اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه برلیانس H330 و دانگ فنگ H30 کراس

مقایسه برلیانس H330 و دانگ فنگ H30 کراس

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه برلیانس H330 و دانگ فنگ H30 کراس می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه برلیانس H330 و دانگ فنگ H30 کراس بپردازیم .

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی برلیانس H330

Dongfeng

دانگ فنگ H30 کراس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی دانگ فنگ H30 کراس
انتخاب ماشین 3

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

Top car

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

مقایسه برلیانس H330 و دانگ فنگ H30 کراس

برلیانس h330

 

برلیانس H330 یکی از چندین خودرو چینی مونتاژ شده در کشور است. در طراحی بدنه برلیانس H330 به راحتی یک کپی کاری ظریف زیبا را از ماشین BMW سری 1 اتاق قدیم میتوان مشاهده کرد که با اصول به کار رفته در طراحی و رعایت دقیق نکات طراحی، برلیانس H330 خودرو زیبا با طراحی هماهنگ محسوب می‌شود و در مقایسه با دانگ فنگ اچ 30 کراس طراحی اش اصولی تر و جذاب تر و زیبا تر است.

گلگیرهای پف کرده در هر 4 گوشه ماشین، وجود خطوط و برجستگی‌های جذاب و آیرودینامیک و طراحی منحصر به‌فرد و هوشمندانه چراغ‌ها در مجموع برلیانس H330 را به یکی از خوش چهره ترین ماشین های چینی سدان مونتاژ شده در کشور تبدیل کرده است. درون کابین برلیانس H330 ویژگی اصلی طراحی بر اساس سادگی و راحتی است ولی با اینکه اتاق ماشین طراحی اش ساده و کار آمد است، کیفیت پایین قطعات و متریال به کار رفته در کابین کاملا توی ذوق می‌زند. البته هر دو خودرو چینی حاضر در این مقایسه یعنی برلیانس H330 و دانگ فنگ H30 کراس همین وضعیت را دارند.

 

برلیانس h330

 

برلیانس H330 از نظر کیفیت ساخت و کیفیت قطعات، در مقایسه با دانگ فنگ اچ 30 کراس در یک سطح است ولی از نظر رنگ بندی و طراحی کابین برلیانس H330 وضعیت بهتری دارد. یکی دیگر از نقاط مثبت برلیانس H330 را صندلی های ماشین می‌توان دانست که نرم و راحت هستند، عریض هستند که در مجموع ارگونومی خوبی برای سرنشینان ماشین و علی الخصوص راننده به وجود می‌آورد که قرارگیری راننده و تسلطش بر ماشین کمی با چاشنی اسپرت همراه است.

ابعاد داخلی کابین برلیانس H330 علی رغم اینکه ابعاد بدنه ماشین در حد متوسط است بسیار جادار است و از همه مهم تر صندوق عقب جادار برلیانس H330 است که این صندوق عقب ماشین جوابگوی سفرهای درون شهری و برون شهری است و این ماشین در مقایسه با دانگ فنگ H3O کراس که شبیه یک کراس اوور است از نظر ابعاد در یک سطح و اندازه است. از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم برلیانس H330 ماشین کاملی به نظر می‌رسد و به طور کلی برلیانس H330 در بخش طراحی و کابین و ... ماشین خوب و با کیفیتی است و امتیاز خوبی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت می‌نماید.

 

برلیانس H330

 

در بخش ویژگی‌های فنی برلیانس H330 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1498 سی سی بهره می‌برد. در دور موتور 5800 دور در دقیقه 103 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و در دور موتور 3800 دور در دقیقه هم گشتاور 138 نیوتن متر از پیشرانه برلیانس H330 حاصل میگردد و در اختیار راننده ماشین قرار میگیرد. البته برلیانس H330 اخیرا با یک موتور 1.6 لیتری تولید شده که 114 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برلیانس H330 در مقایسه با ماشین دانگ فنگ اچ 30 کراس بر روی کاغذ از قدرت و گشتاور تقریبا یکسانی بهره میبرد. برلیانس H330 بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد و از همه مهم‌تر مصرف سوخت 6.7 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود گیربکس اتوماتیک است که بسیار عالی به نظر می رسد و کاملا ماشین اقتصادی محسوب می‌شود که با توجه به پارامترهای ماشین در این کلاس این رقم کاملا خوب است.

برلیانس H330 خودرو چندان کم استهلاکی نیست و در مقایسه با دانگ فنگ اچ 30 کراس که از پیشرانه tu5 ایرانیزه و گیربکس aisin بهره میبرد وضعیت مشابهی دارد. پیشرانه برلیانس H330 با یک گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است که هماهنگی خوبی با موتور دارد، تعویض دنده هایش خوب است و کارکردش هم روان است ولی یک حالت خنگی در اکثریت گیربکس های ماشین چینی وجود دارد که کم وبیش در برلیانس H330 هم مشاهده میگردد. از نظر انتقال قدرت برلیانس H330 چه در نمونه دنده دستی و چه اتوماتیک قابلیت های فراتر و عملکرد بهتری را نسبت به دانگ فنگ اچ 30 کراس دارد.

 

برلیانس H330

 

برلیانس H330 کیفیت سواری متوسطی دارد و از آنجا که با یک خودرو سدان چینی روبه‌رو هستیم، نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم. البته سیستم تعلیق برلیانس H330 کمی خشک احساس می‌شود اما از کوبش‌های آزار دهنده یا تکان‌های شدید خبری نیست و در تمام مسیرهای قابل پیمایش برلیانس H330 ماشین نرم و آرامی احساس میگردد. برلیانس H330 از سیستم فرمان برقی سود میبرد که دقیق است و فرمان پذیری برلیانس H330 را خوب و لذت بخش کرده است و در پیچ ها به طور کامل می‌توانید به این ماشین اعتماد کنید. ترمزهای برلیانس H330 هم مناسب است و به خوبی از عهده توقف ماشین بر می‌آیند. برلیانس H330 از نظر سواری، لذت رانندگی و کیفیت ساخت وضعیت متوسطی دارد.

برلیانس H330 یک خودروی چینی با کیفیت متوسط است که چهره ای زیبا دارد ، کیفیت ساختش معمولی است، مصرف سوخت و استهلاک خوبی هم ندارد. برلیانس H330 در محدوده قیمتی خودش و در کلاس خودش گزینه ای مناسب به شمار می‌رود که اگر چینی بودن آن را نا دیده بگیریم نقاط مثبت زیادی دارد.

Dongfeng

دانگ فنگ H30 کراس

مقایسه برلیانس H330 و دانگ فنگ H30 کراس

دانگ فنگ اچ 30 کراس

 

دانگ فنگ H30 کراس از جدیدترین محصولات قرار گرفته بر روی خط تولید ایران خودرو است و در اصل ماشین مشترک دو شرکت پژو فرانسه و دانگ فنگ چین به شمار می‌رود و در ایران هم برای این ماشین تبلیغات تقریبا زیادی صورت گرفته است. از این رو ماشین نسبتا پرطرفداری است. طراحی دانگ فنگ H30 کراس چندان ماشین زیبایی نیست و هماهنگی خیلی زیادی در سطح بالا ندارد و باید گفت طراحی آن چندان اصولی شکل نگرفته است و ظاهرش قطعا در فروش این ماشین تاثیر چندانی ندارد و به طور کلی دانگ فنگ اچ 30 کراس در ظاهر ماشین هماهنگی نیست و عیب‌های ظاهری فراوان دارد.

 

دانگ فنگ اچ 30 کراس

 

در داخل کابین H30 کراس طراحی تقریبا خوبی مشاهده می‌شود و رنگ بندی مشکی جالبی هم مشاهده می شود و با توجه به سطح قیمت لیست امکانات هر دو ماشین برابر به نظر می‌رسند ولی چیدمان آن به گونه ای است که احساس می کنید آپشن ها به طور دستی بر روی خودرو نصب شده اند اما از لحاظ کیفیت ماشین مناسبی است و ارگونومی کابین ماشین هم خوب است. از نظر کیفیت متریال و ماندگاری آن در بلند مدت کیفیت دانگ فنگ H30 کراس از برلینس H330 ضعیف‌تر است. از نظر کیفیت ساخت هم ماشین دانگ فنگ H30 کراس کیفیت ساخت خوب و مناسبی و از این نظر و به طور کلی کیفیت بخش‌های مختلف و کابین ماشین دانگ فنگ H30 کراس ماشین قابل قبولی است ولی هر دو خودرو، شرایط متوسط و مشابهی دارند.

 

دانگ فنگ اچ 30 کراس

 

از نظر فنی دانگ فنگ H30 کراس در بخش پیشرانه دقیقا مشابه ماشین پژو 206 تیپ 5 است با این تفاوت که این ماشین از ECU متفاوتی بهره می‌برد. پیشرانه مورد استفاده ماشین TU5 است، 4 سیلندر خطی بوده و 1587 سی سی حجم  دقیق موتور ماشین است. پیشرانه ماشین قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای پژو 206 مناسب است اما برای دانگ فنگ H30 کراس با توجه به وزن و ابعاد ماشین چندان جوابگو نیست و در شتابگیری با ضعف‌هایی مواجه می‌شوید و هنگامی که با 4 سرنشین درون ماشین قرار میگیرید کاملا ماشین کند و کم شتابی احساس می‌شود اما در کل از نظر کیفیت ساخت پیشرانه ماشین خوبی است. دانگ فنگ H30 کراس مصرف سوختش مناسب است اما از نظر استهلاک در دراز مدت کیفیت ساخت خود را حفظ نمی‌کند. برای انتقال قدرت دانگ فنگ H30 کراس از یک گیربکس اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن استفاده شده است که چندان با پیشرانه هماهنگ نیست و در عملکردش هم خنگی و کندی وجود دارد ولی برای استفاده شهری و ملایم به طور کلی گیربکس ماشین مناسب است.

 

دانگ فنگ اچ 30 کراس

 

دانگ فنگ H30 کراس سواری اش نسبتا خشک است و هندلینگ متوسطی دارد ولی با توجه به اینکه پلتفرم ماشین با ماشین های پژو مشترک است، پایداری و عبور ماشین از پیچ‌ها مناسب است. ضمن اینکه عملکرد سیستم تعلیق ماشین هم چندان بد نیست و قابل قبول ارزیابی می‌شود و از نظر سواری در کل امتیاز قابل قبولی را دریافت مینماید و می‌توان نمره حداقلی را برای آن در نظر گرفت. در کل کیفیت سواری و لذت بخش بودن رانندگی با  دانگ فنگ H30 و برلیانس اچ 330 در یک سطح هستند.

در مجموع، دانگ فنگ H30 کراس از نظر کیفی ساخت، کیفیت سواری و بازار خرید و فروش، وضعیت مشابهی با برلیانس H330 دارد و هر دو خودرو نمرات مشابهی را دریافت می‌کنند.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1395/12/08

    با سلام و خسته نباشید.ممنون میشم مقایسه برلیانس h330 و ساندرو استپ وی رو هم انجام بدین تا کاربر ها هم به یه نتیجه کلی برسن .آخه هنوز شک دارم برلیانس بخرم ،اونم از نوع اتوماتیک .با تشکر

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1395/12/16

    مرسیییییییییییییی ...خیلی خوب بود ...اما برلیانس ها فقط در این مدل خوب هستن بقیشون مشکل دارن...و دانگ فنگ فعلا کسی ایرادی ازش نگرفته

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/12/17

    برسی خیلی خوبی بود ولی چند تا سوال دارم امیدوارم جواب بدید .
    1_ احساس میکنم تو متن ها یکم اغراق و حتی تناقض هست . خودم برلیانس رو می پسندم ولی چند تا نکته : اول این که سطح تجهیزات این دو اصلا برابر نیست و اپشن های دانگ فنگ بیشتره . دوم اینکه تو جدول بالا نمره ی طراحی هردو خودرو برابره ولی برلیانس خیلی زیباتره و حتی تو متن هم چند بار گفتید . یعنی متن با جدول بالا هماهنگی نداره .
    2_ این سئال خیلی برام مهمه لطفا جواب بدید : موتور برلیانس مقداری ضعیف تر از دانگ فنگه و شتاب هم کمی پایین تر ولی شما تو متن گفتید شتاب و قدرا h330 بیشتره . میشه واضح بگید اخر کدوم بهتره؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/01/24

    کاملا یکطرفه و با استدلالهای غلط

  • user icon
    نویسنده : *
    تاریخ : 1396/02/08

    سلام مقایسه هاتون خوبه و میتونید با قرار دادن عکسهایی از ماشین های مورد نظر تصویرسازی کنید

  • user icon
    نویسنده : سناتور
    تاریخ : 1396/03/14

    اصلا مقایسه خوبی نبود فکر نکنم تا حالا سوار اچ سی شدی چون اصلا ضعف در موتور نیست و خنگی به هیچ عنوان در گیربکس وجود ندارد فکر کنم مطالبو چپی نوشتید چون برلیانس h330 در گیربکس خنگ عمل میکنه و موتور جواب گو نیست از نظر کیفیت هم دوتا در یک رده قرار میگیرن و از نظر گیربکس اچ سی کراس یه سر و گردن از برلیانس بالا تره در برلیانس در سربالایی با پنج نفر سر نشین ماشین قدرت کافی نداره ولی اچ سی داره شما تو متن گفتین که برلیانس قدرت بهتری از اچ سی داره مگه ممکنه پیشرانه 1500 میزنید رو دست پیشرانه 1600

  • user icon
    نویسنده : نيما
    تاریخ : 1396/03/24

    سلام، دوستان من h30cross و تازه تحويل گرفتم واقعا ماشين خوبيه،كاملا ازش راضي هستم...

  • user icon
    نویسنده : حسين نستا 1981
    تاریخ : 1396/04/13

    سلام مقايسه خوب بود ولي دليل اختلاف قيمتش چرا انقدر زياده ؟؟؟ برليانس ٥٦ وكراس ٤٨ ، درضمن اپشن هاي كراس بيشتره و صفحه مونيتورش ١ ميليون ميباشد و اگركسي بخواد برليانس مونيتور دار بگيرم بايد ١.٥ ميليون اضافه هزينه كند ، لطفا جواب بدهيد .

  • user icon
    نویسنده : هومن
    تاریخ : 1396/04/18

    خدمات پس از فروش هر دو شده 8 بعد تعداد نمایندگی های ایران خودرو چندتاس مال سایپا چندتا
    گارانتی اچ سی 3 ساله یا 60000 کیلومتر برلیانس 2 سال یا 40000 کیلومتر
    حالا موتور TU5 و تعمیرکاراش و قطعات موجود و کم مصرف بماند
    امکانات رفاهی شده 7 برا هردو صفحه نمایش و دوربین و .... اچ سی با امکانات بیشتر با برلیانس یکی چرا نمی دونم
    ارزش خرید برلیانس با قیمت بیشتر و امکانات کمتر و گارانتی کمتر و نمایندگی کمتر باز هم از اچ سی بیشتره بازم نمی دونم چرا
    شتاب و قدرت fdajv موتور شناخته شده tu5 گیربکس ژاپن و جنس متریال بکاررفته داخل کابین اچ 30 هم هیچ
    فقط برلیانس

  • user icon
    نویسنده : بعنام
    تاریخ : 1396/04/23

    با سلام،داداش شما فکر کنم نماینده فروش برلیانس هستی که نه دستت به فرمون برلیانس خورده و نه به اچ سی،من خودم برلیانس داشتم که بخاطر خنگی گیربکسش با هزار مصیبت فروختم و اچ سی گرفتم،مثل این میمونه که انگار از پراید اتومات سوار ال نود بشی،اصلا از لحاظ فنی برلیانس به گرد اچ سی هم نمیرسه،لطفا این مزخرفات رو ننویسید ،شاید یکی با همین حرفای شما نظرش برگرده به برلیانس و بدبخت بشه
    اچ سی نسبت به مبلغی که پرداخت میکنی بهترینه تا الان

  • user icon
    نویسنده : اسپورت
    تاریخ : 1396/05/11

    دانگ فنگ اچ سی ناشناخته است؟؟
    دانگ فنگ بزرگترین خودروساز چین هست شاید اچ سی کراس بهترین خودرو دانگ فنگ نباشه اما ناشناخته نیست

    • نویسنده : نیما
      تاریخ : 1396/07/27

      واقعا دانگ فنگ ناشناخته نیست یادتان رفته ماشینهای باری دانگ فنگ چند هزار نفر رو به کشتن داد

    • نویسنده : حسین
      تاریخ : 1396/08/26

      عزیزم اسم اون کامیون هوو بود نه دانگ فنگ.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/06/09

    برلیان س اتوماتیک حداقل 10 تومنی از اچ سی گرونتره اینم باید در نظر گرفت

  • user icon
    نویسنده : farshad
    تاریخ : 1396/06/26

    یه ذره اقرار آمیز بود فقط زدی تو سر h30 و از برلیانس تعریف کردید لطفا منصفانه مقایسه کنید تا دوستان بتونن انتخاب خوبی داشته باشن

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/08/01

    خیلی تحیل بدون ریشه و بی دلیل و برهانی بود رو چه حساب میگین جنس متریال بکار رفته در برلیانس از دانگ فنگ بهتره؟حتی با نگاه کردن به عکسهاشونم میشه فهمید داخل کابین دانگ فنگ از برلیانس حرفه ای تره

  • user icon
    نویسنده : محمدمیرجلیلی
    تاریخ : 1396/08/05

    سلام لااقل بیاییم درمقایسه کردن یه کمی انصاف داشته باشیم.عزیزانی که خداییش ماشین شناس هستندنظربدهندبدون هیچ گونه جانب داری..برلیانس بهتره یاH30کراس خواهشافقط ازلحاظ موتوری جواب بدهند

  • user icon
    نویسنده : مجتبی
    تاریخ : 1396/08/15

    سلام.من برلیانس ۳۳۰ داشتم و چند ماهی هستش فروختم.از لحاظ فنی برلیانس ماشین باکیفیتیه.گیربکسش خوبه و خنگ نیست و با موتور هناهنگه.موتور واقعا ضعیفه.و امکانات داخلشم در حد اچ ۳۰ نیست.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/09/16


    کاملا یک طرفه.حاجی خب تو برلیانسو دوست داری بگو دوست دارم

  • user icon
    نویسنده : عرفان
    تاریخ : 1396/10/01

    اقای عزیز لطفا نسبت به مقایسه های که میکنید کمی فکر کنید.اچ سی گیربکس ای سی ژاپن داره.بلریانس هم موتور 1550داره.کلا تو مقایسشون اچ سی خیلی از بلریانس بهتره.اچ سی اتوماته و چهل و پنج تومنه...ولی بلریانس اتوماتش 50و خرده ای تومنه.اچ سی در ضمن اتوماته

  • user icon
    نویسنده : Pouya
    تاریخ : 1396/10/15

    اخه اقا محترمی که این مقایسه رو انجام دادی تو اصلا راجع به ماشین چیزی حالیت میشه یا نه تو عمرت سوار ماشین شدی اخه این چه مقایسه ایه بلریانس که اصلا از لحاظ موتوری هر کی خریده میگه ضعیفه و گیربکسشم بد نیست فقط تنها دلیلی که میشه بلریانسو خوب گفت جا دار بودنشه که اچ سی هم بسیار جا داره هر وقت سوار این دوتا ماشین شدی بیا مقایسه کن

  • user icon
    نویسنده : ميلاد
    تاریخ : 1396/10/16

    باسلام،دوستان من دو روز هستش كه اچ سي خريدم و دو هفته ديگه هم بدستم ميرسه،خداييش ماشينه خوبي هستش،من كه نظرات خوب در موردش گرفتم و از اين ماشين همه راضي هستن

  • user icon
    نویسنده : ALI M
    تاریخ : 1396/10/17

    باسلام
    واقعانمیدونم چرابعضی به قول خودشان کارشناس به جای تحلیل وبررسی علمی ومعقولانه کاملاسلیقه ای وحتی بنابه دلایلی نامشخصی مغرضانه عمل میکنن.ماشینی که حتی برای لوازم ترمزبایدمدت زیادی درتعمیرگاه مجازهوا بخوره امتیازخدمات پس ازفروشش باh30برابرهست؟؟ h30کراس که ازسیستم تعلیق مستقل بهره می برد کیفیت سواری پایین ترازبرلیانس دارد؟؟!!!
    واقعانمیدونم شماآقای کارشناس تابه حال داخل اتاق هردوماشین نگاهی انداختین که میفرماییدامکانات رفاهی هردوماشین باهم برابراست؟؟!ازلحاظ فنی یک ماشین سرتاپا چینی که ازموتورگرفته تااگزوزش شناخته شده نیست باh30کراسی که موتورشناخته شده tu5قلب تپنده اش هستش وازاتاق سری3پژوبهره میبره وتحت تولیدولیسانس شرکت ایران خودرو که سه سال تحت گارانتی این شرکت هستش برابر هست؟؟! ازلحاظ ایمنی که کارشناس محترم یادشون رفته داخل جدول گزینه قراربدهند علاوه برامکاناتی که درهردوماشین مشترک هستش H30کراس دارای چهارکیسه هوا می باشد.دوعددجلو ودوعددجانبی.
    نتیجه گیری ارزش خریدنیزدرجدول جالب توجه بود

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/10/24

    با سلام
    مقایسه کاملا یکطرفه بود من خودم بیشتر ظاهر برلیانس رو میپسندم اما از نظر کیفیت آپش ها نوع موتور طرح پژو فرانسه خیلی بهتر از برلیانس موتور ۲۰۶ تیپ ۵ پارس،۴۰۵ از همین موتور اچ سی کراس استفاده شده گیربکس ژاپنی معتبر استفاده شده قیمت خیلی مناسب تر از برلیانس و... از همه مهم تر خدمات پس از فروش ایران خودرو با هیچ شرکت ایرانی قابل قیاس نیست

  • user icon
    نویسنده : سروش
    تاریخ : 1396/10/29

    سلام. توروخدا ایرانی بازی در نیارید و یک تحلیل درست و بی طرفانه ارائه بدید.
    من ماشین شناس نیستم. پرشیا مدل 86 دارم می خوام عوضش کنم نمیدونم برلیانس بگیرم یا h30
    ممنون میشم بی طرفانه مقایسه کنید و راهنماییم کنید.

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1396/10/29

    کاملا مشخصه سوار هیچ کدوم از ماشین ها نشدید ،اما به وضوح مشخصه طرفدار برلیانس هستید ،اچ سی کراس از نظر موتور ،گیربکس ،فضای سرنشینان ،امکانات و آپشن ،سواری فوق العاده نرم ،از برلیانس خیلی بهتره ،با تشکر

  • user icon
    نویسنده : جوادذ
    تاریخ : 1396/11/19

    سلام من پرشیا tu5ثبت نام کرده بودم اما بهم دیر تحویل میدادن به خاطر همین عوض کردم بجاش اچ سی کراس گرفتم الانم ۳هفته ای هست که سوارشم میشم خیلی ماشینه عالییه حرف نداره سواری نرم شتابه خوب من که راضیم ازش

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/02/05

    خوب بود بلریانس میگیرم البته الان یه پیکان 48 دارم

  • user icon
    نویسنده : sam
    تاریخ : 1397/02/09

    برام جالب بود.کل مطالب به صورت یکطرفه است.من با یک درگ با ۳۳۰ اتومات میتونم ثابت کنم.شما حتی نگاهی به قیمت دو خودرو نکردین.که حداقل ۱۲ میلیون اختلاف دارند.در ضمن اچ سی کراس یک دانگ فنگ نیست.شرکتی زیر مجموعه دانگ فنگ به نام فنگ شن.لطفا تو گفتن حقایق یکم صادقانه برخورد کنید.در هر حال ممنونم که زحمت کشیدید و این اطلاعات رو در اختیار دیگران گذاشتید.

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/03/06

    آقا من یه چیزی میگم و خلاص شما وقتی اسم سایپا رو میشنوی تنها چیزی که میاد تو ذهنت کلمه بی کیفیته حالا چه پراید باشه محصول چه برلیانس.دروغ میگم بگو دروغ میگی

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1397/03/13

    در جواب صحبت دوست عزیز صادق: برلیانس واسه پارس خودروئه و فقط فروشش گردن سایپاست ، ولی فکر کنم موتور جدید برلیانس از اچ سی بهتر باشه، ماشالا همه هم اینجا به جای تعصب نیومدن درست راهنمایی کنن

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1397/03/28

    سلام
    من هر دو ماشینو دارم واقعا حس داخلی و زیبایی برلیانس یه سروگردن بالاتره و همچنین سواری و فرمون پذیری برلیانس اونایی سوار شدن میدونن من چی میگم.شتاب برلیانس هم با اچ سی برابری میکنه ولی از دنده 2 به بعد اچ سی گردشم جمع نمیکنه چون برلیانس تو جاده و روی پیچ خیلی تعادل بالایی داره. کیفیت قطعات جفتش برابره در ضمن گیربکس برلیانس هم هنگ نمیکنه ولی اچ سی کراس هنگ میکنه.

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1397/03/30

    با سلام
    دوستان گرامی من در آخر گیج شدم کدوم ماشینو بخرم خواهش می کنم واقیعت رو یکی بگه

  • user icon
    نویسنده : بنده خدا
    تاریخ : 1397/04/09

    من میخواستم دانگ فنگ بخرم. ظاهری قشنگ و داخل جادار ولی وقتی نشستم داخلش دیدم این ماشین بخاطر کوچک بود شیشه عقب اصلا دید نداره. ماشینی که دید خوبی نداشته باشه چه به درد میخوره. خواهشن واقعیت را به مردم بگین. یک عده دلال از ایران خودرو در سایت ها میان برای فروش محصولاتشون الکی نظر میدن .

    • نویسنده : نعینم
      تاریخ : 1398/01/08

      دوربین دنده عقب

  • user icon
    نویسنده : بنده خدا
    تاریخ : 1397/04/09

    مردم گول دلال های ایران خودرو که میان اینجا نظر میدن را نخورید. خودتان برید داخل دانگ فنگ بشینید متوجه میشید اصلا این ماشین دید خوبی برای عقب ماشین نداره. ماشین داخلش میشینی حس میکنی داخل ماشین مرده کشی نشستی.

    • نویسنده : فرزاد
      تاریخ : 1397/07/26

      بنده خدا یه خورده زحمت بدی به خودت یه نگاهی هم تو مانیتور بندازی بد نیست !!!!!! ماشین بیچاره واست یه دوربین دنده عقب هم گذاشته !!!
      مگر اینکه وقتی جلو میری عقبو نگاه کنی وقتی عقب میری هم جلو رو نگاه کنی !!!

  • user icon
    نویسنده : puriya
    تاریخ : 1398/01/24

    الان این مقایسه بود یا نقد اچ 30 کراس . ؟ داداش برو خودتو مسخره کن با این مقایست . من برلیانس دارم میخوام بفروشم اچ سی بگیرم . برلیانس افتضاحه

  • user icon
    نویسنده : زمانی
    تاریخ : 1398/02/04

    وقتي قيمت اچ سي كراس و با قيمت اچ ٣٣٠ در سايت هاي خارجي و سرچ كنيد متوجه اختلاف بالا در كيفيت و قيمت اين دو خودرو خواهيد شد
    اچ سي كراس ٩٧/٨٠٠ يوان
    اچ ٣٣٠ به مبلغ ٧٥/٨٠٠ يوان
    ضمن عرض سلام به همه دوستان
    در خصوص اچ سي كراس تبليغات منفي بسياري در سايت هاي داخلي جهت تخريب اين خودرو وجود دارد
    اچ سي كراس در كشورهاي عربي حوزه خليج حضور دارد
    ٥٨٠٠٠ ريال قطر
    و ١١١١٣ دلار امريكا
    ولي در سايت هاي غير از چين هيچ اسمي از برليانس نيست

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1398/03/08

    خیلی ی طرفه ب نفع برلیانس فقط تعریف از اون کردین و اچ سی رو سرکوب

  • user icon
    نویسنده : مجید آخوندی
    تاریخ : 1398/07/05

    دوستان من خودم اچ سی کراس دارم شتابش عالی مخصوصن تو سربالایی اصلا کم نمیاره . کیفیت داخلیشم از برلیانس بهتره ..برلیانس شده مثل سمند تو دهاتا پر شده . ولی هرچی آدم درست حسابی من دیدم اچ سی سوار میشه .

  • user icon
    نویسنده : mojtaba
    تاریخ : 1398/07/27

    سلام من الان ۴سال برلیانس 320دارم واقعا میتونم بگم عالیه من شخصا راضیم هرکی قصد خریدشو داره ازنظر من دریغ نکن حتما عالیه

  • user icon
    نویسنده : رضاجلالی
    تاریخ : 1401/01/22

    من اچ سی کراس بیشتر ترجیح میدم به خاطر موتور قدرتمند و گیربکس قوی تر و اپشن های بیشتر

  • user icon
    نویسنده : رضاجلالی
    تاریخ : 1401/05/28

    اچ سی کراس صد در صد بهتره ، چون گیربکس نرم و هماهنگی داره ، موتور تیوفایو داره که کم خرج و کم استهلاک هستش ، قطعاتش همه جا پیدا میشه ، شتاب خوبی داره ، ارزش خرید بالاتری داره نسبت به برلیانس ، هندلینگ خوبی داره ، بازار فروشش عالیه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading