اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اوپل موکا با تویوتا CHR

مقایسه اوپل موکا با تویوتا CHR

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه اوپل موکا با تویوتا CHR می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه اوپل موکا با تویوتا CHR بپردازیم .

oplel mokka x

اوپل موکا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی اوپل موکا

Toyota CHR

تویوتا CHR

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی تویوتا CHR
انتخاب ماشین 3

oplel mokka x

اوپل موکا

Top car

oplel mokka x

اوپل موکا

مقایسه اوپل موکا با تویوتا CHR

 اوپل موکاx فول آپشن 

 

سال 2012 نخستین نسل اوپل موکا رونمایی شد و تعداد کمی از این ماشین هم در چند سال خیر به ایران راه یافت و حالا نسل دوم این ماشین یعنی اوپل موکا X مدت کوتاهی است که در بازار های جهانی معرفی شده است و به زودی شاهد حضور موفقیت آمیز این ماشین در جاده های ایران نیز خواهیم بود . در ظاهر نسل اول و دوم اوپل موکا X با هم شباهت های زیادی دارند اما اگر در مدل جدید این ماشین دقت کنید بیش از آنچه که بتوانید تصور کنید تغییر و دگرگونی خواهید دید که این امر از همه نظر به اوپل موکا X کمک بسزایی کرده است . در بازار کراس اوور های جمع و جور رقابت سنگین و شدیدی وجود دارد و هر برند سعی میکند تا با زیباتر کردن چهره ماشین و خاص تر کردن آن سهم بیشتری از فروش را کسب کند و حالا باید بدون اغراق گفت که زیباترین ماشین این کلاس اوپل موکا X می باشد که نسبت به تویوتا CHR طرحی منطقی تر دارد و چهره این ماشین خیلی سریع تر به دل می نشیند .

چهره جلو اوپل موکا X دقیقا متناسب با ابعاد ماشین طراحی شده است و این یعنی ابعاد چراغ ها و جلو پنجره بسیار درست شکل گرفته اند و با هم هماهنگی کامل دارند و از همه مهم تر باعث شده اند تا زیبایی خاص و خوبی در نمای جلو این ماشین دیده شود  . در قسمت عقب ماشین شاهد تغییرات جزئی تری نسبت به نسل گذشته این ماشین هستیم اما همین مقدار کم چهره بسیار زیباتری را به نمایش گذاشته اند و در نمای جانبی هم اوپل موکا با خطوط و برجستگی های هماهنگ و رینگ های زیبا بسیار شکیل و جذاب و خشن خود را نشان می دهد .

 

 اوپل موکاx فول آپشن

 

همانطور که اوپل موکا X در بدنه اش طراحی بسیار هماهنگ و استایل مدرنی دارد و این ویژگی عینا در داخل کابین ماشین هم مشاهده می شود . تا بیش از این یکی از بهترین ماشین ها از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ و متریال استفاده شده تویوتا CHR بود و حالا اوپل موکا X با ورودش به بازار به بهترین و با کیفیت ترین ماشین این کلاس تبدیل شده است . از نظر ابعاد  اوپل موکا X در داخل کابین جادار و راحت میباشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در کابین ماشین  اوپل موکا X جای میگیرند  و حتی در مسافرت های طولانی هم احساس راحتی خود را از دست نمیدهند . اوپل موکا X یکی از مدرن ترین کابین ها را در بین رقبایش دارد و امکانات ایمنی و آپشن های سرگرم کننده و به منظور رفاه بیشتر سرنشینان را در داخل کابین این ماشین میتوانید بیابید . اوپل موکا X یک ماشین بسیار با کیفیت و زیبا و با آپشن های متنوع است که نسبت به تویوتا CHR هر انچه که مد نظر شما است را با قیمت کمتر در اختیار شما قرار میدهد ضمن اینکه قابلیت های حرکتی این ماشین نیز فراتر از رقیب سامورایی خود می باشد .

 

 اوپل موکاx فول آپشن

 

برای ورود اوپل موکا X به ایران یک پیشرانه 1.4 لیتری مجهز به توربوشارژر برای این ماشین در نظر گرفته شده است که ویژگی های فنی این ماشین و برتری هایش نسبت به تویوتا CHR را در ادامه میتوانید بیابید . اوپل موکا X به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژر با آرایش خطی به حجم دقیق 1399 سی سی  مجهز است که قابلیت تولید 152 اسب بخار قدرت در 5600 دور در دقیقه و 235 نیوتن متر گشتاور را در محدوده دور موتور 4900 - 1850 دور در دقیقه را دارا میباشد . اوپل موکا X با تکیه بر این پیشرانه قابلیت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت ازحالت سکون را در 9.7 ثانیه دارا میباشد و تا بیش از 200 کیلومتر در  ساعت هم میتواند سرعت بگیرد که این ارقام برای یک کراس اوور خانوادگی کوچک مناسب است .

همانند همه ماشین های اوپل از دیرباز تا الان موکا X هم استهلاک کم و بازدهی هوبی دارد و ضریب اطمینان این ماشین همانند تویوتا CHR بسیار بالا است . اوپل موکا X از سیستم 4 چرخ محرک بهره میبرد و برای انتقال قدرت ماشین از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک استفاده شده است که این سیستم انتقال قدرت با پیشرانه ماشین هماهنگی فوق العاده عالی دارد . اوپل موکا به کمتر از 6.5 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی نیاز دارد که رقم بسیار عالی میباشد . اوپل موکا X از تویوتا CHR پر شتاب تر است ، به  سرعت های بالاتری می تواند دست پیدا کند ، قابلیت های حرکتی اش بیشتر و بهتر از سامورایی جوان است و همه اینها به معنی تزریف آدرنالین بیشتر به خون شما در هنگام رانندگی با اوپل موکا  X است .

 

 اوپل موکاx فول آپشن

 

اوپل موکا X سیستم تعلیق خوبی دارد و طراحی شاسی این ماشین هم مناسب است و همه اینها باعث شده اند تا اوپل موکا X حس و حال سواری با یک ماشین اسپرت را داشته باشد و از نظر هندلینگ ، فرمان پذیری و قابلیت مانوری در سطح بالایی باشد تا شما با خیال راحت به انجام رانندگی با سک دلخواه خود با این ماشین بپردازید و از آنجایی که سیستم های امنیتی در کنار سیستم ترمز مطمئن برای اوپل موکا X قدرت ایستایی خوبی فراهم آورده اند در کوتاه ترین مسافت هم میتوانید که سرعت خود را کاهش داده و توقف کنید .

 

 اوپل موکاx فول آپشن

Toyota CHR

تویوتا CHR

مقایسه اوپل موکا با تویوتا CHR

تویوتا CHR

 

تویوتا CHR حاصل قلم آقای هیروکوبا میباشد که به لطف فکر و زحمات شبانه روزی ایشان تویوتا CHR یکی از خاص ترین کراس اوور های موجود در بازار به لطف طراحی جذاب و زیبایش شده است که نظر هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند . تویوتا CHR و اوپل موکا را میتوان جدی ترین رقیب یک دیگر به حساب آورد زیرا این دو ماشین از نظر مسائل گوناگون در سطح بالایی قرار دارند  . تویوتا CHR  از پلت فرم مشترک با پریوس بهره میبرد و طراحی خاص و متفاوت و زیبای این ماشین بسیار قابل قبول است و تمام جنبه های مثبت ماشین را نمایش میدهند و افراد با سلایق و سنین مختلف این طراحی هیجان انگیز را کاملا مورد پسند قرار می دهند .

 

تویوتا CHR

 

تویوتا CHR از همان سبک طراحی ظاهری ماشین برای طراحی داخلی تویوتا CHR استفاده کرده است و به این دلیل شما زمانی که قدم به داخل کابین تویوتا CHR می گذارید از طراحی این ماشین بسیار خشنود خواهید شد . تویوتا CHR همانند همه دیگر ماشین های تویوتا از کیفیت ساخت خوب و در سطح بالایی بهره می برد و بالطبع متریال استفاده شده در این ماشین هم کیفیت خوبی را دارا می باشند .  تویوتا CHR از نظر ابعاد ماشین جاداری است و به لطف ارگونومی خوب کابین سرنشینان ماشین احساس راحتی و آرامش را درون تویوتا CHR  تجربه می کنند .  تویوتا CHR در 4 تیپ عرضه می شود که نمونه فول آپشن این ماشین با قیمت 220 میلیون تومان آپشن ها و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار میدهد اما با توجه به قیمت ماشین و کلاس تویوتا CHR این آپشن ها نکته طبیعی است و امتیاز اضافی به تویوتا CHR تعلق نمی گیرد .

 

تویوتا CHR

 

به منظور ویژگی های فنی نزدیک تر و جذاب تر کردن سطح رقابت این دو ماشین ماشین 3 تصمیم گرفت تا مدل بنزینی و مجهز به توربوشارژر تویوتا CHR را برای مقایسه در برابر اوپل موکا X در نظر بگیرد که در ادامه ویژگی های تویوتا CHR را میشناسیم و با ضعف های این ماشین در برابر اوپل موکا X بیشتر آشنا میشویم  . پیشرانه درون سینه تویوتا chr  4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که 1200 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 115 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد .تویوتا CHR ماشین چالاک و تیزی است و در شرایط مختلف راندمان خوبی را از خود نشان می دهد اما با قیمت بیشتر تویوتا CHR نسبت به اوپل موکا X قدرت و گشتاور کمتری را تولید می کند و طبیعی است که قابلیت های حرکتی اش هم از این ماشین ضعیف تر باشد  . گیربکس استفاده شده در تویوتا CHR از نوع CVT  است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4WD ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار میکند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد . به طور کلی اوپل موکا X در همه تست ها از تویوتا CHR در بخش توانایی های حرکتی خود را برتر نشان داد و تنها نکته قابل توجه تویوتا CHR مصرف سوخت اقتصادی تر این ماشین است که با توجه به کمتر بودن میزان قدرت تولید شده سطح آلایندگی هم کمتر است .

 

تویوتا CHR

 

تویوتا CHR سواری جذاب و هندلینگ خوب و ترمز های پر قدرت و تقسیم وزن ایده آل دارد و برای یک ماشین در این کلاس سواری بسیار عالی و لذت بخشی را به راننده ماشین ارائه میدهد اما اگر کمی در سواری هر دو ماشین دقت کنید اوپل موکا X به علت آرایش بهتر سیستم تعلیق و ذات اسپرت تر سواری اش جذاب تر است .

به طور کلی تویوتا CHR یک کراس اوور اسپرت دو دیفرانسیل پر قدرت در کلاس خودش است که چهره جذاب و دوست داشتنی به نمایش میگذارد و سواری با این ماشین آرامش و لذت را به همراه دارد و در مانور های مختلف شاهد پاسخگویی خوب تویوتا CHR نسبت به عکس العمل راننده و حرکت های ناگهانی بودیم که این یعنی اگر پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید تویوتا CHR جذابیت هایی دارد که برای شما به نمایش بگذارد اما با همه این تفاسیر از رقیب آلمانی خود عقب تر است . ایرتویا تویوتا CHR فول آپشن را با برچسب قیمت 220 میلیون تومانی روانه بازار کرده است که با این پول هر آنچه که از تویوتا CHR  میخواهید را با قیمتی به مراتب کمتر میتوانید در اوپل موکا X بیابید و در واقع با هزینه کمتر لذت بیشتر را میتوانید تجربه نمایید .

 

تویوتا CHR

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/05/11

    امتیاز دهیتون واقعا جالبه

  • user icon
    نویسنده : ماني
    تاریخ : 1396/05/12

    چيزي كه تو اين مدت از كانال شما فهميدم اينه كه اولويت شما در امتياز دادن اول خودروي اروپايي، دوم ژاپني، سوم كره اي، چهارم چيني و در آخر ايرانيه و معمولا نظرات شما با تجربه كساييكه ماشينو داشتن و حتي اطلاعات ارائه شده توسط خود توليد كننده هم متفاوت هست، واقعا دوست دارم بدونم كه اوپل موكا چه آپشن متفاوتي نسبت به سي اچ آر و يا حتي نيسان جوك داره، صرفا چون برند آلمانيه. ساختار شكني هم حدي داره

  • user icon
    نویسنده : مصطفی خبازکار
    تاریخ : 1396/05/12

    با توجه به حضور ضعیف شرکت اپل دئر سالهای اخیر و عدم اطمینان از خدمات پس از فروش کافی اون بنظر میرسه مانند خودروهای ولوو از بازار دست دوم خوبی برخوردار نباشه و بالطبع این امر ارزش خریدشو خیلی تو ایران پائین میاره ..همین دو مطلب کافیه که اپل رو کنار بذاریم . مگر اینکه وارد کننده دست به ریسک بزرگی بزنه و تضمینهای لازم و واقعی رو به خریدار بده

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/05/12

    لطفا بفرمایید که ارزش خرید اوپل ۱۴۸ تومنیه بیشتره یا ۱۸۰ تومنیه؟

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/05/13

    با سلام تویوتا chrدر سایت carnewsآمریکا هم رتبه خوبی نداره اما در کل از این ماشین بهتره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading