اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو تلیسمان با پژو 508

مقایسه رنو تلیسمان با پژو 508

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو تلیسمان با پژو 508 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو تلیسمان با پژو 508 بپردازیم .

RENAULT Talisman

رنو تلیسمان

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی رنو تلیسمان

peugeot 508

پژو508

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی پژو508
انتخاب ماشین 3

RENAULT Talisman

رنو تلیسمان

Top car

RENAULT Talisman

رنو تلیسمان

مقایسه رنو تلیسمان با پژو 508

رنو تلیسمان

رنو تلیسمان یکی از ماشین هایی است که تا الان تلفظ های بسیاری برای آن شنیده ایم ولی اگر بخواهیم نام این ماشین فرانسوی را به صورت درست بیان کنیم رنو تالیسمان یا تلیسمان صحیح ترین گفتار برای مهمان موفق رنو هستند . در این چند وقت اخیر رنو ماشین های زیادی را معرفی کرده است و وارد بازار نموده اما یکی از مهم ترین ماشین ها برای رنو تلیسمان بوده است که زمان بسیار زیادی برای ساخت این ماشین صرف شده است و تلاش مهندسین رنو را هم تالیسمان با فروش موفقیت آمیز خود به خوبی پاسخ داد و از طرفی هم این ماشین در کشور ما از تمامی رقبا خود موفق تر عمل کرده است و به یکی از ماشین های پر فروش این کلاس تبدیل شده است .

رنو تلیسمان را از هر نظر و زاویه ای که نگاه کنید خاص و فوق العاده به نظر میرسد و یک ماشین استثنایی و عالی است . رنو تلیسمان ظاهری پر قدرت ، زیبا و خوش تراش دارد که عمده ترین دلیل آن استفاده از زبان طراحی جدید رنو میباشد . زیباترین خودروی این سگمنت را به نوعی می توان رنو تالیسمان نامید زیرا مهندسین با تجربه رنو با شکل دادن درست قطعات بدنه و هماهنگ کردن آن با خطوط و برجستگی ها بدنه ای کاملا خاص ، زیبا ، هماهنگ و منحصر بفرد وجود آورده اند که هر نگاه و سلیقه ای را به راحتی به سمت خود بر می گرداند و با هر سلیقه ای که داشته باشید با دیدن این ماشین به سمت آن برمی گردید .

 

رنو تلیسمان

 

همانطور که رنو تلیسمان ظاهر خارجی اش بسیار خوب به نظر می رسد داخل کابین هم همینطور میباشد و همه چیز انقدر خوب طراحی شده است که شما را به تحسین وامیدارد . طراحی کابین رنو تالیسمان لوکس ،  دلنشین و جذاب است ، متریال کابین تالیسمان عالی می باشد و از بهترین مواد ممکن ساخته شده است و کاملا رضایت همه را میتواند جلب کند ، کیفیت ساخت و مونتاژ رنو تالیسمان بسیار بالا و فوق العاده است و از نظر ابعادی هم با توجه به سگمنت خود در رده ماشین های جادار قرار میگیرد که حتی در کلاس خودش هم در زمره جادار ترین ها میباشد و فضای داخل رنو تلیسمان برای سرنشینان فوق العاده راحت است . تا اینجا در مورد رنو تلیسمان متوجه شدیم که از نظر طراحی ، کیفیت ، ابعاد و ... ماشین بسیار کامل و خوبی است و حالا در بحث آپشن هم باید بگوییم که حتی بیش از پیش رنو تلیسمان به دل میشیند زیرا برخی از آپشن های این ماشین برای نخستین بار است که بر روی یک ماشین در کلاس و قیمت رنو تالیسمان قرار میگیرد و حتی در بعضی از ماشین های لوکس تر از رنو تلیسمان هم این آپشن ها مشاهده نمی شود .

به طور مثال نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو HUD)) ، سامانه کمکی پارک خودکار و ترمز اضطراری  فعال از جمله این امکانات است . تا الان بسیاری از ویژگی های لذت بخش رنو تلیسمان را معرفی کردیم و حالا به یکی از لذت بخش ترین ویژگی های این ماشین یعنی سقف پاناروما میرسیم که آرامش کابین این ماشین را دو چندان مینماید و احساس لذت مضاعفی برای سرنشینان رنو تالیسمان رقم می زند . در بحث ایمنی رنو تالیسمان ، رنو برای تلیسمان چیزی کم نگذاشته است و در آن می توانید امکاناتی به روز وجذاب مانند کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییرلاین ماشین و نقاط کور، هشداردهنده سرعت بیش از حد، سیستم پیشرفته تابلوخوان و ... را که از ویژگی های قابل سفارش رنو تالیسمان میباشد را انتخاب کنید و با تالیسمان خود در نهایت ایمنی حداکثر لذت رانندگی را رقم بزنید . رنو تالیسمان موفق شده از یکی از سختگیر ترین موسسه های ایمنی جهان یعنی Euro NCAP  5  ستاره ایمنی دریافت کند و امتیازاتی بالا به شرح زیر است را دریافت کند . رنو تالیسمان در قسمت حفظ جان سرنشین ها 86 از 100، در حفظ جان کودکان 84 از 100 و در حفظ سلامت عابران پیاده 68 از 100 امتیاز دریافت کرده. تمامی سیستم‌های ایمنی رنو تالیسمان امتیاز 76 از 100 دریافت کرده اند که این امتیازات بسیار خوب است و نشان از ایمنی بالای این ماشین می باشد .

 

رنو تلیسمان

 

  درون سینه رنو تلیسمان یک پیشرانه پیشرفته و با راندمان بالا قرار دارد که مهندسین رنو برای طراحی اش بسیار زحمت کشیده اند تا با حجم زیاد تکنولوژی هایی که دارد در پارامتر های مختلف به خوبی بدرخشد و بازدهی عالی خود را ثابت کند . در سینه  رنو تالیسمان یک پیشرانه 4 سیلندر خطی قرار دارد که 1618 سی سی حجمش می باشد  و توسط سیستم پرخوران یا  توربو شارژر تغذیه میگردد . پیشرانه رنو تالیسمان  قابلیت تولید 200 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 260 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 2500 دور در دقیقه را دارا میباشد و چون قدرت و گشتاورش در دور های پایین حاصل میگردد بالاترین راندمان را در هر لحظه در اختیار راننده قرار می دهد و در هر زمان که بخواهید میتوانید با این ماشین یک شتابگیری فوقالعاده را تجربه کنید . رنو تالیسمان با تکیه بر این پیشرانه پر توان و پر کشش جزء چابک ترین ماشین های کلاس خودش می باشد به طوری که تنها در 7.7 ثانیه رنو تالیسمان به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 230 کیلومتر در ساعت هم میتوانید با این ماشین به شتابگیری ادامه دهید .

علاوه بر این شتابگیری خوب مزیت عالی دیگر رنو تالیسمان مصرف سوخت اقتصادی اش است زیرا با سوزاندن 6.2 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های پی در پی راحت می کند که نشان از کم استهلاک بودن رنو تالیسمان است و خیال مالک ماشین را از هر گونه مراجعه به تعمیرگاه راحت میکند تا صاحب رنو تلیسمان با خیال هر چه راحت تر از سواری با ماشین خود لذت ببرد . برای انتقال قدرت تالیسمان هم رنو از یک گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ EDC استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا می باشد . گیربکس پیشرفته رنو تالیسمان که یکی از نقاط قوتش محسوب میشود با موتور ماشین هماهنگی کامل دارد و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند . در کل بخش فنی رنو تلیسمان به علت عالی و بی نقص بودن امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و بیش از پیش عالی بودن خود را این ماشین به ما اثبات می نماید .

 

رنو تلیسمان

 

سواری با رنو تالیسمان بسیار لذت بخش است و همانند دیگر بخش های این ماشین توانگران صنعت رنو تلاش کرده اند تا با راندن تلیسمان یک حس و ناب و لذت بخش را تجربه کنید  . نرمی و سواری تالیسمان عالی است ، فرمان پذیری خوب و دقیقی دارد ، ارتفاعش مناسب است و دو حس سواری لوکس و اسپرت را با هم و در عین لذت  میتوانید در رنو تالیسمان تجربه کنید و از همه مهم تر ترمز های ایمن و پر قدرت تالیسمان هستند که باعث میشود تا شما در هر سرعتی با خیال مطمئن به ادامه مسیر بپردازید و از تمام جهات در هر سرعتی که هستید اطمینان خاطر دارید و میتوانید با ایمنی کامل با این ماشین به ادامه مسیر خود بپردازید .

از هر نظر که به رنو تالیسمان می نگرید یک ماشین متفاوت ازبرند رنو در کلاس جهانی را مشاهده میکنید که برای ساختش زحمت زیادی کشیده شده است و در همه ی بخش ها مانند فنی ، سواری ، آپشن ، طراحی و ... یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر میباشد نکته قابل توجه در مورد رنو تلیسمان قیمت رقابتی آن در بازار خودروی ایران است که با این قیمت و این سطح از امکانات و کیفیت کمتر رقیبی جرئت میکند تا به قلمرو فرمانروایی این ماشین نزدیک شود و پژو 508 هم مانند بسیاری دیگر از رقبای این ماشین نتوانست ببر ماشین هموطن خود غلبه نماید  . تنها کافیست شما یک نگاه به مشخصات کلی رنو تلیسمان و قیمت آن بیاندازید تا تصمیم خود را برای خرید ماشین بگیرید .

 

رنو تلیسمان

 

peugeot 508

پژو508

مقایسه رنو تلیسمان با پژو 508

پژو 508

 

پژو 508 که در کلاس سدان های متوسط نیمه لوکس قرار دارد برای نخستین بار در نمایشگاه ماشین پاریس در سال 2010 رو نمایی شد و از اوایل سال 2010 هم وارد بازار شد  . پژو 508 بعد از چندین تجربه پژو که ماشین لوکس وارد بازار کرده بود و شکست خورده بود در ایران تجربه ای جدید به حساب میاید که توسط شرکت ایکاپ قرار است تا به زودی وارد بازار شود البته نه همان ماشینی که در سال 2010 معرفی شد بلکه نمونه فیس لیفت پژو 508 که در اواخر سال 2014 رونمایی گردید که تغییرات فراوانی را تجربه کرد . طراحی پژو 508  بعد از فیس لیفت با هدف یکسان سازی چهره این محصول با دیگر ماشین های پژو انجام شد و موفق هم بود زیرا این ماشین اکنون چهره اش با دیگر ماشین های پژو در یک راستا میباشند . عمده ترین تغییراتی که بعد از فیس لیفت بر روی طراحی پژو 508 صورت گرفت تغییر جلو پنجره ، باز طراحی چراغ های ماشین ، استفاده از دی لایت و رینگ های جدید می باشد که چهره بسیار تاثیر گذار تری را به این ماشین داده اند .

رینگ های 18 اینچی ، چراغ ها ، خطوط و برجستگی های بدنه و ... همه و همه دست به دست هم داده اند تا این ماشین سدان پرچمدار پژو از نظر طراحی هماهنگ و زیبا به نظر برسد و مانند دیگر ماشین های این کمپانی از زبان طراحی خاص جدید پژو بهره میبرند از چهره ماشین بتوان برندش را تشخیص داد . پژو 508 با توجه به ابعاد بدنه و کلاس ماشین فضا سازی خوبی داخل کابین انجام دارد و ماشین جاداری میباشد و از نظر ابعاد با رنو تلیسمان تقریبا در یک سطح برابر هستند و هر دو ماشین های جاداری هستند . در نمونه هایی که تا به حال ما از پژو 508 مشاهده کردیم این ماشین کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی داشت ولی رنو تالیسمان کمی از این ماشین بهتر احساس میشود البته باید صبر کنیم تا ببینیم زمانی که این  ماشین وارد بازار شد چه سطح کیفیتی را دارا می باشد اما با توجه به مشاهده های ما در بخش کیفیت ساخت و مونتاژ رنو تلیسمان ماشین بهتری است .

 

پژو 508

 

طراحی کابین پژو 508 بعد از فیس لیفت جزء صفحه کیلومتر  و بخش هایی از کنسول وسط ثابت مانده است و تغییری را تجربه نکرده است . از نظر کیفیت متریال در کابین ماشین پژو 508 از ترکیب چرم و  پلاستیک مرغوب استفاده شده است که از نظر کیفیتی سطح قابل قبولی را دارا می باشد . پژو 508 در داخل کابین ماشین ارگونومیکی است و راننده به ابعاد ماشین ، تجهیزات و ادوات داخلی و محیط اطراف تسلط خوبی را دارا میباشد . پژو 508 تا قبل از عمل فیس لیفت امکانات خوبی داشت و یک ماشین با سطح امکانات بالا تلقی میشد و  از بعد از فیس لیفت به منظور بهتر  و نشان دادن این ماشین ، پژو بر روی 508 امکانات رفاهی و ایمنی جدیدی چون مانیتور 7 اینچی لمسی ، تهویه هوا اتوماتیک چهار گانه ، سیستم صوتی JBL ، دوربین عقب و رادار نقطه کور قرار داد که تا قبل از فیس لیفت این امکانات بر روی پژو 508 عرضه نمی شدند . از آپشن های فابریک پژو 508 هم می توان به مواردی چون سیستم کنترل پایداری ESP ، سیستم کنترل حرکت خودرو در شیب HSA  ، اتولایت و سنسور باران ، سانروف ، 6 ایربگ و آینه تاشو برقی اشاره کرد که مناسب به نظر می رسد . از نظر آپشن و تجهیزات پژو 508 ماشین کاملی است اما رنو تلیسمان سطح بسیار بهتری دارد و در این بخش هم با این ماشین برتر است .

 

پژو 508

 

برای این ماشین خوش چهره فرانسوی و دیفرانسیل جلوی  پژو 4 نوع پیشرانه بنزینی در نظر گرفته است که طبق گقته ها و نمونه رونمایی شده پژو 508 از موتور THP 165 بهرع میبرد که این موتور 1.6 لیتر حجم دارد و توسط سیستم پر خوران توربوشارژر تقویت میگردد و باید بگوییم پژو 2008 هم قرار است با همین موتور و گیربکس وارد بازار شود . پژو 508 با اتکا به پیشرانه توربو خود قابلیت تولید 165 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . شتابگیری پژو 508 با توجه به حجم موتور و وزن ماشین مناسب است ولی برای یک ماشین در این کلاس چندان ماشین تیز وچالاکی نیست و به اصطلاح در شتابگیری تنبل است و آن چابکی و راندمان رنو تالیسمان به هیچ وجه در پژو 508 قابل لمس نیست  . پژو508  مصرف سوخت تقریبا مناسبی را دارا میباشد و در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر 5.8 لیتر بنزین میسوزاند که برای یک ماشین سدان نیمه لوکس رقم مناسبی است . برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ های این ماشین قرار است یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک استفاده گردد که عملکرد مناسبی را دارا میباشند و با موتور ماشین هم هماهنگی خوبی دارد ولی از نظر حداکثر سرعت نسبت به دیگر رقیبان پژو 508 کمی محدود تر است و تنها تا 210 کیلومتر در ساعت میتواند به شتابگیری ادامه دهد که باز هم ماشین فرانسوی رقیب برتری را از آن خود می کند .در بحث سواری و هندلینگ پژو 508  در کلاس یک ماشین سدان بزرگ عملکرد خوبی دارد و با توجه رینگ و لاستیک اسپرت و طراحی شاسی و سیستم تعلیق یشرفته هندلینگ و پایداری اش خوب و در سطح رو به بالا ارزیابی میشود . سیستم تعلیق پژو 508 در چلو از نوع مک فرسون استرات با میله ضد لغزش می باشد و در عقب هم آرایش سیستم تعلیق به صورت چند اتصالی با میله ضد لغزش است  .

از نظر نرمی سواری پژو 508 ماشین نسبتا خوبی است ولی در کل به علت استفاده از رینگ بزرگ و لاستیک فاق کوتاه و سیستم تعلیق با آرایش تقریبا اسپرت کمی کوبش در سواری ماشین احساس می گردد که در عوض این خشکی نسبی هندلینگ ماشین افزایش پیدا کرده است و پژو 508 بسیار خوش دست شده است . فرمان پژو 508 نرم است و دقت قابل قبولی هم دارد  و تقسیم وزن ماشین هم قابل قبول میباشد و از همه مهم تر طراحی شاسی ماشین از نظر هماهنگی ابعاد و ... خوب است و در حس مثبت راندن پژو 508 اثر گذاشته است . پژو 508 از پلت فرم PF2 گروه صنعتی PSA  بهره می برد که مناسب یک ماشین در این کلاس است و انتخاب خوبی به نظر میرسد  . ترمز های پژو 508  4 چرخ دیسک می باشد که خوب و پر قدرت عمل میکند  و مجهز به ABS و EBD هم  میباشند و سیستم های امنیتی خوبی هم مانند  ASR , BA , CBC و ... در ماشین به کار رفته که امنیت و اطمینان خاطر راننده و سرنشینان ماشین را تا حد زیادی افزایش می دهد ولی باز هم هموطن فرانسوی یعنی ماشین رنو تلیسمان در این بخش از پژو 508 کامل تر قدم به میدان گذاشته است .

 

پژو 508

 

 در کل پژو 508 یک ماشین سدان نیمه لوکس و تقریبا اسپرت است که صاحبان ماشین در نقاط مختلف دنیا از ماشین خود راضی هستند و امتیاز خوب را به این ماشین می دهند . پژو 508 یک نکته قوت دارد و آن هم 5 ستاره ایمنی ماشین است که باعث شده است تا پژو 508 برای بزرگ سالان میانگین ایمنی 90% را داشته باشد که عدد خوبی است . پژو 508 از نظر شتاب ممکن است کمی کند باشد ولی مصرف سوختش مناسب است و با باک بنزین 71 لیتری اش شما را از بنزی زدن های پی در پی راحت می کند و در کل به عنوان یک ماشین سدان نیمه لوکس از ماشین 3 امتیاز خوب را دریافت می کند ولی وقتی که این ماشین با رنو تلیسمان مقایسه میشود که در کلاس خود در حال حاضر موفق ترین ماشین است و با توجه به قیمت ایده آل رنو تلیسمان این ماشین ویژگی های بسیار خوبی را با خود به همراه دارد پژو 508 دیگر چندان ماشین موفقی به چشم نمیاید و رنو تالیسمان با کیفیت عاقلانه ترین انتخاب می باشد .

 

پژو 508

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : mohammad
    تاریخ : 1396/03/08

    تلیسمان از هر نظر عالیه.تلیسمان را نوشتم ۶۰روزه که ان شالله سر موقع تحویل بدهند.

    • نویسنده : بهنام نوروزی
      تاریخ : 1396/03/22

      من هم تلیسمان ثبت نام کردم.ضمنا با توجه به تکنولوژی و اپشنهاش در حد ماشینهای 400تا500میلیونه مثلا در حد بنز کلاس E است.

  • user icon
    نویسنده : جسی
    تاریخ : 1396/03/14

    من یه مشکل دارم چطور میشه پژو با اون خدمات پس فروش ایرانخودرو ۸ بگیره و تالیسمان هم ۸ بگیره لطفا در نمره دهی دقت کنید و اینکه ۵۰۸ نیومده هنوز سواریشو چطور نمره دادین

    • نویسنده : Ali
      تاریخ : 1396/07/07

      جیگر فیلم مقایسه زبون اصلیش رو نگا کن

  • user icon
    نویسنده : mohamad
    تاریخ : 1396/03/19

    صدرصدتالیسمان از ۵۰۸بهتر تازه نگین خودرو مگه نمایندگی رنو نیست
    چیزی نمیدونی نگو داداشه من

    توخودتو درگیر نکن

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/03/19

    فقط تلیسمان
    پژو هم آخه شد ماشین !!!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : عادل
    تاریخ : 1396/03/26

    هر دو ماشین خوبیه ولی در مقایسه پژو از تلیسمان کم میاره. مخصوصا م.نتاژ چین پژو 508 آدمو دلسرد میکنه.

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/03/31

    من رنو تلیسمان رو ترجیح میدم خیلی بهتر هستش

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1396/03/31

    رنو تالیسمان توی این بازه قیمتی بهترین ماشین هستش . پژو508 فکر نمیکنم بتونه با این ظاهر توی بازار ایران بفروشه

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1396/03/31

    قطعا رنو تلیسمان بنده این مقایسه هستش . پژو 508 ظاهر جالبی نداره و اصلا خوشم نیمد از قیافش

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/03/31

    پژو508 توان رقابت با رنو تلیسمان رو نداره مگر اینکه قیمتش خیلی پایین تر باشه از رنو تالیسمان که خیلی بعید میدونم ایران خودرو پژو508 رو ارزن بفروشه

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1396/03/31

    به نظر من سرنوشت پژو508 یه چیزی میسه شبیه به پژو 407 هایی که یه تعداد امد و موند روی دست مردم !!! بند پژو نمیتونه توی ایران با این مدل از طراحی ماشین لوکس بفروشه

  • user icon
    نویسنده : صابر
    تاریخ : 1396/04/17

    فقط رنو تلیسمان

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/04/17

    پژو508 رنو تلیسمام رو میخوره

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/04/17

    پژو508 هیچ حرفی برای گفتن نداره

  • user icon
    نویسنده : Ebi fathi
    تاریخ : 1396/04/17

    با توجه به قیمت 179میلیونی پژو 508با تحویل ده روز و قیمت 205تومانی رنو تلیسمان در بازار ازاد قطعا تلیسمان ماشین بهتری هستش ولی پژو 508هم با توجه به اختلاف 24میلیونی با رنو گزینه مناسبی برای خرید میتونه باشه البته باید منتظر حضور پژو 508در خیابان باشیم تا بهتر بشه نظر داد.

    • نویسنده : SAEID
      تاریخ : 1396/04/18

      پژو 508 مدل 2016 ومونتاژ چین است که به نظر من خیلی گران است

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/04/17

    رنو ورشکسته رو نیسان نجات داد که حالا سر پا شده واگرنه پژو چه در کشورش خارج از کشور قویترین است پس مسلما نیسان از پژو بهتره

    • نویسنده : aliarshad
      تاریخ : 1396/07/09

      جالبه بدونی که رنو ورشکسته نیست !
      این رنو هست که سهام نیسانو خریده و با هم شراکت دارند ، همچنین سهام میتسوبیشی رو هم خریده .

  • user icon
    نویسنده : مهرزاد اسدى
    تاریخ : 1396/04/18

    من ثبت نام كردم همه مى گند خوبه شما هم بگيند خوبه دلمون خوش باشد انشاءالله كه به موقع تحويل بدند و خوب بود سود ١٨٪‏از اين سيستم بر مى داشتند

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1396/04/22

    من خودم تلیسمان دارم خیلی ماشین خوبیه ولی خدایش نویسنده خیلی ضایع از تلیسمان جانبداری کرده.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/02/17

    هر دو شون هم خوبن و به روزن ولی من شخصا آزرا 2010یا جنسیسو یا ماکسیما رو به اینا ترجیح میدم درسته چن سال کارکردشون بالاست و مصرف سوخت بالایی دارن و اتاق ساده ای نسبت به اینا دارن اما تو پیشرانه فنی هر دوشون رو میخورن هر سه تای این ها موتور بالای3000دارن و شتاب بالایی دارن .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading