اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه تویوتا CHR با DS6

مقایسه تویوتا CHR با DS6

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه تویوتا CHR با DS6 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه  تویوتا CHR با DS6 بپردازیم .

ds6

ds6

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی ds6

CHR

CHR

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی CHR
انتخاب ماشین 3

ds6

ds6

Top car

ds6

ds6

مقایسه تویوتا CHR با DS6

دی اس6

 

کراس اوور دی اس 6  را میتوان یک ماشین شیک پوش قد بلند فرانسوی دانست . طراحی بدنه دی اس 6  لوکس ، ساده ، متعادل و کامل میباشد و تمامی المان های یک ماشین لوکس و جذاب دی اس بر روی آن پیاده شده است و یعنی این ماشین هویتی کاملا مستقل و شخصیتی دوست داشتنی را دارا میباشد . در نمای جلو جلو پنجره با چراغ ها تداخل دارد و بسیار زیبا و خاص میباشد و در نمای عقب هم شاهد طراحی خاص و جذابی هستیم که همه با هم در اوج هماهنگی قرار دارند و باعث شده اند تا دی اس 6  در این کلاس یک ماشین خاص ، متفاوت و لوکس به نظر بیاید . همیشه DS برای محصولات خود در طراحی داخلی حساسیت بالایی به خرج داده است و دی اس 6  هم از این قاعده متسثنی نیست .

 

دی اس 6

 

طراحی داخلی دی اس 6  بسیار زیبا ، مدرن و ارگونومیک می باشد و همانند ظاهرش خاص و متفاوت است . کیفیت متریال به کار رفته درون کابین دی اس 6 در سطحی بسیار بالا قرار دارد و در جای جای کابین هم از چرم اعلا با برند هرمس استفاده شده است که باعث میشود تا هنگام قرار گیری درون کابین ماشین حس بسیار خوبی به شما دست دهد . در بسیاری از نقاط کابین دی اس 6  از این نوع چرم استفاده شده است که برای یک ماشین در این کلاس و در این رنج قیمت فرا لوکس میباشد . از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی دی اس 6  آنقدر متنوع ، تکمیل و جذاب است و هرچه بیش تر پیش میرویم بیشتر به ما اثبات میشود که با دی اس 6   لوکس بودن را در کنار تفاوت میتوان احساس کرد و نشان میدهد که چقدر برای خاص بودن این ماشین تلاش شده است . کیفیت ساخت دی اس 6 هم آنقدر بالاست که فقط میتوان واژه عالی را برای آن به کار برد . تویوتا chr با این مقدار بودجه امکانات محدود تری را در اختیار شما قرار میدهد و کیفیتش هم کمی پایین تر است .

 

دی اس6

 

قلب تپنده دی اس 6 یک پیشرانه 4 سیلندر است که 1598 سی سی حجم دارد و توسط سیستم توربوشارژر تغذیه میگردد . دی اس 6  به لطف این پیشرانه میتواند 167 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه تولید کند و از رنج دور موتور 1400.4000 دور در دقیقه هم حداکثر گشتاور 240 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار میدهد . پیشرانه دی اس 6 به گونه ای طراحی شده است که در بیش از 90% مواقع رانندگی این ماشین در اوج کشش قرار دارد و این یعنی اینکه شما در هر لحظه که بخواهید میتواند بهترین شتاب را از دی اس 6 بگیرید و از راندمان بالای این ماشین لذت ببرید .

علاوه بر شتاب خوب و راندمان بالا پبشرانه دی اس 6 بسیار کم مصرف است و با مصرف تنها 6.7 لیتر بنزین در سیکل ترکیبی کاملا اقتصادی به نظر میرسد . پیشرانه دی اس 6 با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک کوپل شده است . این گیربکس  کاملا با موتور دی اس 6 هماهنگ است و بسیار عملکرد خوبی دارد . دی اس 6 تعویض دنده هایش نرم ، سریع ، هوشمند و دقیق است . همه اینها نشان میدهد که چقدر این خودرو خوب و با کیفیت ساخته شده است و همه چیز آن با هم در سطح بالا قرار دارد . دی اس 6 موتور پر حجم تر و کشش بهتری را نسبت به تویوتا CHR دارد و این هم یک برگ برنده دیگر از این ماشین زیبای فرانسوی است .

 

دی اس6

 

سیستم تعلیق دی اس 6 عملکرد بسیار خوبی دارد و کمک فنر های PLV یا میرایی متغیر آن باعث شده اند تا دی اس 6 علی رغم بهره گیری از رینگ های 18 اینچی سواری بسیار نرمی را ارائه دهد . به لطف سیستم فرمان خوب و دقیق و تقسیم وزن مناسب فرمان پذیری و هندلینگ دی اس 6 خوب می باشد و سواری با آن حس خاص و لذت ویژه ای را به شما تقدیم میکند . به لطف سیستم های ایمنی پیشرفته و عملکرد خوب سیستم ترمز شما در هر سرعت و وضعیتی که هستید از پایداری ، مانور پذیری و قدرت ایستایی ماشین خود اطمینان کامل دارید . 

دی اس 6 یک کراس اوور لوکس و جذاب است که برای افراد خاص پسند ساخته شده است زیرا در این ماشین همه چیر با بالاترین دقت و ظرافت شکل گرفته است و بسیار سواری با این ماشین شما را خشنود خواهد ساخت .

 

دی اس6

CHR

CHR

مقایسه تویوتا CHR با DS6

 تویوتا CHR

 تویوتا CHR کراس اوور جمع و جور و جذاب تویوتا است که یکی از جدیدترین کراس اوور های عرضه شده در این کلاس داخل ایران است . تویوتا CHR  از پلت فرم مشترک با پریوس بهره میبرد و طراحی خاص و متفاوت و زیبای این ماشین بسیار قابل قبول است و تمام جنبه های مثبت ماشین را نمایش میدهند. .تویوتا CHR  در طراحی داخلی استایلی هماهنگ و کاملا متناسب با ظاهر بیرونی ماشین دارد و روح هیجان انگیز دمیده شده در ماشین را به خوبی می توانید احساس کنید. از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ تویوتا  CHR در سطح عالی قرار دارد و بسیار با کیفیت است و یک نکته مثبت هم در مورد ابعاد تویوتا CHR  باید گفت و این است که با وجود جمع و جور بودن این ماشین ابعادش بسیار شبیه به تویوتا راو 4 است . 

 

رنو کولئوس

 

تویوتا chr از کیفیت ساخت و مونتاژ بسیار خوبی بهره می برد و نمونه فول آپشن این ماشین تجهیزات کاملی را در اختیار شما می گذارد . تویوتا CHR ماشین جاداری است و از ابعاد خوبی بهره میبرد و علاوه بر این در درون ماشین هم ارگونومی بسیار خوبی دارد به طوری که سرنشینان در حداکثر رفاه و آرامش به سر می برند و به تجهیزات ماشین هم کنترل کامل دارند .

 

تویوتا chr

 

تویوتا CHR از یک پیشرانه هیبریدی مشترک با تویوتا پریوس بهره میبرد و یک پیشرانه بنزینی 1.2 لیتری بنزینی هم برای آن در نظر  گرفته  شده است که نمونه های وارد شده به ایران و مد نظر ما هم از پیشرانه بنزینی بهره میبرند . پیشرانه درون سینه تویوتا chr 4 سیلندر با آرایش خطی می باشد که 1200 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 115 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد . گیربکس استفاده شده در تویوتا CHR از نوع CVT  است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4WD ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار می کند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد .

تقسیم گشتاور و نیرو بین هر 4 چرخ تویوتا CHR هم در شهر و هم در خارج جاده مناسب است و به خوبی میتوان روی ماشین حساب باز کرد . از نظر آلایندگی و مصرف سوخت تویوتا CHR بسیار در کلاس خودش مناسب است زیرا در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر از همه رقبای خود کمتر به بنزین نیاز دارد که با توجه به وزن ماشین و حجم موتور کاملا خوب است و علاوه بر این تویوتا CHR در سیکل ترکیبی تنها 144 گرم دی اکسید کربن تولید میکند که ماشین پاکی محسوب می گردد  .

 

 تویوتا CHR

 

 تویوتا CHR از نظر سواری هم مانند نیسان جوک اسپرت و با هندلینگ سطح بالایی است که سواری بسیار لذت بخشی دارد و کاملا ماشین هیجان انگیزی است و در همه ی حرکت ها و مانور ها بسیار عالی و پایدار و اسپرت نشان میدهد . به خاطر تقسیم وزن خوب تویوتا CHR و آرایش مناسب سیستم تعلیق ماشین فرمان پذیری مناسبی دارد و در عبور از دایره پیچ ها کاملا ماشین لذت بخشی است و علاوه بر این سیستم فرمان برقی تویوتا CHR عملکرد خوبی دارد و اطلاعات خوبی از سطح حرکت مسیر را به دستان راننده منتقل مینماید و از همه مهم تر ترمز های مطمئن و پر قدرت تویوتا CHR هستند که به راننده اعتماد به نفس هر مانور سنگینی را میدهد .

به طور کلی تویوتا CHR یک کراس اوور اسپرت خوب است که با این قیمت ارزش خرید بالایی ندارد و با 220 میلیون تومان بودجه ماشین هایی مانند DS6 انتخاب های بسیار عاقلانه تری هستند .

 

 تویوتا CHR

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1396/06/04

    سلام
    خسته نباشید
    باز هم بررسیتون مثل همیشه عالی بود
    من توی ds6نشستم
    با اینکه تویوتا رو یک برند بسیار قابل احترام میدونم ولی با این قیمت در برابر ds6 خیلی ضعیفتره
    کیفیت کابین dsها در حد لکسوزه نه تویوتا

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading