اینجا هستید: صفحه اصلی فیلم های تست و بررسی خودروفیلم های هیوندایتست درایو هیوندای توسان

تست درایو هیوندای توسان

هیوندای توسان یک کراس اوور کامپکت است که نسل اول آن در سال 2004 معرفی شد و تاکنون در سه نسل مختلف عرضه شده است. توسان در حال حاضر در سومین نسل تولید می‌شود که در سال 2015 معرفی شد و از سال 2016 در بازارهای جهانی حضور دارد.

 

توسان در هر سه نسل وارد بازار ایران شده و اتفاقا همیشه به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای بازار شناخته شده است. توسان در نسل دوم با نام هیوندای ix35 شناخته می‌شد و این کراس اوور جایی پایین‌تر از سانتافه قرار می‌گیرد.

 

هیوندای توسان 

 

اما جدیدترین مدل توسان توسط کرمان موتور در بازار ایران عرضه می‌شود و از همان ابتدا به دلیل ظاهر جذاب و تغییرات زیادی که در مقایسه با مدل قبلی تجربه کرده، و نیز باتوجه به سابقه درخشان مدل قدیمی، مورد توجه قرار گرفت و فروش خوبی را تجربه کرد.

 

توسان به وضوح ابعاد بزرگتری دارد و طراحی آن کاملا متحول شده است. چراغ‌های عقب حالتی کشیده دارند و کمی شبیه به سانتافه شده‌اند. در جلو یک جلو پنجره بزرگ دیده می‌شود و در نمای جانبی خطوط کشیده و سیال بر روی بدنه جلب توجه می‌کنند و در عین حال موجب بهبود وضعیت آیرودینامیکی می‌شوند.

 

 مشخصات هیوندای توسان

 

 

تست موس (گوزن) هیوندای توسان 2017:

 

 

طراحی کابین توسان هم با تغییرات زیادی همراه شده و به یک بلوغ نسبی رسیده است. در مرکز داشبورد توسان یک نمایشگر 5 اینچی و یا 8 اینچی به صورت سفارشی دیده می‌شود. در مجموع کیفیت متریال به کار رفته در کابین بالا است و رضایت شما را جلب خواهد کرد. هر چند اگر بخواهیم هیوندای توسان و کیا اسپورتیج را در بخش کابین مقایسه کنیم، محصول کیا در این زمینه برتری دارد.

 

 کابین هیوندای توسان

 

موتور به کار رفته در هیوندای توسان حجمی معادل 2.0 لیتر و 4 سیلندر دارد و قادر است 164 اسب بخار قدرت و 204 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به به چرخ‌های جلو و یا هر چهار چرخ (به صورت سفارشی) انتقال پیدا می‌کند. البته هیوندای موتورهای دیگری از جمله موتور 1.6 لیتری با 175 اسب بخار و موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با 181 اسب بخار را هم برای توسان در دسترس قرار داده که در ایران عرضه نمی‌شوند. هیوندای توسان در این بخش رقابت را به رقیب سنتی خود، کیا اسپورتیج واگذار می‌کند.

 

هیوندای توسان 

 

از مهم‌ترین تجهیزات رفاهی و آپشن‌های در نظر گرفته شده برای توسان می‌توانیم به سانروف پانورامیک، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب به صورت سفارشی، آینه وسط الکتروکرومیک، چراغ‌های جلو و عقب LED، چراغ دیلایت LED، سیستم شناسایی نقطه کور، سیستم کمکی پارک، یخچال، کروز کنترل، 6 ایربگ و سیستم کمکی حرکت در سربالایی و سراشیبی اشاره کنیم.

 

هیوندای توسان در حال حاضر با قیمت‌های عجیب به فروش می‌رسد.اصلی‌ترین رقیب هیوندای توسان در بازار ایران، کیا اسپورتیج است که فروش چندان خوبی را در ایران تجربه نکرد. اما توسان برخلاف اسپورتیج روزهای خوبی را در ایران پشت سر گذاشت و توانست به فروش خوبی دست پیدا کند. در حال حاضر هم هیوندای توسان به دلیل بازار خرید و فروش بهتر، ارزش خرید بالاتری دارد.

 

بررسی و مشخصات خودرو



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/06/03

    هوندا crvقالپاقش میرزه به کل هیوندا

  • user icon
    نویسنده : Vahid
    تاریخ : 1396/07/11

    خيلللللللي بهتر از اسپورتج،سانتافه،اپتيما و سوناتاس

  • user icon
    نویسنده : سروش
    تاریخ : 1396/07/21

    شما همش تعریف هیوندا توسانو میکنید جریان چیه ....

  • user icon
    نویسنده : فرششاد
    تاریخ : 1396/09/26

    همین ماشین توی اهوااز 89 میلبونه میاد تهران میشه 230 اخه چقدر مردم باحالی داریم که این همه اختلاف و با لبخند میپذیرن تعرفه و گمرک بی حساب و کتاب رو همهوچی اثر داره مردم میرم خودروی دخلی بی کیفیت میخرن باعث الودگی تهران و ... میشن و همچنان سرمون پایینه هرچی بشه

  • user icon
    نویسنده : مهدي
    تاریخ : 1397/05/31

    اسپورتج كيو ال كجا و توسان كجا، اسپورتج شرف داره به توسان و سانتافه(اصلا ماشين نيستن اينا) البته نظر شخصي من هست و كلا ماشينهاي كيا رو بيشتر قبول دارم ار هر لحاظ.
    دوستاني هم نقد دارن كه مثلا در جنوب ارزونه و مردم ما چرا ميخرند و چنين و چنان... دوست عزيز شما در حنوب هستين و اين اپشن رو داري ارزون خريد كنين، بقيه كه مثلا دو تهران و هر جاي ديگري هستند مجبورند كه خريد كنند، اكر نخرن بايد اين اشغالهاي توليد داخل رو بخرن ايا؟؟؟؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading