اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کولیوس 2017 با هوندا CRV

مقایسه رنو کولیوس 2017 با هوندا CRV

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کولیوس 2017 با هوندا CRV می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کولیوس 2017 با هوندا CRV بپردازیم .

HONDA CRV

هوندا CRV

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی هوندا CRV

koleos 2017

رنو کولئوس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی رنو کولئوس
انتخاب ماشین 3

HONDA CRV

هوندا CRV

Top car

HONDA CRV

هوندا CRV

مقایسه رنو کولیوس 2017 با هوندا CRV

هوندا CRV

 

هوندا CRV سالهاست که جزء بهترین ، مطمئن ترین و خوش ساخت ترین کراس اوور های تولید شده در جهان میباشد و CRV 2016 هم از این قاعده مستثنی نیست و افتخارات زیادی کسب کرده است و علاوه بر این نه کارشناسان ما در کشور بلکه در سر تا سر دنیا معتبر ترین کارشناسان ماشین هوندا CRV را بهترین ماشین کراس اوور سال شناخته اند . هوندا CRV 2016 4مین نسل از این ماشین که که تحت فیس لیفت ظاهری قرار گرفته است و  واقعا از همه دیگر مدل های هوندا CRV جذابتر میباشد . طراحی ظاهری هوندا CRV بی نقص است و تمام المان های یک طراحی هوشمندانه ، مدرن و خوش چهره را به درستی و در کمال هماهنگی میتوانید در طراحی این مشاهده کنید که از پیر تا جوان با دیدن این ماشین به وجد میایند . هوندا CRV در نمای ظاهری چند جلوه متفاوت از خود نشان میدهد یعنی شما با نگاه کردن به هوندا CRV در این ماشین لوکس بودن ، اسپرت و جسور بودن ، مدرنیته و زیبایی را حس میکنید . در کنار اینها طراحی هوندا CRV بسیار ماندگار میباشد و ماشین خوش چهره ای است که تا مدت های زیادی برای بیننده جذاب به چشم میاید  .

 

هوندا CRV

 

درون کابین هوندا CRV نیز هماهنگ با ظاهرش است و کاملا زیبا ، لوکس و ارگونومیک میباشد . کیفیت ساخت و مونتاژ هوندا CRV بسیار عالی است و در طول زمان این کیفیت کاملا ثابت و مطلوب میماند و در داخل کابین هوندا CRV  شما در بلند مدت اصلا تغییری احساس نخواهید کرد و این ماندگاری ماشین های هوندا در طول زمان یکی از بهترین و بارزترین ویژگی های محصولات این کاخانه ماشین سازی است که آن را زبانزد خاص و عام ساخته است و از گذشته هم که به ماشین های سابق هوندا بنگریم این موضوع کیفیت بالا و ماندگاری طولانی ماشین های هوندا را به خوبی درک میکنیم .  کیفیت متریال مورد استفاده در کابین هوندا CRV از نظر کیفی در سطح با کیفیت ترین ها قرار دارد و و از بهترین مواد استفاده شده است که کاملا رضایت همه را درون کابین ماشین میتواند تماما جلب نماید . از نظر ابعاد هوندا CRV در داخل کابین بسیار جادار و راحت میباشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در کابین ماشین هوندا  CRV جای میگیرند . هوندا CRV  2016 در بحث تجهیزات رفاهی و ایمنی هم کاملا عالی است و برای یک ماشین کراس اوور فوق العاده به نظر می رسد و هر آنچه که نیاز و مد نظر شماست داخل کابین ماشین وجود دارد .

 

هوندا CRV

 

در سینه این این ماشین SUV با کیفیت و پر افتخار یک پیشرانه 4 سیلندر قرار دارد که 2356 سی سی حجم آن است . حداکثر قدرت 185 اسب بخار در دور موتور 6400 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در دور موتور 3900 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی موتور ماشین است . هوندا CRV در بخش فنی ماشین بسیار کم استهلاکی است و ثابت شده است که تا مدت ها این ماشین نیاز به تعمیرگاه پیدا نمیکند . یکی از پر شتاب ترین و پر نفس ترین ماشین های SUV این کلاس هوندا CRV میباشد که شاید شتاب ماشین های اسپرت را نداشته باشد اما با توجه به حجم موتور  ماشین  و ابعاد و وزن بدنه عالی عمل میکند ودر عین حال هم چون پیشرانه از سری Earth Dreams میباشد مصرف سوخت ماشین کاملا اقتصادی است . به طور کلی کیفیت فنی و ضریب اطمینان هوندا CRV و حفظ ماندگاری کیفیت در طول زمان هوندا CRV در طول زمان ثابت شده است و از رنو کولئوس از این نظر برتر میباشد . برای انتقال قدرت هوندا CRV هم از یک گیربکس CVT استفاده شده است . این گیربکس کاملا پیشرفته است و هوشمندانه ترین عملکرد را در هر لحظه از خود نشان میدهند . تعویض دنده های گیربکس هوندا CRV عالی و بدون نقص میباشد و با پیشرانه ماشین کاملا هماهنگ است . به علت اینکه گیربکس CVT هوندا CRV ـجدیدترین نسل از این گیربکس میباشد علاوه بر رفع ایرادات قدیمی مزایایی چون تعویض دنده بدون وقفه ، کاهش مصرف سوخت و نرمی بیشتر تعویض دنده را شاهد هستیم و لذت سواری با هوندا CRV با این گیربکس به صورت محسوسی افزایش پیدا کرده است .

 

هوندا CRV

 

در بخش سواری هوندا CRV بسیار نرم و در عین حال ماشین مانور پذیر و  پایداری میباشد . فرمان پذیری عالی و هندلینگ فوق العاده هوندا CRV  بسیار نکته مثبتی است که رانندگی با ماشین هوندا CRV را  بسیار لذت بخش کرده است . هوندا CRV از سیستم تعلیق فوق العاده خوب و توانمندی  بهره میبرد و با توجه به  طراحی عالی شاسی پیشرفته اش به شما آرامش یک ماشین لوکس ، هیجان یک ماشین اسپرت و خوش دستی یک ماشین جمع و جور را اهداء میکند . فرمان هوندا CRV بسیار نرم است و علاوه بر این فرمان پذیری بسیار دقیق و لذت بخشی دارد که در هنگام طی کردن میدان پیچ لذتی وصف نشدنی را برای راننده ماشین به وجود میاورد و تقسیم وزن ماشین هم کاملا ایده آل است و بالاترین سطح قابلیت ها را برای هوندا CRV به وجود میاورد .

سرگذشت هوندا CRV مملوء از افتخارات و جوایز جهانی است که نشان دهنده کیفیت بالای این ماشین ، معتبر بودنش و ماندگاری است . رنو کولئوس ماشین خوب و با کیفیتی میباشد و در این شکی نیست اما هوندا CRV پکیج کاملی از کیفیت بالا ، ماندگاری کیفی در طول زمان ، قدرت ، جذابیت ، هماهنگی ، لذت و ... میباشد که به راحتی از پس تمامی رقبای خود بر میاید و آنها را کنار میگذارد و علاوه بر این برای بار چندم باید بگوییم که نه انتخاب ما در تیم ماشین 3 بلکه همه کارشناسان حرفه ای ماشین در سر تا سر دنیا هوندا CRV را به عنوان کراس اوور برتر سال انتخاب کرده اند .

koleos 2017

رنو کولئوس

مقایسه رنو کولیوس 2017 با هوندا CRV

رنو کولئوس 

رنو برای تولید رنو کولئوس زحمات زیادی کشیده است و واقعا هم بسیاری از ماشین های مانع را برداشته است و یک کراس اوور موفق میباشد اما هوندا CRV انقدر خوب است که در میان کراس اوور های بازار کشور هنوز یک ماشین بی رقیب مانده است  . رنو کولئوس جدید که یک ماشین کراس اوور شهری است که در همه قسمت ها  نسبت به مدل قبلی این ماشین پیشرفت محسوسی داشته است و کاملا ماشین با کیفیت و مدرن و جذابی میباشد . رنو  کولیوس جدید در طراحی اش از آخرین زبان طراحی  رنو استفاده شده است که پیش از این در رنو تلیسمان و مگان جدید که اخیرا رونمایی شد و حتی رنو تالیسمان را در خیابان هم میتوانیم مشاهده کنیم شاهد این سبک طراحی ماشین بودیم .  

رنو کولئوس 2017 ظاهر شکیل و قدرتمندی دارد که این خوش تیپ بودن ماشین بیش از هر چیز مربوط به زبان طراحی بی نظیر ماشین است . رنو کولئوس جدید از خوش تیپ ترین و یکی از با سلیقه ترین ماشین های کلاس خودش است  زیرا طراحان کارکشته رنو با شکل دادن صحیح قطعات مختلف بدنه و هماهنگ کردن آن با خطوط و برجستگی ها بدنه ای کاملا با ابهت ، جذاب ، هماهنگ ، منحصر بفرد  و شیک وجود آورده اند که همه ی رنج های سنی و سلایق مختلف را از خود راضی نگه میدارد و دیدگاه های مختلف و انواع مردم و کارشناسان حرفه ای ماشین به خوبی آن را مورد پسند واقع میدهند . یکی از محاسن طراحی رنو کولئوس جدید داشتن شخصیت مستقل و قدرتمند این ماشین است که به صاحبان رنو کولئوس 2017 حس اعتماد به نفس و اطمینان خاطر میدهد .  همانطور که رنو کولئوس از طراحی بدنه بسیار زیبا ، مدرن و هماهنگی بهره میبرد  و ظاهر بیرونی اش کاملا عالی و مناسب به نظر میرسد داخل کابین ماشین هم به همین صورت است  و همه چیز عالی  و بدون نقص و ایراد به چشم میاید و با بهترین کیفیت و مواد ممکن ساخته شده است و همه چیز در مکان مناسب خودش قرار گرفته است تا ارگونومیک بودن کابین ماشین حفظ شود و دسترسی به ادوات و تجهیزات سهل و آسان باشد .

 

 رنو کولیوس 2017

 

طراحی کابین رنو کولیوس با پرستیژ ،  با کیفیت و لوکس  است ، متریال کابین ماشین بسیار مرغوب میباشد و همه مواد از بهترین جنس انتحاب شده اند  و کاملا رضایت همه را میتواند جلب کند و رنو  کولیوس به ما نشان میدهد که از هر دیدگاهی که به آن بنگریم در کلاس ماشین های کراس اوور در زمره بهترین ها قرار میگیرد و کاملا کیفیت بالای این ماشین در هر بخشی به خوبی قابل مشاهده است و نشان دهنده این میباشد که مهندسان رنو تا چه حد برای ارتقاء سطح ماشین تلاش کرده اند . کیفیت ساخت و مونتاژ رنو کولیوس در سطح بالایی است و علاوه بر این رنو کولیوس ماشین جادار و خانوادگی میباشد و  همه ادوات داخل کابین به راحت ترین شکل قرار گرفته اند و باعث شده است تا سرنشینان درون کابین آرامش و لذت خاصی را تجربه نمایند و در طول مسیر خود مطلوب ترین احساس ممکن را تجربه نمایند  

. تا اینجا  یافتیم که رنو  کولیوس جدید درونش بسیار با کیفیت است  و کاملا عالی میباشد و حتی در بخش امکانات رفاهی و ایمنی هم رنو کولیوس یک در سطح بهترین ها در میان ماشین های رقیب میباشد  به طوری که سیستم صوتی با برند Bose در ماشین به شما امکان گوش دادن هر نوع موسیقی با بالاترین کیفیت ممکن را می دهد یا صفحه نمایش تمام لمسی موجود در پنل میانی امکان کنترل شما بر تمام شرایط موجود در داخل و خارج ماشین را بوجود میاورد ولی از بعضی جهات کنترل شرایط هوندا CRV در داخل و خارج ماشیم بسیار راحت تر است . از طریق سقف پاناروما رنو کولیوس هم میتوانید آرامش و هیجان را با هم در زیر سقفی با نمای آسمان تجربه کنید و لذت دو چندانی را با رانندگی در کابین ماشین رنو کولئوس را احساس نمایید  . در بحث ایمنی رنو  کولیوس ، رنو کولئوس موفق شده از یکی از سختگیر ترین موسسه های ایمنی جهان یعنی Euro NCAP 5 ستاره ایمنی دریافت کند و امتیازاتی بالا  را در همه بخش های ایمنی ماشین دریافت کند و این به معنی امنیت کامل سرنشینان رنو کولئوس است که البته ماشین سامورایی رقیب یعنی هوندا CRV هن 5 ستاره ایمنی دریافت کرده است و ایمن ترین کراس اوور کلاس خودش میباشد  .

 

 رنو کولیوس 2017

 

 قلب تپنده این ماشین خوشچهره فرانسوی یعنی رنو کولئوس جدید یک پیشرانه 4 سیلندر میباشد که  2488 سی سی حجم دقیقش است و به صورت تنفس طبیعی به ماشین قدرت میدهد و از لحاظ مختلف قابلیت های حرکتی و کشش برای رنو کولئوس به وجود آورده است. پیشرانه رنو کولیوس قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 224 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا میباشد  و به این دلیل که در دورهای پایین رنو کولئوس به حداکثر قدرت و گشتاور خود دست پیدا میکند رنو کولیوس ماشین چالاک و خوبی محسوب میگردد ولی باید به  این نکته توجه داشت که این حجم موتور با این میزان بازدهی برای یک ماشین کراس اوور چندان مناسب نیست اما با  مهندسی خوب رنو شاهد قابلیت ها و راندمان خوب ماشین هستیم .

 در 9.5 ثانیه رنو کولئوس  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه میدهد که این ارقام و اعداد بر روی کاغذ در حد و حدود هوندا CRV  است اما  در جاده رقیب سامورایی از خود عملکرد تیزتری نشان میدهد . علاوه بر این چابکی نسبی با توجه به کلاس ماشین دیگر ویژگی رنو  کولیوس مصرف سوخت اقتصادی ماشین است زیرا با سوزاندن 8.3 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های مداوم راحت میکند که نشان از کم استهلاک بودن رنو کولیوس است و خیال مالک خود را از هز گونه مراجعه به تعمیرگاه راحت میکند و تا حد بسیار می خود را ماشین کم استهلاکی نشان میدهد که نسبت به بسیاری دیگر از ماشین های رقیب رنو کولئوس را بهتر و برتر از نظر فنی نشان میدهد و علاوه بر این رنو کولئوس به علت فناوری های یشرفته استفاده شده در مدل های قبلی اکنون صاحبان رنو کولئوس نسل پیشین علاقه دارند تا ماشین خود را با مدل 2017 رنو کولئوس تعویض  نمایند البته این یک مقایسه است و باید ببینیم که آیا در بلند مدت هم رنو کولئوس مانند هوندا CRV ماشین موفق و کم استهلاکی میماند یا خیر  .

برای انتقال قدرت کولیوس هم رنو از یک گیربکس  CVT شیفترونیک اتوماتیک استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا میباشد که نیروی محرک را به چرخ های ماشین منتقل میکند . گیربکس پیشرفته رنو کولئوس که یکی از نقاط قوت و مزیت بسیار بزرگی محسوب میشود  زیرا با موتور ماشین کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند . در کل بخش فنی رنو کولئوس به علت عالی و بی نقص بودن ماشین  امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و کاملا زحمات شبانه روزی و بی وقفه مهندسین رنو را با دریافت این امتیازات مثبت به خوبی پاسخ میدهد و نظر خوب هر کارشناس ماشین را به خوبی به سمت خود جلب مینماید و در تست های انجام شده هم رنو کولئوس کاملا سر بلند از میدان رقابت خارج شد ولی هوندا CRV بی چون و چرا از نظر فنی و مهندسی ماین کاملا برتر این مقایسه است و این موضوع کاملا در تست های انجام شده هم به ما اثبات گردید .

 

 رنو کولیوس 2017

 

رنو کولیوس از سیستم انتقال قدرت پیشرفته و سیستم تعلیق قدرتمند و قابل اعتماد بهره میبرد که همراهی این دو قسمت عالی با هم در کنار دیگر ویژگی های ماشین باعث شده است تا رنو کولیوس قابلیت پیمایش بسیاری از سطوح را داشته باشد و در بسیاری از مسیر ها به خوبی بدرخشد چون قابلیت انتخاب تک دیفرانسیل و جفت دیفرانسیل را سیستم 4 چرخ محرک به شما میدهد و سیستم تعلیق خوب ماشین هم به شما امکان کنترل رنو کولئوس در انواع جاده ها را میدهد .  نرمی و سواری رنو کولیوس مانند هوندا CRV خوب است و لذت بخش ارزیابی میشود ، فرمان پذیری خوب و هجان انگیزی دارد ، ارتفاع ماشین  مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را با هم و در عین لذت  میتوانید در کولیوس تجربه کنید و در مسیر های مختلف با رنو کولیوس چند حس متفاوت را از این ماشین دریافت کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت رنو  کولیوس هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید و از هر نظر در سرعتی که هستید اطمینان خاطر دارید و میتوانید با خیال تخت به انجام مانور های دلخواهتان با ماشین بپردازید . در کل از نظر سواری و هندینگ رنو کولئوس یک ماشین فوق العاده خوب است که بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است و در مقایسه با هوندا  CRV  هر دو ماشین در یک سطح برابر و بالا به نظر میرسند و امتیاز برابری دریافت مینمایند .

از هر نظر که به رنو  کولیوس می نگرید یک ماشین متفاوت و بسیار عالی از برند رنو در کلاس جهانی را مشاهده میکنید که برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده است و در همه ی بخش ها مانند فنی ، سواری ، آپشن ، طراحی و ... یک سر و گردن از اکثریت ماشین های رقیب خود بالاتر میباشد و از همه مهم تر ردپای یهترین محصولات  رنو مانند تالیسمان را میتوانید در این ماشین مشاهده کنید ولی در مقام مقایسه با هوندا CRV  رنو کولئوس یک پله پایین تر از بهترین ماشین کراس اوور سال ارزیابی میشود و با وجود همه این خوب بودن ها باز هم هوندا CRV یکه تاز کلاس خودش است و بدون هیچ ترسی به جنگ همه ماشین های رقیب میرود .

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : hossein yari
    تاریخ : 1395/11/02

    قطعا هوندا crv

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1395/11/12

    عزیز دل برادر
    لینک مقایسه مشخصات فنی برای کولیوس ۲۰۱۲ است نه ۲۰۱۷!!

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1395/11/14

    رنو نمیتونه رقیب هوندا بشه انهمCRVهوندا جزو ده برند مورد اعتماد ۲۰۱۶است

  • user icon
    نویسنده : يوسف
    تاریخ : 1395/12/08

    با سلام و خسته نباشيد امتيازات كسب شده خودروها از چند امتياز مي باشد؟
    مثلاً 51 امتياز از چند امتياز لازم بوده يا سقف امتيازات چقدر است؟

    • نویسنده : بهنام رئوف
      تاریخ : 1396/03/16

      سلام
      شش آیتم بوده هر کدام ده امتیاز، لذا سقف ۶۰ امتیاز باید باشد

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1397/10/27

    وقتی دیگه هوندا تو ایران فعال نیست و از 2016 به بعد دیگه وارد نشد، و عملا نماینده ای نداره برای خدمات بعد از فروش ، تو ایران در مقایسه میشه گفت رنو بهتره به خاطر نمایندگیها و خدمات و غیره.
    ظاهرا هوندا بخری مشتری اول و اخر خودت هستی

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading