اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو فلوئنس 2017 با هیوندای سوناتا 2012

مقایسه رنو فلوئنس 2017 با هیوندای سوناتا 2012

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو فلوئنس 2017 با هیوندای سوناتا 2012 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو فلوئنس 2017 با هیوندای سوناتا 2012 بپردازیم .

RENAULT FLUENCE

رنو فلوئنس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی رنو فلوئنس

sonata

هیوندای سوناتا 2012

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
6
امتیاز کل
47
بررسی هیوندای سوناتا 2012
انتخاب ماشین 3

RENAULT FLUENCE

رنو فلوئنس

Top car

RENAULT FLUENCE

رنو فلوئنس

مقایسه رنو فلوئنس 2017 با هیوندای سوناتا 2012

رنو فلوئنس

رنو فلوئنس چند سالی است که در بازار ایران حضور دارد ولی در روز های اول ورودش چندان ماشین خوش اقبالی نبود اما بعد از سال 2016 ، انجام یک فیس لیفت جزئی و بالاتر رفتن کیفیت کم کم توانست خود را اثبات کند . در میان ماشین هایی که توان رقابت با هیوندای سوناتا yf را دارند ماشین های زیادی نیستند که از نظر چهره و جذابیت ظاهری میتوانند با این ماشین در این بحث دست و پنجه نرم کنند و رو فلوئنس هم کمی ساده و محافظه کارانه است اما در کل چهره مناسب و قابل قبولی را دارا میباشد و به لطف حجم ها و خطوطی که در طراحی این ماشین به کار رفته است رنو فلوئنس هماهنگ و زیبا جلوه می کند و بعد از فیس لیفت طراحی چراغ ها بسیار با طرح کلی ماشین هماهنگ تر گردید و چهره رنو فلوئنس از همیشه جذاب تر گشت .

 

رنو فلوئنس

 

طراحی بیرونی با کابین رنو فلوئنس هماهنگ است اما حس اسپرت و هیجان بیشتری را به نمایش می گذارد . کیفیت خوب و قابل قبول رنو فلوئنس یکی از دلایل اعتماد به این ماشین میباشد و در متریال استفاده شده هم کیفیت بالا به راحتی قابل لمس است . کیفیت ساخت بالای رنو فلوئنس در طول این چند سال مالکان این ماشین را از اتومبیل خود رضایت مند ساخته است و علاوه بر این از آنجایی که هر سال تعدادی آپشن به رنو فلوئنس اضافه میگردد پس از نظر تجهیزات هم ماشین خوب و کاملی با توجه به قیمت خودش است .

 

رنو فلوئنس

 

قلب تپنده رنو فلوئنس یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی و حجم 2 لیتر میباشد . پیشرانه رنو فلوئنس با حجم دقیق 1997 سی سی قابلیت تولید 147 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور در دور موتور پایین 3750 دور ذر دقیقه را دارا میباشد .  رنو فلوئنس ماشین کم استهلاکی است و قابلیت های حرکتی خوبی را هم دارا می باشد و از مصرف سوخت مناسبی هم بهره می برد . رنو فلوئنس برای انتقال قدرت از گیربکس cvt استفاده میکند که علاوه بر افزایش لذت رانندگی نرمی و آرامش خاصی را هم در هنگام رانندگی به وجود میاورد . پیشرانه و گیربکس این ماشین با هم هماهنگی بسیار خوبی دارند و در هنگام تخته کردن پدال گاز از شتاب اولیه ، شتاب ثانویه ، تعویض دنده و ... لبخند رضایت روی لب های شما می نشیند .

 

رنو فلوئنس

 

کیفیت سواری خوب و مناسب از جمله ویژگی های رنو فلوئنس می باشد که هم پایداری و فرمان پذیری ماشین مناسب است و هم سواری نرم و خانوادگی را دارد . رنو فلوئنس به اندازه هیوندای سوناتا هندلینگخوبی ندارد اما در عوض سواری اش نرم تر است و برای خانواده ها مناسب تر می باشد .

رنو فلوئنس که در واقع نسل جدید رنو مگان است در نمونه های صفر کیلومتر و با بودجه ای در حدود 120 میلیون تومان ارزش خرید بالاتری نسبت به هیوندای سوناتا کارکرده دارد و ماشین کاملا بهتر ، با کیفیت تر و جذاب تری میباشد که شما را از خریدش بسیار خشنود خواهد کرد .

 

رنو فلوئنس

sonata

هیوندای سوناتا 2012

مقایسه رنو فلوئنس 2017 با هیوندای سوناتا 2012

 هیوندای سوناتا


هیوندای سوناتا yf از زمان ورودش در سال 2011 به بازار از جمله پر فروش ترین و بهترین ماشین های وارداتی در زمان خودش بود که به علت جذابیت هایی چون چهره خشمگینی که داشت توانست توجه مردم را به تعداد زیاد به سمت خود جلب نماید و هنوز هم نمون های سالم هیوندای سوناتا yf بازار خرید و فروش مناسبی را با توجه به افت قیمت ماشین دارند هیوندای سوناتا yf زمانی که طراحی شد از زبان طراحی جدید هیوندای بهره میبرد که باعث شد تا به شدت چهره این ماشین پر زرق و برق شود و بسیار لوکس تر و جذابتر از آنچه که هست جلوه کند .  همانطور که گفته شد هیوندای سوناتا yf ماشین پر فروشی بود و یکی از دلایل آن چهره این ماشین بود ، هیوندای سوناتا YF ، ماشین زیبایی نیست بلکه خاص بودن و متفاوت بودن این اتومبیل باعث شد تا به خوبی و به راحتی بتواند به فروش بالایی دست پیدا کند .

 

 هیوندای سوناتا

 

هیوندای سوناتا YF هم چون ظاهر بیرونی زیبایش در داخل کابین هم طراحی خوب و قابل قبولی را دارا میباشد و استایل طراحی کابین بر اساس فلسفه طراحی ایکس شکل میباشد . هیوندای سوناتا YF از نظر کیفیت ساخت سطح متوسطی را دارا میباشد و کمتر هیوندای سوناتایی را میتوان پیدا کرد که از اتاق ماشین سر و صدای اضافی شنیده نشود و متریال به کار رفته هم معمولی است و کیفیت دور از انتظاری را دارد که معمولا هم تا به حال دیگر احتیاج به ترمیم پیدا کرده اند . یکی از بهترین مزایای هیوندای سوناتا YF که همه آن را اذعان می کنند سطح بالای امکانات و آپشن این ماشین است که باعث شده است تا امنیت و راحتی سرنشینان در لول مناسبی قرار بگیرد .

 

 هیوندای سوناتا

 

در سینه هیوندای سوناتا YF یک پیشرانه 4 سیلندر خطی قرار دارد که 2359 سی سی حجمش است . سوناتا YF با تکیه بر این پیشرانه قادر است تا 178 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور تولید کند . سوناتا YF تقریبا استهلاک زیادی تولید میکند و مصرف سوخت بالایی را هم نمونه های دست دوم این ماشین ثبت میکنند اما اگر رفتار خوبی با هیوندای سوناتا YF شده باشد این ماشین قابلیت های حرکتی خوبی دارد و در غیر این صورت ماشین تنبلی خواهد بود . گیربکس 6 سرعته هیوندای سوناتا عملکرد هوشمندی دارد که در اصل برای کاهش مصرف سوخت برنامه ریزی شده است اما در رانندگی تهاجمی هم از خودش قابلیت های مناسبی را ارائه می کند .

 

 هیوندای سوناتا

 

هیوندای سوناتا YF هندلینگ خوبی دارد اما سواری اش خشک و کوبنده است که چندان جالب نیست و لاستیک های فاق کوتاه و خشکش هم در این حس سواری تاثیر بدی گذاشته است. البته به لطف این تعلیق فرمان پذیری هیوندای سوناتا YF خوب و لذت بخش است . از دیگر خوبی های سوناتا هم ترمز های پرقدرت و قابل اطمینانش میباشد . در کل اگر عادت به تند رفتن و انجام حرکت های ناگهانی دارید از سواری با هیوندای سوناتا YF لذت میبرید اما اگر برای مصارف خانوادگی اقدام به خرید ماشین میکنید رنو فلوئنس انتخاب عاقلانه تری از نظر سواری است .

هیوندای سوناتا YF که با بودجه 120 میلیون تومانی مدل 2012 آن در دسترس خریداران است نسبت به رنو فلوئنس صفر کیلومتر به علت استهلاک بالاتر ، هزینه نگهداری بیشتر و جذابیت کمتر ارزش خرید پایین تری دارد و ماشین 3 به شما پیشنهاد می کند با 120 میلیون تومان اگر به دنبال یک ماشین سدان با کیفیت هستید رنو فلوئنس انتخابی ایده آل می باشد .

 

 

  هیوندای سوناتا

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/05/23

    ارزش خرید سوناتا ۶ ؟! ماشین های کره ای از هر نظر از فرانسوی ها بهترند

    • نویسنده : Sina_Rz
      تاریخ : 1396/06/05

      تاحالا سوار جنازه های خشگل کره ای شدی!؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading