح کیفیت ساخت متوسط میباشد و اتاق به سر و صدا می افتد . از نظر ابعاد هیوندای سانتافه خودرویی جادار است ولی از نظر عایق بندی سطح متوسطی دارد . صندلی های هیوندای سانتافه هم کمی خشک و سفت هستند که نکته ای منفی به شمار میرود . از نظر امکانات نیز هیوندای سانتافه در سطح مناسبی قرار میگیرد .

 

 هیوندای سانتافه 2010

 

درون کاپوت هیوندای سانتافه 2010 یک پیشرانه V6 با 3500 سی سی حجم قرار دارد . هیوندای سانتافه به لطف این پیشرانه که 276 اسب بخار قدرت و 335 نیوتن متر گشتاور تولید می کند شتابگیری خوبی دارد ولی مصرف سوخت و استهلاکش نسبتا بالاست و علاوه بر ایت در کارکرد های بالا هم اگر به طور دقیق و منظم به پیشرانه نرسید دچار مشکل های جدی می گردد . گیربکس هیوندای سانتافه 6 دنده اتوماتیک است که دقت خوبی دارد و تعویض دنده هایش هم نرم ، سریع و هوشمند است .

 

 هیوندای سانتافه 2010

 

هیوندای سانتافه هندلینگ خوب و جذابی دارد ولی از نظر  کیفیت سواری چندان لذت بخش نیست . سواری هیوندای سانتافه خشک است که در قسمت جلو قابل تحمل است اما خشکی قسمت عقب بیش از احساس میگردد و به کابین هم تکان های زیادی وارد میکند . فرمان پذیری هیوندای سانتافه نسبتا ضعیف است و تقسیم وزن نا مناسب احساس میگردد . ترمز های هیوندای سانتافه هم در کل خوب و مناسب عمل میکنند .

هیوندای سانتافه 2010 یک SUV خشک است که در بلند مدت کیفیت چندان بالایی را از خود نشان نداده است ولی در بخش فنی با وجود پیشرانه 3500 سی سی پر شتاب است و کابین جاداری هم دارد . هیوندای سانتافه در مقایسه با کیا سورنتو نقاط ضعف زیادی از خود نشان میدهد و خودرویی ضعیف تر و با  کیفیت پایین تر به چشم میاید .

 

 هیوندای سانتافه 2010

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : اشکان
    تاریخ : 1395/08/26

    واقعا در عجبم که چطوری طراحی سورنتو رو از سانتافه زیبا تر میدونید همینطور طراحی داخل هردوشون که سورنتو خیلی خیلی سادس داخلش با نور پس زمینه سبز مثل پراید بعد داخل سانتافه رو چندان جذاب نمیدونید. واقعا طراحی سانتافه عامه پسند نیست و سورنتو هست؟؟؟ بازار که چیز دیگه ای میگه!!! با اینکه سورنتو موتور قوی تری داره اما بازم بازار سانتافه خیلی بهتره...

  • user icon
    نویسنده : صابری
    تاریخ : 1395/08/30

    لطفا مقایسه سانتافه و سورنتو در مدلهای 2016 هم داشته باشید

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/09/02

    کارشناس اغراق میکنه حجم موتور و نیروی اسب بخار هر دو نزدیک همه سانتافه زیباتره رخش داشبورد سانتافه شیکتره جالبه الان سانتافه دارم سورنتو ۲۰۰۸ هم داشتم این تفاوت‌ها وجود نداره ۷ماه امسال ورود سلنتافه ۲۸ درصد سورنتو ۸ درصد بوده چه کار شناس متعصبی

  • user icon
    نویسنده : Alireza_moghtaderi
    تاریخ : 1395/10/28

    منم سانتافه ترجیح میدم

  • user icon
    نویسنده : شیدا
    تاریخ : 1396/02/23

    من کاملا با نظر کارشناس موافقم و سانتافه رو یه ماشین عامه پسند میدونم و اعتقاد دارم که قشر تازه به دوران رسیده به این ماشین علاقه بیشتری دارند

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/03/02

    قشر تازه به دوران رسیده یعنی چی کارشناس مغرضانه نوشته آقا یا خانم شیدا تو چی میگی شغلت چیه من پزشک متخصص پوست هستم تو چیکاره ای الفاظ صحیح بکار ببر

  • user icon
    نویسنده : حسین مقدم
    تاریخ : 1396/06/22

    با سلام
    دوستانی که سانتافه ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ دارند لطفا نظر بدن که نظر خدمات قطعات و استهلاک چطور ماشینی هست ایا ارزش خرید داره یا نه ممنون میشم

  • user icon
    نویسنده : حميد رضا
    تاریخ : 1396/11/25

    سلام خدمت همه دوستان
    من هم سانتافه داشتم و هم سورنتو از لحاظ ديزاين داخل و نرمي و كشش باتوجه به اينكه حجم موتور هردو ٣٥٠٠ ميباشد سورنتو فوق العاده بهتره تا اين دو ماشين رو نداشته باشي ورانندگي نكرده باشي نميتوني مقايسه كني

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading