اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو تلیسمان و تویوتا کمری

مقایسه رنو تلیسمان و تویوتا کمری

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ،مقایسه رنو تلیسمان و تویوتا کمری می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو تلیسمان و تویوتا کمری بپردازیم .

TOYOYA CAMRY XLE

تویوتا کمری 2015

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
52
بررسی تویوتا کمری 2015

RENAULT Talisman 2016

رنو تلیسمان ( رنو تالیسمان)

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
51
بررسی رنو تلیسمان ( رنو تالیسمان)
انتخاب ماشین 3

TOYOYA CAMRY XLE

تویوتا کمری 2015

Top car

TOYOYA CAMRY XLE

تویوتا کمری 2015

مقایسه رنو تلیسمان و تویوتا کمری

تویوتا کمری 2015 هایبرید XLE

 

تویوتا کمری ماشینی  نرم و کم استهلاک است که مهندسین تویوتا برای هیبرید کردن این ماشین حدودا 2000 قطعه جدید طراحی کرده اند تا بیش از پیش ماشین قابل اطمینان تر ، کم استهلاک تر و با کیفیت تر شود .  تویوتا کمری ماشین راحت و قابل قبولی است و با ظاهر جدید و جذاب تر ماشین قابل قبول و فوق العاده ای به نظر میرسد  . در طراحی ماشین تویوتا  کمری همه چیز بر ماندگار و جان سخت بودن تاکید دارد و نشان میدهد که تویوتا کمری ماشین کم استهلاک و با عمر طولانی میباشد .طراحی ظاهری تویوتا کمری هماهنگ است و ماشین زیبا و ماندگاری به نظر میرسد ؛ زوایای ملایم و نرم ، خطوط برجسته و چراغ های جلو و عقب در این هماهنگی و ماندگار شدن تاٍثیر بسزایی گذاشته اند و کاملا در طراحی و زیبایی ماشین تاثیر بسزایی دارند .در داخل کابین ماشین نیز این سبک طراحی تویوتا کمری حفظ شده است و باعث شده تا بیشتر به ذات آرامش طلب  و جذاب ماشین تویوتا کمری پی ببرید . 

 

تویوتا کمری 2015

 

در داخل کابین ماشین خطوط نرم و سیال استفاده شده است و فضا سازی آن منطبق با سادگی و ارگونومی بالا است  که در تویوتا کمری موجب شده است هنگام قرار گیری در ماشین در بهترین وضعیت ممکن قرار  داشته باشید و به همه چیز هم به راحت ترین وجه دسترسی پیدا کنید. یکی از ضعف های تویوتا کمری که همواره وجود داشته است محدود تر بودن لیست تجهیزات ماشین نسبت به رقبا است که در تویوتا کمری هیبرید جدید این مشکل سعی شده است تا حد زیادی برطرف گردد و شاهد استفاده از لیست بلند بالای تجیزات رفاهی و ایمنی هستیم که به ما ثابت میکند چقدر تویوتا کمری هیبرید ماشین خاص ، خوب و با کیفیتی است. کیفیت مونتاژ تویوتا کمری هیبرید هم در سطح عالی قرار دارد و این ماشین را بیش از پیش خوبی اش را به ما اثبات میکند . تویوتا کمری هیبرید کابیین  ، طراحی اش و ... در سطح ماشین های خوب بین رقبایش قرار میگیرد و به علت استفاده از متریال با کیفیت درون کابین و دیگر مزایای ماشین امتیاز بالایی را در این بخش تویوتا کمری کسب میکند البته بدون اغراق باید عرض کرد که کابین هر دو ماشین یعنی هم تویوتا کمری و هم ماشین دیگر رنو تالیسمان در سطح بالایی قرار دارد و هر دو ماشین در یک سطح میباشند .

 

کمری هیبرید 2015

 

کمری 2015 هیبرید XLE از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم 2494 سی سی بهره می برد که یک موتور الکتریکی و باطری های لیتیومی پیشرانه همراهی میکنند و راندمان تویوتا کمری هیبرید را تا حد زیادی بالا برده اند و آن را به یک ماشین ژاپنی پر بازده تبدیل کرده است. این دو پیشرانه ماشین در ترکیب با همدیگر باعث شده اتد تا تویوتا کمری هیبرید 200 اسب بخار قدرت  و 270 نیوتن متر گشتاور را در  اختیار راننده قرار دهد .در شتاب گیری تویوتا کمری بنزینی اتمسفریک یک حالت سستی و لختی وجود دارد که روحیه آرامش طلب ، کم مصرف و کم استهلاک ماشین را به نمایش میگذارد اما در تویوتا کمری هیبریدی ضمن اینکه لختی ماشین در شتابگیری برطرف شده است و با ماشین چالاکی رو به رو هستیم به علت بسیار پیش رفته تر شدن تکنولوژی فنی ماشین استهلاک و مصرف سوخت کاملا در قسمت ماشین های اقتصادی قرار میگیرد و کاهش بسزایی نسبت به تویوتا کمری بنزینی داشته است . گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تویوتا کمری وظیفه انتفال قدرت به چرخ های ماشین را به خوبی انجام میدهد و کاملا نرم ، دقیق ، سریع و هوشمند عمل میکند و فرامین راننده را به خوبی و به طور کامل اجرا میکند و علاوه بر این با پیشرانه هیبریدی ماشین هم به طور کامل هماهنگی دارد .

 

تویوتا کمری 2015

 

سواری تویوتا کمری نرم و پایدار است و ماشین دارای  تعلیق خوبی میباشد . سواری با تویوتا کمری یک حس کاملا نرم و آرام به همراه دارد که به حس هیجان ماشین های رقیب نمیرسد اما همین نرمی و آرامش درون ماشین یک ویژگی بسیار مثبت برای تویوتا کمری به شمار میرود و آنرا از بسیاری دیگر ماشین ها متمایز میکند . همیشه تویوتا کمری فرمان سست و سبکی داشته است که به سختی حس خاصی را از جاده به دستان راننده ماشین منتقل میکند ولی در تویوتا کمری هیبرید به علت بهبود تقسیم وزن و سیستم فرمان ماشین فرمانپذیری ماشین تا حد بسیار خوبی بهبود یافته است و سطح هندلینگ ماشین هم افزایش قابل توجه داشته است  .ضعف سیستم ترمز ماشین های تویوتا کمری که در مدل های قدیمی تر وجود داشت هم مانند بسیاری از مشکلات ماشین که در این مدل ماشین اصلاح گردیده است اصلاح شده است و شاهد قدرت ایستایی خوب ماشین در همه شرایط هستیم .

در کل میتوان گفت تویوتا کمری ماشین نرم ، راحت ، آرام و کم استهلاک است که هندلینگ ایده آلی دارد و کابین آن برای خانواده کاملا مناسب است و ماشین ایده آل بسیاری از قشر های جامعه با سنین مختلف میباشد . درست است که مدل مقایسه ماشین تویوتا کمری ما 2015 میباشد و کارکرده است اما در بررسی ها و تست های مختلف خود را در برابر ماشین دیگر یعنی رنو تالیسمان صفر کیلومتر هم سطح و گاها بالاتر نشان داد و به طوری عمل کرد که ما تویوتا کمری هیبرید XLE 2015 کارکرده را به عنوان ماشین بهتر و ارزنده تر خدمت شما همراهان ماشین 3  معرفی کنیم .

 

RENAULT Talisman 2016

رنو تلیسمان ( رنو تالیسمان)

مقایسه رنو تلیسمان و تویوتا کمری

 رنو تالیسمان

 

رنو تلیسمان همانند بسیاری از ماشین های تولیدی دنیا دارای چند نوع تلفظ است که اگر اسم ماشین را به زبان فرانسوی بخوانیم رنو تلیسمان یا تالیسمان صحیح میباشد که نام درست این ماشین اعجوبه رنو است . یکی از مهم ترین  و مهندسی ترین ماشین های رنو همین ماشین تلیسمان میباشد زیرا کمپانی ماشین سازی رنو زمان و هزینه زیادی را صرف ساخت ماشین تالیسمان کرده است تا از همه نظر در کلاس خودش جزء  ماشین های برتر باشد . جدیدترین و به نوعی یکی از برترین ماشین های رنو هم در سطح بازار های بین المللی و هم در کشور ما ماشین رنو تلیسمان است که نیامده با فروش خوب خود بسیاری از رقبای سر سخت خود را از میدان ماشین های این کلاس به دور کرد  .

رنو تالیسمان مانند ماه درخشان است و از هر نگاه و زاویه ای که این ماشین را میبیند عالی و بی نظیر به چشم میاید .  رنو تالیسمان ماشین زیباو خاصی است که  پیکره ای با ابهت ،  جذاب و خوش استیل  دارد که مهم ترین دلیل آن استفاده از جدیدترین و یکی از بهترین زبان های طراحی ماشین رنو میباشد  . رنو تالیسمان جزء خوش تیپ ترین و با پرستیژ ترین ماشین های کلاس خودش است  زیرا مهندسین کارکشته و با تجربه رنو با شکل دادن درست قطعات بدنه و هماهنگ کردن آن با خطوط و برجستگی ها بدنه ای کاملا خاص ، زیبا ، هماهنگ و منحصر بفرد وجود آورده اند که همه ی سلیقه ها را از خود راضی نگه میدارد و دیدگاه های مختلف به خوبی آن را میپسندند  .  همانطور که رنو تلیسمان  بدنه بسیار زیبا و هماهنگی دارد و ظاهر بیرونی اش بسیار خوب به نظر میرسد داخل کابین هم به همین صورت است  و همه چیز عالی و بدون نقص به چشم میاید  .

 

 رنو تالیسمان

 

طراحی کابین رنو تالیسمان لوکس ،   رضایت بخش و سطح بالا  است ، متریال کابین ماشین عالی میباشد و کاملا رضایت همه را میتواند جلب کند و رنو تلیسمان جزء بهترین ماشین های کلاس خودش به شمار میرود . کیفیت ساخت و مونتاژ رنو تالیسمان بسیار بالا و فوق العاده است و از نظر ابعادی هم با توجه به سگمنت خود در رده ماشین های جادار قرار میگیرد که باعث شده است تا همه سرنشینان ماشین احساس آرامش و راحتی کامل درون کابین رنو تالیسمان داشته باشند . تا اینجا یافتیم که رنو تلیسمان درونش ویژگی های خوب و منحصر بفرد بسیاری به کار برده شده است و پیشرفت های زیادی هم داشته است اما به اینها خلاصه نمیشود و حتی در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هم کاملا رنو تالیسمان یک قدم رو به جلو میباشد به نحوی که حتی بعضی از آپشن های ماشین را برای نخستین بار است که بر روی  یک ماشین سدان سایز  متوسط  نیمه لوکس در این رنج قیمت قرار داده اند  . به طور مثال نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو (HUD) ، سامانه کمکی پارک خودکار و ترمز اضطراری  فعال از جمله این امکانات است . از طریق سقف پاناروما رنو تالیسمان هم میتوانید نهایت لذت رانندگی را با  سقف شیشه ای و نمای زیبای آسمان آبی تجربه کنید و در کابین ماشین در اوج آرامش قرار بگیرید  .

در بحث ایمنی رنو تالیسمان ، رنو برای این ماشین چیزی کم نگذاشته است و در آن میتوانید امکاناتی به روز وجذاب مانند کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییرلاین ماشین و نقاط کور، هشداردهنده سرعت بیش از حد، سیستم پیشرفته تابلوخوان و ... را که از ویژگی های قابل سفارش رنو تالیسمان میباشد را انتخاب کنید و با رنو تلیسمان خود در نهایت ایمنی حداکثر لذت رانندگی را رقم بزنید و به ویژگی های خوب ماشین بیشتر پی ببرید . رنو تالیسمان موفق شده از یکی از سختگیر ترین موسسه های ایمنی جهان یعنی Euro NCAP 5 ستاره ایمنی دریافت کند و امتیازاتی بالا به شرح زیر است را دریافت کند . رنو تالیسمان در قسمت حفظ جان سرنشین ها 86 از 100، در حفظ جان کودکان 84 از 100 و در حفظ سلامت عابران پیاده 68 از 100 امتیاز دریافت کرده. تمامی سیستم‌های ایمنی رنو تالیسمان امتیاز 76 از 100 دریافت کرده اند و همه و همه امتیاز های این ماشین نشان میدهد که رنو تلیسمان تا چه حد ماشین ایمنی است .

 

talisman

 

تالیسمان آمده است تا برای  رنو و ماشین هایش سرگذشت و تاریخ جدیدی را به وقوع بپیونداند و از این رو  مهندسین رنو نهایت تلاش خود را کرده اند و از حداکثر علم خود بهره برده اند و بالاترین سطح تکنولوژی و پیشرفته ترین امکانات را درون قلب تپنده رنو تلیسمان یعنی پیشرانه ماشین به کار برده اند و کاملا تکنولوژی خاص و انحصاری را درون سینه ماشین به کار برده اند . در سینه  رنو تالیسمان یک پیشرانه 4 سیلندر خطی قرار دارد که 1618 سی سی حجمش میباشد  و توسط سیستم پرخوران یا  توربو شارژر تغذیه میگردد و به ماشین نیرو میبخشد و قابلیت های  حرکتی خوبی برای تالیسمان رنو به وجود میاورد . پیشرانه رنو تالیسمان  قابلیت تولید 200 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 260 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 2500 دور در دقیقه را دارا میباشد و چون قدرت و گشتاورش در دور های پایین حاصل میگردد بالاترین راندمان را در هر لحظه در اختیار راننده ماشین قرار میدهد و در هر لحظه میتواند ماشین را به جلو پرتاب کند  .  رنو تالیسمان با این پیشرانه پر توان و پر بازده  جزء چابک ترین و پر کشش ترین  ماشین های  کلاس خودش میباشد به طوری که تنها در 7.7 ثانیه تالیسمان رنو  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 230 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه میدهد .

علاوه بر این چابکی مزیت عالی دیگر رنو تالیسمان مصرف سوخت اقتصادی اش است زیرا با سوزاندن 6.2 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های پی در پی راحت میکند و نشان از کم استهلاک بودن رنو تالیسمان است و خیال مالک خود را از هز گونه مراجعه به تعمیرگاه راحت میکند و تا حد بسیار می خود را ماشین کم استهلاکی نشان میدهد . برای انتقال قدرت تالیسمان هم رنو از یک گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ EDC استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا میباشد که نیروی محرک را به چرخ های ماشین منتقل میکند . گیربکس پیشرفته رنو تالیسمان که یکی از نقاط قوت این ماشین محسوب میشود که با موتور ماشین کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند . در کل بخش فنی رنو تلیسمان به علت عالی و بی نقص بودن ماشین  امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و کاملا زحمات شبانه روزی و بی وقفه مهندسین رنو را با دریافت این امتیازات مثبت به خوبی پاسخ میدهد و با رقیب کهنه کار و قوی خود یعنی ماشین   تویوتا کمری هایبرید از بسیاری جهات برابری میکند که نشان بالا بودن سطح این ماشین است .

 

تویوتا کمری 2015

 

رنو با ساخت تلیسمان برای شما تجربه ای بی نظیر از یک ماشین خارق العاده  به وجود میاورد و هنگام سواری با این ماشین حس بسیار خوبی را از سواری اش دریافت میکنید و بسیار لذت زیاد و غیر قابل وصفی را به شما ارائه میکند .  نرمی و سواری رنو تالیسمان عالی است ، فرمان پذیری خوب و دقیقی دارد ، ارتفاع ماشین  مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را با هم و در عین لذت  میتوانید در تالیسمان تجربه کنید و در مسیر های مختلف با رنو تلیسمان چند حس متفاوت را از این ماشین دریافت کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت رنو  تالیسمان هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید و از هر نظر در سرعتی که هستید اطمینان خاطر دارید و میتوانید با خیال تخت به انجام مانور های دلخواهتان با ماشین بپردازید .

از هر نظر که به رنو تالیسمان می نگرید یک ماشین متفاوت ازبرند رنو در کلاس جهانی را مشاهده میکنید که برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده است و در همه ی بخش ها مانند فنی ، سواری ، آپشن ، طراحی و ... یک سر و گردن از اکثریت ماشین های رقیب خود بالاتر میباشد . نکته قابل توجه در مورد رنو تلیسمان قیمت رقابتی ماشین در بازار خودروی ایران است که با این قیمت شمشیر را از رو برای تمامی رقبای صفر کیلومتر کارکرده خود بسته است و تنها تویوتا کمری هیبرید 2015 کارکرده بود که توانست به دلایلی چون سابه خوبدر بازار ماشین و هزینه نگهداری پایین و استهلاک پایین ماشین از ماشین تالیسمان رنو یک بازنده بسازد  . تنها کافیست شما یک نگاه به مشخصات کلی رنو تلیسمان و قیمت آن بیاندازید تا تقریبا تصمیم خود را برای خرید بگیرید ولی با بودجه مشابه تویوتا کمری 2015 هم اگر اهل ماشین کارکرده باشید قطعا گزینه و ماشین عالی به شمار میرود .

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/09/15

    برای من خیلی راحته که بین رنو تالیسمان و تویوتا کمری ، تویوتا را انتخاب کنم دیگه لازم به پر چونگی نیست

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1395/09/15

      در این که تویوتا برند قابل اعتماد و معتبری است شکی نیست اما شرایط فروش خودرو در ایران و بقیه دنیا بسیار متفاوت است. به طور مثال در شرایط کنونی متاسفانه واردات تویوتا کمری هیبریدی متوقف شده و نمونه های موجود به دلیل کمیاب شدن قیمتی بالای 220 میلیون پیدا کرده‌اند که خرید آن با توجه به قیمت 185 میلیونی تالیسمان بسیار غیر معقول می‌باشد.
      به همین دلیل بهتره برای بررسی خودروها در هر زمان شرایط فروش آن خودرو در ایران بسیار مورد توجه قرار گیرد.

    • نویسنده : رفیق
      تاریخ : 1396/01/18

      برای پیرمردا انتخاب تویوتا مسلما" سخت نیست

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1395/09/16

    من رنو تلیسمان رو انتخاب میکنم . توویتا کمری 2015 هیبریدی هیچی نداره . ماشین هیبریدی تو ایران داستان داره

  • user icon
    نویسنده : mahdi
    تاریخ : 1395/09/16

    هم رنو تالیسمان هم تویوتا کمری جفتشون خوب هستن نقاط مثبت منقی دارن جفتشون . ولی من تویوتا کمری رو انتخاب میکنم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1395/09/16

    به نظر من رتو تلیسمان توی بازار ایران میترکونه و فروش خوبی پیدا میکنه شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : naser
    تاریخ : 1395/09/16

    تویوتا کمری 2015 خیلی خوبه من 1 سال دارم و خیلی راضی هستم ، تویوتا کمری آخ نمیگه واقعا عالی هستش

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1395/09/17

    من هر جفتشون رو نگاه می کنم و حسرت می خورم آخه دو ماهه پژو 405 اسم نوشتم و ایران خودرو تحویل نمی ده.

  • user icon
    نویسنده : بهتا میرجانی
    تاریخ : 1395/09/17

    من به کیفیت یکسان متریال داخل تویوتا کمری نسبت به تلیسمان اعتراض دارم

    یک سر و گردن کیفیت داخل تلیسمان بالاتر از کمری است
    کیفیت متریال تلیسمان به اندازه ی لکسوس هاست اگر بالاتر از آن نباشد

    دوستان میتوانند به نمایشگاه اقدسیه در اول خیابان ارتش بروند در طبقه بالا رنو و در طبقه پایین تویوتا و لکسس است و میتوانند با فاصله زمانی و مکانی کمی هم رنو ها و هم تویوتاها را محک بزنند

    • نویسنده : هومن
      تاریخ : 1395/09/19

      دقيقا درست ميفرماييد. داخل تاليسمان كه ميشيني اصلا حسش متفاوته . و ظاهرش هم بسيار بهتره. از نظر قدرت و مصرف و گشتاور هم كه ... .

  • user icon
    نویسنده : ماني
    تاریخ : 1395/09/22

    كاملا واضح هست كمري بهتره، و دليلش هم ركورد فروش هر ساله تويوتا در دنيا هست، خيلي خوبه كه ما به تجربيات ساير كشورها هم توجه كنيم، بي دليل نيست كه تويوتا هر سال پر فروش ترين در دنيا ميشه، تليسمات بسيار ماشين خوب و زيبايي هست ولي توان رقابت با تويوتا، هوندا و مزدارو نداره، در حال حاضر هم سدانهاي مطرح تو دنيا كموي، مزدا و آكورد هستند كه ميزان فروش بالايي دارند، رنو خيلي راه داره تا بخواد با تويوتا مقايسه شه
    ممنون از سايت خوبتون

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1395/09/23

    شاید ظاهر و متریال رنو تالیسمان از کمری خوبه ولی استهلاک کمری و هزینش خیلی کمتره و با صرفه تر و خلاصه ماشین ژاپنیه دیگه من که تویوتا دارم خیلی راضیم

  • user icon
    نویسنده : معراج
    تاریخ : 1395/10/12

    با سلام یه سوال از ماشین 3 دارم
    لطفا توضیح بدین در ماشین بی ام و 528i منظور از 5 کلید و فرمان نیم دور چی هستش . ممنونم .

  • user icon
    نویسنده : Mahdi
    تاریخ : 1395/10/14

    به نظر من تویوتا کمری خیلی بهتر از رنو هست رنو فقط این محصولش با مگان خوب در اومده ولی توتیا از اول ماشین های باکیفیت و کم خرجی تولید میکنه.

    • نویسنده : عادل
      تاریخ : 1395/11/12

      داستر محصول برند درجه دوم رنو - داچیا تو اروپا با اون قیافه نچسبش جزو پرفروشها بوده. اوپشن خاصی هم نداره که مشتری را به طرف خودش بکشونه مثل کره ایها. پس یا اروپاییها زیاد نمیدونن!!!! یا ماشین استهلاک کم و کیفیت بالا و قیمت معقول nاره. حالا بماند تلیسمان که برای رقابت با بهترینهای هم کلاس خودش پاسات- اشکودا ساپروب - فورد موندئو و مزدا 3 و کمری و ... طراحی شده.

  • user icon
    نویسنده : Alireza_moghtaderi
    تاریخ : 1395/10/28

    اصلا فرانسوی در حد کره وژاپن نیست که بخوای مقایسه کنید

    • نویسنده : عادل
      تاریخ : 1395/11/12

      میتونین دقیقاً دلیلشو بگین یا همینطوری چون ماشینتون کره ای یا ژاپنیه بقیه اخن. مثلا فرانسه جزو اروپاست و رنو هم از قدیمی ترین خودرو سازهاست. البته رنو-نیسان.

  • user icon
    نویسنده : milad
    تاریخ : 1395/11/05

    با سلام
    والله به نظر من طراحی داخلیش افتضاحه!!
    رنو تو طراحی تا به برند های معتبر برسه حالا حالا ها راه داره.
    قیمت هم اگه الان چک کنین صفر تالیسمان رو 210-215 دادن!!
    مطمئنن به این زودی طراحی این ماشین عوض نخواهد شد.
    خوبه با کمری 2018 یه مقایسه از نظر اپشن و طراحی بکنیم.
    بعد ببینیم بازم دوستان نظر به تالیسمان میدن؟؟

    • نویسنده : عادل
      تاریخ : 1395/11/12

      کمری 2018 هیبرید با چه قیمتی. شاید با قیمت یکسان کمری به دلیل ذهنیت برند توجیه خرید بیشتری داشته باشه ولی با 30 میلیون بیشتر چطور؟ البته بهتره برند اصیل رنو رو با محصولات داچیا داخلی فرق قائل بشیم.

  • user icon
    نویسنده : عادل
    تاریخ : 1395/11/12

    من نمیدونم اونایی که میگن رنو (البته رنو اصل نه داچیا) استهلاکش زیاده از کجا میگن. یه دلیلش ترکیه است که بعلت شرایط جاده ای رنو خوب جواب داده و به وفور مونتاژ و استفاده میشه. تو موزه پلیس ترکیه مگانی با 2میلیون کارکرد است. در مورد تلیسمان هم سازنده همه سعیش رو کرده از جنبه های فنی و قدرت- کیفیت بالا و استهلاک کم و ظاهر عامه پسند از رقیبا پیشی بگیره. تو سایتهای مختلف از جمله TOP GEAR هم تحسین شده.

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1395/11/15

    ما یه مدت خیلی طولانی دنبال کمری۲۰۱۶بودیم و کاااملا تحقیقات لازمو روش انجام دادیم.ماشین خیلی خوبیه،اما وقتی با تلیسمان آشنا شدیم کاملا نظرمون برگشت از روی کمری.نه اینکه کمری بد باشه،نه ولی تالیسمان با آپشنایه فوق العاده تر،و زیبایی منحصر به فرد تر ترکونده.در ضمن کمری قیمتش خیلی زیاده و (به نظره من نمی صرفه آدم اینقدر پول بده واسه کمری)
    نظره همتونم محترمه و روب چشم ماست
    ولی بهتون بگم تلیسمان خیلی فوق العادست و بسیار بسیار بسیار توی ایران جا میوفته

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1395/11/23

    اینایی که میگن موتوره تالیسمان۱/۶لیتری هست و بسیار ضعیفه...!
    اینو بدونین که تالیسمان ۲موتوره توربو داره(یکی برای دورهای کم،ویکی برای دورهای زیادتر)و این یعنی قدرتی بالاتر از موتورهای۲/۴لیتری!!👉

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1395/11/23

    از آپشن های تالیسمان میشه به یخچال//مانیتور(۸/۷)اینچی//شیشه های دوجداره برای بیصداشدنِ فضای داخل//کارگذاری ۳میکروفن برای ارزیابی صداهای درون خودرو و حذف صداهای اضافی//و از همه بهتر داشتن ۲موتور توربو است
    این خودرو بسیار خریدار دارد،بنده خودم در نمایندگی نگین خودرو خدمتگزارم در یکی ازاستان ها و این را عیناً میبینم که هرروز چه بسیار مردمی هستند که برای ثبت نام این خودرو میشتابند...ممنون از مدیریت سایت

  • user icon
    نویسنده : عادل
    تاریخ : 1395/11/23

    اصـــــــــــلا تالیسمانُ با بقیه ماشین های رنو مقایسه نکنین.تالیسمان جزوه بهترین سدان های لوکس دنیا شده!همچنین۴۰درصداین خودرو رو شرکت نیسان زده،و این یعنی فوق العاده....تالیسمان بسیار پر طرفدار خواهد شد شک نکنین

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1395/11/23

    همینطور اگه نظراتو ببینین،متوجه میشین که در اوایل نظراتِ،انتقاد بیشتر بود تا تعریف،ولی الان هرچه به نظرات آخر،یابهتر بگم،نظرات بِروز،نگاهی بیاندازید،متوجه خواهید شد که تعاریفِ این خودرو بیشتر میشود،و این هم به دلیل این هست که این خودر به دست بعضیا رسیده،و این خودرو را تجربه و درک کرده اند و از روی بادِ هوا نظر نداده اند.تالیسمان فوق العادســـــت

  • user icon
    نویسنده : فرهنگ
    تاریخ : 1395/12/13

    سلام
    ازبالا تا پایین نگاه کردم نظرات بیشتر درمورد نکات مثبت تالیسمان بود.البته شک هم نکنین یکی از لوکسترین خودرو در رنج هم قیمتش هست(اپتیما،سوناتا،حتی بالای ۳۰۰ م)

  • user icon
    نویسنده : حسام
    تاریخ : 1395/12/17

    سلام
    من کمری رو ترجیح میدم.
    مدت ها دنبال شاسی بلند بودم اما بلاخره توی تست هام به کمری هیبرید رسیدم و نزدیک دو ساله دارمش.
    تالیسمان ماشین خوبیه. البته من یکبار سوار شدم و روندمش. به نظر راضی کننده می اومد. اما دلیلی برای برتریش بر کمری ندیدم. کمری را با تجربه دو سال روندم تایید می کنم. انگار همون ماشین روز اوله. اولاش که خریدم به دلایل و توصیه های دوستان کارکشته بود. اما الان بدون تعریف الکی و اغراق عاشق این ماشین هستم. شاید در نگاه اول و حتی روندن های اول فقط کمری مقبول به نظر بیاد اما فقط وقتی داشته باشیش می فهمی روز به روز بیشتر عاشقش هستی! این به نظرم یه امتیاز خیلی خوب برای ماشین محسوب میشه.
    نمیدونم بعد از روندن دو ساله ی تالیسمان هم میشه این نظر رو داشت یا نه

  • user icon
    نویسنده : Hazhir
    تاریخ : 1395/12/23

    من چند ماه رو تلیسمان و اپتیما GT LINEتحقیق کردم حرف کمری رو نمی زنم چون قطعا از لحاط کیفیت حرف های زیادی برای گفتن داره و قابل اعتماده. اما تلیسمان و اپتیما. به هیچ وجه از لحاظ تکنولوژی موتور و گیربکس و هندلینگ و حتی ظاهر بیرونی قابل مقایسه نیستن. تلیسمان نه یک قدم بلکه چند قدم از اپتیما جلو تره. فقط طراحی داشبورد شاید در حد اپتیما نباشه وگرنه کیفیت مواد داخلش بالاتره. اما با کمری هیبرید واقعا رقابت می کنه. در نهایت سلیقه تعیین می کنه. اما من به تلیسمان رسیدم و ثبت نام ۹۰ روزه انجام دادم فقط خدا کنه سر وقت بدن.

  • user icon
    نویسنده : سجاد
    تاریخ : 1396/01/10

    نه شرقی نه غربی هیچکدوم از ما نظر نخواستن تا خودرو طراحی کنن. جهانی برنامه ریزی میکنن کاریم ب منو شما ندارن. حالا دائم بحث کنید چی خوبه چی بهتره...نه سر پیازیم نه ته پیاز. برنامه دهم توسعه هم ک نرسه اساسش روی در جا زدنه ملت هستش. روحمون شاد...

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1396/02/13

    سوالی دارم ارتفاع از کف زمین تا زیر خودرو بین این دوتا کدامیک بیشتره ؟ من کمری 2012 دارم ارتفاعش واقعا کمه . آیا ارتفاع زیر تالیسمان بیشتره؟ چقدر؟

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/02/27

    با کلی تحقیق و بررسی و سوار شدن جفتشون تالیسمانو ثبت نام کردم به نظر من تالیسمان تو این رنج قیمتی بهترین ماشینه چون در برابر قیمت پرداختی خیلی اضافه آپشن داره مثل هد آپ دیسپلی و ماساژور که جفتشون تو ماشینای خیلی گرون قیمت تر وجود دارن. نکته مثبتش موتورشه که ۲۸۰نیوتون متر گشتاورو تو دور موتور ۲۵۰۰به راننده میده ولی سوناتا اپتیما ۲۶۰نیوتون متر گشتاورو تو دور موتور ۴۵۰۰میدن
    به نظر من تالیسمان بهترین انتخابه

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/04/22

    در مقاله فوق وقتی مقایسه قسمت به قسمت دو ماشین رو میخونی کاملا مشخصه در اکثر زمینه ها تلیسمان برتر هستش ولی معلوم نیست چطوری آخر سر امتیاز کمری بیشتر شده!! خصوصا اونجائیکه نوشته کابین هر دو ماشین در یک سطح هستند!! بنده خدا، خود نویسنده هم قبول داشته تالیسمان ماشین برتری است ولی بعلت سابقه و محبوبیت جهانی تویوتا احتیاط کرده و امتیازش رو بالاتر داده که ایرادی بهش نگیرن.
    تویوتا کمری یک ماشین اقتصادی و متین میباشد و تالیسمان یک ماشین با طراحی داخلی و خارجی چشم نواز و خودرویی هیجان انگیز با رانندگی لذت بخش.

  • user icon
    نویسنده : اروین
    تاریخ : 1396/07/21

    چند مسیله خواهش میکنم راهنماییم کنین....اولا میگن ماشینهای توربو شارژ تو ایران با بنزینش مشکل داره و استهلاک موتورشون خیلی بالاست ایا این درسته؟ خود سایت رنو گفته بهتره از بنزین با اکتان بالا استفاده بشه و تو ایران از بنزین سوپر...ایا این به نوعی اعتراف نیست؟....میگن تالیسمان ماشین نسبتا خشکیه ایا این مطلب درسته؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/03

    جفت خودرو ها از کیفیت خوب برخوردار هستند کاملا واضح هست و تا ۷ سال هم هیچ ایرادی پیدا نخواهند کرد. ولی مطمنا تویوتا بعد از ۷ سال و یا تا ۲۰ سال برتری رو نسبت به رنو نشون خواهد داد.

  • user icon
    نویسنده : طاها
    تاریخ : 1397/03/11

    ماشین تویوتا کمری بسیار عالی و خوش کیفیت است و شتابش بیشتر از رنو هست و تا چندین سال برایتان کار میکند.ولی رنو چیزی کم ندارد و ایمن تر و تجهیزات اون از تویوتا بیشتر است .قیمت تویوتا بسیار زیاد است و قیمتش رقابتی نیست به دلیل تحریم های آمریکا.ولی رنو تلیسمان ارزش خرید بهتری دارد و کیفیت قطعات خوب است ولی نه به خوبی تویوتا

  • user icon
    نویسنده : حسینی
    تاریخ : 1399/12/19

    دوستان لطفا با تعصب نظر ندین اگر سابقه رانندگی طولانی باهاشون داشتید بیاید و نظر بدید. نه اینکه چون من از برند کیا خوشم میاد بگم خوب . ۵ ماه تالیسمان گرفتم واقعا ایرادی نتوانستن بگیرند به خشکی که یه حس درآوردند خودروهای با شتاب بالا کمی سفت باید باشند و گرنه سر پیچ از جاده منحرف میشن. در یک کلام تالیسمان فوق العاده است و هوشمند

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading