اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هوندا HRV با تویوتا CHR

مقایسه هوندا HRV با تویوتا CHR

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هوندا HRV با تویوتا CHR می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هوندا HRV با تویوتا CHR بپردازیم .

Honda HRV

هوندا HRV

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی هوندا HRV

Toyota CHR

تویوتا CHR

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
9
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
50
بررسی تویوتا CHR
انتخاب ماشین 3

Honda HRV

هوندا HRV

Top car

Honda HRV

هوندا HRV

مقایسه هوندا HRV با تویوتا CHR

هوندا HRV

مدت زمان زیادی است که هوندا هر سال با ماشین های خوبی که میسازد افنخارات بسیاری کسب میکند و هر روز فروش این برند با ارتقاء محصولاتش بهتر میشود و اکنون هوندا HRV جدیدترین ماشین وارد شده به بازار ایران در پیش روی ما قرار دارد. هوندا CRV برادر بزرگ تر این ماشین افتخارات زیادی کسب کرده است که از جمله آنها میتوان به انتخاب هوندا CRV از نگاه مجله موتورترند به عنوان برترین SUV سال نام برد و دقیقا همان ویژگی های هوندا  CRV  در این ماشین با ابعادی کوچکتر قابل لمس است . هوندا جاز یکی از کوچکترین ماشین های هوندا از نظر ابعادی است و هوندا HRV کوچکترین شاسی بلند هوندا هم بر روی پلتفرم این ماشین ساخته شده است . از نظر چهره هوندا HRV ماشین زیبا و دلنشینی است و اگر شما بار اول باشد که این ماشین را می بینید قطعا از طراحی اش لبخند رضایت روی لب شما می شیند . ماندگاری طولانی مدت یکی از بارز ترین ویژگی های محصولات هوندا است و اگر کمی در طراحی هوندا HRV  کنکاش کنیم می بینیم که این ماشین در بلند مدت همانند روز اول چهره جذاب و خندان خود را حفظ کرده است .

 

هوندا HRV

 

هوندا HRV در داخل کابین طراحی زیبایی دارد و حتی اگر آرم هوندا را در کابین لوکس و ارگونومیک HRV قرار ندهند طراحی داخلی این ماشین همانند یک امضاء بی نقص نشان می دهد  که با یک اثر هنری از هوندا سر و کار داریم . هوندا HRV هم مانند دیگر هوندا های عالی از نظر کیفیت ساخت ، مونتاژ ، متریال و ... واقعا سطح این ماشین عالی است . از نظر ابعاد هوندا HRV در داخل کابین جادار و راحت می باشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در کابین ماشین هوندا  HRV جای می گیرند  و حتی در مسافرت های طولانی هم احساس راحتی خود را از دست نمیدهند . اگر سری به تاریخچه جذاب ماشین های هوندا بزنیم میبینیم که همواره کیفیت بی نقص محصولات هوندا زبانزد عام و خاص بوده است و همیشه هم مهندسان با تجربه هوندا برای بهتر شدن این ویژگی تلاش زیادی کرده اند تا ماشین های هوندا عملکرد بهتری داشته باشد و دقیقا یکی از اصلی ترین دلایل اینکه هوندا ، ماشین هایش در حد رقیبانش آپشن ندارد اما از همه آنها کیفیت و عملکردش بهتر است همین موضوع است .

 

هوندا HRV

 

هوندا HRV در همه بازار ها با دو نوع پیشرانه 1.5 یا 1.8 لیتری عرضه می شود که به طور مستقیم از هوندا سیویک قرض گرفته شده است و در حال حاضر این ماشین تنها با پیشرانه 1500 سی سی مجوز ورود به ایران را دریافت کرده است  . هوندا HRV به یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم دقیق 1498 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 129 اسب بخار قدرت در 6600 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در 4600 دور در دقیقه را دارا میباشد . یکی از دیگر مزایای هوندا HRV را میتوان در تنفس طبیعی بودن این ماشین دانست که با توجه به بنزین ایران و آب و هوا تطابق بیشتری نسبت به رقبا با وضعیت موجود دارد . هوندا HRV با تکیه بر این پیشرانه قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ازحالت سکون را در 11.2 ثانیه دارا می باشد و تا 187 کیلومتر در ساعت هم میتواند سرعت بگیرد که این ارقام برای یک کراس اوور خانوادگی کوچک مناسب است . بالابودن بازدهی ماشین های هوندا یکی از ویژگی های مثبت محصولات هوندا از دیر بازبوده است و هوندا HRV هم از این قضیه متثنی نیست زیرا با این قدرت و شتاب مناسب در سیکل ترکیبی تنها 5.2 لیتر بنزین نیاز دارد . هوندا در HRV از گیربکس CVT استفاده کرده است تا ضمن تعویض دنده های خوب و بی نقص از گشتاور ماشین هم به طور بهینه استفاده شود .

 

هوندا HRV

 

هوندا  HRV سیستم تعلیق خوبی دارد و طراحی شاسی این ماشین هم مناسب است و همه اینها باعث شده اند تا هوندا HRV  حس و حال سواری با یک ماشین اسپرت را داشته باشد و از نظر هندلینگ ، فرمان پذیری و قابلیت مانوری در سطح بالایی باشد تا شما با خیال راحت به انجام رانندگی با سک دلخواه خود با این ماشین بپردازید و از آنجایی که سیستم های امنیتی در کنار سیستم ترمز مطمئن برای هوندا HRV قدرت ایستایی خوبی فراهم آورده اند در کوتاه ترین مسافت هم می توانید که سرعت خود را کاهش داده و توقف کنید .

اگر به ماشین های اسپرت علاقه دارید ، کلاس کراس اوور های کوچک برای شما جذاب است یا میخواهید از رانندگی خود حداکثر لذت را ببرید یا ترکیب همه اینها با هم بدون شک به شما اطمینان میدهیم که هوندا HRV  با ویژگی های عالی خود شما را بسیار را راضی نگه خواهد داشت و شک نکنید انتخاب این ماشین انتخابی بسیار هوشمندانه است.

 

هوندا HRV

Toyota CHR

تویوتا CHR

مقایسه هوندا HRV با تویوتا CHR

 تویوتا CHR

 

تویوتا CHR در بازار بعد از همه ماشین های کراس اوور کوچک به بازار عرضه شد زیرا مهندسین تویوتا میخواستند تا یک ماشین خوب و با ارزش خرید بالا را وارد بازار کنند و موفق هم عمل کردند و جناب آقای هیروکوبا هم توانستند با طراحی خاص CHR یکی از ماشین های متفاوت و بسیار جذاب تویوتا را شکل دهند . در تویوتا CHR هم مانند هوندا HRV بیش از هر چیز مساله کیفیت مد نظر بوده است و از اینرو شاهد هستیم که جدی ترین رقیب هوندا HRV هم همین ماشین است. تویوتا CHR  از پلت فرم مشترک با پریوس بهره میبرد و طراحی خاص و متفاوت و زیبای این ماشین بسیار قابل قبول است و تمام جنبه های مثبت ماشین را نمایش میدهند و افراد با سلایق و سنین مختلف این طراحی هیجان انگیز را کاملا مورد پسند قرار می دهند .

 

 تویوتا CHR

 

تویوتا CHR  در طراحی داخلی استایلی هماهنگ با چهره خارجی ماشین دارد و از این طراحی میتوانید بیابید که درون تویوتا CHR چه مقدار هیجان و آدرنالین منتظر شما است . از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ تویوتا  CHR در سطح عالی قرار دارد و بسیار با کیفیت است و و در کلاس خودش از نظر ابعاد تویوتا CHR از ماشین های جادار است .  تویوتا chr  از کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار خوبی بهره میبرد و از آنجایی که ایرتویا قول عرضه نمونه فول آپشن این  ماشین را داده است  از لحاظ امکانات هم سطح خوبی دارد . یکی دیگر از مزایای تویوتا CHR ارگونومیک بودن این ماشین است که باعث شده است تا سرنشینان این ماشین در حداکثر راحتی و رفاه باشند . هر دو ماشین تویوتا CHR و هوندا HRV از نظر کیفیت سطح بالایی دارند ، طراحی خوبی دارند و جادار و راحت هم هستند و ماشین های جذابی به شمار می روند .

 

 تویوتا CHR

 

تویوتا CHR از یک پیشرانه هیبریدی مشترک با تویوتا پریوس بهره میبرد و یک پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری بنزینی هم برای آن در نظر  گرفته  شده است که  هر دو مورد مجوز ورود به کشور را دارند اما ما برای رقابت بهتر با هوندا HRV نمونه 1.2 لیتری بنزینی توربوشارژ را انتخاب کردیم . پیشرانه درون سینه تویوتا chr 4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که 1200 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 115 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . از نظر تطابق پیشرانه با وضعیت موجود در ایران هوندا HRV  بهتر است اما تویوتا CHR هم راندمان قابل قبولی دارد و از آنجایی که قدرت و گشتاور خود را در بازه دور موتور خوبی در اختیار راننده ماشین قرار میدهد تویوتا CHR  ماشین چالاکی است  . گیربکس استفاده شده در تویوتا CHR از نوع CVT  است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4WD ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار میکند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد .  از نظر مصرف سوخت تویوتا CHR تقریبا 1 لیتر در سیکل ترکیبی بیش از هوندا HRV  سوخت مصرف می کند .

 

 تویوتا CHR

 

تویوتا CHR از نظر سواری هم مانند هوندا HRV و با هندلینگ سطح بالایی است که سواری بسیار لذت بخشی دارد و کاملا ماشین هیجان انگیزی است و در همه ی حرکت ها و مانور ها بسیار عالی و پایدار و اسپرت نشان میدهد . به خاطر تقسیم وزن خوب تویوتا CHR و آرایش مناسب سیستم تعلیق ماشین فرمان پذیری مناسبی دارد و در عبور از دایره پیچ ها کاملا ماشین لذت بخشی است و علاوه بر این سیستم فرمان برقی تویوتا CHR عملکرد خوبی دارد و اطلاعات خوبی از سطح حرکت مسیر را به دستان راننده منتقل مینماید و از همه مهم تر ترمز های مطمئن و پر قدرت تویوتا CHR هستند که به راننده اعتماد به نفس هر مانور سنگینی را میدهد . به عقیده نگارنده در این کلاس هوندا HRV از نظر سواری و هندلینگ و ... بهترین ماشین است و تویوتا CHR هم تنها با کمی اختلاف در رده دوم قرار میگیرد .

به طور کلی تویوتا CHR یک کراس اوور اسپرت دو دیفرانسیل پر قدرت در کلاس خودش است که در مقایسه با هوندا HRV هر دو ماشین های خوب و با مزایای زیادی هستند و تفاوت میان این دو ماشین زیاد نیست و اگر لذت و آرامش کامل در کنار رانندگی اسپرت میخواهید هوندا HRV را انتخاب کنید و اگر دوست دارید تا ماشین شما چهره ای خاص و ذاتی اسپرت داشته باشد تویوتاCHR برای شما ماشین مناسبی است .

 

  تویوتا CHR

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Afshin
    تاریخ : 1396/04/05

    What is different Rav4 with Chr toyota ?

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/04/05

    سلام.تویوتا chr که خدماتش و طراحیش نمره بالاتری گرفته و مابقی نمره هاشونم مثل همه!!! مبنای سنجش ارزش خرید ماشین از نظر شما چیه؟؟؟؟!که نمره هفت گرفته؟؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/04/06

      سلام احسان عزیز
      ارزش خرید منظور قیمتی هستش که برای ماشین در نظر گرفته شده . قیمت واقعی برای chr باید در حدود 180 تا 190 میلیون باشه. ولی قیمتی که براش در نظر گرفتن خیلی بالاتر هستش

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/04/07

    هوندا کاملا با تویوتا برابری میکنه آکورد از کمری دست کمی نداره پس HRV انتخاب صحیح تر از CHR است

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading