اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تویوتا پریوس و سوناتا هیبرید

مقایسه تویوتا پریوس و سوناتا هیبرید

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه تویوتا پریوس و سوناتا هیبرید می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه تویوتا پریوس و سوناتا هیبرید بپردازیم .

TOYOTA PRIUS

تویوتا پریوس

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
10
امتیاز کل
52
بررسی تویوتا پریوس

sonata hybrid

سوناتا هیبرید

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی سوناتا هیبرید
انتخاب ماشین 3

TOYOTA PRIUS

تویوتا پریوس

Top car

TOYOTA PRIUS

تویوتا پریوس

مقایسه تویوتا پریوس و سوناتا هیبرید

تویوتا پریوس

 

شاید بد نباشد تا به تویوتا پریوس لقب متفاوت ترین ماشین تویوتا را بدهیم چون این ماشین از ظاهر تا باطنش انقدر با ماشین های دیگر تفاوت دارد و خاص است که برای ماشین های هیبرید و پیشینه خود مانند یک شناسنامه به چشم میاید .  تا پیش از ارائه این مدل تویوتا پریوس همیشه از نظر طراحی یک ماشین محافظه کارانه و ساده به شمار میرفت اما این مدل از تویوتا پریوس به حدی خاص و جذاب شکل گرفته است که به نوعی در میان ماشین های هیبرید تویوتا پریوس را میتوان زیبا ترین گزینه دانست  . در طراحی تویوتا پریوس علاوه بر جذاب بودن ماشین نکته ای که در طراحی ماشین بسیار رعایت شده است حفظ و ماندگاری چهره ماشین در بلند مدت است تا ظاهر ماشین با ذات پاک و کم استهلاک ماشین به طور تمام و کمال هماهنگ گردد و تویوتا پریوس ماشین یک پارچه ای شود . زوایای تیز و خشن ، خطوط برجسته و چراغ های جلو و عقب  با طراحی خاص از بهترین ویژگی های طراحی تویوتا پریوس هستند که در این هماهنگی و ماندگار شدن چهره ماشین تاٍثیر بسزایی گذاشته اند و کاملا در طراحی و زیبایی ماشین تاثیر مثبتی دارند و در واقع جزء اصلی ترین عوامل خاص بودن تویوتا پریوس هستند . 

 

تویوتا پریوس

 

در داخل کابین ماشین نیز این سبک طراحی خاص تویوتا پریوس حفظ شده است و باعث شده تا بیشتر به ذات آرام بخش  و متفاوت و خاص  ماشین تویوتا پریوس پی ببرید .  در داخل کابین ماشین از ترکیب خطوط نرم و زوایای تیز استفاده شده است و فضا سازی کابین ماشین منطبق با سادگی  و هماهنگی با ظاهر ماشین و ارگونومی بالا است  که در تویوتا پریوس موجب شده است هنگام قرار گیری در ماشین در بهترین  و راحت ترین وضعیت ممکن تمام سر نشینان قرار داشته باشند  و به همه ادوات و تجهیزات هم به راحت ترین شکل ممکن دسترسی پیدا کنند . تویوتا پریوس با توجه به قیمت و کلاسش و اینکه جزء ماشین های پاک است از نظر تجهیزات ایمنی و رفاهی ماشین خوب و کاملی میباشد و خصوصا از نظر ایمنی بسیار ماشین مجهزی به نظر میرسد . کیفیت مونتاژ تویوتا پریوس در سطح عالی قرار دارد و این ماشین را بیش از پیش خوبی اش را به ما اثبات میکند و نشان میدهد که چقدر مهندسین مجرب تویوتا برای ساخت ماشین پریوس زحمت کشیده اند . تویوتا پریوس  کابیین  ، طراحی اش و ... در سطح ماشین های خوب بین رقبایش قرار میگیرد و به علت استفاده از متریال با کیفیت درون کابین و دیگر مزایای ماشین امتیاز بالایی را در این بخش تویوتا پریوس کسب می کند.

در مورد تویوتا پریوس یک نکته مثبت وجود دارد و آن هم فضای جادار داخل کابین ماشین است که نشان میدهد بیش ترین استفاده ار فضا با توجه به ابعاد بدنه ماشین  شده است . کابین هر دو ماشین هیوندای سوناتا هایبرید و تویوتا پریوس نکات مثبت زیادی را دارا می باشند و ماشین های خوبی هستند ولی کیفیت ساخت ، مونتاژ و متریال در تویوتا پریوس بسیار در سطح بالا و درجه یکی قرار دارد که نه تنها در کلاس خود و در رنج قیمتی خود بلکه حتی در میان ماشین های گران تر از خود هم بی رقیب است و واژه مناسب برای توصیف تویوتا پریوس عالی و درخشان است که دیگر با گفتن این دو کلمه ما نیاز نیست این ماشین که در واقع بازیکن شماره 1 میان ماشین های هایبرید است و پدر ماشین های هایبرید به شمار میرود و مدت زمان زیادی از حضورش در بازار میگذرد را وصف کنیم .

 

تویوتا پریوس

 

همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم تویوتا پریوس یک ماشین هایبرید است که قلب تپنده اش شامل یک موتور بنزینی است که برای کاهش مصرف سوخت ، آلایندگی و ... یک موتور برقی هم به کمک این موتور بنزینی میاید . موتور بنزینی ماشین 1800 سی سی حجم دارد و قابلیت تولید 110 اسب بخار را دارا میباشد و در ترکیب با موتور برقی ماشین در مجموع 121 اسب بخار قدرت را تویوتا پریوس در اختیار راننده ماشین قرار میدهد . مجموع گشتاور تولیدی موتور برقی و بنزینی  تویوتا پریوس در ترکیب با یک دیگر 141 نیوتن متر گشاور است که در دور های پایین در اختیار راننده ماشین قرار میگیرد تا شتاب ثانویه بهتری برا ماشین فراهم شود استهلاک نیز کاهش پیدا کند  . در شتابگیری تویوتا پریوس در حد متوسط عمل میکند و چندان ماشین چالاک و تیزی نیست البته با توجه به این نکته که تویوتا پریوس یک ماشین اقتصادی است و بیشتر برای پاکی و حفاظت از محیط زیست طراحی شده است شتاب گیری غیر چالاک ماشین نکته منفی به شمار نمی رود چون زمانی که بدانیم تویوتا پریوس استاندارد آلایندگی یورو 6 را پاس کرده است کاملا به این ماشین امیدوار می شویم و وقتی که متوجه شویم تویوتا پریوس در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به حدود 5 لیتر بنزین نیاز دارد کاملا نظر مثبتی نسبت به این ماشین پیدا می کنیم .

 یک گیربکس CVT- یا دنده متغیر وظیفه انتقال قدرت تویوتا پریوس به چرخ های ماشین را دارا میباشد که با موتور های ماشین هماهنگی کامل دارد و عملکردش دقیق ، نرم ، سریع و تحت فرامین راننده است و در کل با ترکیب موتور هیبرید تویوتا پریوس این ماشین پاک بودن و لذت خاصی را در اختیار راننده ماشین قرار میدهد  . از نظر فنی در میان ماشین های هایبرید موجود در بازار بهترین ماشین تویوتا پریوس است زیرا هر آنچه که برای یک ماشین عالی و کم مصرف و تقریبا با استهلاک صفر نیاز است را تویوتا پریوس دارا میباشد . اگر مالک یک تویوتا پریوس باشید دو نکته را همیشه فراموش میکنید اول اینکه آخرین زمان مراجعه به پمپ بنزین و بعد هم تعمیر کار های ماشین را زیرا هیچ وقت به آنها نیاز پیدا نخواهید کرد .

 

تویوتا پریوس

 

سواری تویوتا پریوس نرم و پایدار است و ماشین دارای  تعلیق خوبی میباشد علاوه بر این راحتی وسادگی خاصی در سواری ماشین تویوتا پریوس وجود دارد که طراحی مدرن شاسی ماشین هم در این امر بسیار موثر است . سواری با تویوتا پریوس یک حس کاملا نرمی و آرامش را به همراه دارد که حتی از هیوندای سوناتا هایبرید هم آرامش و پرستیژ بیشتری را دارا میباشد و  همین نرمی و آرامش درون ماشین یک ویژگی بسیار مثبت برای تویوتا پریوس به شمار میرود و آنرا از بسیاری دیگر ماشین ها متمایز میکند و خاص بودن ماشین را بیش از پیش به ما اثبات میکند .  تویوتا پریوس از نظر هندلینگ ، سواری و فرمان پذیری به علت آرایش خوب سیستم تعلیق ، تقسیم وزن مناسب و آیرودینامیک بالای بدنه در سطح بسیار خوبی قرار دارد و از نظر لذت رانندگی و سواری بسیار ماشین خوب و تکامل یافته ای به نظر میرسد . از نظر قدرت ترمز گیری تویوتا پریوس یک ماشین مطمئن و با اطمینان است که در هنگام حرکت و مانور ها به خوبی از عهده نگه داشتن و توقف ماشین بر  میاید .

در کل میتوان گفت تویوتا پریوس ماشین نرم ، راحت ، آرام و بسیار کم استهلاک است که هندلینگ ایده آلی دارد و کابین آن برای خانواده کاملا مناسب است و با ایزوله خوب و آرامش و ارگونومی کابین ماشین ایده آل بسیاری از قشر های جامعه با سنین مختلف میباشد . تویوتا پریوس شاید از نظر بعضی موارد همه پسند نباشد و نسبت به هیوندای سوناتا هایبرید از نظر آپشن یا جذابیت در سطحی پایین تر قرار گیرد اما در برخی موارد مانند استهلاک خیلی کم و کیفیت ساخت انقدر این ماشین عالی است که جای هیچ حرفی باقی نمیگذارد و انتخاب بدون شک و منطقی و درست را تنها به همین ماشین یعنی تویوتا پریوس محدود میکند

sonata hybrid

سوناتا هیبرید

مقایسه تویوتا پریوس و سوناتا هیبرید

 هیوندای سوناتا هیبرید

 

 هیوندای سوناتا هایبرید را می توان از جدیدترین ماشین های هیوندای آخرین ماشین هایبرید وارد شده به کشور دانست که موفقی خوبی را در فروش تجربه کرد  . هیوندای سوناتا هایبرید که در کلاس سدان های نیمه لوکس قرار میگیرد در طراحی اش با اینکه همان سوناتا ال اف است و تنها تغییراتی اندک را تجربه کرده است شاهد هستیم که ماشین کاملا لوکس تری به چشم میاید و در عین حال هم از دیگر مدل های هیوندای سوناتا مدل هایبرید اکنون جذاب تر و دل نشین تر میباشد و به عنوان یک ماشین لوکس میتوان بر روی هیوندای سوناتا هایبرید حساب باز کرد  .  یکی از ویژگی هایی که همیشه در هیوندای سوناتا وجود داشته است ظاهر جذاب و با جذبه است که این ویژگی در هیوندای سوناتا هایبرید هم با وجود رعایت المان های لوکس به خوبی به چشم میاید  . شاید تغییرات فریم ، رینگ و لاستیک ، جلو پنجره و ... در یک ماشین اندک به نظر برسد اما در هیوندای سوناتا هایبرید باعث شده است تا ضریب آیرودینامیک ماشین به 0.24برسد که عدد متعادلی می باشد .

 

 هیوندای سوناتا هیبرید

 

از نظر طراحی کابین ماشین میان هیوندای سوناتا LF و سوناتا هیبرید تفاوت محسوسی احساس نمی گردد اما درون کابین هیوندای سوناتا هیبرید از بسیاری جهات تغییرات بسیاری داشته است و اکنون ماشین بهتر و با کیفیت تری به نظر میرسد ولی هنوز راه زیادی در پیش دارد تا از این نظر بتواند به رقابت با تویوتا پریوس بپردازد . از نظر ارگونومی و دسترسی به ادوات و تجهیزات داخل کابین هیوندای سوناتا هیبرید مانند سوناتا LF ماشین خوبی است و سرنشیان ماشین درون کابین احساس راحتی کامل را دارا میباشند  . جنس روکش های ماشین و متریال استفاده شده در هیوندای سوناتا هیبرید مرغوب است و کیفیت خوبی را دارا می باشد اما هنوز هم مانند هیوندای سوناتا LF از نظر متریال کمی ضعف کیفیتی را دارا میباشد . کیفیت ساخت و مونتاژ سوناتا هیبرید در سطح بالایی ست و قابل قبول میباشد و در قسمت جلوی داشبورد هیوندای سوناتا هیبرید هم از ست دکوراتیو چوبی استفاده شده است که جلوه کابین ماشین را دو چندان کرده است . از نظر آپشن هیوندای سوناتا هایبرید با توجه به قیمت و کلاسش یک ماشین فول آپشن به معنای واقعی است که لیست بلند بالایی از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد .

 

 هیوندای سوناتا هیبرید

 

 قلب تپنده هیوندای سوناتا هیبرید یک پیشرانه  بنزینی 4 سیلندر با آرایش خطی است که 1999 سی سی حجمش است و یک موتور الکتریکی هم که نیروی آن از باطری های پلیمری جاساز شده در زیر صندلی عقب تامین میشود پیشرانه بنزین سوز ماشین را همراهی میکند . هیوندای سوناتا هایبرید با تکیه بر این دو پیشرانه قادر است تا 193 اسب بخار قدرت تولید کند و موتور بنزینی این ماشین هم به تنهایی 190 نیوتن متر گشتاور تولید میکند که با گشتاور تولید شده توسط موتور برقی این مقدار تا حد زیادی هم افزایش پیدا میکند . مصرف سوخت هیوندای سوناتا بسیار مناسب است زیرا در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به 5.6 لیتر بنزین نیاز دارد که البته از رقیب ژاپنی خود مقدار بیشتری است . یکی از نکات مثبت هیوندای سوناتا هیبرید سیستم بازیابی انرژی ترمز گیری است که به شارژ بهتر و سریع تر باطری های موتور برقی ماشین کمک می نماید .

هیوندای سوناتا هیبرید از یک گیربکس 6 سرعته شیفت ترونیک بهره می برد که هماهنگی خوبی با موتور ماشین دارد و از هیوندای سوناتا LF از این نظر کاملا ماشین بهتری می باشد . از نظر شتابگیری هیوندای سوناتا هیبرید ماشین چالاک و خوبی است و در شتابگیری اولیه و ثانویه کشش خوبی را از خود نشان می دهد و حداقل از انواع دیگر هیوندای سوناتا کشش بهتری دارد البته بر خلاف تویوتا پریوس هیوندای سوناتا در بسیاری از مواقع با تکیه بر پیشرانه بنزینی اش حرکت می کند که با توجه به تفاوت سن و سال این دو هایبرید مساله طبیعی است زیرا تجربه به کار رفته در ساخت تویوتا پریوس بسیار بیشتر است و در حال حاضر هیچ ماشین هایبریدی را از تویوتا پریوس بهتر نمی توانید بیاید . وضعیت انتقال قدرت ، باطری ها و ... هیوندای سوناتا هایبرید را می توانید از طریق یک کامپیوتر سفری به اندازه 4.2 اینچ که در میان آمپر سنج ماشین است کنترل کنید .

 

 هیوندای سوناتا هیبرید

 

هیوندای سوناتا هایبرید هندلینگ خوبی دارد و سواری اش به لطف رینگ و لاستیک جدید و کمک های گازی نرم و آرام است و دیگر آن خشکی وحشتناک سوناتا های معمولی در این ماشین دیده نمیشود . البته به لطف این تعلیق فرمان پذیری هیوندای سوناتا هایبرید تغییر نکرده است و هنوز هم خوب و لذت بخش است . از دیگر خوبی های هیوندای سوناتا هایبرید هم ترمز های پرقدرت و قابل اطمینانش میباشد .

در پایان باید بگوییم که هیوندای سوناتا هایبرید با توجه به برند و سابقه و ... ماشین خوبی است و شاید فول آپشن بودنش را بتوان بهترین حسن این ماشین دانست اما از نظر استهلاک ، کیفیت و .... هنوز فاصله زیادی با شروع کننده مسیر ماشین های هایبرید یعنی تویوتا پریوس دارد و شاید تکنولوژی در سطح آن را داشته باشد اما اصلا تجربه به کار رفته در تولید تویوتا پریوس را در هیوندای سوناتا هایبرید نمیتوان مشاهده کرد .

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/02/19

    سوناتارو با کمری هیبرید مقایسه میکردین بهتر نبود!!!؟

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1396/02/19

    تویوتا پریوس بهترینه

    • نویسنده : Mohammad
      تاریخ : 1396/03/03

      فقط سوناتا

  • user icon
    نویسنده : عبداله
    تاریخ : 1396/02/20

    پریوس عالیه

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/02/21

    شاید پریوس بهتر باشه اما زیباتر نیست

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/03/03

    سلام به نظر من هم بهتره ماشينارو توي كلاس خودشون بأهم مقايسه كرد مثلا سوناتا با كمري و ديگه اينكه درسته پرييوس ماشين خوبيه ولي به نظر من سوناتا بهتره و قرار نيست فقط چون ژاپني هست بهتر باشه

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/11/06

      من باشم شخصا به ماشین کره ای هیبرید خیلی اعتماد نمیکنم. سبقه ای که تویوتا تو ماشین هیبرید داره یک دهمشو هیوندای نداره. ضمن اینکه پریوس پرفروش ترین خودروی هیبریدی دنیاست، اما جایگاه سوناتا تو این رده بندی کجاست؟ به هر حال نظرات متفاوته.

  • user icon
    نویسنده : امید مولایی
    تاریخ : 1396/03/04

    ⑩زشت تر از پریوس هست

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/03/07

    اخه اینم شد مقایسه یعنی هیچ جوره نمیشد پریوس رو بالا کشید مگر با اون دو نمره اختلاف ارزش خرید که دادین بهش کاملا سلیقه ای، اخه خداوکیلی اصلا کلاس این دوتا ماشین بهم نمیخورن که اساتید، منتها در بازار بی حساب کتاب ایران قیمتاشون یکی شده ، اصلا بسیار تابلو هستش که سوناتا تو این مقایسه ارزش خرید بالاتری داره ، حالا هی نگین چون خودم ماشین کره ای دارم بخدا من تالیسمان دارم ولی بدون شک اگه میخواستم بین این دوتا انتخاب کنم سوناتا رو انتخاب میکردم

    • نویسنده : Sina_Rz
      تاریخ : 1396/04/24

      شما توی بازار بین المللی پریوس سری 4 و 5 که به ایران اومدن و قیمت سوناتا رو یک نگاه بنداز حتما

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/03/16

    با سلام و خسته نباشید
    من شاید اولین پریوس ۲۰۱۷ رو اوردم وتا ۲۰ روز قبل داشتمش و به خاطر مشکل مالی فروختمش . پدرم علارقم پیشنهاد و راهنمایی بنده سوناتا ۲۰۱۷ هایبرید رو چند روزیه که خرید . اصلا و ابدا قابل قیاس نیست سواری تویوتا خیلی نرم تر و بیشتر از برق استفاده میکنه حتی با سرعت ۷۰ کیلومتر و تمام سر پایینیها رو با برق میره . و مصرفش با تجربه چندین باره بین ۳و نیم تا ۴ لیتر هستش ولی سوناتا خیلی باید کار کنه که برسه به این حد
    باتشکر

    • نویسنده : ابراهیم
      تاریخ : 1396/10/10

      چون مقایسه منطقی نیست شما چنین فکر می کنید . سوناتا جزو سدان بزرگ حساب میشه و وزن اون سنگینه مثل این میمونه که شما ماشین پراید رو با پرشیا مقایسه کنی نه حجم موتور مشترکی دارند نه وزن یکسانی اصلا دو اتاق از نظر طول و عرض متفاوت است خدا خیر بدهد به اون کارشناسی که این دو را با هم مقایسه کرد.

    • نویسنده : amir
      تاریخ : 1396/11/08

      اتفاقا بنده 3ماه هست سوناتاهیبریدخریدم و3بارهم تست درایو پریوس را انجام داده بود
      نه تنها در سرپایینی ها سوناتا فقط با باطری حرکت می کنه وحتی شارژ باطری هم همزمان انجام می شه؛بلکه اگر باتری شارژکافی داشته باشه حتی در سربالائی ها کم شیب هم فقط بابرق حرکت میکنه
      من خودم در اتوبان تهران-قم تا140کیلومترفقط باطری سرعت گرفتم .اونم تو سربالائی

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/04/07

    پریوس بین 135 تا 140 ارزش داره بیشتر نباید براش داد

  • user icon
    نویسنده : kamran
    تاریخ : 1396/04/09

    دوستان
    لطفا در صورتی ک خواستید این ماشین ها رو از نمایشگاه بخرید خیلی دقت کنید و حتما حتما قبل از پرداخت هر وجهی قرارداد فروش با قید کلیه شرایط از جمله گارانتی و با مهر و امضا نمایشگاه بخواید.متاسفانه درصد قابل توجهی کلاهبردار در بینشون هست. من از عباس آباد سوناتا هیبرید خریدم گارانتیش مشکل داره همه حرفایی که فروشنده زده بود دروغ از آب درومد!!!

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1396/04/24

    با سلام. خواستم اگه کسی اطلاعی راجع به باتری ماشین های هیبریدی داره ، من رو راهنمایی کنه. گفته میشه باتری ها توی ایران بیشتر از دو سال دوام نمیاره و بیشتر توی کشورهای سردسیر مثل کانادا جواب میده. برای مثال توی کشور های عربی فروخته نمیشه. میگن قیمت این باتری ها مثلا در ماشین لکسوس ۶۰ میلیونه. منتظر نظر دوستان عزیز هستم. من خودم راغب هستم به خرید سوناتا هیبرید.

    • نویسنده : بنیامین
      تاریخ : 1396/04/25

      دوست عزیز باتری پریوس در نمایندگی تویوتا 7 سال ضمانت داره. سوناتا هم خریدش عاقلانه نیست. تویوتا پریوس پرفروش ترین ماشن هایبریدی جهانه و سانتافه اصلا تو این لیست به چشم نمیخوره. متاسفانه ماشین های کره ای و چینی فقط در بازار افتضاح کشور ما اینقد طالب داره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/04/26

    بخر آقا عالیه

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/04/27

    به نظر من در جمیع جوانب، سوناتا ارزنده تره. طراحی پریوس خیلی زشته، رینگش هم دو شماره از اون چیزی که باید باشه کوچک تره. سوناتا رو در ایران بهتر میخرن.

  • user icon
    نویسنده : تويوتا سگ باوفا
    تاریخ : 1396/05/13

    بنظر من پول حلال رو بايد داد به تويوتا ...

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/05/28

    سوناتا هیبرید تو آمریکا فراخوان خورده هزار و یک مشکل داره بعد دوستان متخصص میگن سوناتا بهتره برادر من ژاپن اصلا قابل قیاس با کره نیست برو کره را با چین مقایسه کن

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/05/28

    سوناتا هیبرید چه مشکلی داره که این جور بزرگنمایی میکنید تو کانالتون؟؟توی متن هم هیچ چیزی در باره مشکلات پیش اومده خریداران ننوشتید!!!تو سایتای مختلفم چیزی پیدا نکردم درباره عدم رضایت خریدارا.فقط برای چندتا بازدید بیشتر درست نیس اینطور تیتر زرد بزنید و تبلیغ تویوتا رو بکنید.

  • user icon
    نویسنده : آرمان
    تاریخ : 1396/05/29

    سوناتا هايبريد جز پرفروشترين ماشين هاي هايبريد آمريكا شده شما برا تويوتا تبليغ ميكنين الكي و من در اوردي اخه پريوس چي داره اينقدر تبليغ سياستهاي دلالي و تبليغات اينجور روي همه چيز تاثير مستقيم ميزاره واقعا تاسف ميخوريم از اين همه عدالت

  • user icon
    نویسنده : رامتين
    تاریخ : 1396/06/15

    كامل مشخصه پول گرفتين تا سوناتا رو خراب كنين و گرنه از همه نظر از پريوس قوي تره چيزي گير نياوردين حس رانندگي رو بهونه كردين
    بعدشم سوناتا رقيب كمري هايبريده نه پريوس فكستني

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1396/09/20

    تویوتا پریوس اولین و بهترین هیبرید دنیاست و من از رانندگی و سواری آن واقعا لذت میبرم و کلی تحقیق کردم و خریدم.
    اگر مصرف کننده هستید و دوست دارید از رانندگی و سواری لذت ببرید در خرید پریوس شک نکنید.
    قیمتش توی کشورهای دیگه با RAV4 حدود 1000 دلار فرق داره ولی توی ایران نصف قیمت اونه...
    اگر دنبال زندگی سالم و محیط زیست و آینده برای فرزندان هستید لطفا خودروی هیبریدی بخرید و الکی پول گمرک به دولت ندین...

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1396/10/25

      دقیقا همینطوره

  • user icon
    نویسنده : ابراهیم
    تاریخ : 1396/10/10

    من تا به حال فکر می کردم تو ماشین همگن را می شود با هم مقایسه کرد اصلح بود تو یوتا کمری هیبرید با سوناتا هیبرید مقایسه می شد .

  • user icon
    نویسنده : عل فاتحی
    تاریخ : 1396/11/02

    سوناتا هببرید فوق العاده ماشین خوبیه

  • user icon
    نویسنده : علی پناهی
    تاریخ : 1397/04/29

    سلام اصلا تویوتا پریوس قابل مقایسه با هیوندای سوناتا هست!!! کیفیت و تجربه و دقت مونتاژ تویوتا با هیوندای رو مقایسه میکنید؟ اونم تویوتایی که پرفروش ترین خودرو های دنیا رو تولید میکنه همینجوری الکی که پریوس پرفروش ترین خودرو هیبریدی جهان نشده! پریوس فقط به دلیل هیبریدی بودنش قیمتش نسبتا پایین هست اگه هیبریدی نبود حدود ۳۷۰ تومن راحت قیمتش بود این خودرو حرف نداره استهلاکش تقریبا صفره اگه این خودرو رو داشته باشید مثل من دلتون برای تعمیرگاه تنگ میشه مگر خودرو دیگه داشته باشید!!! این حرف هارو فقط یک پریوس سوار درک میکنه من تمام این مطالبو بدون طرفداری گفتم متشکرم که مطالعه کردید

    • نویسنده : Sara h
      تاریخ : 1398/09/05

      قدر زر زرگر شناسد👍🏻👍🏻👍🏻

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading