اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اوتلندر و سانتافه

مقایسه اوتلندر و سانتافه

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه اوتلندر و سانتافه می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه اوتلندر و سانتافه بپردازیم .

MITSUBISHI OUTLANDER

میتسوبیشی اوتلندر

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی میتسوبیشی اوتلندر

santafe

سانتافه 2016

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی سانتافه 2016
انتخاب ماشین 3

MITSUBISHI OUTLANDER

میتسوبیشی اوتلندر

Top car

MITSUBISHI OUTLANDER

میتسوبیشی اوتلندر

مقایسه اوتلندر و سانتافه

 میتسوبیشی اوتلندر 2017

 

اوتلندر ماشینی از کمپانی میتسوبیشی است که آخرین زبان طراحی کارخانه بر روی این ماشین یعنی اوتلندر پیاده شده است . میتسوبیشی اوتلندر در نمای جلو ماشین زیبا و تهاجمی میباشد که در به وجود آمدن این چهره ماشین طراحی چراغ ها ، جلو پنجره و زه های کرومی کمک بسزایی کرده اند و ماشین را لوکس تر در عین زیبا بودن نشان می دهند  . نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر هم در عین سادگی در اوج زیبایی و هماهنگی قرار دارد  و با دیگر قسمت های ماشین هم هماهنگ است و تناسب دارد . در کل میتسوبیشی اوتلندر ماشین ژاپنی با طراحی  هماهنگ ، مدرن و زیبا است و مورد پسند همه ی رنج های سنی واقع می شود و بسیاری از سلایق هم ماشین میتسوبیشی اوتلندر را می پسندند.

 

 میتسوبیشی اوتلندر 2017

 

داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر همه چیز زیبا و لوکس به نظر میرسد و احساس سواری با یک ماشین شاسی بلند لوکس را به شما می دهد که برای کلاس خودش ماشین بسیار خوبی به نظر می رسد و کاملا یک پله از هیوندای سانتافه بالاتر است . از نظر کیفیت روکش ها ، ادوات و متریال میتسوبیشی اوتلندر ماشین خوبی است و کاملا از این نظر ماشین راضی کننده ای می باشد . امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در میتسوبیشی اوتلندر کامل و با کیفیت است و انتظارات شما از این ماشین را با توجه به بودجه پرداختی کاملا برآورده میکند و ماشین با کیفیتی محسوب می گردد .  در میتسوبیشی اوتلندر کیفیت ساخت و مونتاژ ماشین در سطح بالایی قرار دارد . به طور کلی کابین میتسوبیشی اوتلندر ، طراحی اوتلندر و کیفیت اوتلندر در بخش های مختلف در کلاس خودش  جزء ماشین های خوب است و در این بخش امتیاز بالایی را کسب می کند که نشان می دهد ماشین خوش ساخت و با کیفیتی میباشد .

 

 میتسوبیشی اوتلندر 2017

 

میتسوبیشی اوتلندر از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم  2360 سی سی و با تنفس طبیعی بهره میبرد که با توجه به وزن و ابعاد ماشین خوب جوابگو بوده است و میتسوبیشی اوتلندر  را میتوان ماشین نسبتا چالاکی اطلاق کرد .این پیشرانه برای میتسوبیشی اوتلندر 166 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را فراهم میکند که برای این کلاس مقدار قدرت کافی است و ماشین مناسبی به نظر میرسد . همانند نسل قبل میتسوبیشی اوتلندر پیشرانه با یک گیربکس CVT  کوپل شده است که البته مورد بازنگری و اصلاحات قرار گرفته است و شاهد تعویض دنده هایی سریع ،نرم و دقیق هستیم و ماشین از نظر انتقال قدرت و تعویض دنده در سطح کاملا بالایی قرار دارد . از نظر کشش و شتاب اولیه نسبت به قبل میتسوبیشی اوتلندر با توجه به ضعف های گیربکس و میل نداشتن پیشرانه به شتابگیری چندان موفق نبود اما حالا بسیاری از ضعف های میتسوبیشی اوتلندر جبران شده است و شاهد یک شتابگیری خوب و پر نفس با توجه به وزن و ابعاد ماشین هستیم . البته نا گفته نماند که  میتسوبیشی اوتلندر در برابر هیوندای سانتافه از نظر کشش و شتابگیری ماشین کاملا بهتر و سرحال تری میباشد  .

 

 میتسوبیشی اوتلندر 2017

 

سیستم تعلیق میتسوبشی اوتلندر از بهترین مزایای این ماشین میباشد و علت آن هم کاربردی بودنش است زیرا علاوه بر شهری بودن نیم نگاهی هم به آفرود دارد و در جاده های خارج از شهر و نا همواری ها میتوانید به خوبی روی این ماشین یعنی میتسوبیشی اوتلندر حساب باز کنید . هندلینگ و فرمان پذیری میتسوبیشی اوتلندر مناسب است و سواری نرمی دارد و ازاین نظر در کلاس خودش جزء ماشین های سطح بالا حساب میشود . هم چنین در خارج از جاده هم میتسوبیشی اوتلندر نرم  و لذت بخش عمل میکند و از بسیاری از ماشین های رقیبش در خارج جاده بهتر است زیرا این ماشین از پس مسیر ها و سطوح بیشتری بر میاید . ترمز های میتسوبیشی اوتلندر در زیر پا کمی اسفنجی احساس میشوند ولی در عمل قدرت توقف بسیار خوبی را از خود نشان میدهند و به خوبی از عهده توقف ماشین بر میایند .

میتسوبیشی اوتلندر یک  ماشین کراس اوور متوسط است که طراحی زیبایی دارد و موتور قدرتمند ، گیربکس نرم ، هندلینگ خوب و امکانات مناسب از مزایای مطلوب این ماشین است . در پایان باید گفت که اگر شما خواهان یک کراس اوور چند منظوره ، با کیفیت ، چالاک ، لوکس هستید که گهگاهی هوس میکنید با ماشین خود به دل جنگل و کویر بزنید انتخاب مناسب شما میتسوبیشی اوتلندر است اما اگر به ماشین همانند سرمایه و پول نقد نگاه میکنید ماشین مناسب شما هیوندای سانتافه است زیرا بسیار مردم از این ماشین استقبال میکنند و ماشین مورد پسند بسیاری از مردم میباشد .

santafe

سانتافه 2016

مقایسه اوتلندر و سانتافه

 هیوندای سانتافه

 

هیوندای سانتافه را می‌‌توان موفق ترین و پر فروش ترین ماشین شاسی بلندهای بازار کشورمان دانست و یکی از بهترین انتخاب ها در میان ماشین های شاسی بلند های بازار است که تا کنون تقریبا بدون رقیبی جدی در بازار ماشین های وارداتی کشورمان به فروش رفته است و اکنون که با میتسوبیشی اوتلندر مقایسه میگردد ضعف ها و ایراد هایی در مورد این ماشین مشخص گردید که نشان داد این ماشین سامورایی زیبا یعنی میتسوبیشی اوتلندر بهتر و با ارزش خرید بالاتری میباشد . سانتافه از معدود ماشین هایی است که هم در نمونه صفر کیلومتر و هم در نمونه های کارکرده بازار فروش بسیار خوبی دارد و اکثریت قشر های سنی هم به ماشین هیوندای سانتافه علاقه دارند   .

در این مدل از سانتافه ماشین سانتافه چراغ هایش عوض شده است و به جذابیت کلی کمک زیادی کرده است و نمای ماشین را پویا تر نشان میدهد . ظاهر طراحی بدنه هیوندای سانتافه به ماشین های اروپایی ها بیش تر نزدیک است که به نوعی در آن اغراق آمیز بودن مشاهده میشود . بدنه خوش تراش هیوندای سانتافه که ماشین اسپرت و همه پسندی میباشد در فروش بالای این ماشین تاثیر بسزایی دارد و اکثریت سلیقه ها را از خود راضی نگه داشته است .

 

 هیوندای سانتافه

 

در طراحی داخلی هیوندای برای سانتافه بسیار زحمت کشیده است و هم مانند ظاهر ماشین کابینش مشتری پسند میباشد و به گونه ای است که با قرار گرفتن در کابین هیوندای سانتافه خود را درون کابین ماشینی زیبا ، هماهنگ و جدید مییابید  . طرح داشبورد  ماشین که متشکل از اشکال غیر هندسی ، زوایای تیز و قسمت های برجسته است تحسین هر بیننده ای را بر می انگیزد و بسیاری داخل ابن ماشین یعنی هیوندای سانتافه را قابل قبول و تحسین بر انگیز میبینند. داخل هیوندای سانتافه شاهد ماشین با فضایی جادار هستیم و علاوه بر این به علت عایق بندی خوب کابین داخل اتاق ماشین در آرامش کامل میباشد و حس سکوت و آرامی خوبی برقرار میباشد . تجهیزات و امکانات قابل قبول و متنوعی در هیوندای سانتافه موجود است که دراین مدل از سانتافه این امکانات بیش تر هم شده است و بعضی از آنها برای اولین بار است که بر روی ماشینی در این کلاس نصب میگردد و در مقایسه با ماشین دیگر یعنی میتسوبیشی اوتلندر در یک سطح و برابر به نظر می رسند  .

طراحی کابین هیوندای سانتافه به طوری است که دسترسی به تجهیزات و کلید های آن راحت است و از ارگونومی مطلوبی سود میبرد اما نیاز به کمی زمان دارد تا به شلوغی موجود در کابین ماشین به طور کامل عادت کنید . متریال مورد استفاده در کابین ماشین هیوندای سانتافه با کیفیت است و در کل طراحی داخلی و خارجی هیوندای سانتافه ، امکانات ، کیفیت ساخت و ... همه نمره قابل قبول و بالایی دریافت میکنند  ولی هنگامی که به طور کلی همه جوانب و موضوعات بحث طراحی ، کابین ، امکانات و ... را با میتسوبیشی اوتلندر مقایسه میکنید هیوندای سانتافه را یک پله از میتسوبیشی اوتلندر  پایین تر مییابید .

 

 هیوندای سانتافه

 

پیشرانه استفاده شده در سینه این ماشین کره ای پر فروش هیوندای سانتافه 4 سیلندر است و 2359 سی سی موتور ماشین حجم دارد . برای هیوندای سانتافه مدل 2016 از سری پیشرانه های GDI در کاپوت ماشین استفاده شده است . این پیشرانه در دور موتور 6300 دور در دقیقه قابلیت تولید 190 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4250 دور در دقیقه 245 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد . این پیشرانه بر روی هیوندای سانتافه چندان جوابگو نیست زیرا شاهد شتاب و چالاکی نه چندان خوبی هستیم که با قرار گرفتن در سربالایی کشش بسیار ضعیف احساس می گردد و اصلا ماشین چالاک و با کشش بالایی نمیتوان این ماشین را دانست .اما در شهر و برای استفاده معمولی این پیشرانه بر روی ماشین  پاسخگوی نیازهاست و انتظارات را بر آورده می کند . هیوندای سانتافه در سیکل ترکیبی 11.2 لیتر بنزین می سوزاند که نسبتا زیاد است و توجیه اقتصادی ندارد .

پیشرانه هیوندای سانتافه با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است تا قدرت را به چرخ های ماشین انتقال دهد  که عملکردش قابل قبول است اما از این بهتر هم می توانست باشد و ماشین لذت بخش تری خود را نشان دهد . به طور کلی هماهنگی موتور و گیربکس خوب است و از این نظر ماشین راضی کننده می باشد . عملکرد سیستم چهار چرخ متحرک ماشین هیوندای سانتافه هم خوب و راضی کننده است . البته همه اینها و این پاسخگویی های در شهر میباشد و هیوندای سانتافه اصلا کشش خارج از شهر را از خود نشان نمی دهد  و یک ماشین و SUV داخل شهری می توان آن را دانست .

 

 هیوندای سانتافه

 

در بحث سیستم تعلیق سواری هیوندای سانتافه نرم است و عملکرد خوبی از خود نشان میدهد و ماشین خانوادگی میباشد . سواری با ماشین هیوندای سانتافه لذت بخش است و فرمان پذیری خوبی هم ماشین از خود نشان میدهد . سانتافه در پیچ ها ایمن و پایدار عمل میکند و سطح هندلینگ ماشین بالا ارزیابی میشود . البته هیوندای سانتافه در زمانی که وزن زیادی بر روی آن قرار میگیرد هندلینگش به شدت کاهش پیدا میکند ، بازی کمک هایش کم میشود و سواری اش نسبتا کوبنده و آزار دهنده میگردد و بیشتر ماشین مناسب خانوا ده های جوان و با جمعیت متوسط میباشد . اما در حالت نرمال همه چیز نرم ، آرام و لذت بخش به نظر میرسد . فرمان هیوندای سانتافه هم خوب و دقیق است ولی در بعضی از شرایط و مسیر ها فرمان پذیری خیلی خوب و دقیق و لذت بخشی را شاهد نیستیم . از نظر سیستم ترمزهم هیوندای سانتافه خوب ، مطمئن و نرمال عمل میکند  .

هیوندای سانتافه یک کره ای با کیفیت است که طراحی خارجی و داخلی جذابی دارد و بازار فروش ماشین  هم در نمونه های صفر کیلومتر و کارکرده هر دو بسیار خوب است .علاوه بر این قیمت ماشین رقابتی است و با توجه به اینکه در بازار جا افتاده است برای ماشین رقیب یعنی میتسوبیشی اوتلندر رقیب و ماشین جدی و سر سختی به حساب میاید .  اما میتسوبیشی اوتلندر ماشین کامل ، مدرن ، زیبا ، قدرتمند ، چالاک ، خانوادگی ، چند منظوره و ... میباشد که از همه لحاظ از هیوندای سانتافه یک پله بالاتر  میباشد و در مقایسه دو ماشین هیوندای سانتافه در برابر میتسوبیشی اوتلندر ضعف هایی که در تصمیم گیری و نتیجه بسیار تاٍیر گذار هستند را از خود نشان میدهد اما اگر همیشه پول نقد میخواهید و دوست دارید که ماشین شما همیشه مشتری داشته باشد ماشین مناسب شما هیوندای سانتافه است

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1395/09/07

    لطفا میتسوبیشی لنسر فول 1800 بررسی کنید

  • user icon
    نویسنده : Alireza_moghtaderi
    تاریخ : 1395/10/28

    سانتافه هم از لحاظ قدرت و از لحاظ وزن وامکانات و طراحی بهتره

    • نویسنده : سینا
      تاریخ : 1396/12/17

      قدرت دروغین سانتافه به درد عمه اش می خوره شما در هر فیلمی نگاه کنی قدرت افرود و درگ اوتلندر تفاوت فاحشی با سانتافه دارد نمونه اش همین اپارات

  • user icon
    نویسنده : کارشناس
    تاریخ : 1395/12/14

    سانتافه ماشيني نرم تر و فرمان پذيرتر ميباشدو در كل سانتافه مورد تاييد تر ميباشد

  • user icon
    نویسنده : كيوان
    تاریخ : 1395/12/28

    خيلي با تعصب نسبت به ميتسوبيشي صحبت كردي و وقتي نمره هايي كه زمان مقايسه ميستوبيشي و سانتافه دادي و نمره هاي كه در مقايسه ميتسوبيشي با كيا سورنتو دادي زمين تا آسمان فرق داره ، وقتي داخل سانتافه ميشيني اينقدر تنوع آپشن هست كه اصلا هنگام رانندگي خسته نميشي ولي وقتي توي ميسوبيشي ميشني خشك و بي روح هست ، در كل تنها مزيت ميتسوبيشي ، نام ژاپن هست كه يدك ميكشه كه اونم داخل خود ژاپن ساخته نميشه ، بيشتر ماشيناي ژاپني داخل تايلند ساخته ميشن ، حتي قطعات هم داخل تايلند ساخته ميشه

    • نویسنده : محمدامین
      تاریخ : 1396/01/15

      دوست عزیز شما در هنگام رانندگی وقتی خسته میشی با آپشن های ماشین بازی میکنی؟ یعنی تو جاده یهو میگی بذار آینه ها رو با دکمه جمع کنم حوصلم بیاد سر جاش! درضمن تیپ ۵ اوتلندر هم تفاوت آپشن زیادی با سانتاقه نداره!
      نکته بعدی اینه که اوتلندر دقیقا در خود ژاپن تولید میشه لطفا بدون تحقیق و مطالعه نظر ندهید.

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/04/18

    اوتلندر به مراتب بهتره....یه سر و گردن بالاتره از سانتافه

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/04/22

    بازم هم امتیاز به برند!!!
    نویسنده عزیز همه جوری از سانتافه تعریف کردی ولی امتیاز رو دادی به اوتلندر

  • user icon
    نویسنده : مصطفی گودرزی
    تاریخ : 1396/07/24

    داییم به تازگی اوتلندر خریده و واقعا این خودرو عالی و بی نقصه
    طراحی
    امکانات
    شتاب و قدرت
    همه چیزش عالیه
    ما بالای دربند هستیم و این ماشین به راحتی شیب های تند رو بالا میره در مورد سانتافه هم باید بگم همچنان نظر بازار به لش بودن این ماشین داره.
    آپشن و امکانات چیزیه که تو ماشینای کره ای پر رنگ تر هست و من ندیدم موتور و هندلینگ این ماشینارو سایتای خارجی و داخلی تمجید کنن. مگر اینکه ریپورتاژ آگهی بوده باشه

  • user icon
    نویسنده : حميد
    تاریخ : 1396/08/11

    سلام دوستان ماشينهاي تويوتا كمري نسبت ب ازرا از ابشنهاي خيلي كمتري بر خوردار هس ولي از نظر سواري اين كجا اون كجا
    الان اگر بخواهيم ي هم مدل ده سال كار كرده را با هم مقايسه بكنيم ميبينيم كه ازرا خيلي از ريخت و قيافه افت داشته يعني خيلي زود خودشون را ميندازن
    در كل من نظرم رو ماشينهاي ژاپني بيشتره
    الان هم من نه سانتافه دارم نه ميتسوبيشي
    ولي اگر بخوام خريد كنم مطمًن كه ميتسوبيشي ميخرم

  • user icon
    نویسنده : عرفان
    تاریخ : 1399/01/22

    بنظرم اوتلندر آپشن های کاربردی رو گذاشته و از همه نظر بهتر از سانتافست

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1401/06/30

    اصالت میتسوبیشی خود گواه همه چیز هست
    سانتافه از نظر خیلی معیارها رده پایینتری از میتسوبیشی اوتلندر داره
    متاسفانه خیلیا دنبال برند سانتافه هستند ولی حقیقت اینه که اوتلندر بسیار ماشین با کیفیت تری از سانتافه هست

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading