اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های هونداتجربه رانندگی با هوندا آکورد 2018

تجربه رانندگی با هوندا آکورد 2018

 

هوندا آکورد؛ بهترین گزینه خرید خودرو در سال 2018

 

 

در بازارهای جهانی گزینه‌های متعدد و بی نظیری برای یک خودرو وجود دارد و وقتی به خودروهای موجود نگاه کنیم، متوجه می‌شویم در تمامی کلاس‌ها رقبای بسیار قدرتمندی حضور دارند.

یکی از کلاس‌های پرطرفدار خودرویی سدان سایز متوسط است که اتفاقا گزینه‌های متعددی در مقابل خریداران وجود دارد. هوندا آکورد یکی از این خودروهاست و اتفاقا باید بگوییم بهترین گزینه است. هوندا آکورد در حال حاضر در دهمین نسل خود به تولید می‌رسد که بهبودهای زیادی را در مقایسه با قبل تجربه کرده است.

 

honda accord 2018

 

هوندا آکورد 2018

 

نسل جدید هوندا آکورد ظاهر بسیار جذابی دارد به طوری که می‌توان آن را بی نقص و بی نظیر دانست. آکورد بدون شک یکی از زیباترین خودروهای حاضر در این کلاس به شمار می‌رود و رقبای ژاپنی و کره‌ای آن کار بسیار سختی را در مقابل آن دارند. طراحی کابین آکورد به خوبی طراحی بدنه نیست اما همچنان عالی است و کارایی بالایی دارد.

 

honda accord interior

 

کابین هوندا آکورد

 

هوندا آکورد در بازارهای جهانی با دو موتور عرضه می‌شود. یکی موتور 1.5 لیتری توربو که 192 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و دیگری هم حجم 2.0 لیتری دارد و به توربوشارژر مجهز شده و می‌تواند 252 اسب بخار قدرت تولید کند. هوندا آکورد قیمت پایه‌ای برابر با 23 هزار و 570 دلار دارد و مهم‌ترین رقبای آن مزدا 6، تویوتا کمری، هیوندای سوناتا و کیا اپتیما هستند.

آکورد از دید بسیاری از کارشناسان، بهترین خودرو سال 2018 است و در میان تمامی کلاس‌های خودرویی، بهترین انتخاب برای خرید خودرو به شمار می‌رود.

 

پادکست های صوتی مرتبط

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1396/08/16

    کسی میدونه این خودرو وارد کشور میشه و همچنین قیمتش چنده حدودا

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/09/03

    باسلام.کاش مسولین کمی هم به فکر مردم بودند,و طبق خواسته مردم اقدام میکردند,متاسفانه بازار خودروانحصاری میباشد و ما محکوم هستیم طبق نظر مسولین خودروی بی کیفیت و ناایمن ایرانی سواربشیم یا چندین برابر ارزش واقعی قیمت خودرو وارداتی رو بپردازیم تا خودروهای ایمن و باکیفیت سوار بشیم (که در هیچ جای دنیا اینچنین نیست)امیدوارم مسولین درمرحله اول اصلاح بشوند و دلشان به حال مردم بدبخت بسوزه

  • user icon
    نویسنده : جعفرفتاحي
    تاریخ : 1396/10/04

    سلام خسته نباشيد با اين وضعيت خودروسازي ايران هيچ وقت پيشرفت نميكنه وبه علت دولتي بودن صنايع خودروسازي فقط ميخواهند با گرفتن تعرفه بيشتر محصولات بيكيفيت خود را با قيمت گزاف ميفروشند نتيجه الودگي هوا ،تصادف وبي كيفيتي محصولات داخلي است .تشكراز ماشين ٣

  • user icon
    نویسنده : امیدوار
    تاریخ : 1398/11/28

    سلام هم نظر آقا احسان اضافه کنم قسمت اعظم مشکلات خرد مردم ماست که به هر ترتیبی می باید بجای اینهمه سال خرده خرده آزار دیدن یک سال شاید هم کمتر هر جنس گران را نخرند و خودشان را قرنطینه کنند ( خودم به خانواده و خودم رنج داده ام تا با هزینه گزافتر به اموراتم برسم و خیلی از موارد کمتر اهمیت دار را علیرغم میل حذف نموده تا هزینه بالا نره )
    امید دارم این جمعیت با این تفکر رشد کند ! امیدوارم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading