اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه لکسوس Rx200 با ب ام و X3

مقایسه لکسوس Rx200 با ب ام و X3

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه لکسوس Rx200 با ب ام و X3 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه لکسوس Rx200 با ب ام و X3 بپردازیم .

lexus Rx200

لکسوس RX200

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی لکسوس RX200

X3 BMW

ب ام و x3

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی ب ام و x3
انتخاب ماشین 3

lexus Rx200

لکسوس RX200

Top car

lexus Rx200

لکسوس RX200

مقایسه لکسوس Rx200 با ب ام و X3

 لکسوس RX200

 

بعد از غیبت 3 ساله لکسوس سری RX در ایران حالا این ماشین شاسی بلند به بازار آمده است تا بار دیگر به صورت قدرتمند سهم قابل توجهی از بازار را به دست بگیرد و با قابلیت های خوب خود ماشین مورد پسند و با ارزش خرید بالای کلاس خود شود . لکسوس RX200T از زبان طراحی جذاب و جدید این کارخانه بهره میبرد که باعث شده است تا در عین این که ماشین لوکس و با پرستیژ خاصی است نمای اسپرت ، جوان پسند و نسبتا خشنی هم داشته باشد تا همه قشر های سنی جذب چهره خوب لکسوس RX شوند . لکسوس RX200T از نظر ظاهری چهره بسیار هماهنگی دارد و به راحتی با نگاه کردن به این ماشین متوجه میشوید که لکسوس RX در ریز ترین نکات طراحی هم دقت و ظرافت بالایی به خرج داده است تا کاملا استایل هماهنگ و یک دستی داشته باشد تا شما با هر بار نگاه کردن به این ماشین لبخند رضایت روی لب هایتان بشیند .

 

 لکسوس RX200

 

استایل جذاب و دلنشین لکسوس RX در ظاهر و کابین ماشین به صورت یکسان وجود دارد و با قرار گیری در کابین لکسوس RX200T طراحی جذاب و بی نقصی مشاهده میکنید که هم آرامش خاصی دارد و هم هیجان ویژه ای درون آن نهفته است . کیفیت بالای محصولات لکسوس یکی از ویژگی های این برند است که در همه ماشین های تولیدی این برند به طور مشترک وجود دارد و در لکسوس RX200T هم همین گونه است و هم کیفیت عالی ساخت ماشین و هم استفاده از متریال با بهترین کیفیت نکته خوب و قابل توجهی است . یکی از دلایل فروش نسل قبلی لکسوس RX در ایران امکانات و آپشن های فوق العاده این ماشین بود و حالا در لکسوس RX200T هم لیست بلند و کاملی از انواع آپشن ها در زمینه های مختلف وجود دارد که شما می توانید هر آنچه که از یک ماشین لوکس در این کلاس انتظار دارید را در میان انبوه آپشن های لکسوس RX جدید پیدا کنید . از نظر ابعاد ، ارگونومی کابین ، راحتی سرنشینان و دیگر مسائل اینچنینی هم لکسوس RX یک ماشین بسیار خوب است .

 

 لکسوس RX200

 

غیبت لکسوسRX در این مدت به علت حجم بالای موتور این ماشین و مغایرت آن با قانون های کشورمان بود و حالا که با پیشرانه توربوشارژ 2 لیتری لکسوس RX200T وارد بازار شده است و دوباره این شاسی بلند پر طرفدار را در میان ماشین های مجاز ورود به کشور مشاهده میکنیم . لکسوس RX200T از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم  1998 سی سی و تقویت شده توسط توربوشارژر بهره میبرد که بازده فنی عالی را برای این ماشین به وجود آورده است  . این پیشرانه برای لکسوس RX200T 235 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را فراهم می کند که در حد ماشین های رقیب خودش در این کلاس است و RX200T را به یک ماشین چالاک تبدیل کرده است . لکسوس RX200T از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و انتقال قدرت AWD بهره میبرد که علاوه بر قابلیت عبور از معابر مختلف شاهد هستیم که لکسوس RX200T تعویض دنده هایش بی نقص ، سریع و کاملا هوشمند هستند . لکسوس RX200T در حدود 9 ثانیه زمان نیاز دارد تا سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر برساند و تا بیش از 200 کیلومتر در ساعت هم به راحتی به شتابگیری ادامه میدهد و با این اوصاف تنها به 8 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی نیاز دارد که برای یک ماشین در این ابعاد رقم خوبی است . استهلاک کم همیشه یکی از ویژگی های ماشین های لکسوس بوده است و RX200T هم از این قضیه مستثنی نیست و ماشین کم استهلاک و بسیار قابل اطمینانی است .

 

 لکسوس RX200

 

سیستم تعلیق لکسوس RX200T از بهترین مزایای این ماشین میباشد و علت آن هم کاربردی بودنش است زیرا علاوه بر شهری بودن نیم نگاهی هم به آفرود دارد و در جاده های خارج از شهر و نا همواری ها میتوانید به خوبی روی این ماشین حساب باز کنید . هندلینگ و فرمان پذیری لکسوس RX200T خیلی عالی است و سواری نرم ، پایدار و مانور پذیری دارد و ازاین نظر در کلاس خودش جزء ماشین های سطح بالا حساب می شود . هم چنین در خارج از جاده هم لکسوس RX200T نرم  و لذت بخش عمل میکند و از بسیاری از ماشین های رقیبش در خارج جاده بهتر است زیرا این ماشین از پس مسیر ها و سطوح بیشتری بر میاید  سواری لذت بخش تر و همراه با آرامش اما توام با هیجان بیشتری دارد . ایمنی عالی همیشه در ساخت ماشین های لکسوس نکته مهمی بوده است و اینبار در RX200T هم شاهد امکانات ایمنی عالی ، ترمز های قدرتمند و پایداری بسیار خوب هستیم .

لکسوس RX200T یک  ماشین کراس اوور لوکس است که طراحی زیبایی دارد و موتور قدرتمند ، گیربکس نرم ، هندلینگ عالی و آپشن های بسیار زیاد از مزایای مطلوب این ماشین است . در پایان باید گفت که اگر شما خواهان یک کراس اوور چند منظوره ، با کیفیت ، چالاک ، لوکس هستید که گهگاهی هوس می کنید با ماشین خود به دل جنگل و کویر بزنید انتخاب مناسب شما لکسوس RX200T است که بدون شک این ماشین در همه زمینه ها حرف های زیادی برای گفتن دارد و شما را بسیار راضی نگه می دارد.

 

 لکسوس RX200

X3 BMW

ب ام و x3

مقایسه لکسوس Rx200 با ب ام و X3

ب ام و X3

ب ام و ایکس 3 شاسی بلند لوکس ، اسپرت و جمع و جور این برند است که از نظر ابعاد مابین ب ام و ایکس 1 و ایکس 5 قرار میگیرد . ب ام و ایکس 3 از نظر طراحی در میان ماشین های این کلاس کمی طراحی اش قدیمی شده است اما هنوز هم جذابیت های خاص خود را دارد و پرستیژ ب ام و بودن را به خوبی حفظ کرده است . خطوط و برجستگی های خاص علی الخصوص در نمای جانبی ، فرم اسپرت و جذاب چراغ ها و طراحی سپر ها همگی خبر از یک ماشین وحشی ، قدرتمند و هیجان انگیز را به ما می دهند .

 

ب ام و X3

 

درون کابین ب ام و ایکس 3 هم همه چیز بسیار جذاب و هیجان انگیز طراحی شده است و جوان پسند به چشم میاید و در عین حال هم کاملا ارگونومیک است .  حتی اگر درون ب ام و ایکس 3 باشید و یک آرم هم وجود نداشته باشد باز هم شخصیت ب ام و بودن این ماشین به راحتی به شما کمک می کند که متوجه شوید درون یک ب ام و اسپرت قرار گرفته اید . در بحث امکانات رفاهی ب ام و ایکس 3 در مدل های پایه حرف چندان زیادی برای گفتن ندارد اما هر چه که مدلش بالاتر میرود لیست کامل تر و بلند بالاتری از آپشن را در این ماشین میتوانید بیابید . از نظر کیفیت متریال ب ام و ایکس 3 با توجه به قیمت و کلاسش کیفیت خوبی دارد و ارگونومی کابین عالی است و در برابر صدا هم کاملا ایزوله می باشد . یکی از نقاط قوت ب ام و ایکس 3 ابعاد جادار این ماشین است که فضای بار و کابین راحتی برای سرنشینان این ماشین فراهم کرده است .

 

ب ام و X3

 

قلب تپنده ب ام و ایکس 3 28 آی از سری N20 می باشد ، 1997 سی سی حجم دارد و توسط توربوشارژ تغذیه میگردد . این پیشرانه قابلیت تولید 245اسب بخار قدرت در دور موتور 6500 دور در دقیقه و 350 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1250 دور در دقیقه را دارا میباشد . استهلاک این پیشرانه ذاتا پایین است و مصرف سوخت اقتصادی دارد .ب ام و ایکس 3  با تکیه بر این پیشرانه کاملا پرشتاب است و آدرنالین را به خون شما تزریق میکند . ب ام و در ایکس 3 به منظور انتقال قدرت عالی و دقیق در این ماشین از یک گیربکس 8 سرعته ZF استفاده کرده است که عملکرد بسیار لذت بخشی را برای ب ام و ایکس 3 وجود آورده است و از آنجایی که با پیشرانه این ماشین هماهنگ است قابلیت های حرکتی خوبی به وجود آورده است . ب ام و ایکس به زمانی کمتر از 7 ثانیه نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند و تا 230 کیومتر در ساعت هم میتواند به شتابگیری ادامه دهد .

 

ب ام و X3

 

ماشین های ب ام و معمولا سواری اسپرت ولی هیجان انگیزی دارند و ب ام و ایکس 3 هم به همین صورت است یعنی فرمان پذیری عالی و قابلیت مانور دادن بالایی دارد اما خشک عمل میکند که همین عملکرد سیستم تعلیق باعث شده است تا پایداری و هندلینگ مثال زدنی این ماشین برای کسانی که در رانندگی طالب هیجان هستند نکته مثبت و خوبی به شمار رود .

در پایان این مقایسه باید بگوییم درست است که لکسوس RX200T شتابگیری ب ام و ایکس 3 را ندارد اما آرامش و کیفیت خاص و مثال زدنی این ماشین به همراه قابلیت آفرود خویش و آپشن های عالی و راحتی بسیار خوب این ماشین باعث شده است تا در مقایسه با ب ام و ایکس 3 ماشین 3 لکسوس RX200 توربو را ماشین بهتر و با ارزش خرید بالاتری بداند .

 

 ب ام و X3

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مرصاد
    تاریخ : 1396/04/11

    خیلی مقایسه اشتباهی بود بنظرم،ب ام و ایکس تری حرررررف نداره،اصلا قابل قیاس با لکسوسه؟

  • user icon
    نویسنده : Babak
    تاریخ : 1396/04/12

    سلام
    من مدت ها منتظر چنين مقايسه اي بودم اما به جاي rx بايد ،nx رو با ايكس ٣ مقايسه ميكردين كه از نظر تيپ ظاهر و كلاس ماشين در يك رده بودن

  • user icon
    نویسنده : شایان
    تاریخ : 1396/04/12

    با احترام. بنده خودم از طرفداران پر و پا قرص خودروهای ژاپنی هستم اما تو این مقایسه لکسوس در مقابل بی ام و حرفی برای گفتن نداره و قطعا بی ام و بهتره

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/04/13

    دوستان مرصاد و شایان با تعصب نگاه نکنید قدیم ها بود که بنز و بی ام دبلیو رقیب نداشتن البته به جز زیر مجموعه جنرال موتورز امروزه رقبا قدرند لکسوس اکورا اینفینیتی سنتنیال با تشکر از

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1396/07/03

    وااقعا از نظر من این مقایسه چندان خوبی نبودش درسته ژاپن کشوری پیشرفته ای هستش و ماشینای فوق العاده ای داره ک خیلی سرتر از خیلی بزند های دیگه هستش ولی واقعا یه ماشین المانی کجا و یه ماشین ژاپنی کجاا!!!!

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/07/03

    با سلام خدمت ماشین سه.
    من چون اصولا تو این رنج قیمتی نه پولشو دارم نه درست میدونم پول دادنو فقط یه سوال دارم ازتون.
    چطور به طراحی هر دو ماشین ۸ دادین؟!
    ایا واقعا لکسوس ۸ لیاقتش؟!

  • user icon
    نویسنده : مهشید
    تاریخ : 1396/07/05

    میشه لطف بفرمائید این بنرها ولینکهای طبلیغاتی رو از روی صفحه بردارید مانعی هستن برای خواندن مطالب مهم این سایت
    خیلی ممنون

  • user icon
    نویسنده : Nima
    تاریخ : 1396/08/13

    Bmw harfi vase goftan nadare moghebele lexus ..lotfan nazar bikhod nadin .lexeus kheyli sartere
    Hardo mashin ghadari hastan vali lexus hatta kam estehlak budanesh b do ta bmw mikhore
    Shomaha ba che manteghi migin bmw x3 az lexus rxbehtare akhee

  • user icon
    نویسنده : سورنا
    تاریخ : 1396/11/28

    با سلام به دوستان عزيز بنده مدتي لكسوس ار ايكس٣٥٠داشتم وخيلي ازش راضي بودم از نظر هندلينگ وقابليت رانندگي واقعا در سطح بالاييه اما با بي ام و هم چندباري رانندگي كردم بنظرم مقايسه خوبي بود ونتيجه هم عادلانس باتوجه به تجربه خودم عرض ميكنم كه لكسوس ار ايكس بهتر از ايكس٣هس واگه لكسوس خواستيد بخريد حتما ازش لذت ميبريد وحتي يه لحظم احساس پشيموني نخواهيد كرد

  • user icon
    نویسنده : عارف
    تاریخ : 1397/06/05

    سلام . واقعا عالی بود بی ام و X3 در حد و اندازه لکسوس RX نیست همه جوره لکسوس ازش سرتره قیمتش هم که خیلی از بی ام و بالا تره ولی بازم فروشش بیشتره نه تنها تو ایران بلکه تو کل دنیا . با تشکر

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading