اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های رنوتجربه رانندگی با رنو مگان 2018

تجربه رانندگی با رنو مگان 2018

رنو مگان 2018 یکی از جدی‌ترین گزینه‌های احتمالی ورود به بازار کشور بود که با سبک طراحی اغوا کننده می‌توانست خاطره خریداران را از نسل دومش که در ایران مونتاژ میشد، تجدید کند و جای پای خود را در بازار محکم نماید.

نسل چهارم مگان جدید در سال 2016 به بازار معرفی شد و با الگو برداری از شاکله کلی طراحی پرچم دار سدان‌های رنو یعنی تلیسمان و استفاده از پلتفرم ماژولار گروه رنو-نیسان و افزایش امکانات رفاهی با جدیت رقبایی مانند هیوندای النترا و کیا سراتو تعقیب خواهد کرد.

 

رنو مگان 2018

 

رنو مگان جدید با طراحی گیرا و الگوبرداری شده از برادر بزرگترش تلیسمان چه در نمای بیرونی و چه در نمای داخلی خودرو سطح توقعات را در کلاس سدان های کامپکت به شدت بالا برده است به طوری که حتی در زمانی که داخل کابین می‌شوید کیفیت صندلی‌ها و مواد بکار رفته در مگان نسبت به نسل گذشته یک سر و گردن بالاتر بوده و میزان فضای دید راننده نیز افزایش قابل قبولی داشته است.

 

رنو مگان 2018

 

در بخش قوای فنی پیشرانه انتخاب شده برای بازار ایران نمونه 1200 سی سی مجهز به توربو شارژر بود که دارای حداکثر توان خروجی 130 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه و گشتاور مناسب 205 نیوتن متر در دور موتور 2000 دور در دقیقه است. گیربکس به کار رفته در این مدل از نوع 7 سرعته دو کلاچه مشترک در نمونه به کار رفته در تلیسمان دارای بهترین عملکرد است و به همت پیشرانه مجهز به توربوشارژر و گیربکس دوکلاچه شتاب اولیه 10.9 ثانیه ایی برای مگان قابل دستیابی است.

به نظر می‌رسد که فول ترین مدل مگان در ایران عرضه شود و امکاناتی نظیر 6 کیسه هوا و سیستم هشدار نقاط کورو دیلایت و سیستم هشدار خروج از خطوط و سانروف و ... روی این مدل وجود دارند.

 

کابین رنو مگان 2018

 

باتوجه به ممنوعیت واردات خودرو به کشور، حضور رنو مگان در بازار ایران منتفی شد. در حالی که مگان در صورت حضور می‌توانست حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و رقابت جذابی را با هیوندای النترا و کیا سراتو به نمایش بگذارد که متاسفانه اینگونه نشد.

در یک جمع بندی نسل جدید رنو مگان با چهره ایی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و از همه مهمتر مصرف سوخت پایین برای کسانی که بودجه خرید تلیسمان را ندارند و از کره ایی ها خسته شده اند گزینه ی وسوسه کننده ایی است.

 

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/04/19

    بررسی مدل سدانش هم بذارید

  • user icon
    نویسنده : عرفان
    تاریخ : 1396/04/19

    هاچبکش میاد ایران یا سدانش؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1396/04/19

      به احتمال زیاد هر دو مدل سدان و هاچ بک

  • user icon
    نویسنده : حشمت اله امین کاظمی
    تاریخ : 1396/04/19

    زمان دقیقش معلوم نیست کی میاد؟

  • user icon
    نویسنده : جسی
    تاریخ : 1396/05/07

    برج ۶ نهایت ۷ میاد کشور برادر ترکیه مناژ و تولید میکنه جای دوری نیست

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/08/08

    اگه با اون موتور قدرتمنده بده باز هم 10 تومن باید کمتر کنه قیمتو از چیزی که گفتن تا بتونه بازارو ببره .درغیر اینصورت موتورهای معمولی که داره از سراتو والنترا ضعیف تره وقیمتش باید خیلی فرق کنه با اون ها

  • user icon
    نویسنده : فریدون
    تاریخ : 1396/09/03

    سلام دوستان گل ماشین 3 ، استدعا دارم در مورد ارزش خرید خودروی mg 360 که جدیدا عرضه میشه مدل اتوماتیک با قیمت 65 میلیون،اطلاعاتی رو مبذول فرمایید. سپاسگذارم

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1396/09/04

    همون قیمتی که اعلام کردن اول یعنی تا 140 قیمت مناسبی بود .بالاتر از این قیمت برای این خودرو جذاب نیست

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/09/04

    من قبلن هم گفتم که شما کلملا جهت دار محصولات رو معرفی میکنید و اصلا منصفانه نقد نمیکنید یک سری از خودروهارو ، شما برو از ۴ نفر از کسانی که هر کدوم از این دو خودرو رو داشتن سوال کن اونوقت نتیجه بگیر تالیسمان ماشین بهتریه یا اپتیما! اونوقت شما ادعا میکنی اپتیما ۲۲۰ نمی ارزه و تالیسمان می ارزه!!!!! مگه تالیسمان چنده؟؟؟ در مورد همین خودرو هم سما با النترا جدید و سراتو ۲۰۱۷ روی کاغذ هم محاسبه کنی متوجه میشی همچین آش دهن سوزی نیست.

    • نویسنده : محمد
      تاریخ : 1396/10/25

      تلیسمان یه ماشین بدون رقیبه و اینو کل سایتا نوشتن.
      فقط یه کم توسان میتونه باهاش رقابت کنه

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1396/12/12

    ۲۰۰ میلیون تومان واقا مسخرست ۱۴۰ نهایتا ۱۵۰ بیشتر نمیارزه

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/12/18

    ام‌جی ۳۶۰ توربو موتورش از این قدرتمند تر هست، آپشن هم خیلی کم نداره. قیمتش ۷۷ تومن. بسیار به صرفه تر از مگان ۱۸۰ میلیونی هست.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/12/18

    باسلام،تلیسمان اتوموبیل فوق العاده ایه،کیفیت ساخت،شتاب،امکانات،هندلینگ و... اما ایراد بزرگی که داره محور عقبشه،ای کاش این ایراد در مگان برطرف بشه.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading