اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه ام وی ام x22 با چانگان cs35

مقایسه ام وی ام x22 با چانگان cs35

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه ام وی ام x22 با چانگان cs35 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه ام وی ام x22 با چانگان cs35 بپردازیم .

changan cs35

چانگان cs35

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
6
ارزش خرید
7
امتیاز کل
41
بررسی چانگان cs35

mvm x22

ام وی ام x22

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
6
ارزش خرید
6
امتیاز کل
40
بررسی ام وی ام x22
انتخاب ماشین 3

changan cs35

چانگان cs35

Top car

changan cs35

چانگان cs35

مقایسه ام وی ام x22 با چانگان cs35

چانگان CS35

 

چانگان ماشین‌هایش از ناشناخته ترین برندهای تولید ماشین سواری در ایران هستند که مدتی قبل سایپا برای افزایش طیف محصولات خود دو ماشین از این برند را به سبد ماشین‌های سواری خود اضافه کرد. چانگان cs35 در ابتدا به صورت مونتاژ وارد کشور می‌شد که به علت قیمت نه چندان ارزشمند این ماشین استقبال خوبی از آن نشد و مدتی بعد که سایپا اقدام به مونتاژ چانگان cs35 کرد و تا حدودی قیمت این ماشین کاهش یافت فروش چانگان سی اس 35 هم مقداری بهتر شد. به بررسی طراحی این ماشین که بپردازیم درمیابیم که استایل جذابی دارد و طراحی‌اش جدید است اما در آن به طور نا معقولی از ماشین های کره ای الهام گرفته اند که باعث شده است در بعضی از قسمت ها نا همگونی در طراحی اش ایجاد شود و چندان قسمت های مختلف ماشین با هم هماهنگی نداشته باشد.

 

چانگان CS35

 

در داخل کابین چانگان CS35 که وارد می شویم کیفیت کلی تجهیزات و سطح امکانات آن مناسب است و در رنج قیمت خودش ماشین مناسبی است اما متریال مورد استفاده درون چانگان cs35 خیلی هم با کیفیت نیست اما خب برای رقابت با ام وی ام ایکس 22 مناسب است و سطح برابری دارند. از نظر ابعاد کابین به طور تقریبی با هم مشابهت دارند و هر دو در حد یک ماشین هاچبک شهری فضا در اختیار سرنشینان قرار میدهند. از نظر ارگونومی کابین چانگان cs35 ماشین خوبی است ولی مثلا با توجه به قیمت ماشین نبود تهویه مطبوع اتوماتیک کمی ناامید کننده است.

 

چانگان CS35

 

پیشرانه ای که درون سینه چانگان cs35 این ماشین را به حرکت در می‌آورد 4 سیلندر است و 1598 سی سی به طور دقیق حجم دارد. در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 122 اسب بخار نیرو تولید میکند و در محدوده دور موتور 4000 دور بر دقیقه به حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر دست پیدا میکند. درست است که موتور ماشین چانگان سی اس 35 از تکنولوژی خوبی بهره میبرد و بازده آن مناسب است ولی مصرف سوخت 7.2 لیتری اش در سیکل ترکیبی چندان اقتصادی نیست. گیربکس 4 سرعته این ماشین نیز قدیمی بوده و علاوه بر اینکه به طرز غیر قابل باوری در شرایط مختلف کند است و در بعضی از مواقع تکان ها و ضربه های نسبتا شدیدی را نیز وارد می کند.

 

CHANGAN CS35

 

در بحث هندلینگ و خوش دستی چانگان cs35 یرای کلاس خودش ماشین خوبی است و ترمزهای قابل اطمینانی دارد ولی کمی از نظر پایداری در پیچ ها و فرمان پذیری چانگان سی اس 35 با ضعف مواجه است.

ام وی ام ایکس 22 و چانگان cs35 هر دو ماشین هایی با سطح کیفیت متوسط هستند ولی چانگان cs35 کمی کیفیت کلی اش در بخش های مختلف بهتر است البته با ضعف بازار دست دوم مواجه است و اگر صاحب یک چانگان سی اس 35 باشید صاحب اول و آخرش خودتان هستید.

mvm x22

ام وی ام x22

مقایسه ام وی ام x22 با چانگان cs35

ام وی ام x22

 

ام وی ام x22 در ظاهر ماشین قابل قبول و زیبایی است و چهره ماشین خوب است و این میزان فروش ماشین هم که تا به حال داشته به لطف ظاهر ماشین بوده که مدرن و جذاب است و در کلاس کراس اوور های کوچک ماشین منحصر فردی است. ظاهر ام وی ام ایکس 22 با استفاده از طراحی خاص سپرها، چراغ‌های زیبا و خطوط و برجستگی جذاب درخور توجه است و رخ خوبی برای این ماشین به وجود آورده اند. از نظر فرم بدنه ام وی ام x22 در زمره ماشین های کراس اوور  کوچک شهری قرار میگیرد ولی تفاوت چندانی با یک ماشین هاچ بک ندارد و عمده ترین تفاوتش با یک ماشین هاچبک کمی بلندتر بودن قد این ماشین است.

 

ام وی ام x22

 

درون کابین هم طراحی ام وی ام X22 قابل قبول است اما متریال به کار رفته درون کابین بی کیفیت و خشک هستند و اصلا ماشین مناسب و دل نشینی در این بخش نیست. کیفیت ساخت و مونتاژ ام وی ام x22 مناسب و تقریبا خوب است. در بخش امکانات رفاهی هم بین ام وی ام x22 و چانگان سی اس 35 تفاوت چندانی احساس نمیگردد و و هر دو ماشین سطح یکسانی را دارند.

 

ام وی ام x22

 

در بخش فنی ام وی ام x22 خوش چهره و غلط انداز مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی است که 1497 سی سی حجم دارد. این ماشین غلط انداز ام وی ام، که ام وی ام x22 نام دارد چندان موفق و چابک عمل نمیکند و حسابی در ذوق راننده خود میزند که باید بعد از چهره جذاب این ماشین عملکرد ضعیف فنی آن را تحمل کند. این پیشرانه قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در در دقیقه و 135 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2750 دور در دقیقه را دارد و با توجه به وزن و ابعاد ماشین  خیلی جوابگو به نظر نمیرسد. برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌های ام وی ام x22 هم از گیربکس 4 سرعته اتوماتیک استفاده شده است و هم گیربکس 5 سرعته دستی برای خریداران این ماشین در دسترس است.

 

ام وی ام x22

 

در بخش سواری ام وی ام x22 از سیستم تعلیق نسبتا ساده ولی با طراحی قابل قبولی بهره میبرد. هندلینگ ام وی ام x22 سطح متوسطی رو به پایینی دارد، سواری ماشین کمی خشک و کوبنده است و بیشتر برای خانواده‌های جوان مناسب است ولی در بعضی از مواقع ESP بیش از حد در پایداری ماشین دخالت میکند و در هنگام مانور های ناگهانی کمی به راننده استرس وارد میکند.

به طور کلی ام وی ام x22 با ظاهر خوب و غلط اندازی که دارد می تواند مشتریان ظاهر پسند بازار را به سمت خود بکشد ولی کیفیت ساخت متوسط و عملکرد فنی نه چندان دلچسب و پیشرانه کم کشش و گیربکس ضعیف آن تفاوت آنچنانی با رقیب چینی خود یعنی چانگان cs35 ندارد ولی اگر قرار باشد بین  بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم، ام وی ام x22 ارزش خرید پایین تری نسبت به چانگان cs35 دارد و در این بازه قیمتی پیشنهاد ماشین 3 به شما چانگان cs35 است.

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حميد خان
    تاریخ : 1396/03/04

    سلام
    من ٣ماهه كه ايكس٢٢ دنده اى خريدم و خيلى جاها باهاش رفتم، اكثراً بيرون شهر بوده، قصد جسارت ندارم و طرفدار ايكس٢٢ و برندش نيستم .
    با نظرات شما كاملاً مخالفم در اين سه ماه از همه نظر خوب بوده به خصوص هماهنگ بودن موتور و گيربكس، قدرت خوبى داره ١٦سوپاپه و مجهز به سيستم vvt و يك راننده خوب ماشين را راه ميبره
    اصلاً تو ذوق زن نيست و با اين قيمت رقيبى نداره، اكثر قطعات آن توسط قطعه سازان معروف و به روز دنيا تهيه و برند آنها ميباشد مثل : بوش ، كنتيننتال
    ضمناً متن بالا دقيقاً معلوم است كه برداشت شخصى و ذهنى نويسنده بوده ، چون نسخه ايرانى و مونتاژ ايران اين خودرو فاقد ESP است.
    لطفاً منتشر نماييد، از بى طرفى شما متشكرم

    • نویسنده : ساسان
      تاریخ : 1398/06/18

      چینی داریم تا چینی با توجه به نظرات و بحث فنی که میدونم انتخاب اولم جک اس 3 هست چون اتاق و صندوقش حتی از اس 5 جاداتره و موتورش گرین جت میتسوبیشی و گیربکس 6 سرعته بلژیکی انتخاب بعدیم چانگان هست باز بخاطر فنی خوبش البته بعد از جک و شاید بعدش برم سراغ ام وی ام که هیچ وقت نخواهم رفت چون ماشین های ام وی ام زود از چشم میافتن و تو دهن مردم بصورت اشغال در میان حتی اگه نباشن

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1396/03/04

    درود به نظر من زمان داره خلاف نظر شما را صابت ميكنه تو بازار يك نواخت قيمت اين خودرو چهار ميليون گران شده وهر فروش بيشتر كساني كه دارن از كيفيتش راضي نسبت به قيمتش شايد روزي مجبورشويد حرفتون عوض كنيد تشكر

  • user icon
    نویسنده : معصومی
    تاریخ : 1396/03/04

    من در مورد x22 نظری ندارم . ولی در مورد چانگان . اشتباهات زیادی در نوشته وجود دارد .
    1- در ابتدا وارداتی بوده . نوشتید در ابتدا مونتاژ
    2- تهویه مطبوع اتوماتیک نداره . ولی تهویه اش برقیه و تنظیمات راحتی داره . نا امید کننده . اصلا کلمه مناسبی نیست .
    3- مصرف 7.2 در سیکل ترکیبی برای این ماشین بسیار عالی است و یکی از مزایای رقابتی این ماشین در همرده هاش محسوب می شه
    4- گیربکس آیسین ژاپن .که کاملا هوشمندانه عمل می کند و حالت اسپورت مود و دستی را دارد . به قدری خوب تعویض دنده را انجام می دهد که متوجه نخواهید شد

    خواهشا نقد منصانه داشته باشید . نه مغرضانه

    • نویسنده : حسن
      تاریخ : 1398/01/28

      سلام.
      با اینکه سال نودوشش تحلیلتونو نوشتید، الان که چانگان امتحانشو پس داده، فنی تر و واقعیتر نظر دادید.
      سلامت باشید ان شاءالله.

  • user icon
    نویسنده : بهنام عظیمی
    تاریخ : 1396/03/04

    سلام و خسته نباشی عرض میکنم خدمت مدیریت سایت
    به نظر من ام وی ام حد اقل از نظر طراحی ظاهری از خیلی از ماشینهای هم قیمت خودش سر تره و سایت ماشین سه کلا از چری دل خوشی نداره و این در نظرات شما دخیل شده .
    حد اقل می گفتیم زیبا تره 😔

  • user icon
    نویسنده : یوسف
    تاریخ : 1396/03/04

    لطفا بدون طرف قلم بزنید..ایکس ۲۲من دارم به نسبت قیمتش ازهمه لحاظ خوبه...گیربکسش خیلی خوبه...زیبا...با هندلینگ فوقالعاده...اصلا هم هاچ بک نیست از همه کراس اورها بلندتر و بهتره...تنها عیبش طراحی عقبشه که قشنگتر باید طراحی میشد...خیلی خیلی خیلی بهتراز ماشینای مثل ال ۹۰ و ساندرو و پژو پارسه ازهمه لحاظ ۱۰برابر سرتره..یه ایراد کوچولوهم داره که عقبش نرم نیست فنرهاش یه مقدار میکوبه..چانگان قیافه نداره نسبت به ایکس ۲۲

    • نویسنده : Amir
      تاریخ : 1397/08/15

      چانگان قیافه نداره یا ایکس ۲۲😐چانگان کار طراح معروف ایتالیاییه و هیچ منتقدی تا الان نقدش نکرده

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/03/04

    بی کیفیت ترین ماشین مدیران خودرو همین او وی ام x22 هستش که هر کسی که خریده داره به زمین و زمان فحش میده

    • نویسنده : M
      تاریخ : 1396/05/07

      شما تا حالا سوار شدید برادر؟
      اتفاقا هرکس خریده سوار شده راضیه شما نظر شخصی و سلیقه ای نده بورو اول سوار ماشین بشو

    • نویسنده : آیدین
      تاریخ : 1396/05/12

      من سوار شدم فاجعه هستش ابن X22باید قیمتش 10 تومن زیر چانگان باشه تا دلیلی بر تولید و خرید داشته باشی

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/03/04

    به هبچ عنوان خرید ام وی ام x22 رو به شما پیشنهاد نمی کنم ، من این ماشین رو 3 ماه هستش که خریدم ، فقط باید با هاش در مشیر صاف حرکت کنید چون اگر خیابون یه کوچولو شیب داشته باشه مثل خر میمونه توی
    گل ، دیونم کرده این ماشین

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/03/04

    به نظر من ماشین3 خیلی از ام ویام x22 تعریف کرده !! این ماشین غیر از ظاهر قابل قبولش هیچ نقطه مثبتی نداره !!! در حد یک ماشیین 20 میلیونی هستش ! نه 65 میلیون ! به نظر من توی بلند مدت ام ویام x22 تمام مالکان خودشو پشیمون میکنه

  • user icon
    نویسنده : هانی
    تاریخ : 1396/03/04

    ام وی ام x22 بی کیفیت ترین ماشینی هستش که تاحالا دیدم ، به هبچ عنوان خریدش رو به شما پیشنهاد نمیکنم ، این ماشین فقط به درد این میخوره برید باهاش سبزی بخرید برگیردین خونه !! گیربکس ماشین اصلا درست کار نمیکنه و کلا اذیت میکنه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/03/05

    با سلام. مدتیه که X22 خریدم . و فقط میتونم بگم که دوستانی که نظر مخالف داشتن یا خودشون سوار این ماشین نشدن یا مشکلاتش رو از کسی شنیدن یا ماشینهای باکیفیتتر و گرونتر داشتن . در رنج قیمت خودش خیلی خوبه . حداقل از ماشینهای ایذان خودرو با کیفیتتر . با امکانات مناسب . صدای موتور کم . و.... هستش . ممنون

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1396/03/06

    بی کیفیت تریتن و مذخرفترین ماشین چینی بازار به نظر من همین ام وی ام x22 هستش فقط میتونم بگم گول ظاهر این ماشین رو نخورید

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/03/06

    ام وی ام x22 یک ماشین خوش قیافه ولی به شدت ضعیف و بی کیفیت هستش

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/03/06

    به نظر من ام وی ام x22 به زودی کیفیت پایین خودش رو نشون میده و افرادی که خریدن به زودی از خریدشون پشیمون میشن . گیر بکس ام وی ام x22 واقعا تعطیل هستش و میره روی مختون

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1396/03/06

    ام وی ام x22 اگر دوست دارین بخرین فقط مدل دنده ایش رو بخرید مدل اتوماتیک ام وی ام x22 بیچارتون میکنه ، وحشتناک تنبل هستش و کشش بسیار پایینی داره

  • user icon
    نویسنده : نادر
    تاریخ : 1396/03/06

    ام وی ام x22 فقط به خاطر ظاهر ریبایی که داره میفروشه ، فقط کافیه یک بار باهاش رانندگی کنید کاملا پشیمون میشید شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : hashem
    تاریخ : 1396/03/06

    با پول ام وی ام x22 برید یه ماشین دیگه مثلا ماشین کره ای دست دوم بخرید پولتون رو برای ماشین چینی های دوزاری دور نریزید

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1396/03/06

    ام وی ام x22 گیربکسش خیلی مرخص هستش و اصلا ره نمیره ، جالب اینه که قیمتش داشت میرفت بالا و 3 میلیون تومن افت قیمت پیدا کرد ، به نظر من به زودی 2 میلیون تومن دیگه هم میاد پایین تر

  • user icon
    نویسنده : amir
    تاریخ : 1396/03/08

    یکی دیگه از معایب x22 اینکه طراحی عقب میزنه تو ذوق

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/03/09

    مجبوریم کراس اوورسوار شیم هیچ دلیلی نداره که این ماشینها رو سوار شیم امنیت Suv رو که نداره آگه میخاد تو خیابونها جماعت تحت تاثیر بگیرنداینم نیست میگن چینی ....پس سوار نشید سنگین تریم مرسی

  • user icon
    نویسنده : حميد
    تاریخ : 1396/03/09

    به نام خدا
    با سلام و احترام
    كاملاً با نظر كارشناس شما در مورد چانگان cs35 مخالف هستم. به نظر مي رسه به احتمال نزديك به 100درصد كارشناس شما به يكي از خودروسازهاي داخلي به شدت وابسته ست و مطمئناً بدون روندن حتي يكبار چانگان، اقدام به نظرپراكني و نشر اراجيف كرده.
    شما كي مي خواهيد منطقي باشيد.

  • user icon
    نویسنده : حميد
    تاریخ : 1396/03/10

    به نام خدا
    با سلام و احترام
    لطفاً يه كم انتقاد پذير باشيد.

  • user icon
    نویسنده : sirous
    تاریخ : 1396/03/15

    سلام،
    من میخوام با 70تومن ی ماشین بخرم خواهشن یکی راهنمایی درست و جسابی کنه والا من از چن نفر آمار گرفتم میگن چانگان cs35بگیر

  • user icon
    نویسنده : عباس
    تاریخ : 1396/04/04

    با سلام .این مقایسه در مدل اتوماتیک هر دو ماشین بود کاری به نتیجه ندارم ولی اگر تو مدل دنده دستی مقایسه بشه ام وی ام برتره چون مدل غیر اتومات چانگان آبشن های کمتری داره از جمله سانروف ... ماشین چینی انتخاب اصلح نیستن اما برای کسایی مثل من با وضع مالی متوسط چون شرایطی فروخته میشه و آبشنهای جوان پسند و مناسبی داره انتخاب خوبیه

  • user icon
    نویسنده : SEYED
    تاریخ : 1396/04/17

    X22 ماشین بسیار ماشین عالیه و از نظر من از چانگان هم کیفیتش بهتره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/05/06

    کاملا مشخصه که مقایسه کاملا مغرضانه است چانگان چهارمین خودروساز چین هست یعنی پس از دانگ فنگ، فاو، سایک-ام جی چطور نوشتید برند ناشناخته؟؟
    در صورتی که چری از نظر برند بعد از چانگان قرار می گیرد

  • user icon
    نویسنده : شاهرخ
    تاریخ : 1396/05/13

    جسارت به کسی نباشه ولی به عنوان فردی که طی چهار‌روز ۲۸۰۰ کیلومتر باهاش رانندگی کردم بسیار بسیار راضی کندده بوده

    • نویسنده : وحید ر
      تاریخ : 1400/05/12

      جسارت نباشه، شما با کدومشون ظرف 48 ساعت 2500 کیلومتر رانندگی کردین؟

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/05/14

    اخه مگه ما چاره دیگه ای هم داریم غیر از ماشین چینی. دست دوم کره ای بخرم که خرج باز کرده.x22 رو نمیدونم ولی mvm 315 که چند ساله اومده وجواب پس داده از هر کی پرسیدم راضی بوده و بازار دست دوم خوبی هم داره.در کل تو این رنج قیمتی ماشینه خوبیه.موفق باشید

  • user icon
    نویسنده : Abolfazl
    تاریخ : 1396/05/19

    به نظرم اگه ٦٠يا٦٥ميليون پول اين ميخاين بدين ١٠تومن بزارين روش پژو٤٠٧بخرين خيلي ماشين خوبيه

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/05/22

    کار شناسی عالیه بدترین کامپکت کراس اور مگه مجبوریم سوار این ها بشیم با این قیمت سدان های خوبی میتونیم انتخاب کنیم تو خیابونها هم نه کسی توجه میکنه نه کسی حسرت میخوره چینی کراس اور سوارها میفهمند چی میگم

  • user icon
    نویسنده : علیرضا از تهران
    تاریخ : 1396/05/27

    سلام از سایت شما خواهش میکنم یک مقایسه ای بین برلیانس اچ 320 دنده معمولی با ام وی ام x22 دنده معمولی داشته باشه چون من تا چند روز دیگه قراره یک برلیانس 320 بخرم و هنوز مردد هستم که بین این دو کدام را انتخاب کنم ناگفته نماند که اقساطی دارم میگیرم .ضمنا بنظر شما با این بودجه من و اقساطی گرفتن ماشین چه ماشینی در این رنج قیمت بگیرم بهتر است. لطفا راهنمایی فرمایید.تشکر

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/05/28

      سلام علیرضا. برلیانس H320 بخرید.

    • نویسنده : علیرضا از تهران
      تاریخ : 1396/05/29

      ممونم مدیر

  • user icon
    نویسنده : آیدین
    تاریخ : 1396/08/22

    با سلام .بنظر بنده هر اتومبیلی بی نقص و عیب نیست.چون بازار کارش اینه که یه عیبی بذاره رو محصول تا عطش واسه خرید محصولات دیگه هم باشه.کلِ دنیا همینه.تنها چاره اینه که به قدر بودجه خودمون ماشین بخریم و حالشو ببریم.یا حق

  • user icon
    نویسنده : سید کاظم
    تاریخ : 1396/11/01

    سلام متاسفانه درمورد مقایسه ایکس 22با ساندرو وچانگان مقالات را خواندم ودقیقا برعکس واقعیت وکاملا مقرضانه با شرکت ام وی ام نوشته شده است بنده خودم دارم با توجه به رنج این قیمت کاملا راضی هستم ولی بقول دوستان هیچ ماشینی بدون نقص نیست وهر کدام معایب ونکات مثبت دارند

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/11/14

    من از کسانی که x22دارندپرسیده ام همگی از آنراضی بودند .با چانگان یکی هست ولی لااقل از نظر قیافه بهتر از چانگانه !

  • user icon
    نویسنده : فرشاد
    تاریخ : 1396/12/16

    سلام دوستان عزيز من تا حالا x22 سوار نشدم ولي ١٠ ماه پيش چانگان خريدم ماشين بسيار خوبي است هم از لحاظ فني و كيفيت و هم از نظر ايمني . فضاي داخل بسيار جا دار و راحت بدون صدا فرمان نرم و سواري لذت بخشي دارد گيريبكس ژاپني است درسته مدل قديمي ولي با كيفيت و به هيچ عنوان متوجه عوض شدن دنده نمي شويد و هيچ لگدي نميزند و نرم دنده عوض مي شود قدرت موتور ١٢٣ اسب بخار بلو كور تكنولوژي ٢٠١٣ است شريك تجاري چانگان مزدا و فورد امريكااست طراحي داخلي نيز شبيه فورد است و زيبا . شتاب اوليه ماشين كند است مثل مزدا ٣ نيست و لي قابل قبول است ولي وقتي موتور دور گرفت كم نمي اورد تو سربالايي گردنه فيروزكوه با چهار سرنشين و صندوق پر ١٠٠ تا رفتم بايد تو حالت دستي و تيپ ترونيك رانندگي كني . ديگه چي مي خواي از ماشين ١٦٠٠ سي سي .لطفا اين ماشين را با هم رده خودش مقايسه كنيد با اين قيمت و امكاناتي مثل سان روف و كوروز كنترل و .... در رده قيمتي زير ١٠٠ ميليون بهترين انتخاب مي باشد . از نظر فني و كيفيت نيز تا حالا خرابي و مشكلي نداشته است . با تشكر

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1397/01/23

    سلام ممنون از نظر هاتون
    Mvm x22 یا چانگان🤔🤔🤔

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1397/05/15

    سلام
    من ماشینهای تا سقف 100 تومن رو مشغول بررسی هستم. ممنون میشم با توجه به توضیحات زیر راهنماییم کنید.

    معیار های من برای خرید ماشین :

    1- خانوادگی باشه (دوتا بچه دارم)
    2- کم هزینه باشه. (اینطور نباشه که همش برم نمایندگی یا تعمیرگاه)
    3- لوازم یدکیش به راحتی گیر بیاد و به نسبت ماشینش ، گرون نباشه.
    4- افت قیمتش در بازار دست دو، خیلی نباشه.
    5- پرفورمنسش و آپشنهاش و هندلینگش خوب باشه (متوسط به بالا)

    من بین چانگان CS35 - بسترن B30 - آریزو 5 توربو - X22 و برلیانس C3 کراس موندم

    • نویسنده : رضا صافی
      تاریخ : 1398/05/12

      آریزو 5 رو بدون تردید انتخاب کن

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1397/06/11

    مطمنا b30 مقبولتر

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1397/09/10

    سلام
    X22 نسبت به چانگان ضعیفتره و بیشتر مناسب رانندگی شهریه ولی از نظر طراحی و زیبایی واقعا از چانگان سرتره.
    البته به نظر من خرید هیچکدومشون به صرفه نیست.
    من خودم بسترن B30 دارم و ازش راضی هستم به نظرم در این رده قیمت انتخاب بهتریه

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/10/17

    سلام
    آقا من بین این 2تا موندم
    نمیدونم x22دنده ای بگیرم یا چانگان واقعا گیج شدم
    از هر کی ام می پرسم نظر متفاوتی میگه
    به نظر خودم چانگان بهتره
    اگه میشه راهنمایی کنین

    • نویسنده : احسان
      تاریخ : 1397/11/28

      صد درصد x22بهتره

  • user icon
    نویسنده : مری
    تاریخ : 1398/01/02

    باسلام .mvmایکس ۲۲ فقط شتابش کمه وتو سربالاییا کم‌میاره .بقیه اپشناش خوبه .من راضیم

  • user icon
    نویسنده : Amir.m
    تاریخ : 1398/06/08

    سلام خسته نباشید(:
    موتور چانگان ساخت کجاست؟ممنون میشم جواب بدین

    • نویسنده : فرانک
      تاریخ : 1398/07/02

      ساخت آلمانه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading