اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه پاسات با آزرا 2018

مقایسه پاسات با آزرا 2018

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه پاسات با آزرا 2018 است . در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه پاسات با آزرا 2018 بپردازیم.

passat 2018

فولکس واگن پاسات

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی فولکس واگن پاسات

HYUNDAI Azera

هیوندای آزرا 2018

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی هیوندای آزرا 2018
انتخاب ماشین 3

passat 2018

فولکس واگن پاسات

Top car

passat 2018

فولکس واگن پاسات

مقایسه پاسات با آزرا 2018

فولکس واگن پاسات 2018

 

فولکس واگن پاسات یک سدان لوکس تولید آلمان است که توسط ماموت خودرو وارد بازار کشورمان شد و با توجه به علاقه ایرانیان به تولیدات اصیل و جذاب فولکس واگن استقبال بالایی از محصولات این کمپانی به عمل آمده است. فولکس واگن پاسات یک سدان با ظاهر خشن و ساده است که سعی می کند همزمان با جذابیت پرستیژ خوبی را هم به نمایش بگذارد اما در حال حاضر ظاهر فولکس واگن پاسات گرد و غبار پیری بر چهره آن نشسته است و با توجه به طراحی رقبا نیاز به یک به‌روزرسانی در مورد طراحی فولکس واگن پاسات احساس می شود.

 

فولکس واگن پاسات

 

با وارد شدن به کابین فولکس واگن پاسات طراحی هم سبک با دیگر ماشین های فولکس واگن است و یعنی ارگونومی خوب، جذابیت و راحتی مناسبی برای سرنشینان فراهم شده است، سطح عالی از آپشن های رفاهی و ایمنی در لیست تجهیزات فولکس واگن پاسات قرار دارد و از نظر کیفیت هم که فروش بالای فولکس واگن پاسات و رضایت مندی مشتریان سر تا سر جهان از انتخاب این ماشین برای اثبات این موضوع کافی است.

 

فولکس واگن پاسات

 

واگن پاسات از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.8 لیتری با آرایش خطی استفاده می‌کند که به توربوشارژر مجهز است و برای به حرکت در آوردن فولکس واگن پاسات 170 اسب بخار قدرت در بازه دور موتور 6200-5100 دور در دقیقه و 250 نیوتن متر گشتاور در بازه دور موتور 5000-1250 دور در دقیقه تولید می کند. فولکس پاسات برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ هایش از یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه استفاده می کند که در شتابگیری تاثیر مثبت دارد، تعویض دنده ها را دقیق تر و لذت بخش تر می کند و در شرایط مختلف شاهد پاسخگویی عالی گیربکس فولکس پاسات به پدال گاز هستیم.

از جمله قابلیت های حرکتی فولکس واگن پاسات رسیدن از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت تنها در 7.9 ثانیه و ثبت کردن حداکثر سرعت بیش از 230 کیلومتر در ساعت است. پیشرانه فولکس واگن پاسات یکی از بهترین ها در این کلاس است که تا به حال در بازار ایران حضور پیدا کرده است و با توجه به استهلاک پایین و آلایندگی کم و توانایی های حرکتی خوب کیفیت فنی فولکس واگن پاسات مورد رضایت همگان واقع شده است.

 

 پاسات

 

فولکس واگن پاسات یک سدان لذت بخش با سواری خوب و جذابی است که متناسب با رانندگی شما حس متفاوتی را به نمایش می گذارد یعنی اگر با فولکس واگن پاسات آرام برانید آرامش و لذت تمام وجود شما را فرا خواهد و اگر فولکس واگن پاسات را به دور موتور و سرعت های بالا برسانید به لطف هندلینگ و فرمان پذیری خوب هیجان محض را می توانید تجریه کنید.

فولکس واگن پاسات یک سدان آلمانی در بازه قیمتی مشابه هیوندای آزرا 2018 است که در دنیا محبوبیت بالایی دارد و در پی استقبال بالایی که از آن به عمل آمده است و ویژگی های خوبی که به اشتراک میگذارد ارزش خرید بالایی دارد و یک گزینه به معنای واقعی جذاب است.

 

فولکس واگن پاسات

 

در اینجا می توانید تست درایو فولکس واگن پاسات را مشاهده نمایید.

HYUNDAI Azera

هیوندای آزرا 2018

مقایسه پاسات با آزرا 2018

 هیوندای آزرا  2018

 

از نخستین باری که هیوندای آزرا به ایران وارد شد، بیش از 10 سال میگذرد و در آن زمان استقبال عالی و کم نظیری از نسل چهارم هیوندای آزرا به عمل آمد و چند سال بعد نسل پنجم هیوندای آزرا با نام گرنجور وارد ایران شد و حالا با یک وقفه چند ساله نسل جدید هیوندای آزرا یعنی هیوندای آزرا 2018 توسط کرمان موتور در تعداد محدودی وارد بازار کشور شده است.

در مورد هیوندای آزرا جدید طراحی آن باعث شده تا نظر شما به کلی در مورد این ماشین تغییر کند ؛ هیوندای آزرا جدید بر اساس آخرین و جدیدترین زبان طراحی هیوندای شکل گرفته است و به همین دلیل کاملا مدرن و آیرودینامیک است و با توجه به اینکه هیوندای آزرا نسل جدیدش زودتر از بقیه رقبا قدم به میدان رقابت گذاشته است از نظر چهره یک قدم جلوتر از آنها است به عنوان مثال ضریب پسار هیوندای آزرا 0.27 است که برای یک سدان در این ابعاد و با قیمت حدودا 40000 دلاری بسیار عالی است. فولکس واگن پاسات از نظر ظاهری بدون ویژگی خاصی در برابر هیوندای آزرا جدید است و به همین روی طراحی ظاهری هیوندای آزرا بهتر از فولکس واگن پاسات ارزیابی می گردد.

 

 هیوندای آزرا  2018

 

در داخل کابین هیوندای آزرا جدید طراحی مملو از المان های لوکس را به نمایش می گذارد که با تمام هیوندای آزرا های قبلی متفاوت است و همین پیشرفت در طراحی باعث شده تا هیوندای آزرا جدید در داخل اتاق وضعیت عالی داشته باشد. نسل ششم هیوندای آزرا مانند همیشه انبوهی از آپشن ها را به همراه دارد و وضعیت ارگونومی و راحتی ایده آلی را هم به نمایش می گذارد. هیوندای آزرا جدید از نظر طراحی و معیار های لوکس بودن در داخل کابین بهتر از فولکس واگن پاسات عمل کرده است اما در بحث آپشن برابر به نظر می رسند و از نظر ارگونومی و راحتی سرنشینان در داخل کابین هر دو ماشین وضعیت خوبی دارند.

 

کابین هیوندای آزرا

 

 

برای اینکه نسل ششم هیوندای آزرا بتواند مجوز ورود به ایران را دریافت کند در سینه آن یک پیشرانه 2.4 لیتری که حجم دقیق آن 2359 سی سی است را گنجانده اند و هیوندای آزرا توسط آن قادر است تا 187 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 241 نیوتن متر گشتاور را در دور موتور 4000 دور در دقیقه به تولید برساند که این نیرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو هیوندای آزرا منتقل میگردد و لازم به ذکر است که سیستم سوخت رسانی هیوندای آزرا جدید از نوع GDI یا تزریق مستقیم سوخت به داخل سیلندر است.

هیوندای آزرا جدید در حدود 10 ثانیه زمان نیاز دارد تا پس از حرکت از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و در سیکل ترکیبی 8.6 لیتر بنزین در شرایط استاندارد و ارتفاع صفر از سطح دریا مصرف میکند. تکنولوژی فنی به کار رفته در فولکس واگن پاسات بسیار پیشرفته تر و تکامل یافته تر از هیوندای آزرا است و به همین روی استهلاک و مصرف سوخت کمتر است و شتابگیری و رسیدن به سرعت های بالاتر توسط فولکس واگن پاسات راحت تر می باشد.  

 

هیوندای آزرا

 

نسل چهارم هیوندای آزرا سواری بسیار نرمی داشت که به هندلینگ آن آسیب زده بود ، نسل پنجم یا همان هیوندای گرنجور نقطه مقابل آن بود و سواری خشک اما هندلینگ خوبی داشت و حالا در نسل ششم هیوندای آزرا سعی شده با طراحی دوباره شاسی و سیستم تعلیق، سطح مناسبی از نرمی و سواری و هندلینگ به نمایش گذاشته شود و موفق هم شده اند اما فولکس واگن پاسات رانندگی لذت بخش تر و سواری جذاب تری را برای شما به ارمغان میاورد.

هیوندای آزرا 2018 به لطف سطح وسیع تغییرات ماشین خوب و جذابی به شمار می رود و ظاهر جذاب ، با پرستیژ و لوکسی را در کنار آپشن های متنوع و کیفیت ایده آل به نمایش می گذارد اما قیمت بسیار بالای هیوندای آزرا 2018 با توجه به کلاسی که در آن قرار گرفته است منطقی به نظر نمی رسد و فولکس واگن پاسات که ماشین جذاب تری هم می باشد به مراتب با قیمت ارزان تر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

 هیوندای آزرا

 

در اینجا می توانید تست و بررسی هیوندای آزرا را مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading