اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های نیسانبررسی نیسان کیکس 2018

بررسی نیسان کیکس 2018

پس از فروش موفق نیسان juke  در بازار ایران گمانه زنی هایی برای ورود  جدیدترین دستپخت این خودرو ساز خوشنام ژاپنی میرود.

در حال جاضر نیسان kicks جدیدترین کراس اوور ساب کامپکت نیسان میباشد که در سال 2016 به صورت رسمی معرفی شده و خط تولیدش در سایت تولید نیسان در مکزیک شروع به کار کرده و در سال 2017 نیز با سرمایه گزاری نزدیک به 190 میلیون دلار  در سایت تولید رزنده واقع در ریو دوژانیرو  نیسان کیکس تولید خواهد شد.

نیسان کیکس از نظر ابعاد با داشتن طول 4295 میلی متر  و عرض 1760 میلی متر و ارتفاع 1590 میلی متر به طور کلی از نیسان جوک بزرگتر و جادارتر است .البته نا گفته نماند که هنوز مشخص نیست که با آغاز عرضه جهانی kicks شرکت مذکور به تولید juke خاتمه دهد یا خیر چراکه هیچ منبع رسمی از مدیران نیسان از جایگزین کردن کیکس به جای جوک سالخورده حرفی به میان  نیاورده اند.

به نظر میرسد برای بازار هدف خاورمیانه از پیشرانه 1600 سی سی تنفس طبیعی با حداکثر توان خروجی 118 اسب بخار وگشتاور149 نیوتن متری استفاده شود که در مدل های  پایه ارزان قیمت  این پیشرانه با یک گیربکس پنج سرعته دستی کوپل شده است و در مدل های بالاتر از گیربکس های اتوماتیک CVT بهره مند شده است . ناگفته نماند تمامی نسخه های نیسان کیکس دیفرانسیل جلومیباشند و خبری از سامانه AWD در این مدل نخواهد بود چراکه با یک کراس اوور کوچک و اقتصادی شهری طرف هستیم و در این  محصول ما به هنر نیسان در ساخت خودروهای ارزان قیمت اقتصادی با کیفیت مثال زدنی ایمان آوردیم.

هرچند که مدل های پایه نیسان kicks دارای حداقل امکاناتی مانند استفاده از دو ایربگ و 2 بلند گو و.... میباشند . اما با توجه به شرایط حاکم در بازار کشورمان انتظار میرود که بالاترین تیپ نیسان کیکس با امکاناتی نظیر صفحه نمایش مولتی مدیا 7 اینچی لمسی و تریم چرم جلو داشبورد و ایربگهای جانبی و سنسورهای پارک خودرو  و دی لایت و... انتظار خریداران ایرانی را میکشد.

نیسان کیکس با ظاهری جذاب وپایبند به فلسفه جدید طراحی نیسان و ابعادی مناسب و کیفیتی به مراتب بالاتر از juke  و قوای فنی کافی (نسبت به وزن کم 1142 کیلوگرم) میتواند یک گزینه خرید وسوسه کننده در لیست شما باشد.

 

مقایسه خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : شاهدین ویسی
    تاریخ : 1397/03/14

    این ماشین از لحاظ فنی شکل هندسی و ابعاد در وضعیت بسیار مناسبی بوده و جهت بازار ایران می توان یک انقلاب در کراس اور محسوب گردد.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading