اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کولئوس با تویوتا CHR

مقایسه رنو کولئوس با تویوتا CHR

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کولئوس با تویوتا CHR می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کولئوس با تویوتا CHR بپردازیم .

koleos

رنو کولئوس

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی رنو کولئوس

Toyota CHR

تویوتا CHR

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی تویوتا CHR
انتخاب ماشین 3

koleos

رنو کولئوس

Top car

koleos

رنو کولئوس

مقایسه رنو کولئوس با تویوتا CHR

رنو کولئوس

 

رنو در طیف جدید محصولاتش طوری برنامه ریزی کرده است که این ماشین ها در کلاس خود جزء موفق ترین ها باشند و کولئوس هم بر همین اساس ساخته شده است یعنی طراحی زیبا توسط تیم مجرب طراحان رنو ، مهندسی و تکنولوژی پیشرفته در تولید و بخش فنی و ... همه و همه باعث شده اند تا این مدل از رنو کولئوس یکی از با ارزشترین ماشین های سگمنت و رنج قیمت خودش باشد . همانطور که گفتیم رنو کولئوس از جدیدترین زیان طراحی این کارخانه بهره میبرد که پیش از این بر روی رنو تالیسمان شاهد بودیم و به زودی هم بر روی رنو مگان جدید که وارد کشور می شود این استایل را می بینیم .

رنو کولئوس جدید از خوش تیپ ترین و یکی از با سلیقه ترین ماشین های کلاس خودش است  زیرا طراحان کارکشته رنو با شکل دادن صحیح قطعات مختلف بدنه و هماهنگ کردن آن با خطوط و برجستگی ها بدنه ای کاملا با ابهت ، جذاب ، هماهنگ ، منحصر بفرد  و شیک وجود آورده اند که همه ی رنج های سنی و سلایق مختلف را از خود راضی نگه می دارد و دیدگاه های مختلف و انواع مردم و کارشناسان حرفه ای ماشین به خوبی آن را مورد پسند واقع می دهند . از نظر ظاهری رنو کولئوس یکی از مزایایش نسبت به تویوتا chr همه پسند بودن این ماشین است در صورتی که طراحی تویوتا chr را عده محدود و خاصی می پسندند . یکی از محاسن طراحی رنو کولئوس جدید داشتن شخصیت مستقل و قدرتمند این ماشین است که به صاحبان رنو کولئوس حس اعتماد به نفس و اطمینان خاطر می دهد .  

 

رنو کولئوس

 

همانطور که رنو کولئوس از طراحی بدنه بسیار زیبا ، مدرن و هماهنگی بهره می برد  و ظاهر بیرونی اش کاملا عالی و مناسب به نظر میرسد داخل کابین ماشین هم به همین صورت است  و همه چیز عالی  و بدون نقص و ایراد به چشم میاید و با بهترین کیفیت و مواد ممکن ساخته شده است و همه چیز در مکان مناسب خودش قرار گرفته است تا ارگونومیک بودن کابین ماشین حفظ شود و دسترسی به ادوات و تجهیزات سهل و آسان باشد . طراحی کابین رنو کولیوس با پرستیژ ، با کیفیت و لوکس  است ، متریال کابین ماشین بسیار مرغوب میباشد و همه مواد از بهترین جنس انتحاب شده اند  و کاملا رضایت همه را می تواند جلب کند و رنو  کولیوس به ما نشان می دهد که از هر دیدگاهی که به آن بنگریم در کلاس ماشین های کراس اوور در زمره بهترین ها قرار می گیرد و کاملا کیفیت بالای این ماشین در هر بخشی به خوبی قابل مشاهده است و نشان دهنده این می باشد که مهندسان رنو تا چه حد برای ارتقاء سطح ماشین تلاش کرده اند .

کیفیت ساخت و مونتاژ رنو کولیوس در سطح بالایی است و علاوه بر این رنو کولیوس ماشین جادار و خانوادگی میباشد و  همه ادوات داخل کابین به راحت ترین شکل قرار گرفته اند و باعث شده است تا سرنشینان درون کابین آرامش و لذت خاصی را تجربه نمایند و در طول مسیر خود مطلوب ترین احساس ممکن را تجربه نمایند  .

 

رنو کولئوس

 

یکی از مزایای رنو کولئوس در برابر تویوتا chr سطح آپشن این ماشین است یعنی در رنو کولئوس به طور استاندارد بسیار بیشتر از تویوتا chr آپشن در اختیار شما قرار می گیرد اما در تویوتا chr بین تیپ های مختلف این  ماشین از نظر آپشن اختلاف قیمت فاحشی وجود دارد . سیستم صوتی با برند Bose در ماشین به شما امکان گوش دادن هر نوع موسیقی با بالاترین کیفیت ممکن را میدهد یا صفحه نمایش تمام لمسی موجود در پنل میانی امکان کنترل شما بر تمام شرایط موجود در داخل و خارج ماشین را بوجود میاورد . از طریق سقف پاناروما رنو کولیوس هم میتوانید آرامش و هیجان را با هم در زیر سقفی با نمای آسمان تجربه کنید و لذت دو چندانی را با رانندگی در کابین ماشین رنو کولئوس را احساس نمایید  . طراحی هر ماشین طرفداران خاص خود را دارد و با اینکه عده بیشتری طراحی رنو کولئوس را میپسندند اما باز هم ممکن است عده ای با طراحی این ماشین مخالف باشند پس می توان گفت که طراحی رنو کولئوس اصولی تر و ساده تر است . رنو کولئوس و تویوتا chr هر دو ماشین های با کیفیتی هستند و از این نظر امتیاز برابر را دریافت میکنند اما در کل با مقایسه بین پارامتر های این سر فصل ما رنو کولئوس را به عنوان ماشین برتر می دانیم .

 

رنو کولئوس

 

 

 قلب تپنده این قد بلند و شیک پوش فرانسوی یعنی رنو کولئوس جدید یک پیشرانه 4 سیلندر میباشد که  2488 سی سی حجم دقیقش است و به صورت تنفس طبیعی به ماشین قدرت می دهد و از لحاظ مختلف قابلیت های حرکتی و کشش  خوبی برای رنو کولئوس به وجود آورده است . پیشرانه رنو کولیوس قابلیت تولید 169 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 224 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه را دارا میباشد  و به این دلیل که در دورهای پایین رنو کولئوس به حداکثر قدرت و گشتاور خود دست پیدا میکند رنو کولیوس ماشین چالاک و خوبی محسوب میگردد ولی باید به  این نکته توجه داشت که این حجم موتور با این میزان بازدهی برای یک ماشین کراس اوور چندان مناسب نیست اما با  مهندسی خوب رنو شاهد قابلیت ها و راندمان خوب ماشین هستیم .  در 9.5 ثانیه رنو کولئوس  به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند و به راحتی تا سرعت های حتی بیشتر از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به شتابگیری ادامه می دهد .

علاوه بر این چابکی نسبی با توجه به کلاس ماشین دیگر ویژگی رنو  کولیوس مصرف سوخت اقتصادی ماشین است زیرا با سوزاندن 8.3 لیتر بنزین در  100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های مداوم راحت میکند که نشان از کم استهلاک بودن رنو کولیوس است . برای انتقال قدرت کولیوس هم رنو از یک گیربکس  CVT شیفترونیک اتوماتیک استفاده کرده است که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا میباشد که نیروی محرک را به چرخ های ماشین منتقل میکند . گیربکس پیشرفته رنو کولئوس که یکی از نقاط قوت و مزیت بسیار بزرگی محسوب میشود  زیرا با موتور ماشین کاملا هماهنگ است و تعویض دنده هایی نرم ، سریع ، دقیق و لذت بخش را به شما تقدیم میکند . رنو کولئوس با توجه به کلاس خود از پیشرانه ای مناسب بهره میبرد و نسبت به تویوتا chr برتری محض دارد زیرا با موتوری پر حجم تر و گشتاور بیشتر قابلیت های حرکتی و افرود بیشتری دارد و به لطف تکنولوژی و کیفیت بالای ماشین های رنو با این سطح از توانایی های حرکتی استهلاک کمی دارد .

 

رنو کولئوس

 

رنو کولئوس یک کراس اوور جذاب ، جوان پسند ولی خانوادگی است که با قابلیت های فراوانی که دارد به شما سواری ایده آل و نرمی میدهد که در مواقع رانندگی تهاجمی میتوانید بر روی قابلیت های این ماشین حساب باز کنید و از هندلینگ خوبش لذت ببرید .

رنو کولئوس بار ها در تست درایو و مقایسه های مختلف به ما اثبات کرده است که تا چه حد ماشین ارزشمندی است و برای صاحبش جذابیت های زیادی میتواند رقم بزند و اینبار هم با مقایسه این ماشین با تویوتا chr بار دیگر فهمیدیم که رنو کولئوس در رنج قیمت خودش چه ویژگی های جذابی دارد که رقبا با قیمت های غیر منطقی و عملکرد ضعیف تر اصلا توانایی رقابت با این ماشین را ندارند .

 

Toyota CHR

تویوتا CHR

مقایسه رنو کولئوس با تویوتا CHR

 تویوتا chr

 

تویوتا chr  یک کراس اوور جمع و جور با قیمت غیر منطقی است که نمونه فول آپشن این ماشین به علت قیمت غیر قابل رقایتی اصلا ارزش خرید بالایی ندارد و یک ماشین جذاب مانند رنو کولئوس با این بودجه بسیار نکات مثبت بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد . تویوتا chr با وجود اینکه از نظر ابادی به رنو کولئوس نزدیک است یا این ماشین هم قیمت آن است اما chr را برای رنو کولئوس رقیب نمیتوان به حساب آورد زیرا قیمت گذاری اشتباه این ماشین سبب شده است تا بسیاری از ویژگی هایش دیده نشود  . تویوتا CHR  از پلت فرم مشترک با پریوس بهره میبرد و طراحی خاص و متفاوت و زیبای این ماشین نکته مثبتی است که هیجان و جذابیت خوبی را در ظاهر برای تویوتا chr به ارمغان آورده است اما به علت ویژگی هایی چون استفاده از خطوط تیز یا طراحی خاص چراغ ها ، تویوتا chr از نظر طراحی ماشین مورد علاقه افراد محدودی می باشد .

 

 تویوتا chr

 

تویوتا CHR از همان سبک طراحی ظاهری ماشین برای طراحی داخلی تویوتا CHR استفاده کرده است و به این دلیل شما زمانی که قدم به داخل کابین تویوتا CHR میگذارید از طراحی این ماشین بسیار خشنود خواهید شد . تویوتا CHR همانند همه دیگر ماشین های تویوتا از کیفیت ساخت خوب و در سطح بالایی بهره می برد و بالطبع متریال استفاده شده در این ماشین هم کیفیت خوبی را دارا می باشند .  تویوتا CHR از نظر ابعاد ماشین جاداری است و به لطف ارگونومی خوب کابین سرنشینان ماشین احساس راحتی و آرامش را درون تویوتا CHR  تجربه می کنند .  تویوتا CHR در 4 تیپ عرضه می شود که نمونه فول آپشن این ماشین با قیمت 220 میلیون تومان آپشن ها و امکانات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و دقیقا هم قیمت رقیب فرانسوی اش است اما خب در مقایسه رنو کولئوس با تویوتا chr در واقع این ماشین امتیاز منفی هم دریافت می کند زیرا رنو کولئوس با قیمت برابر جذابیت های بیشتری دارد و علاوه بر این امکانات و آپشن هایش نسبت به تویوتا chr  تکمیل تر می باشد .

 

 تویوتا chr

 

تویوتا chr در بخش فنی هم مانند تویوتا پریوس از پیشرانه هیبریدی بهره می برد که با آن مشترک است و هم یک پیشرانه درون سوز بنزینی  4 سیلندر مجهز به توربوشارژر برایش در نظر گفته شده است که ما برای این مقایسه نمونه بنزینی chr را انتخاب کردیم . پیشرانه درون سینه تویوتا chr  4 سیلندر با آرایش خطی میباشد که 1200 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 115 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد . گیربکس استفاده شده در تویوتا CHR از نوع CVT  است که هماهنگی خوبی با پیشرانه ماشین دارد و علاوه بر این با سیستم انتقال قدرت 4WD ماشین هم به خوبی ارتباط برقرار میکند و در شرایط و سطوح مختلف بهترین حالت انتقال قدرت را برای ماشین به وجود میاورد تا راننده با آرامش کامل بتواند به مسیر خود ادامه دهد . تویوتا chr در برابر رنو کولئوس در بخش فنی ضعف های زیادی را از خود نشان می دهد به طور مثال ماشین های کراس اوور برای حرکت در شیب به گشتاور در درو پایین نیاز دارند که تویوتا chr گشتاور موتور را در دور پایین در اختیار راننده قرار می دهد اما مقدارش کافی نیست و برای همین در یک مسیر با شیب برابر رنو کولئوس با فاصه زیادی از شما پیشی می گیرد .

 

 تویوتا chr

 

تویوتا CHR سواری جذاب و هندلینگ خوب و ترمز های پر قدرت و تقسیم وزن ایده آل دارد و برای یک ماشین در این کلاس سواری بسیار عالی و لذت بخشی را به راننده ماشین ارائه میدهد و از نظر کیفیت سواری هر دو ماشین امتیاز خوبی را دریافت می نمایند اما رنو کولئوس سواری خانوادگی تری را دارد و تویوتا chr برای جوانان سواری اش مناسب تر است .

تویوتا chr و رنو کولئوس هر دو ماشین های کراس اوور خوبی هستند که در بازار های جهانی موفقیت های زیادی را کسب کرده اند اما در داخل ایران وضعیت متفاوت است یعنی با وجود اینکه این دو ماشین در دو کلاس متفاوت هستند در یک بازه قیمتی قرار گرفته اند و در این مقایسه رنو کولئوس قیمت مناسبی دارد و با توجه به قیمتش ویژگی های کامل و خوبی را برای خریدارانش فراهم میکند اما تویوتا chr  قیمت تند و گزافی دارد و با این قیمت ارزش خریدش با وجود ویژگی های خوب این ماشین بسیار پایین است.

 

 تویوتا chr

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1396/06/01

    واقعا با قیمت یکسان رنو کولئوس صدها برابر با ارزشتره. قیمت تویوتا برای یک کراس اور جمع و جور فوق العاده بالاس. با توجه به موتور ضعیف تر قدرت رقابت نداره

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1396/06/03

    كوليوس واقعا عاليه شتابشم حرف نداره فقط نگين خودرو خيلي بد قوله
    سر تحويل دادنش

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading