رنو تلیسمان 2016-2018

RENAULT Talisman 2016-2018

رنو تلیسمان 2016-2018 رنو تلیسمان 2016-2018

بررسی رنو تلیسمان

Talisman (تالیسمان یا تلیسمان) مانند تلفظ بسیاری از ماشین های دنیا، نحوه خواندنش متفاوت است. اگر به صورت انگلیسی بخوانید تالیسمن و یا تالیزمن درست است. ولی اگر به زبان فرانسه بخوانید، داستان عوض میشود و باید این ماشین لوکس رنو را تلیسمان نام ببرید.

در زبان لاتین، تلیسمان به معنی جادو و سحر کردن است و به قول جناب کارلوس گوسن مدیرعامل نابغه رنو که لبنانی الاصل می باشد و در برزیل متولد شده است، شما میتوانید در اسم تلیسمان مفهوم ایمنی و قدرت را بیابید. اگر به گذشته رجوع کنید، متوجه می شوید که برند فرانسوی رنو در سال 2001 میلادی یک بار از نام تلیسمان استفاده کرده است و آن هم در خودرویی مفهومی و با طراحی عجیب و متفاوت، که در کلاس خودروهای کوپه قرار داشت و نحوه ی چیدمان صندلیهای آن 2+2 بود.

هدف اصلی از ساختن رنو تلیسمان توسط رنو، جذب مشتریان ماشین های نیمه لوکس است؛ کاری که در گذشته، رنو به لاگونا و لتیتود سپرده بود ولی آنها رنو را سرافکنده کردند.

ولی داستان رنو تلیسمان خیلی متفاوت است. تلیسمان رنو دومین ماشین سدان سایز متوسط رنو بعد از رنو 18 است، که در دهه 70 میلادی متولد شد. همین قضیه نشان دهنده اهمییت بالای رنو تلیسمان برای برند رنو فرانسه میباشد.

رنو تالیسمان جدیدترین مخلوق کمپانی فرانسوی رنو بازگو کننده زبان طراحی جدید این شرکت میباشد؛ که از هر نظر خودروی جدیدی محسوب می شود که به راحتی میتواند تجربه ای گیراتر از رنو لتیتیود را در اختیار خریدار ایرانی قرار دهد.

رنو تلیسمان با ورود خود به بازار کشورمان توجهات زیادی را به خود جلب کرد و موفق شد به فروش بالایی دست پیدا کند. طراحی زیبا، ویژگی‌های فنی خوب و قیمت رقابتی در مقایسه با رقبا البته در بدو ورود به بازار، از دلایل موفقیت تلیسمان بودند.

رنو تالیسمان با پیشرانه تنفس طبیعی و مجهز به پرخوران عرضه شده است که توانایی تولید قدرت‌های 150 و 190 اسب بخاری را دارد. نسخه 150 اسب بخاری رنو تلیسمان دارای شتاب اولیه 9.9 ثانیه و نسخه 190 اسب بخاری آن دارای شتاب اولیه 7.7 ثانیه می باشد. البته تلیسمان در ایران تنها با مدل 190 اسب بخاری عرضه شده است.

یکی از نکات مثبت تالیسمان گیربکس پیشرفته 7 سرعته دو کلاچه اش میباشد؛ که دارای کمترین لگ و تاخیر در تعویض دنده ها میباشد. در بحث ایمنی نیز رنو تالیسمان موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه euroNCAP شده است. ودارای استاندارد آلایندگی یورو6 می باشد.

باتوجه به حساسیت موتور تلیسمان و استفاده از توربوشارژر در آن، لازم است همواره از بنزین باکیفیت برای آن استفاده کنید و از مکمل‌های اورجینال استفاده نمایید.

 

برای مشاهده و خرید مکمل سوخت اورجینال و اکتان بوستر اصل، به فروشگاه ماشین3 مراجعه نمایید.

 

 رنو-تلیسمان-Talisman
عکس داخلی رنو تلیسمان 2016-2018
price icon

4,350,000,000 تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 44کاربر

سال ساخت : 2016-2018

نکات مثبت رنو تلیسمان

طراحی بسیار زیبا - عملکرد بسیار خوب پیشرانه - امکانات رفاهی بالا - فضای مناسب داخل کابین.

نکات منفی رنو تلیسمان

کوبش و سر و صدای اتاق حتی در کیلومترهای پایین

امنیت رنو تلیسمان

در بحث ایمنی رنو تالیسمان ، رنو برای تلیسمان چیزی کم نگذاشته است. در رنو تالیسمان امکاناتی بروز و جذاب مانند کروز کنترل هوشمند، هشداردهنده تغییر لاین ماشین و نقاط کور، هشداردهنده سرعت بیش از حد، سیستم پیشرفته تابلوخوان، از ویژگی های قابل سفارش بر روی رنو تالیسمان می باشد.

  رنو تالیسمان موفق شده ازEuro NCAP سخت گیر 5 ستاره ایمنی و امتیازاتی بالا به شرح زیر دریافت کند. رنو تالیسمان در قسمت حفظ جان سرنشین ها 86 از 100، در حفظ جان کودکان 84 از 100 و در حفظ سلامت عابران پیاده 68 از 100 امتیاز دریافت کرده است. تمامی سیستم‌های ایمنی رنو تالیسمان امتیاز 76 از 100 دریافت کرده اند.

 

 

نقد کارشناسی رنو تلیسمان

بدون شک رنو تلیسمان با ورود به بازار خودوری ایران، به یکی از جذاب ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شد. تلیسمان رنو رقیب مستقیم کیا اپتیما 2016 و هیوندای سوناتا 2016 است که به دلیل طراحی منحصر به فرد و جدیدش توانست به فروش خوبی دست پیدا کند.

مهندسین رنو برای اثبات بهترین بودن تالیسمان در بخش فنی هم نهایت علم و تکنولوژِی را به کار برده اند تا بیش از پیش اثبات کنند که تالیسمان قرار است سرنوشت جدیدی را برای رنو رقم بزند. قلب تپنده رنو تالیسمان یک پیشرانه 4 سیلندر است که 1618 سی سی حجم دارد و توسط سیستم توربو شارژر تغذیه میگردد. پیشرانه رنو تالیسمان 190 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 260 نیوتن متر  گشتاور در دور موتور 2500 دور در دقیقه را در اختیار راننده قرار می دهد.

تالیسمان با این پیشرانه پرتوان و پرکشش یکی از چابک ترین خودروهای کلاس خودش محسوب می‌شود به طوری که تنها در 7.7 ثانیه تالیسمان به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می کند. علاوه بر این چابکی، مزیت عالی دیگر تالیسمان مصرف سوخت اقتصادی اش است؛ زیرا با سوزاندن 6.2 لیتر بنزین در 100 کیلومتر خیال مالک خود را از بنزین زدن های پی در پی راحت میکند و این نشان از کم استهلاک بودن رنو تالیسمان است.

برای انتقال قدرت تالیسمان هم رنو از یک گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ EDC استفاده کرده است؛ که قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان را نیز دارا می باشد. گیربکس پیشرفته رنو تالیسمان که یکی از نقاط قوتش محسوب می شود، با موتور خودرو کاملا هماهنگ بوده و تعویض دنده هایی نرم، سریع، دقیق و لذت بخش را به شما ارائه می کند.

پس از کمی رانندگی با رنو تلیسمان متوجه عملکرد نه چندان خوب سیستم تعلیق آن و به اصطلاح خشک بودن سواری می‌شوید. این موضوعی است که تقریبا تمامی مالکان به آن اذعان داشته‌اند که پس از مدتی موجب افت فروش و کاهش محبوبیت تلیسمان شد. البته کمپانی رنو هم خود به این موضوع واقف است و تاکید کرد که این مشکل را در سال 2019 برطرف خواهد کرد. متاسفانه باتوجه به ممنوعیت واردات خودرو، ورود تلیسمان با این مدل منتفی است. 

رنو تالیسمان یک خودروی بی نظیر از هر نظر است که استاندارد جدیدی را در کلاس خود به ثبت رسانده است و با توجه به قیمتی که دارد، در مقایسه با رقبا ارزش خرید کاملا بالایی دارد. تنها کافیست شما یک نگاه به مشخصات کلی رنو تالیسمان بیندازید؛ تا فکر شما از همه ی گزینه های دیگر برگشته و تنها بر روی این رنوی بی نظیر تمرکز کنید.

البته باید به یک نکته مهم در مورد تلیسمان اشاره کنیم که حتی در کیلومترهای پایین، اتاق خودرو کوبش دارد و به سر و صدا می‌افتد. این اتفاق در نمونه‌های با کارکرد در حدود 10 هزار کیلومتر و بالاتر دیده می‌شود. به این ترتیب اگر قصد خرید یک رنو تلیسمان دست دوم را دارید، بهتر است پیش از خرید از نحوه رانندگی مالک آن مطلع شوید تا فشار زیادی به خودرو وارد نکرده باشد و مشکلات بعدی برای شما به وجود نیاید.

رنو تلیسمان به دلیل داشتن موتور توربو شدیدا به بنزین با کیفیت نیاز دارد و پیشنهاد ماشین 3 آن است که به طور حتم از بنزین سوپر و اکتان ها و مکمل های اصلی در رنو تلیسمان استفاده کنید.

برای خرید اکتان و مکمل سوخت اورجینال مناسب برای رنو تلیسمان به فروشگاه ماشین3 مراجعه کنید .  

 

گالری تصاویر رنو تلیسمان

property
گیربکس
7سرعته اتوماتیک و کلاج دوگانه
property
حجم موتور سی سی
1618 مجهز به توربو شارژر
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
190/6000
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
7.7
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
6.2

مشخصات رنو تلیسمان 2016-2018

مدل : رنو تلیسمان
کلاس : سدان خانوادگی نیمه لوکس
گیربکس : 7سرعته اتوماتیک و کلاج دوگانه
محور متحرک : دیفرانسیل جلو(FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
حجم موتور سی سی : 1618 مجهز به توربو شارژر
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 190/6000
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 260/2500
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 225
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 7.7
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1436/2081/4848
وزن خالص(کیلوگرم) : 1444
مشخصات تایر : 225/55R18
مصرف ترکیبی(لیتر) : 6.2
استاندارد الایندگی : یورو 6
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 51
کیسه هوا : راننده-سرنشین جلو-جانبی -پرده ایی
سیستم های ترمز و پایداری : ESP- ABS - EBD-TCS-BAS -ASR-
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی/ریموت/ایموبلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی الکتریکی/فرمان تلسکوبی و بشکن/دکمه کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : رادیو CD 6 بلندگو
سیستم صندلی : تنظیم دستی
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها/شیشه بالابر جلو و عقب برقی
سیستم روشنایی : چراغ های جلو هالوژنی/مه شکن جلو
سایر امکانات : سیستم باران و نور - ترمز دستس الکتریکی --سنسور کنترل باد لاستیک- ماساژور- تنظیم گودی کمر -روکش چرم صندلی ها- اتوپارک -سیستم صوتی Bose- انتخاب حالت رانندگی -صندلی راننده و سرنشین جلو با حافظه تنظیم در 6 وضعیت -
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره رنو تلیسمان 2016-2018

  • user icon
    نویسنده : Afshin
    تاریخ : 1395/06/27

    سلام،آیا با ورود به بازار امکان افت قیمت وجود دارد؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/06/27

      سلام افشین
      اینجوری به نظر نمیرسه
      تلیسمان بازار اپتیما و سوناتا رو خراب میکنه قطعا

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1395/06/31

    با سلام خدمت مدیران سایت ماشین 3:
    قیمت رنو تلیسمان که صد و هشتاد میلیون تومان اعلام شده ،آیا قیمت پایه خودرو با حداقل امکانات است یا قیمت نسخه فول؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/07/05

      سلام امیر قیمت رنو تلیسمان پایه از 165 و قیمت فول آپشن 175 میلیون تومان است

    • نویسنده : کهنه سوار
      تاریخ : 1397/04/30

      آدم به قیمت ها که نگاه میکنه احساس میکنه برای چندین سال قبله، در صورتی که همش دو سال نشده!! در عرض کمتر از دو سال از 160 میلیون به 400 میلیون
      واقعا خیلی مملکت پایداری داریم به لحاظ ثبات اقتصادی
      (امیدوارم تا تایید این کامنت توسط ادمین سایت قیمتش نشه 500 میلیون)

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1395/07/05

    از طرفی برند رنو که خوب خودتون اشاره کردین !ولی از طرفی این قیمت بالا در مقابل موتور زیر 2000! درحالی که رقبا بالای 2000 سی سی هستن .

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      مهم نیست موتور تالیسمان چند سی سی هستش چون که قدرت موتور مهمه و اینکه این ماشین توربو شارژ داره یعنی به اندازه موتور2400سی سی کارایی داره اما با این تفاوت که مصرف سوخت کم تری داره

  • user icon
    نویسنده : مهدی شریفیان
    تاریخ : 1395/07/05

    سلام ممنون به خاطر به روز بودنتون یه سوال با اومدن رنو تلیسمان با این حجم امکانات و آپشن به بازار آیا شاهد افت قیمت اپتیما و یا سوناتای کارکرده یا صفر میشیم یه نه قیمتای کار کرده یا صفر تغییر نمیکنه؟

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1395/07/05

    چی موتورش زیر2000? رقیب موتورش 2400 لطفا یه توضیح بدین و یه مقایسه بکنید اخه اختلاف سی سی خیلیه

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/07/05

      سلام حسین این ماشین توربو شارژ داره و موتورش کم نمیاره در مقابل ماشین های 2400

  • user icon
    نویسنده : امیر حسین
    تاریخ : 1395/07/05

    سلام ایا ماشین تالیسمان ( تلیسمان ) سانروف و رادار داره؟؟؟

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      دوست عزیز من یه مدل تالیسمان دیدم سانروف نداشت اما نمیدونم مدل فول بود یا نیمه فول ادمین عزیز جواب بده ممنون میشم

    • نویسنده : Renault lover
      تاریخ : 1397/02/27

      بله داره من خودم دارم نسخه فولش داره

  • user icon
    نویسنده : مهدی شریفیان
    تاریخ : 1395/07/06

    بازم سلام ممنون میشم جواب سوال منو لطفا بدید چون من میخوام اپتیما2014 بخرم اگه با ورود این رنو بازار کارکرده اپتیما با افت مواجه میشه که دست گیر بدم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

  • user icon
    نویسنده : Davood
    تاریخ : 1395/07/06

    ماشین خیلی خوبیه چون توربو داره وهیجان رانندگیش بالاس ولی اگه می خواد با این سی سی و توربو 175بفروش بره یکمی آدم به شک میافته.از نظر من قیمتش باید برای رقابت 150 باشه نمونه فول آپشنش.
    ممنون از سایت خوبتون.

  • user icon
    نویسنده : طاهر
    تاریخ : 1395/07/08

    هیوندای و کیا خدمات پس از فروش خوبی داره و واردات مستمر این خودرو باعث شده که رند بازار بشه ولی در مورد این ماشین با قیمت نسبتا بالا و حجم موتور پایین احتیاج به کمی تامل داره که مثل ماشینهای کیزاشی و سیتروین و پزو جدیدهایی که چند سال پیش وارد کردند بدون هیچ پشت وند و بررسی و قطعات

  • user icon
    نویسنده : سعیده
    تاریخ : 1395/07/10

    رنو تالیسمان ماشین خوبی به نظر میرسه اما قیمتش نسبت به حجم موتورش بالاست، حتی اگر توربو رو هم حساب کنید بازم انقدر نمی ارزه

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1395/07/12

    کاش بجای این گرون قیمت اروپایی که فقط دهن پرکن هستنو تبلیغ الکی
    بیشتر پای ماشین های ژاپنی از جمله نیسان به ایران بازشه
    فکر کنم نظر اکثریت مردم ایران با ماشین های ژاپنی باشه.

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1395/07/25

    سلام،وقت بخیر،یک سوال:من یک مورد 2017 از اصفهان ثبت نام کرده ام،آیا این مدل که نگین خودرو وارد میکنه،اتو پارک داره؟

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1395/07/26

    سلام به مدیر محترم سایت،در مورد سوال اینکه تالیسمان 2017 که شرکت نگین خودرو تحویل میدهد،آیا اتو پارک دارد؟ جوابی دریافت نکرده ام،منتظر جوابتان هستم،با تشکر

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/07/26

      سلام
      بله قربان در مدل فول آپشن اتو پارک داره تالیسمان

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا
    تاریخ : 1395/07/26

    سلام،وقت بخیر،از اینکه سریع جواب دادید،ممنون و متشکرم

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/07/26

      وظیفست قربان در خدمتیم

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/08/01

    با سلام من روز 10 مهر 185 ميليون دادم و مدل 2017 فول را ثبت نام كردم با تحويل يك ماه كاري حدود 45 روز تقويمي .وبعد از چند روز مجددا فروش اقساطي شركت شروع كرده با پيش فروش 75 و 65 ميليون و با سود 18%و تحويل 120روزه .چرا براي ما كه اولين سري ثبت نامي ها بوديم سود مشاركت تعلق نمي گيرد و با توجه به اينكه كل مبلغ را پرداخت كرده ايم و حتي تخفيف نقدي شامل نمي شود مثل داستر واسكالاو فلوينس.حدود 5 ميليون خواب پول ما مي شود در 45 روز .همچنين رنو براي محصولاتي كه اولين بار عرضه ميكند قيمت اوليه كمي پايين تر است مثل فلوينس كه نمونه دستي ان ابتدا 75 ميليون عرضه شد كه در مقابل ماشين هاي چيني كه همان زمان با قيمت 60 تومان عرضه ميشدبسيار مناسب بود.

  • user icon
    نویسنده : امير
    تاریخ : 1395/08/03

    سلام ببخشيد ميخواستم بدونم اين ماشين سانروف يا سقف پانومرا داره؟؟؟؟

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/04/20

      بله پانوروما برقی داره

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/08/10

    رنو تالیسمان خودروی خوبی باید باشه ولی سری کامل مشخصات وآپشنهای داخلی رو مثل داشتن سانرف یاپانورما.سیستم شارژبی سیم گوشی.بازشدن برقی صندوق عقب.راشتن سرد کن وگرمکن برای فرمان‌‌ وصندلیهای عقب

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      در این مورد با شما موافق هستم توی این بازه قیمتی دیگ باید سقف پانارومیک داشته باشه حداقل

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/04/20

      این هارئ داره یکی از پر اپشن ترین هاست

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1395/08/26

    سلام
    ایا مسیر یاب این خودرو در ایران فعال است

  • user icon
    نویسنده : vahid
    تاریخ : 1395/09/11

    رنو تالیسمان قیمت فولش 185 تومن بود (E3) لطفا تو سایت اصلاح کنید
    مشارکتی ها که اولین سریش بهمن ماه یا اسفند ماه هست معلوم نیست قیمت تمام شده چند در میاد

  • user icon
    نویسنده : محمد شریفی مهر
    تاریخ : 1395/09/12

    رنو تالیسمان واقعا خودروی با شخصیتیه

  • user icon
    نویسنده : مسعود
    تاریخ : 1395/09/24

    سلام و خسته نباشید
    من تالیسمان ثبت نام کرده ام و سال 96 تحویل میگیرم و خواستم بدونم به نظر شما سال آینده
    این خودرو افت قیمت دارد یا در بازار آزاد بالا میرود چون بنده قسط فروش دارم
    ممنون

  • user icon
    نویسنده : SAEID
    تاریخ : 1395/11/16

    من پس از بازدید از نزدیک تلیسمان و سوناتا و اپتیما یک عدد تلیسمان ثبت نام کردم.خیلی به دلم نشست.امیدوارم درست انتخاب کرده باشم.چون به حرف دلم خریدم نه با منطق بازار ایران

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1395/11/21

    سلام من بین کمری۲۰۱۶وسوناتا مونده بودم،اما وقتی باتالیسمان آشناشدم،فهمیدم واقعا یه چیزه دیگست و در جا ثبت نامش کردم.اونایی که ثبت نام کردن،شک نکنن که بسیار ماشین خوبیه من خودم انواع ماشینارو داشتم اما تالیسمان به نظرم خیلی متفاوتع.در ضمن بهتون قول میدم تالیسمان روز به روز به قیمتش افزوده میشه.اونایی که میخوان ثبت نام کنن معطل نکنن،بهتون قول میدم ،قیمتش چندماه دیگه بسیار افزایش پیدا میکنه.یاعلی...

    • نویسنده : آرمان
      تاریخ : 1397/10/29

      قیمت چی افزایش نمیکنه برادر؟

  • user icon
    نویسنده : Hazhir
    تاریخ : 1395/12/24

    منم بین اپتیما GT LINEو تلیسمان مردد بودم اما وقتی خوب تحقیق کردم دیدم تلیسمان موتور گیربکس هندلینگش خیلی از اپتیما جلوتره. اصلا یه دنیای دیگه ست. اونایی که میگن موتور ۱۶۰۰ در مقابل ۲۴۰۰ اپتیما کمه باید بدونن تلیسمان توربوشارژ داره. قدرتش ۱۹۰ اسبه که با اپتیما ۱۷۰ اسبی قابل مقایسه نیست. BMW320i توربو ۱۸۰ اسبه. صفر تاصد ۸ ثانیه اپتیما ۱۰ ثانیه. مصرف ۵/۶ ترکیبی که واقعا عالیه. ظاهرشم که واقعا خوبه. تمام خودروسازهای معتبر به موتورهای کم حجم با توربو رو آوردن. دیگه سی سی ملاک نیست واقعا. من که با اطمینان ثبت نام کردم

  • user icon
    نویسنده : AMIN
    تاریخ : 1396/01/20

    سلام.میخواستم بدونم این ماشین شارژر وایرلس برای گوشی و رادار داره؟؟؟لطفا جواب بدین خیلی سوال مهمیه

  • user icon
    نویسنده : سیروس
    تاریخ : 1396/01/26

    سلام
    اپشنی به نام سرد کن صندلی تواین ماشین ندیدم
    به دلیل گرمی هوا در خوزستان این اپشن مهمه
    ممنون

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/04/20

      بله

    • نویسنده : EMAD ASGARI
      تاریخ : 1397/03/19

      گرم کن وصردکن صندلی جلو و گرم کن عقب هم داره

    • نویسنده : EMAD ASGARI
      تاریخ : 1397/03/19

      البته تالیسمان e3

  • user icon
    نویسنده : کرامت
    تاریخ : 1396/01/31

    با سلام من از محصولات قبلی رنو استفاده کرده ام هم از نظر ایمنی و هم از نظر قدرت موتور در سطح بالایی می باشد اما از نظر کیفیت مواد درون اتاق بسیار ضعیف می باشند اما در تلیسمان اینگونه نمی باشد وقتی به آپشن هایش نگاه می کنید بسیار آیتم های خوبی دارد امیدوارم مثل مگان وارداتی که به اینجانب تحویل دادند و آپشن های مثل تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور باران و مه شکن های آن را دزدیدند (شرکت نامحترم پارس خودرو) و باقیمت بالاتر ی به من تحویل دادند نباشد. (البته برای اینکه با ماشین های کره ای نتواند رقابت کند). اینجا ایران است یک دقیقه ای همه چیز را نیست و نابود می کنند. ما نباید ماشین کره ای و چینی بخریم. در سال های گذشته بنز و بی ام و ، ماشین های آمریکایی و اروپایی، ژاپنی در ایران تردد داشت. حالا در کشور ایران ماشین های چینی و کره ای جولان می دهند. سرتون را درد آوردم.

  • user icon
    نویسنده : داوود
    تاریخ : 1396/02/03

    سلام دوستان ،من شنیدم موتور های توربو دارای استهلاک بالایی هستنند ،خدمات گارانتی تو ایران خیلی بده ادمدیمو توربوش خراب شد آیا میتونن تعمیرش کنن چون توربو خیلی سیستم پیچیده ای هستش من میخوام بخرم فقط از توربوش میترسم چیزیش بشه دوستان اگه میشه راهنمایی کنید پلیز؟😓😓😓😓😓😓😭

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/02/14

    سلام خدمت عزیزان ماشین ۳
    من یه کمری هیبریدی ۲۰۱۵ دارم از نظر سواری و باقی موارد خیلی راضیم ولی یکم برام تکراری شده از ظاهر تلیسمان خوشم اومده ولی میترسم اگر عوض کنم پشیمون بشم چون تا حالا رنو سوار نشدم سواری هندلینگ به سر و صدانیوفتادن اتاق بعد از یه مدت کارکرد برام خیلی مهمه به نظر شما تلیسمان ماشینی هست که بعد از خریدنش احساس بهتری نسبت به ماشین فعلیم داشته باشم
    ممنون

    • نویسنده : فرشاد قدرخواه
      تاریخ : 1396/03/01

      خب دوست عزیز میتونین به نمایندگی رنو برین و تست درایو تالیسمان امتحان کنین یه تستی بزنین ببینین خوب هست یا نه

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/02/18

    سلام به همه ماشین بازا....
    یه سوال تخصصی:
    من رفتم نگین خودرو این ماشینو ثبت نام کنم...ولی متوجه شدم
    تلیسمانی که وارد ایران میشه اونی نیست که تو فرانسه تولید میشه...
    سیستم ۴ کنترل نداره؛رادار جلو نداره؛...
    یه لحظه با خودم گفتم نکنه این چیزی که میاد ایران هم آپشناش دست کاری شده باشه هم سیستم موتوری؟
    نکنه اونی که روز اول آوردن و همه خبرنگارا تستش کردن و درموردش مطالب مهیج نوشتن با اونی که الان به من میخوان بدن فرق داشته باشه..؟
    با دودلی اومدم بیرون...
    از دوستان میخوام کمکم کنن...
    چون واقعا دلم توش گیر کرده.....

  • user icon
    نویسنده : بهزاد8169
    تاریخ : 1396/02/24

    سلام به همه . دوستان من تو سایت خود رنو تحقیق کردم فقط 4کنترل نداره e3وارد شده . دوستان عزیز میدونستید که گیربوکس و هندلینگ این ماشین رو همان شرکتی تولید میکونه تو المان که گیربوکس پورشه رو تولید میکنه شک نکنید تو سواری این ماشین . سواری bmw 528i و بنز سری e میده دوستان حالا کسانیکه خریدن بعداز سواری گرفتن از این ماشین نظرات شونو به اشتراک بگذارند

  • user icon
    نویسنده : علی فرهودی
    تاریخ : 1396/03/05

    سلام ما تلیسمان ثبت نام کردیم دوستان گفتند که سردکن رادار سقف پانورامیک نداره ولی همه ی این هارو داره بعلاوه ی اینها ماساژور هد اپ کول باکس باز شدن درب صندوق عقب برقی مولتی سنس و...
    داره در خریدش شک نکنید.

  • user icon
    نویسنده : ماشین باز
    تاریخ : 1396/03/07

    خدمت اون دوستایی که میگن موتورش ضعیفه عرض کنم که الان دیگ عصر حجر نیس حجم موتور ببرن بالا،الان دنبال استفاده بهینه از حداقل حجم هستند،اگر دقت کنید،بی او و آی8با موتور به ظاهر ضعیفش بیشترین کارایی رو ایجاد میکنه

  • user icon
    نویسنده : شادی
    تاریخ : 1396/03/16

    سلام دوستان ما تلیسمان ثبت نام کردیم و الان دعوتنامه اومده من شنیدم صدای موتور داخل ماشین زیادمیاد و توی دس انداز ها نرم نیست و اتاق صدا میده میشه راهنمایی کنید و بگید واقعاصحت داره یا نه .ممنون

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/04/20

      ما ثبت نام کردیم گرفتیم عالیه کاملا شایعه است این حرف

  • user icon
    نویسنده : seyed
    تاریخ : 1396/03/25

    با عرض سلام و خسته نباشید. لطفا تحلیلی هم در مورد خودرو بایک سنوا داشته باشید. با تشکر

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/04/04

    اخر من متوجه نشدم كه اين رنو تاليسمان سانروف داره يا خير؟

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/04/20

      بله سانروف داره

  • user icon
    نویسنده : پارسا
    تاریخ : 1396/04/17

    سلام متاسفانه شرکت نگین خودرو که وارد کننده رنو هست در بخش ورود و تامین قطعات دچار مشکل شده

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/04/18

    سلام
    تالیسمانی که نگین خودرو میاره چه فرقی با نمونه فرانسوی داره
    به جز 4control ؟

    • نویسنده : بهادر
      تاریخ : 1396/04/27

      یه سری از آبشنا مثل کروز کنترل هوشمند و تابلو خوان و نداره. در ضمن قدرت ماشینی که توی فرانسه تولید میشه ۲۰۰ اسبه بخاره ولی توی این ماشینی که وارد میشه به دلیل فیلتری که با توجه به شرایط بنزین ایران برای توربوشارژش گذاشتن ۱۹۰ اسبه. باقی چیزا تقریبا همینه که توی سایت زده.
      البته صندوق برقی نداره و صندوق پران داره

  • user icon
    نویسنده : حميد
    تاریخ : 1396/05/20

    من تليسمان فول شرکتي خريدم. متاسفانه بعضي از آپشنهايي که تو کاتالوگ نوشته بود نداره. سيستم صوتي 6 بلندگو بدون سابووفر است در حاليکه تو کاتالوگ نوشته 13 بلندگو با ساب ووفر. صندوق عقب هم با حرکت پا در زير سپر عقب باز نميشه!!!! نميدونم اونايي که شرکت وارد کرده همش اينجوريه يا فقط مال من اينجوري???!!!!!
    ممنون ميشم جواب بدين....

    • نویسنده : مصطفي كارگر
      تاریخ : 1396/06/13

      چرا باز ميشه پاتو ببر زير سپر يعني نزديك سپر طوري كه نچسبه بعد تكون بده باز ميشه.
      رو داشبورد و طاقچه عقب ساب نداره؟

  • user icon
    نویسنده : مصطفي كارگر
    تاریخ : 1396/06/03

    سلام من دعوتنامم ٥/٣٠ صادر شد تكميل وجه كردم تو دعوتنامه نوشته ١٥ روزه تحويل ميدن ولي بعضي از دوستان ميگن يه ماه طول ميكشه دوستاني كه تحويل گرفتن چقدر طول كشيده؟

  • user icon
    نویسنده : میثم
    تاریخ : 1396/06/13

    با سلام خدمت همه
    من بین برند رنو تالیسمان و کیا اپتیما 2017 موندم و میخواستم از شما عزیزان نظرتون رو بپرسم و میخواستم بدونم در نظرات شما گفتین قیمت رنو تالیسمان 180 هست ولی من قیمت کردم گفتن 209 تومن ایا کمتر هم هست که صفر باشه ولی قیمتش مناسب تر باشه

  • user icon
    نویسنده : داود
    تاریخ : 1396/06/21

    سلام یه سوال داشتم فول آپشن رنو تلیسمان شیفتر(دنده پشته فرمان)دارد؟

  • user icon
    نویسنده : بهروز
    تاریخ : 1396/06/26

    سلام
    ميخواستم بدونم چراغ تاليسمان موقع پيچ چرخش داره يا نه ثابته؟

    • نویسنده : صلاح
      تاریخ : 1396/07/27

      بله چرخش داره

    • نویسنده : صلاح
      تاریخ : 1396/07/27

      اگه یه ماشین میخواین که هم پر قدرت باشه و پرشتاب هم خیلی کم مصرف و هم حس لوکس بودن رو بهتون منتقل کنه و قیمتش هم واقعا مناسب آپشن هاش هست قطعا رنو تلیسمان بهترین انتخابه!

  • user icon
    نویسنده : نویدرضا
    تاریخ : 1396/08/17

    سلام وقت بخیر. من خریدار ماشین تلیسمان رنگ شامپاینی از نگین خودرو ی بابلسر هستم. از خود شرکت و مسئولینش و همینطور عملکردهای ماشین تلیسمان خیلی راضی هستم. ولی درمورد تنظیمات باد لاستیک اطلاع ندارم . شنیده بودم که باید باد جلو و عقب لاستیک باهم فرق داشته باشه . لطفا راهنماییم کنید ممنونم.
    از اقای سلطانی هم بابت محبتای بی دریغ و رفتارهای شایسته شون واقعا ممنونم..

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/09/07

    با سلام:
    در حال حاضر مدلهای فول آپشن تالیسمان با قیمتهای متفاوتی ا ز210 میلیون تا 248 میلیون با گارانتی نگین خودرو عرضه می شوند تفاوت آینا تو چیه؟ ممنون میشم اگه زودتر پاسخ بدید.

  • user icon
    نویسنده : آرمان
    تاریخ : 1396/09/19

    با سلام خدمت تمامي دوستان
    رنو تليسمان به علت داشتن توربوشارژ اونم با سيستم پيچيدش به درد نميخوره بعد چند وقت امكان داره خراب شه و شركت نگين خودرو هم خدمات پس از فروش خوبي نداره شما بعد چند وقت بايد ماشين دويست و چهل ميليوني رو بندازيد كنار
    و مهم تر از همه بنزين ايران كيفيتش يورو ٢ هستش يكي از اصلي ترين عوامل خرابي توربو شارژ همين بنزين يورو ٢ ي در حالي كه در اروپا و فرانسه بنزين يورو ٥ توليد ميشه

  • user icon
    نویسنده : آرین
    تاریخ : 1396/09/27


    سلام با توجه به انکه نمونه ایرانی تالیسمان فاقد سیستم 4conrol و سیستم تعلیق تطبیقی است و گاه گله هایی از سفتی ونازاحتی سیتم تعلیق نوع ایرانی مخصوصا در صندلیهای عقب بگوش میرسد .بسیا رممنون میشوم اگر در این مورد توضیحاتی بفرمایید

  • user icon
    نویسنده : EMAD ASGARI
    تاریخ : 1397/03/13

    تالیسمان بهترین ماشین با 260 ملیونه

  • user icon
    نویسنده : EMAD ASGARI
    تاریخ : 1397/03/13

    ازماشین های زشت ژاپنی هم به صرفه تره

  • user icon
    نویسنده : Poorya_sdi
    تاریخ : 1397/07/02

    سلام ما تقریبا ۶ ماهی هست که این ماشین رو خریدیم اما هنوز نفهمیدیم چجوری کول باکسشو فعال کنیم کسی میتونه راهنمایی کنه؟

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/10/18

    سلام خوبین >/ قیمت روز این خودرو چنده ؟؟

  • user icon
    نویسنده : هیچکس
    تاریخ : 1397/11/20

    تالیسمان عالیه اما یه سوال داشتم اخه چرا ماشین 28هزار دلاری رو میدم 550 میلیون تومان

  • user icon
    نویسنده : رحمان غلامی
    تاریخ : 1397/12/08

    مکمل برای تالیسمان چی استفاده کنیم؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1397/12/08

      بهترین مکمل سوخت برای رنو تلیسمان اکتان و پاور ادتیو برند ERC و اکتان بوستر NOS اصل می باشد برای خرید این 2 محصول می توانید به فروشگاه ماشین 3 مراجعه کنید .
      لینک فروشگاه ماشین3
      https://www.mashin3.com/shop/Products-1293/%D9%85%DA%A9%D9%85%D9%84-%D9%88-%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1.html

  • user icon
    نویسنده : Alireza
    تاریخ : 1398/04/01

    سلام خسته نباشید تالیسمانی که وارد ایران میشه HUV هم داره؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : ali
    تاریخ : 1398/04/31

    من رنو تلیسمان دارم اما تا الان فقط بنزین سوپر استفاده می کردم و تازه فهمیدم که باید اکتان مصرف کنم
    دوستانی که تلیسمان دارن می شه پیشنهاد کنن که چه برندی برای رنو تلیسمان استفاده کردن

  • user icon
    نویسنده : mehdi
    تاریخ : 1398/04/31

    رنو تلیسمان عالیه و بهترین سدان بازار ایرانه
    مرسی از ماشین3

  • user icon
    نویسنده : yashar
    تاریخ : 1398/04/31

    سلام به همه
    من 1 ساله رنو تلیسمان دارم و از همه نظر از این ماشین راضیم
    از نظر فنی و طراحی واقعا حرف نداره تنها ایرادش کوبشش هست که واقعا اون و هیچ کاریش نمیشه کرد

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1399/09/23

      با سلام دوست عزیز
      برای کوبش بهتر است از بالشتک استفاده کنید من برای سوناتا 2014 انجام دادم میشه گفت نتیجه گرفتم الان میخواستم تالیسمان بگیر و گرانجور اون شما راهنمایی کنید بگیرم و یا نه

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading