اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو مگان 2018 با تویوتا پریوس

مقایسه رنو مگان 2018 با تویوتا پریوس

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه رنو مگان 2018 با تویوتا پریوس است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه رنو مگان 2018 با تویوتا پریوس  بپردازیم.

TOYOTA PRIUS

تویوتا پریوس

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی تویوتا پریوس

RENAULT Megane 2018

رنو مگان 2018

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی رنو مگان 2018
انتخاب ماشین 3

TOYOTA PRIUS

تویوتا پریوس

Top car

TOYOTA PRIUS

تویوتا پریوس

مقایسه رنو مگان 2018 با تویوتا پریوس

تویوتا پریوس

 

در کل کشور ها و قاره های دنیا تویوتا پریوس را دوست دارند و از آن به عنوان یک ماشین عالی یاد میکنند و با حضور تویوتا پریوس در ایران شاهد فروش عالی این ماشین بودیم و تقریبا از هر نظر که تویوتا پریوس را بررسی کنید متوجه میشوید که با چه ماشین کامل و قدرتمندی رو به رو هستید . ذات کم آلاینده ، کم استهلاک و کم مصرف تویوتا پریوس لازم است تا با ظاهر و طراحی ماشین هماهنگی داشته باشد و از اینرو ظاهر تویوتا پریوس مملو از خطوط و زوایای تیز است که با طراحی چراغ های ماشین و خاص بودن فرم سپر ها و کاپوت هماهنگی کامل دارد و چهره ای زیبا ، لوکس و جذاب برای تویوتا پریوس به وجود آورده اند . تویوتا پریوس از نسل اول تا به حال طراحی محافظه کارانه اما ماندگاری داشته است و حالا نسل چهارم آن با حفظ ماندگاری چهره خشن و جذابی را به نمایش می گذارد .

 

تویوتا پریوس

 

با ورود به کابین تویوتا پریوس نخستین نکته ای که جلب توجه مبکند طراحی خاص ، ارگونومیک و جذاب داشبورد است که از خطوط تیز پر است تا بر جذابیت و حس هیجان کابین تویوتا پریوس بیافزاید . تویوتا پریوس به عنوان یک ماشین هیبریدی کاملا اقتصادی نیازی به آپشن ندارد اما در کمال تعجب لیست آپشن کاملی دارد که در کنار متریال عالی و کیفیت ساخت مثال زدنی تویوتا پریوس دیگر نیاز به هیچ گونه تعریفی ندارد و جوایز و عناوین برتری تویوتا پریوس در کشورهای متفاوت ، نشریه های مختلف و سایت های بین المللی تست خودرو گوناگون همگی نکات و ویژگی هایی هستند که شما را برای خرید سامورایی پر طرفدار هیبریدی تشویق می کند .

 

تویوتا پریوس

 

تویوتا پریوس یک هیبریدی موفق است که برای به حرکت در آمدن از یک پیشرانه 1.8 لیتری که با یک موتور الکتریکی ترکیب شده است استفاده می نماید . موتور بنزینی ماشین 1800 سی سی حجم دارد و قابلیت تولید 110 اسب بخار را دارا می باشد و در ترکیب با موتور برقی ماشین در مجموع 121 اسب بخار قدرت را تویوتا پریوس در اختیار راننده ماشین قرار می دهد . مجموع گشتاور تولیدی موتور برقی و بنزینی  تویوتا پریوس در ترکیب با یک دیگر 141 نیوتن متر گشاور است که در دور های پایین در اختیار راننده ماشین قرار می گیرد که کشش ماشین در داخل شهر را کاملا ایده آل کرده است .

در شتابگیری تویوتا پریوس در حد متوسط عمل می کند و چندان ماشین چالاک و تیزی نیست البته با توجه به این نکته که تویوتا پریوس یک ماشین اقتصادی است و طراحی آن برای امور شهری انجام شده و بیشتر برای پاکی و حفاظت از محیط زیست طراحی شده است شتاب گیری غیر چالاک ماشین نکته منفی به شمار نمی رود چون زمانی که بدانیم تویوتا پریوس استاندارد آلایندگی یورو 6 را پاس کرده است کاملا به این ماشین امیدوار می شویم و وقیتی که متوجه شویم تویوتا پریوس در سیکل ترکیبی 100 کیلومتر تنها به حدود 5 لیتر بنزین نیاز دارد کاملا نظر مثبتی نسبت به این ماشین پیدا می کنیم .  یک گیربکس cvt یا دنده متغیر وظیفه انتقال قدرت تویوتا پریوس به چرخ های ماشین را دارا می باشد که با موتور های ماشین هماهنگی کامل دارد و عملکردش دقیق ، نرم ، سریع و تحت فرامین راننده است و در کل با ترکیب موتور هیبرید تویوتا پریوس این ماشین پاک بودن و لذت خاصی را در اختیار راننده ماشین قرار می دهد .

 

تویوتا پریوس

 

سواری با تویوتا پریوس بسیار آسان ، راحت و ساده است و خوش دستی تویوتا پریوس کم نظیر است زیرا در اولین لحظه قرار گرفتن پشت فرمان تویوتا پریوس خود را کاملا مسلط بر ماشین میابید که در کنار سواری نرم ، هندلینگ ایده آل ، سیستم های ایمتی فعال و غیر فعال متنوع ، ترمز های مطمئن و ... لذت سواری با تویوتا پریوس را به حدی افزایش داده اند که اگر شما تنها یکبار رانندگی با آن را تجربه کنید شیفته تویوتا پریوس خواهید شد .

تویوتا پریوس پر طرفدار ترین ماشین هایبرید در سر تا سر جهان است و به لطف ویژگی های عالی که دارد در هر زمان و مکانی که قرار گیرد ویژگی های عالی خودش را حفظ خواهد کرد و در مقایسه با رنو مگان ماشبن معتبر تری است ، در سر تا سر دنیا شناخته شده تر است و بسیاری از مردم تویوتا ژاپنی و کیفیت عالی آن را به رنو فرانسوی هر چند که کیفیت عالی دارد ترجیح می دهند .

 

پریوس

 

در این لینک می توانید تست درایو و تجربه رانندگی با تویوتا پریوس را مشاهده نمایید.

RENAULT Megane 2018

رنو مگان 2018

مقایسه رنو مگان 2018 با تویوتا پریوس

 رنو مگان 2018

 

سه ماشین رنو که از تغییرات اخیر این کمپانی پیروی میکنند و در ایران هم از شهرت خوبی برخوردار هستند رنو تالیسمان ، کولئوس و جدیدترین آنها مگان 2018 است که کمتر از یک هفته از زمان معرفی و رونمایی آن گذشته است . طراحی رنو مگان بر اساس جدیدترین زبان طراحی این کمپانی انجام شده است که بیش از این بر روی رنو تلیسمان و سپس کولئوس شاهد این سبک بودیم و حالا رنو مگان با بهره بردن از چراغ های c شکل که با رفلکتور های مشکی ، جلو پنجره بزرگ استیل ، کاپوت عضلانی با خطوط تیز در قسمت جلو و ادامه همین خطوط و زوایا در نمای جانبی یک ماشین جذاب و زیبا به وجود آورده اند که به لطف شباهت هایش با رنو تالیسمان بسیاری از پارامتر های لوکس بودن را رعایت کرده است و از طرفی هم رنو مگان جدید استایل اسپرت و جوان پسند خود را نیز حفظ کرده است . طراحی قسمت عقب رنو مگان کاملا مشابه با رنو تلیسمان است و این موضوع نکته مثبتی به شمار می رود که باعث شده تا رنو تلیسمان با همان شخصیت اسپرتش بتواند جنبه های لوکس بودن را در خودش افزایش دهد .

 

 رنو مگان 2018

 

همانطور که رنو مگان جدید در ظاهر بمانند برادر بزرگترش تلیسمان لوکس است در داخل کابین هم رنو مگان جدید عیناً همان استایل را حفظ کرده است . رنو مگان جدید در بحث کیفیت ، متریال و ادوات استاندارد های خوبی را رعایت کرده است و به دلیل طراحی اصولی کابین دسترسی به تجهیزات مختلف کابین رنو مگان آسان است . در بازار های جهانی 2 تیپ رنو مگان در بحث آپشن وجود دارد که نمونه رونمایی شده در تهران از نوع فول آپشن بود اما در هر صورت اگر نمونه لو آپشن هم وارد ایران شود باز سطح تجهیزات مناسبی دارد .

 

 رنو مگان 2018

 

در میان ماشین های این کلاس رنو مگان جدید از کم حجم ترین پیشرانه با بیشترین بازدهی بهره میبرد ؛ قلب تپنده رنو مگان جدید یک پیشرانه بنزینی 4 سیلندر با آرایش خطی است که 1198 سی سی حجم دقیق آن است و قابلیت تولید 130 اسب بخار قدرت در 4500 دور در دقیقه و 205 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2000 دور در دقیقه را دارا می باشد که به لطف اینها و گیربکس 7 سرعته دبل کلاچ تمام الکترونیکی رنو مگان 2018 شتاب 0 تا 100 کیلومتر 10.3 ثانیه را ثبت می کند و در سیکل ترکیبی تنها به 6.2 لیتر بنزین نیاز دارد که در میان ماشین های بنزینی رنو مگان کم ترین مصرف سوخت را دارد و در میان تمام رقیبان هم تویوتا پریوس بهترین مصرف سوخت را دارد که رنو مگان در بهترین حالت و شرایط برابر باز هم به 1 لیتر بنزین بیشتر از تویوتا پریوس احتیاج دارد . به طور کلی رنو مگان جدید با پیشرانه 1200 توربو در صورتی که احتیاج به شتابگیری یا رانندگی تهاجمی داشته باشید خود را تشنه گاز خوردن نشان می دهد و از هماهنگی موتور و گیربکس آن لذت می برید .

 

megan 2018

 

رنو فلوئنس با وجود ساده بودن شاسی و سیستم تعلیقش جزء ماشین های نرم و خوش دست کلاس خودش به شمار میرفت و حالا رنو مگان جدید با مقدار زیادی نوآوری و باز طراحی از قبل هندلینگ بهتر و سواری لذت بخشی را به نمایش میگذارد اما هنوز سواری رنو مگان شخصیت کاملی را ندارد که بتواند همه مدل راندن ها را ساپورت کند و برای انواع سلایق لذت بخش باشد اما باز هم قابل قبول است .

رنو مگان انتخاب ایده آل و خوبی در رنج قیمت خودش است و با توجه به تجربه رنو تالیسمان و کولئوس پیشبینی می شود تا بازار فروش عالی در پیش روی رنو مگان جدید باشد که با همه جذابیت هایش اما باز هم اصالت ، شخصیت و ثبات تویوتا و از همه مهم تر پر طرفدار بودن تویوتا پریوس در تمامی نقاط جهان برتری آن را در برابر رنو مگان نشان می دهند .

 

megan 2018

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با رنو مگان 2018 را مشاهده نمایید. 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1396/12/22

    سلام . ممنون از وبلاگ خوبتون .
    تيم ما خيلي از وبسايت شما استفاده ميكنه .
    تشكر از طرف تيم yadakbin. اميدوارم موفق باشيد .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading