اینجا هستید: صفحه اصلی اخبار خودرواخبار بازار خودروتغییر در کابینه مدیریتی ایران‌خودرو؛ دبیر انجمن قطعه‌سازان مشاور رسانه‌ای شد
1405/03/10 چاپ

تغییر در کابینه مدیریتی ایران‌خودرو؛ دبیر انجمن قطعه‌سازان مشاور رسانه‌ای شد

کیا داوود اسفندیاری با حکم مدیرعامل ایران‌خودرو به عنوان مدیر ارتباطات جدید این خودروساز بزرگ منصوب شد. او سابقه اجرای برنامه «پایش» و دبیری انجمن قطعه‌سازان را دارد.  

 

ساختار مدیریت ارتباطات گروه صنعتی ایران‌خودرو با صدور حکمی از سوی مدیرعامل این شرکت، وارد فاز جدیدی شد.

به گزارش ماشین3، حسن قره‌یی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، با صدور حکمی رسمی، کیا داوود اسفندیاری را به عنوان مدیر جدید ارتباطات این خودروساز منصوب کرد. اسفندیاری که از چهره‌های شناخته‌شده در عرصه رسانه و ارتباطات اقتصادی محسوب می‌شود، جایگزین مدیر قبلی این حوزه شده است.

این مدیر جدید، دانش‌آموخته رشته خبرنگاری اقتصادی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی است. از جمله برجسته‌ترین سوابق حرفه‌ای وی می‌توان به اجرای برنامه تلویزیونی «پایش» (به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص اقتصادی صداوسیما)، فعالیت در رسانه‌های تخصصی حوزه صنعت و همچنین دبیری انجمن قطعه‌سازان استان تهران اشاره کرد.

کارنامه حرفه‌ای اسفندیاری نشان از فعالیت مستمر او در تحلیل مسائل اقتصادی، صنعت خودرو و رسانه دارد. حضور در انجمن قطعه‌سازان و فعالیت در نهادهای صنفی مرتبط با خودرو، از دیگر تجربیاتی است که در پرونده کاری مدیر جدید ارتباطات ایران‌خودرو دیده می‌شود. انتظار می‌رود با انتصاب او، رویکرد تخصصی‌تری در تعاملات رسانه‌ای و افکارعمومی این خودروساز شکل گیرد.

تصاویر

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading