اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه سئات تولدو با هیوندای النترا

مقایسه سئات تولدو با هیوندای النترا

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه سئات تولدو با هیوندای النترا می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه سئات تولدو با هیوندای النترا بپردازیم .

seat toledo

سئات تولدو

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی سئات تولدو

elentra

هیوندای النترا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی هیوندای النترا
انتخاب ماشین 3

seat toledo

سئات تولدو

Top car

seat toledo

سئات تولدو

مقایسه سئات تولدو با هیوندای النترا

سئات تولدو

 

یکی از ماشین هایی که اخیرا در دنیای مجازی خبر ورودش مثل بمب همه جا پخش شده است و استقبال خوبی مردم از ورود این ماشین کرده اند تازه وارد از سرزمین ماتادور ها اسپانیا یعنی سئات تولدو است . این مدل از سئات تولدو که مجوز ورود به بازار ایران را دریافت کرده است نسل چهارم این ماشین میباشد که از پلت فرم A5 فولکس واگن بهره میبرد . طراحی ظاهری سئات تولدو به رسم همیشه سئات شکل خاص خود را دارا میباشد و شما اگر با بیشینه ماشین های این کمپانی آشنا باشید سئات تولدو را یک ماشین آشنا میابید که ظاهر خاص و جذابی دارد  . اگر به فرم بدنه سئات تولدو دقت کنید در نگاه اول یک ماشین سدان است اما همیشه سئات بر روی 5 درب بودن تولدو تاکید خاصی داشته است و از اینرو ما با یک ماشین لیفت بک سر و کار داریم که از نظر ابعاد بسیار جادار طراحی شده است .

 

سئات تولدو

 

هنگامی که به کابین ماشین سئات تولدو وارد می شوید متوجه می شوید که طراحی کابین ماشین از نظر ظاهری کاملا منطبق با طراحی بدنه ماشین است و در عین حال هم درون کابین سئات تولدو کاربردی و خانوادگی است که رنگ بندی مشکی کرم با درون کابین سئات تولدو جلوه خاصی بخشیده است و کیفیت ساخت فوق العاده بالا هم که حتی در کوچکترین موارد در این ماشین دقت بسیار بالایی به کار برده شده است از دیگر نکات کابین ماشین سئات تولدو است . کیفیت مواد به کار رفته درون کابین سئات تولدو خوب و راضی کننده است و تجهیزات ماشین هم با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده اند .

اگر از نظر ایمنی بخواهیم به بررسی سئات تولدو بپردازیم همین قدر که بدانیم این ماشین از موسسه ایمنی Euroncap 5 ستاره ایمنی دریافت کرده است کافی میباشد و در بحث ابعاد هم این ماشین بسیار فوق العاده و خانوادگی است زیرا هم در فضای صندوق عقب و هم داخل کابین بسیار ماشین جادار و راحتی است . سئات تولدو از نظر امکانات ایمنی و رفاهی ماشین کاملی است و طبق گفته ها کامل ترین نمونه سئات تولدو وارد ایران می شود . در بحث طراحی انتخاب میان هیوندای النترا و سئات تولدو یک بحث سلیقه ای است اما از نظر کیفیت بدون شک سئات تولدو ماشین بهتری است .  

 

سئات تولدو

 

در بخش ویژگی های فنی سئات تولدو از یک پیشرانه 4 سیبندر خطی به حجم 1390 سی سی بهره میبرد که به لطف فناوری توئین شارژر که هم مزایای توربو را دارد و هم ویژگی های سوپر شارژر را در خود گنجانده است ماشین را به بازدهی و چالاکی خوبی رسانده است  .  سئات تولدو با تکیه بر پیشرانه عالی خود قابلیت تولید 122 اسب بخار قدرت در دور موتور 5000 دور در دقیقه را دارد و در همین دور موتور هم به حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر دست پیدا میکند .  سئات تولدو بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و رانندگی هیجان انگیزی دارد و از همه مهم تر مصرف سوخت 4.8 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود این میزان قدرت است که نشان از تکنولوژی خوب به کار رفته درون بخش فنی این ماشین است .

از آنجایی که سئات تولدو تکنولوژی بخش فنی خود را مستقیما از کارخانه مادر یعنی فولکس واگن دریافت می کند پس از این ماشین انتظار بالایی داریم که به خوبی سئات تولدو انتظارات ما را پاسخ میدهد و در همه بررسی ها عالی بودن این ماشین به ما اثبات میشود . برای انتقال قدرت نیرو پیشرانه به چرخ های ماشین سئات تولدو از دو نوع گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و 7 سرعته دبل کلاچ بهره می برد که به طور قطعی مشخص نیست سئات تولدو با کدام جعبه دنده وارد بازار می شود اما هر کدام که باشد در هر صورت این ماشین عملکرد فوق العاده ای دارد و تعویض دنده های لذت بخشی را این ماشین به همراه دارد . سئات تولدو شاید قدرت به اندازههیوندای النترا نداشته باشد اما وزن سبک تر راندمان خیلی بهتری دارد که می تواند این ماشین را از سکون در زمان 9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند و تا بیش از 210 کیلومتر در ساعت هم این ماشین می تواند به شتابگیری ادامه دهد .

 

سئات تولدو

 

سئات تولدو یک ماشین خوش دست و با هندلینگ سطح بالایی ارزیابی می شود و سواری لذت بخشی را ارائه می دهد . سیستم تعلیق سئات تولدو در آرایش کمی پیچیده است اما همین پیچیده بودن در سواری با این ماشین لذت و راحتی فوق العاده ای برای شما به همراه دارد  . سئات تولدو از سیستم فرمان هیدروالکتریک سود می برد که دقیق است و فرمان پذیری این ماشین را خوب و لذت بخش و دقیق کرده است و در پیچ ها به طور کامل می توانید به این ماشین اعتماد کنید و خیلی خوب همه چیز تحت کنترل راننده ماشین می باشد . سئات تولدو به لطف سیستم ترمز اطمینان بخش و تجهیزات ایمنی و پایداری مناسب یک ماشین خوب است که در هر سرعتی می توانید به آن اعتماد کنید .

سئات تولدو با ترکیب کارایی ، زیبایی ، پویایی ، بازدهی بالا ، کیفیت در ساخت و قیمتی مقرون به صرفه  یک ماشین مناسب برای خانواده‌هاست که در رنج قیمت خود از بهترین ماشین های این کلاس هم بهتر عمل کرده است و شاهد خواهیم بود که هنگام حضور این ماشین در بازار به چه موفقیت های خوبی دست پیدا می کند .

 

سئات تولدو

elentra

هیوندای النترا

مقایسه سئات تولدو با هیوندای النترا

 هیوندای النترا

 از محبوب ترین سدان های کوچک در بازار ایران و بازار های جهانی هیوندای النترا است که اکنون مدل جدید این ماشین لوکس و در عین حال جذاب است و طراحی مستقل و خاص خود را دارا میباشد . یکی از دلایل فروش بالای هیوندای النترا  چهره جذاب و فریبنده طراحی ماشین است که در نسل جدید طراحی چراغ ها و جلو پنجره جدید و خطوط رعایت شده در بدنه بسیار خود نمایی میکنند که علاوه بر مثبت تر کردن طراحی هیوندای الانترا ماشین را آیرودینامیک تر هم ساخته است . در بازار کشور ما که مردم بیش از هر چیز به دنبال چهره خودرو و آپشن هستند  هیوندای النترا  را می توان محبوب ترین ماشین وارداتی در کلاس خودش  دانست که بیش از هر چیز مدیون چهره اش است و این برتری ضمنی خود در فروش را تقریبا در نسل جدید ماشین هم می توان مشاهده کرد . سبک طراحی هیوندای النترا جدید بر اساس آخرین زبان طراحی ماشین های هیوندای شکل گرفته است و رگه هایی از سوناتا و هیوندای جنسیس جدید را می توان در ماشین مشاهده کرد که در جنبه لوکس بودن ماشین کمک بسزایی کرده است .

 

 هیوندای النترا

 

در داخل کابین هیوندای النترا طراحی خوبی مشاهده می شود و متریال مورد استفاده هم سطح کیفیت مناسبی را دارا میباشد. در هیوندای الانترا جدید تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است که از جمله آنها میتوان اصلاح فرم اتاق و باز طراحی فضاسازی کابین اشاره کرد که مهندسین هیوندای موفق عمل کرده و با توجه به ابعاد بدنه کابین جاداری را ساخته اند و به راحتی اتاق هیوندای النترا هم کمک خوبی کرده است . کابین هیوندای النترا در گذشته کمی گیج کننده به نظر میرسید و دسترسی به ادوات مختلف کمی مشکل بود اما اکنون هیوندای النترا جدید ماشین منظم تر و ارگونومیک تری میباشد که دسترسی به ادوات و امکانات آن بسیار راحت است و در این امر باز طراحی داشبورد نقش مهمی را ایفا کرده است و علاوه بر این طراحی ظاهری و داخلی ماشین با هم تطابق کامل پیدا کرده اند .

امکانات هیوندای النترا جدید خوب است و با توجه به قیمتش کامل به نظر می رسد که همیشه یکی از نکات مثبت هیوندای النترا در میان رقیبانش بوده است و اکنون که سیستم صوتی قدرتمند اینفینیتی با امکانات ایمنی فراوان به این ماشین اضافه شده است بیش از بیش در میان رقیبانش ماشین فول آپشن حساب می گردد . یکی از مزایای  کابین  هیوندای الانترا ایزوله  مناسب کابین است که صدای زیادی را به داخل اتاق راه نمی دهد و آرامش کامل را  برای سرنشینان ماشین به وجود می آورد . اگر شما ماشین را فقط به بهانه آپشن هایش می خرید و ظاهر اغراق آمیز را مورد توجه قرار می دهید هیوندای النترا برای شما ماشین خوبی است اما اگر سادگی و جذابیت را دوست دارید و کیفیت در خرید ماشین  ملاک اصلی شماست پیشنهاد ما به شما خرید سئات تولدو است .

 

 هیوندای النترا

 

پیشرانه استفاده شده در هیوندای الانترا جدید که مانند گذشته کمی با ضعف های فنی مواجه است  تغییرات فراوانی نسبت به گذشته داشته است و ضعف فنی  این ماشین در برابر مزایای زیادی دارد چندان مورد چشم گیری نمیباشد اما به طور کلی از سئات تولدو سطح پایین تری را این ماشین در بخش فنی دارا میباشد . در بخش فنی هیوندای  الانترا مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر خطی به حجم 2 لیتر است که با حداکثر  توان خروجی 147 اسب بخار و گشتاور 184 نیوتن متر میباشد که با یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته شیفت ترونیک  کوپل شده است . هیوندای الانترا با توجه به حجم موتور و وزن بدنه کشش خوبی از خود نشان می دهد و هم چنین پیشرانه ماشین به خوبی با گیربکس کوپل شده است و سواری نسبتا لذت بخشی را رقم زده است اما یک لختی در شتابگیری وجود دارد که قابل چشم پوشی است و چندان نکته منفی به شمار نمی رود .

 

هیوندای النترا

 

هیوندای الانترا جدید بر عکس نسل گذشته ماشین که سواری خشک و کوبنده ای را برای سرنشینان به وجود میاورد سواری نرم و آرام بخشی دارد که با یک لذت خاص همراه میباشد . هیوندای الانترا دو نکته مثبت همیشه  نسبت به بعضی از ماشین های کلاس خودش دارد که اولین نکته هیوندای النترا هندلینگ خوب ماشین است که با سبکی خاص همراه است و در مدل های پیشین ماشین هم شاهد این هندلینگ خوب بودیم و نکته دیگر هم ترمز های اطمینان بخش و پر قدرت ماشین میباشد که همانند گذشته قدرت اطمینان بخش خود را حفظ کرده اند . در این بخش هر دو ماشین سئات تولدو و هیوندای النترا نمرات خوبی دریافت می کنند و هر دو ماشین سواری قابل قبول و لذت بخشی دارند .

در کل  هیوندای الانترا یک ماشین کره ای جذاب و خوشتیپ است که نکات مثبت زیادی دارد که بزرگ ترین نقطه قوت ماشین هم بازار فروش خوبش و طراحی اش است که تقریبا میتوان آن را نکته ای مشترک در همه مدل های این ماشین دانست ولی با این وجود دلیلی که باعث شد تا سئات تولدو تازه وارد  در این مقایسه ماشین برتر باشد کیفیت ساخت عالی ، مصرف سوخت اقتصادی ، راندمان بسیار عالی  و ... است که این نکات به این شدت در هیوندای النترا مشاهده نگردید و علاوه بر این خاص و جذاب و جدید بودن سئات تولدو را هم بد نیست تا در نظر داشته باشیم .

 

هیوندای النترا

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محسن اسفندیاری
    تاریخ : 1396/03/17

    بنظرتون یکم تابلو ننوشتید؟
    اخه تو مشخصات النترا بازم همش از تولدو تعریف کردی.مطمعن باش تو بازار ایران شکست میخوره
    طراحی قدیمی ، فدرت موتور ضعیف، قیمت بالا، نبود اپشن خاص و اینا تو ایران ینی عامل موفقیت یا شکست که تولودو هیچکدومو نداره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading