تویوتا پریوس 2016-2017

TOYOTA PRIUS 2016-2017

تویوتا پریوس 2016-2017 تویوتا پریوس 2016-2017

بررسی تویوتا پریوس

تاریخچه تویوتا پریوس

  تویوتا پریوس در اکتبر سال ۱۹۹۷ میلادی توسط شرکت تویوتا ژاپن با شعار ” به موقع و برای کمک به قرن ۲۱ ام ” معرفی و به بازار جهانی عرضه شد. این خودرو نخستین خودروی هیبریدی بود که توانست به تولید انبوه در عرصه جهانی برسد.

  امروزه تویوتا پریوس در بیش از ۴۴ کشور جهان به فروش می رسد و به کاهش انتشار گاز سمی CO2  و در نتیجه کاهش آلودگی کمک می کند و با فروش بیش از 3.500.0000 دستگاه تا به حال پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا شناخته شده است.

 تویوتا پریوس از آغاز تا کنون 4 نسل عوض کرده و حسابی برای هیبریدی بودن پخته شده است. آخرین نسل پریوس که همان نسل چهارم آن است در سپتامبر سال 20155 و در اتوشو لاس وگاس معرفی شد و توانست با طراحی ساختار شکن اش توجه خیلی ها را به خود جلب کند. اکنون شاهد حضور این نسل در ایران هستیم.

خیلی ها هنوز با مفهوم هیبرید آشنا نیستند و نمی دانند این گونه خودرو ها چه مزیتی نسبت به سایرین دارند.

 خودروهای هیبریدی خودروهایی هستند که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع متفاوت قدرتی استفاده می کنند. انواع خودروهای هیبریدی وجود دارند که از سوخت های متفاوتی نظیر گازهای پروپان، سی ان جی، هیدروژن یا انرژی خورشیدی برای تامین قدرت مورد نیاز خود استفاده می کنند.

نوع تکنولوژی های بکار رفته در طراحی و ساخت اینگونه سیستم ها با توجه به شرکت سازنده ، متفاوت هستند. به طور کل می توان خودروهای هیبریدی را به عنوان خودرویی دوگانه با قدرت ترکیبی بین یک موتور درون سوز و یک موتور الکتریکی معرفی کرد که تنها با سوخت گیری موتور بنزینی ، موتور الکتریکی هم توسط انرژی حرکتی موتور شارژ شده و با حرکت هر دو با هم یا تنها موتور الکتریکی ، باعث افزایش چشم گیر راندمان خودرو ، مصرف بهینه ، پیمودن مسافت طولانی تر و کاهش گازهای آلاینده محیط زیست می شوند.

 مشخصات ظاهری تویوتا پریوس 2017

تویوتا پریوس 2017 جدید در نگاه اول هیچ شباهتی به نیاکانش ندارد و خبری از چهره کسل کننده و تنبل پیشین در آن یافت نمی شود. تویوتا در طراحی پریوس جدید دست به طراحی خاص و ساختار شکنانه ای زده که با واکنش های گوناگونی از طرف مشتریان همراه شده است. طراحی شکسته و سه بعدی چراغ های جلو و عقب ، رینگ های 17 اینچی آلیاژ آلومینیوم ، طراحی شیب دار به همراه خطوط شکسته بدنه ، آنتن بال کوسه ای و بهره گیری از LED در چراغ ها همگی باعث شده که پریوس دیگر یک خودروی هیبریدی تنبل و ضعیف همچون نسل های پیشین به نظر نرسد و تیپ نسبتاً اسپرتی داشته باشد. البته زیبایی یا دلچسب نبودن این  سبک طراحی کاملاً بستگی به نظر شخصی افراد دارد و نمی توانیم درباره آن چیزی بگوییم ولی قابلیت های این خودرو می تواند خیلی ها را راضی نگه دارد.

 مشخصات داخلی تویوتا پریوس 2017

وقتی در داخل ماشین تویوتا پریوس  می نشینید ، طراحی منحصر به فرد داخل این خودرو همچون نمایی بیرون آن توجه شما را به خود جلب می کند ، با همان نگاه اول متوجه تفاوت در طراحی و چینش ادوات داخلی پریوس با سایر خودرو ها خواهید شد. تویوتا در طراحی فضای داخلی این خودرو سعی کرده دسترسی هر چه بیشتر راننده به بخش های مختلف را تامین کند و در نتیجه کنترل بهتری بر شرایط خودرو در طول رانندگی داشته باشد.

صفحه نمایش دوگانه 4.2 اینچی جهت نمایش اطلاعات مختلف خودرو و انجام وظیفه صفحه کیلومتر که در وسط داشبورد قرار گرفته است ، مدتی زمان می برد که به جای صفحه کیلومتر های پشت فرمان ، به این سبک نمایش عادت کنید.

صندلی هایی با آرگونومی مناسب و قابلیت تنظیم 8 جهته برای صندلی راننده و 4 جهته صندلی سرنشن جلو و صفحه نمایش 7 اینچی با سیستم مولتی مدیا قدرتمند در نسخه فول از دیگر ویژگی های پریوس می باشند.

  امکانات رفاهی تویوتا پریوس 2017

از جمله آپشن های تعبیه شده در پریوس 2017 می توان موارد زیر را نام برد :

چراغ های جلو از نوع Bi-LED با قابلیت روشن و خاموش شدن خودرکار ، چراغ روز روشن و مه شکن از نوع LED ، آینه های جانبی مجهز به گرمکن ، سانروف چند حالته ، رینگ های 15 یا اینچی 5 پره آلیاژ آلومینیوم ، آنتن بال کوسه ای ، سنسور باران ، سیستم کنترل آب و هوای هوشمند کابین به همراه فیلتراسیون گرده و غبار ، دوربین دید عقب ، سیستم مولتی مدیا پیشرفته و قدرتمند Entune™ Premium JBL® با 6 اسپیکر و قابلیت سازگاری با انواع گوشی های هوشمند ، صفحه نمایش 7 اینچی رنگی تمام لمسی چند کاره ( مولتی مدیا ، مسیریاب ) ، صفحه نمایش 4.2 اینچی جهت نمایش اطلاعات مختلف همچون شرایط سیستم هیبرید – وضعیت باتری ها – آب و هوا – حالت رانندگی و اطلاعات مربوط به صفحه کیلومتر ، صندلی هایی با تریم SofTex و قابلیت تنظیم 8 جهته برای صندلی راننده و 4 جهته صندلی سرنشن جلو ، کروز کنترل ، صندلی های تاشو ردیف عقب به نسبت 60/40 ، فرمان تلسکوپی با روکش SofTex و دکمه های کنترل کروز – سیستم مولتی مدیا و بلوتوث جهت برقراری تماس قرار گرفته بر روی آن ، سیستم هشدار نقطه کور ، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر ها ، استارت دکمه ای key less به همراه کلید هوشمند ، آینه الکتروکرومیک ، شارژر وایرلس گوشی های هوشمند

 قابل ذکر است که همه آپشن های گفته شده در بالا ممکن است در همه مدل های  تویوتا پریوس 2017 موجود نباشد.

 مشخصات فنی تویوتا پریوس 2017هیبرید

تویوتا پریوس 2017 هیبرید از دو موتور ؛ یکی بنزینی و دیگری الکتریکی بهره می برد. موتور بنزینی پریوس جدید یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندره 16 سوپاپه است که 95 اسب بخار قدرت را در 5200 دور و 105 پوند فوت گشتاور را در 3600 دور تولید می کند. پیشرانه‌ی بنزینی در پریوس علاوه بر حرکت خودرو ، وظیفه‌ی شارژ کردن باتری‌ها را به عهده دارد.

موتور الکتریکی پریوس نیز یک موتور 53 کیلو واتی ( معادل 71 اسب بخار ) است که می تواند حاکثر 120 پوند فوت گشتاور را تولید کنید. ولتاژ کاری این موتور در حالت ماکزیمم توانش 600 ولت است.

تویوتا پریوس با این دو موتور در حالت هیبرید حداکثر می تواند به قدرت 121 اسب بخار دست یابد. در پریوس برای تامین انرژی موتور الکتریکی و نیز ذخیره نیرو تولید شده توسط موتور بنزینی از دو نوع باتری متفاوت استفاده شده است که اول از نوع Nickel-Metal Hydride (Ni-MH) می باشد و 201 ولت برق را تولید می کند و دومی از نوع Lithium-ion (Li-ion) است که این هم 207 ولت برق را می تواند تولید کند.

حداکثر سرعت ثبت شده پریوس 180 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن 10.7 ثانیه می باشد.

پریوس دیفرانسیل جلو است و سیستم انتقال قدرت آن از نوع سیستم کنترل الکترونیکی انتقال قدرت به صورت دائماً متغیر (ECVT) می باشد.

مصرف سوخت ترکیبی پریوس تنها 52mpg معادل 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که کاملاً ایده آل می باشد. ظرفیت باک پریوس 43 لیتر در نظر گرفته شده که با توجه به مصرف بنزین خیلی کم آن کاملاً مناسب خواهد بود.

نسل چهارم تویوتا پریوس با اتاقی بزرگتر و استحکام بالاتر بدنه نسبت به نسل قبل هم اکنون در ایران قابل خریداری میباشد.این سدان هیبریدی سبزدر سراسر دنیا طرفداران بیشماری دارد و در کشور ما هم توانسته درمدت زمان اندکی از خریداران ایرانی دلربایی کند.

 

تجربه رانندگی با تویوتا پریوس:

 

 

 تویوتا-پریوس-PRIUS
عکس داخلی تویوتا پریوس 2016-2017
price icon

520 میلیون تومان

(حدود قیمت)
امتیاز کاربران از : 10

1

8از 35کاربر

سال ساخت : 2016-2017

نکات مثبت تویوتا پریوس

مصرف سوخت بسیار پایین-کیفیت ساخت بالا-کابین جادار-مجهز بودن به رادار نقطه کور

نکات منفی تویوتا پریوس

نداشتن سانروف در این بازه قیمتی. ظاهر عجیب

امنیت تویوتا پریوس

یکی از علل محبوبیت جهانی شرکت تویوتا ، خودرو های کاملاً ایمن و استاندارد این شرکت می باشد. پریوس 2017 نیز به خوبی در بخش امنیت تویوتا را سربلند کرده و توانسته 5 ستاره کامل امنیت را از سازمان مطرح EuroNcap دریافت کند.

این خودرو از سیستم معروف ستاره ایمنی تویوتا بهره می برد که شامل : کنترل پایداری خودرو (VSC)، کنترل کشش (TRAC)، سیستم ضد قفل ترمز (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، کمک ترمز (BA) و توقف هوشمند (Technology® SST)  می شود.

از دیگر ویژگی های امنیتی این سامورایی هیبریدی می توان به : سیستم کمکی شروع حرکت در سر بالایی HAC ، سیستم ایموبلایزر ، سیستم هشدار نقطه کور و سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر ها نیز اشاره کرد. ( البته ممکن است برخی از این قابلیت ها در همه نسخه های پریوس موجود نباشد).

 

نقد کارشناسی تویوتا پریوس

تویوتا پریوس در اکتبر سال ۱۹۹۷ میلادی توسط شرکت تویوتا ژاپن با شعار «به موقع و برای کمک به قرن ۲۱ ام» معرفی و به بازار جهانی عرضه شد. این خودرو نخستین خودروی هیبریدی بود که توانست به تولید انبوه در عرصه جهانی برسد.

امروزه تویوتا پریوس در بیش از ۴۴ کشور جهان به فروش می رسد و به کاهش انتشار گاز سمی CO2  و در نتیجه کاهش آلودگی کمک می کند و با فروش بیش از 3.500.0000 دستگاه تا به حال پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا شناخته شده است.

 

تویوتا پریوس

 

 تویوتا پریوس از آغاز تا کنون 4 نسل عوض کرده و حسابی برای هیبریدی بودن پخته شده است. آخرین نسل پریوس که همان نسل چهارم آن است در سپتامبر سال 20155 و در اتوشو لاس وگاس معرفی شد و توانست با طراحی ساختار شکن اش توجه خیلی ها را به خود جلب کند. اکنون شاهد حضور این نسل در ایران هستیم.

تویوتا پریوس 2017 هیبرید از دو موتور، یکی بنزینی و دیگری الکتریکی بهره می برد. موتور بنزینی پریوس جدید یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندره 16 سوپاپه است که 95 اسب بخار قدرت را در 5200 دور و 105 پوند فوت گشتاور را در 3600 دور تولید می کند. پیشرانه‌ی بنزینی در پریوس علاوه بر حرکت خودرو، وظیفه‌ی شارژ کردن باتری‌ها را به عهده دارد.

 

تویوتا پریوس

 

موتور الکتریکی پریوس نیز یک موتور 53 کیلو واتی ( معادل 71 اسب بخار ) است که می تواند حاکثر 120 پوند فوت گشتاور را تولید کنید. ولتاژ کاری این موتور در حالت ماکزیمم توانش 600 ولت است.

تویوتا پریوس با این دو موتور در حالت هیبرید حداکثر می تواند به قدرت 121 اسب بخار دست یابد. در پریوس برای تامین انرژی موتور الکتریکی و نیز ذخیره نیرو تولید شده توسط موتور بنزینی از دو نوع باتری متفاوت استفاده شده است که اول از نوع Nickel-Metal Hydride (Ni-MH) می باشد و 201 ولت برق را تولید می کند و دومی از نوع Lithium-ion (Li-ion) است که این هم 207 ولت برق را می تواند تولید کند.

 

کابین تویوتا پریوس

 

حداکثر سرعت ثبت شده پریوس 180 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 کیلومتر آن 10.7 ثانیه است.

پریوس دیفرانسیل جلو است و سیستم انتقال قدرت آن از نوع سیستم کنترل الکترونیکی انتقال قدرت به صورت دائما متغیر (ECVT) است.

 

تویوتا پریوس

 

مصرف سوخت ترکیبی پریوس تنها 52mpg معادل 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که کاملا ایده آل محسوب می‌شود. ظرفیت باک پریوس 43 لیتر در نظر گرفته شده که با توجه به مصرف بنزین خیلی کم آن کاملاً مناسب خواهد بود.

 

 

تست تصادف تویوتا پریوس

 

 

قیمت تویوتا پریوس

 

تویوتا پریوس در حال حاضر رقبایی چون هیوندای النترا وارداتی و مونتاژ، کیا سراتو وارداتی، سانگ یانگ تیوولی و نیسان جوک پلاتینیوم را در مقابل دارد و باید بگوییم در این بازه قیمتی یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. البته پریوس در حال حاضر با مشکل قطعات روبه‌رو است و همانند سایر خودروهای وارداتی به کشور، شرایط مناسبی در زمینه خدمات پس از فروش ندارد.

 

property
گیربکس
اتوماتیک CVT
property
حجم موتور سی سی
1800
property
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه)
121/5200
property
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه)
10.5
property
مصرف ترکیبی(لیتر)
5.2

مشخصات تویوتا پریوس 2016-2017

مدل : PRIUS
کلاس : سدان هیبریدی شهری
گیربکس : اتوماتیک CVT
محور متحرک : دیفرانسیل جلو(FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 16/4 خطی
حجم موتور سی سی : 1800
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 121/5200
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 105/3600
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 185
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 10.5
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) : 1490/1760/4540
وزن خالص(کیلوگرم) : 1394
مشخصات تایر : 205/55R16
مصرف ترکیبی(لیتر) : 5.2
استاندارد الایندگی : یورو 6
حجم مخزن سوخت(لیتر) : 42
کیسه هوا : راننده - سرنشین - جانبی - پرده ای - زانو
سیستم های ترمز و پایداری : سیستم تشخیص یا رادار نقطه کور (BSM)، سیستم هشدار وجود مانع در نقاط کور به هنگام حرکت به عقب (RCTA) و همچین سیستم‌هایی نظیر ABS، EBD، BAS، VSC و TRC
سیستم های امنیتی : قفل مرکزی / ریموت با آژیر/ ایموبلایزر/سیستم قفل و باز نمودن درها و روشن شدن خودرو بدون کلید
سیستم های فرمان و هدایت : قدرت کمکی برقی / فرمان تلسکوپی و بشکن / دکمه های چند کاره روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک با تنظیم دوگانه درجه حرارت
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا : رادیو CD-صفحه نمایش 7اینچی لمسی / بلوتوث /سیستم صوتیJBL USB,AUX,MP3
سیستم صندلی : تنظیم صندلی های راننده در 6 جهت و صندلی های کمک راننده در 4 جهت
سیستم اینه و شیشه ها : تنظیم برقی آینه ها/شیشه بالابر جلو و عقب برقی/
سیستم روشنایی : روشن خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها/مه شکن جلو/DRL
سایر امکانات : دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیتم ورود بدون کلید. رادار.شارژر وایرلس گوشی
نویسنده : ماشین 3



نظرات کاربران درباره تویوتا پریوس 2016-2017

  • user icon
    نویسنده : هادي
    تاریخ : 1395/07/14

    چقد زشته این تویوتا پریوس

    • نویسنده : sep.BHM
      تاریخ : 1396/01/24

      پریوسو برا قشنگی نساختن بیشتر برا فنیه

    • نویسنده : جابر
      تاریخ : 1396/02/07

      من که خیلی با طراحیش حال میکنم
      خیلی جذابه (البته برای من)
      در مورد قیمت هم که کدوم ماشین تو ایران قیمتش درسته که این باشه؟؟!!؟؟

    • نویسنده : سامان
      تاریخ : 1396/05/07

      اتفاقا" قیافش خاص وفضائی هست ... تکراری نیست مثل ماشینهای سطح شهر ... به نظرم قشنگهههه

    • نویسنده : مهیار
      تاریخ : 1396/08/14

      راحتی این ماشین با هیچ ماشینی قابل مقایسه نیست. کافیه یبار بشینین پشتش و بعدش با سوناتای هیبرید هم یه دوری بزنین

  • user icon
    نویسنده : am.evo
    تاریخ : 1395/07/23

    تویوتا پریوس ماشین خوبیه ولی نه برا ایران برا کشورای پیشرفته که برای خرید این ماشین حقوق چند ماهشون کفایت میکنه و مردمشون ماشینای هیبرید و طرفدار محیط زیست و ماشینای رنگارنگ میخرن نه کشوری که طرف پول این ماشین پس اندازه یه عمرشه و میخواد ماشینی بگیره که عمری سوار شه پیش فامیلش کلاس بزاره و به عنوان ماشین دومش استفاده کنه مثلا اینجا کسی ماشین بالای صد تومن بگیره حتما کنارش ال نود پژویی چیزی داره و ماشین مدل بالاشو کمتر بیرون میاره

    • نویسنده : محمود
      تاریخ : 1395/07/23

      150 میلیون حقوق چند سال رو بدی یه ماشین زشت رو بخری در صورتی که توی کشورای دیگه اینو راحت می خرن.

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1395/07/23

    والا آدم فقط به این امید هیبرید پیریوس میخره که هم کم مصرف و سالم باشه و هم قیمت خوب و مناسب که فرد تحریک بشه که بره سراغ هیبرید و فرهنگش
    ولی تو ایران همه چیز برعکسه
    بر خلاف تعرفه کذایی پایین
    قیمتا فضایی !!
    خنده داره

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1395/07/23

    تویوتا پریوس با این قیمت اصلا منتقی نیست خریدش خیلی گرونه و ظاهرش که انگار تلاش کردن زشت ترین تیپش رو به ایران بیارن چون مدل هایی که من تو سایت تویوتا دیدم خیلی قشنگ تر از اینه

  • user icon
    نویسنده : امیر کمالی
    تاریخ : 1395/08/14

    همه جای دنیا کلی مزایا میدین تا شما ماشین هییرید گزون بخری
    اینجا گرونتزشم میکنن

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1395/08/21

    بابا نخرید مگه مجبورید ؟چرا ما باید انقدر تو پز و چشم و هم چشمی گیر کنیم ؟

  • user icon
    نویسنده : امیرحسین
    تاریخ : 1395/09/11

    سلام. تویوتا پریوس ماشین بسیار خوب و باکیفیتیه.من سوار شدم.البته فقط 1 بار!! ولی واقعا به قیمتش نمی ارزه.

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1396/04/04

      مطمئنا رنو کپچر مونتاژ ایران با قیمت صد و ده میلیونی و ویتارا با تکنولوژی ده سال قبل مونتاژ ایران با قیمت صد و ده میلیونی و جک اس ۵ مونتاژ ایران با قیمت حدود صد میلیونی به ماشین مونتاژ ژاپن با تکنولوژی فوق العاده بالای روز دنیا می ارزند. درسته

  • user icon
    نویسنده : داوود
    تاریخ : 1395/09/18

    کسی مجبورت نکرده پریوس سوار شی. تویوتا سواری لیاقت میخاد تو برو کیا بخر که رفتی باهاش سفر ۳ باید بخوابی تا خستگیت در بره .

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1395/09/19

    به نظر من که قیمت تویوتا پریوس توی ایران در مقایسه با بقیه خودروها خیلی مناسبه.
    توی خود کشور ژاپن باید حدود 350000ین برای خرید این خودرو (صفر کیلومتر) پول بدی، الان برای ایران با تعرفه 40درصدی واردات خودرو باید حدود500هزار ین (175میلیون تومان) در میومد، در صورتی که الان داره به قیمت 443هزار ین به فروش میرسه.
    ضمنا این خودرو توی خود ژاپن هم جزو محبوبترین و پاک ترین و کم مصرف ترین خودروها محسوب میشه

    • نویسنده : امیر
      تاریخ : 1395/09/21

      اصلاح:
      اشتباه در درج قیمت به ین،
      قیمت این مدل پریوس صفر در ژاپن کمتر از350مان است (هر مان معادل ده هزار ین هست) (یعنی حدود یکصد و بیست میلیون تومان)
      بنابراین قیمت خودرو پریوس در ایران با محاسبه ارز ین 35 تومانی معادل 443 مان (یکصد و پنجاه و پنج میلیون تومان) در میاد

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1395/10/23

      دوست عزیز تعرفه واردات خودرو هیبریدی 4 درصده. و اینکه این ماشین رو به قیمت 55 درصد تعرفه میفروشن عجیبه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/09/22

    من با ماشين تویوتا پریوس ٥٠٠٠ كيلومتر رانندگي كردم،عاليه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/09/22

    من با ماشين تویوتا پریوس ٥٠٠٠ تا رانندگي كردم،ايراد خاصي نداره و براي توليدش خيلي زحمت كشيده شده.....

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا فياضي
    تاریخ : 1395/09/24

    اونهاييكه ميگن تویوتا پریوس زشته احتمالأ براشون پرايد خوشگلتره،،اين خودرو بهترين هيبريدي جهان وپرفروشترين ميباشد،طراحي ٢٠١٦ خاص بوده وهميشه گفت شبيه هيچ نوع خودروي ديگه نيست،فوق العاده نرم وبيصداست با مود پارو شتاب عالي دارد اما در اكو ونرمال اينگونه نيست،اين خودرو مدرنترين خودروي جهان بوده وايمني سخت hius را گرفته در حاليكه هيچ خودروي ديگري نتوانسته اين ايمني را دريافت كند پس ميشه گفت أيمن ترين خودروي جهان هم تلقي ميشود

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/10/02

    تویوتا پریوس خیلی ماشین جالبیه
    تیپش و طراحیش خیلی خاصه
    من که پسندیدم و ثبت نام کردم دارم روز شماری میکنم تحویل بگیرم

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1395/10/04

    من الان پریوس دارم،قبلش خیلی ماشین های دیگه داشتم مثل اپتیما و سوناتا و النترا و سراتو جدیدو ... اما این یکی واقعا خاصه،قرار نیست وقتی میشینید توش گرم کن صندلی و سانروف ببینید اما وقتی ماشین رو روشن می کنید و صدای ماشین کنترلی میده و زمان حرکت هداپ سرعت و میزان فشار به پدال گاز رو نشون میده و ترمز و فرمون در بهترین حالت عمل می کنن،دیگه یادت میره صندلی های ماشینت چرم نیست و رینگش ۱۹ نیست.واقعا چراغاش بخصوص در شب زیبا و خاص اند.من یکی از علت های مهم خریدم عبور و مرور رایگان در طرح و ترافیکش بود اما الان واقعا مجذوب کیفیت ساخت داشبوردش شدم

    • نویسنده : sep.BHM
      تاریخ : 1396/01/24

      واقعا گفتن رینگاش ۱۹ اینچه!!؟؟ ۱۶ اینجم نیست

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1395/10/20

    سلام به شما دوستان،
    دوتا سوال داشتم،
    ۱-خدمات پریوس چطوره؟ منظورم اینه که چون تکنولوژیش هیبرید و جدیده اگر بامشکل روبرو بشه نمایندگی راحت مشکلش رو برطرف میکنه یا نه به دردسر میخوریم؟
    ۲- ۲۰۱۶ با ۲۰۱۷ چه تفاوت هایی داره؟

    • نویسنده : حسن
      تاریخ : 1396/05/03

      عزیزم تویوتا خراب نمیشه که
      این شعار تویوتاست
      من‌ خودم فروشنده لوازم اتومبیل هستم شما تشریف ببرید به مکانیک های معتر اکثرا یا هیوندا هستند یا کیا و یا ماشینهای چینی و ... ولی تویوتا نمی بینی
      دوستان اگه ظاهرش براتون قابل تحمل هستش فنی این ماشین فوق العاده است چون من الان دارم یه چیز فراتر هستش کلا تویوتا تو ایران به حقش رسیده حیف این پولها رو میدیم به ماشینهای کره ای بازم خودتون میدونید

  • user icon
    نویسنده : ایمان محمدی
    تاریخ : 1395/10/22

    به درد جاده میخوره؟
    صندوقش کوچیک نیس؟

    • نویسنده : مدیر سایت
      تاریخ : 1395/10/27

      سلام ایمان
      صندوقش جا دار هستش و مشکلی پیدا نمیکنی باهاش اگر زیاد خارج از شهر بری

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1395/10/26

    انجمن تویوتا پریوس
    دوستان لطفا لینک رو در انجمن بنویسید و يا به دوستانتون بديد تا دیگر
    دوستان هم به جمع ما بپیوندند
    https://t.me/joinchat/AAAAAAvBSi8MzEu66QtZBA

  • user icon
    نویسنده : ميترا
    تاریخ : 1395/10/27

    سلام كسي ميدونه قدرت پريوس ٢٠١٧در سربالايي و دست انداز چطوره؟
    ضمنا تعميرگاهها اشنا به خرابي هاي اتفاقي اين مدل ماشين هستند ؟

    • نویسنده : شهربار
      تاریخ : 1396/02/03

      من پریوس دارم از هرچهت عالیه در سربالایی ها مشکلی نداره در صورت نیاز به تعمیر بهتره به نمایندگی ایرتویا مراجعه فرمایید

  • user icon
    نویسنده : اردا
    تاریخ : 1395/11/03

    ارزش خریدن داره از خریدنش پشیمون نمیشید

  • user icon
    نویسنده : محمد حسن
    تاریخ : 1395/12/12

    سلام.شتاب صفرتا صد پریوس در حالت اسپرت از اعداد دکر شده بالا کمتره.وخودرو اینده خیلی خوبی داره.با وجود تعرفه گمرکی پایین قیمتش در ایران بسیار مناسبه

  • user icon
    نویسنده : امین زاد
    تاریخ : 1395/12/17

    سلام
    عزیزان من خواهشم اینه که بی حساب و کتاب نظر ندین
    قیمت ÷ایه خودرو توی کم÷انی تویوتا حدود 25000 دلار هستش و با آپشنهایی که تو ایران هستش حدود 27000 دلار قیمت داره با احتساب دلار حدود 4000 تومان به عبارتی در میاد 108 میلیون تومان
    به اضافه 4 درصد گمرک در میاد حدود 112 میلیون تومان
    به این مبالغ 9 درصد ارزش افزوده و 10 درصد شماره گذاری و عوارض شهرداری رو اضافه کنی چیزی حول و حوش همین قیمت در میاد که تو ایران میدن
    در ضمن ظاهر خودرو با عکسش خیلی متفاوته
    سواری فوق العاده کیفیت عالی
    در کل خودرو آیندست

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1396/01/26

    بهترین ماشین ۱۵۰ میلیون پریوسه همه حرف الکی میزنن. بهترین ماشینه

  • user icon
    نویسنده : Saeed
    تاریخ : 1396/01/27

    فقط در يك كلمه عاااااليه.

    • نویسنده : Mohammad
      تاریخ : 1396/01/27

      واقعا عالی

      Fantastic

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/02/02

    پریوس هیچ نیازی به تعریف نداره و واقعا جزو بهترینهاست فقط مشکل اینه که ما مجبوریم بنزینهای بی کیفیت را درون باک آن بریزیم و این واقعا درد آور است مثل یه کوچولوی سالم و خوشکل که غذای کثیف و چرکین به او بدهی،، همیشه که روی هیبرید نیست ...

  • user icon
    نویسنده : شهربار
    تاریخ : 1396/02/03

    سلام من الان پربوس دارم و حدود ۲۵۰۰ کیلومتر کارکرد داشتم یک خودروی بسیار با کیفیت و شیک و با آپشنهای عالی میباشد. خدمات پس از فروش شرکت ایرتویا هم قابل قبول است‌

  • user icon
    نویسنده : آزاد
    تاریخ : 1396/02/03

    سلام من تو. اینترنت یه متنی دیدم نمیدانم چقدر درسته یا نه ایه کسی در این مورد اطلاعات داره شرح بده ممنون میشم:
    میگن باطری های پریوس بالا دمای ۸۶فارنهایت راندمانش پایین میاد و واسه جنوب کشور و مناطق شرجی مناسب نیست البته لازم به ذکر است منبع موثق در. این مورد گیر نیاوردم!!!!
    ممنون

  • user icon
    نویسنده : سلطان جاده
    تاریخ : 1396/02/11

    پریوس عالیه من دارم و به جرات میگم
    دوستانیم که مخالف حرف بنده هستن یا سوار نشدن یا براشون آپشن و ظاهر خودرو مهمه
    ماشینی که تو ژاپن و آمریکا استفاده میشه بده به نظر شما ؟
    قیمتش هم توی دبی 24هزار درهمه یعنی معادل تویوتا راوفور اما تعرفه گمرکی پریوس 4 درصد و بخاطر همین قیمتش پایینتره .
    دوستان توجه کنن ماشین ساخت ژاپن و تکنولوژی ژاپن با اسباب بازیهای کره ای و چینی قابل مقایسه نیست .
    شما یه باطری قلمیه ژاپنی بخر تا به حرف بنده برسی . یا علی

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1396/03/09

    تویوتا پریوس عالیه مرسی از سایت ماشین3 با این فیلم های عالی

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/03/09

    تویوتا پریوس توی این بازه قیمتی بهترین انتخاب هستش هر چی آدم حسابی هست تویوتا پریوس داره .فوق العاده هستش

  • user icon
    نویسنده : saeiid
    تاریخ : 1396/03/09

    به نظر من تویوتا پریوس بهترین انتخاب هستش . بهترین کیفین ممکن رو داره و در حد معقوا امکانات داره . استهلاک تویوتا پریوس خیلی پایین هستش

  • user icon
    نویسنده : saeiid
    تاریخ : 1396/03/09

    فقط در یک کلام تویوتا پریوس عالیه

  • user icon
    نویسنده : هاشم
    تاریخ : 1396/03/09

    بهترین ماشین با 160 میلیون تومن بدون شک تویوتا پریوس هستش . من 4 ماهه که دارمش و خیلی خلی راضی هستم و به همه پیشنهاد میکنم که بخرنش چون عالیه

  • user icon
    نویسنده : nima
    تاریخ : 1396/03/09

    امیدوارم که دولت کاری کنه که ماشین های هیبرید خیلی بیشتر و با قیمتی پایین تر بیان که هم مردم ماشین های بهتری سوار شن و هم اینکه هوای پاک تری داشته باشیم . من عاشق تویوتا پریوس هستم و به زودی میخرمش

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1396/03/09

    تویوتا پریوس از هر جهت بهترین انتخاب هستش ، توی آمریکا بدون شک یکی از محبوب ترین ماشین های همین تویوتا پریوس هستش کث خیلی خیلی آمار فروشش بالاست . من 6 ماه کث تویوتا پریوس دارم و خیلی راضی هستم از پریوس

  • user icon
    نویسنده : هشمت
    تاریخ : 1396/03/09

    تویوتا پریوس یکی از کم استهلاک ترین محصولات تویونا توی دنیاست که خیلی خیلی در تولیدش دقت به خرج دادن . من تاحالا ندیدیم کسی از تویوتا پریوس ناراضی باشه و همه ازش تعریف میکنن

  • user icon
    نویسنده : احمد
    تاریخ : 1396/03/10

    من چندين ماهه كه تويوتا پريوس دارم، خيلي راضيم ازش. بخرين اين ماشين رو...

  • user icon
    نویسنده : حميد
    تاریخ : 1396/03/10

    به نظرم اين ماشين ظاهر خيلي جدابي داره 👍🏻👍🏻

  • user icon
    نویسنده : Koresh
    تاریخ : 1396/03/10

    سلام خواستم ببینم پریوس سانروف?

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/03/11

    دوستانی که این خودرو را دارند راهنمایی بفرمایند من این خودرو را ثبت نام کردم نگهش دارم یا صفر ردش کنم چون یکی ظاهرش خیلی جذاب نیست دوم اینکه احساس میکنم از قدرت وشتابش راضی نباشم

    • نویسنده : امین زاد
      تاریخ : 1396/03/25

      اصلا چرا خريدي؟
      همون بهتر كه بفروشي
      تو سوار نشده چطور با احساست شتابشو تشخيص دادي؟
      عجبا

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1396/04/04

      سلام من ۴ ماهه دارم. باهاش شیراز رفتم از اصفهان و با احتساب راننده ۵ نفر مسافر بودیم و در صندوق دو ساک مسافرتی و وسایل رو کامل پر کردیم حدود ۷۰ کیلوگرم بار. با کولر در سرابالایی های جاده بدون هیچ زور زدنی فقط با فشار نصفه پدال گاز صد و بیست تا میرفت و من هیچ صدایی از موتورنشنیدم. ضمنا به علت آیرودینامیک بالا صدای برخورد باد هم نمیاد

  • user icon
    نویسنده : متین
    تاریخ : 1396/03/21

    سلام خیلی از سایتها رو جستجو کردم راهنمای فارسی استفاده از تویوتا پریوس رو ندیدم حتی سایت ایر تویا ، اگر آدرسی در این مورد دارید لطفا اعلام فرمایید

  • user icon
    نویسنده : lp
    تاریخ : 1396/03/29

    عمر باطری چهار ساله؟ بعد از چهار سال چی؟
    آیا باطری قابل تعویضه؟ قیمت باطری چند است؟ بازار دست دوم چطوره؟ ممنون میشم دوستان جواب بدهند.

    • نویسنده : میلاد
      تاریخ : 1396/03/31

      چهار سال!!فقط ایرتویا ۷ سال گارانتی میکنه.
      پس حداقل دو برابرش عمر میکنه که اینا ۷ سال گارانتی میکنن.
      قیمت باتریش شنیدم ۲۵۰۰ دلار. حالا کو تا ۱۲ سال دیگه

    • نویسنده : وحید
      تاریخ : 1396/04/04

      هفت سال گارانتی تعویض داره که روی دفترچه گارانتی فارسی خود شرکت مهر شده است

    • نویسنده : رامین شایان
      تاریخ : 1396/04/09

      عمر باتری به طرز نگهداری شما بستگی داره.تقرییا بین ۱۰ تا ۱۵ ساله.درضمن با وجود پیشرفت روز به روز تکنولوژی و استفاده از خودرو های برقی تا ۱۵ سال دیگه باتری خیلی ارزان خواهد شد.مثل قضیه موبایل و سیمکارت که یه زمانی یه سیمکارت یک و نیم میلیون بود ولی الان چی.پس با خیال راحت به این خودرو اعتماد کن و بخر .مطمئن باش بنزین گرون خواهد شد و سوخت های پاک ارزانتر

  • user icon
    نویسنده : اسمعیل حاذق
    تاریخ : 1396/04/21

    دوستان کسی اطلاع دارد که سیستم Navigation پریوس چطور فعال میشه ؟

  • user icon
    نویسنده : آرام
    تاریخ : 1396/04/22

    من یه مدته یه پریوس صفر خریدم وقتی از روی دست انداز با سرعت حدود 40-50 تا رد میشم ضربه نسبتا شدیدی به اتاق وارد میشه علت چی میتونه باشه؟

  • user icon
    نویسنده : ابوالفضل
    تاریخ : 1396/04/26

    سلام،من خودم بین النترا و کرولا،لنسر و بقیه این رنج مونده بودم،بالاخره بعد از روندن مدل های 2015 تا 2017 تصمیمم ب خرید النترا 2017 شد،ک خداييش خوب بود،بعد ک پریوس رو روندم(اونم ب اصرار مدیر نمایشگاه)واقعا تفاوت رو دیدم،الانم پریوس نیمه فول گرفتم،آزاد ن نمایندگی،ماشین خوبيه،نرم،قوی(برخلاف 120 اسب بخار در برابر 180 النترا)واقعا خوبه،اگه با قیافش کسی مشکل نداشته باشه واقعا عالیه تو این قیمت،خيليا ک داشتن بهم گفتن بگیر،
    حالا بازم هرکی با عقل خودش بسنجه ببينه ظاهر و آپشن میخاد یا ماشین واقعی و عمری و با کیفیت
    قیمت جهانی پریوس و رافور مثل همه تقریبا،ولی تو ايران نزدیک 100 ملیون اختلاف دارن،وقتی پریوس میگیری ميدوني پول ماشین دادی،ن گمرک

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/05/16

    دوستان بین chr و پریوس گیر کردم بنظر شما کدوم یکی بهتره و ارزشش رو داره برای خرید

    • نویسنده : VSAB30
      تاریخ : 1396/05/22

      با سلام دوست عزیزی که بین پریوس و CHR دو دل هستی باید بگم من این ماشین رو حدود 7 ماه پیش خریدم و با هاش رانندگی کردم تو مدل هیبریدی CHR از همون موتور پریوس استفاده می کنه که بعلت وزن بیشتر اون از پریوس یک ثانیه کندتره و بعلت شکل خاص CHR صندلی های عقب بشدت فضای محدودی دارند بطوریکه اگر قدتان از 175 بیشتر باشد بشدت آزار دهنده است. در حالیکه در پریوس اینطور نیست . شما با خرید CHR فقط یک کراس اور کوچک مدرن نصیبتان می شود که بدرد خانواده نمی خورد ولی ظاهری زیباتر از پریوس دارد. بزرگترین ایراد CHR قیمت آن می باشد که از 185 تا 235 میلیون تومن می باشد که با توجه به رقبای آن تو این رنج قیمت انتخاب های بسیار معقول تری وجود دارند و رقبای خود CHR که شامل ASX و تیولی و رنو کپچر هستند قیمت بسار پایینتری نسبت آن دارند که کار را در بخش فروش دست دوم برای CHR بسیار سخت خواهد کرد.

  • user icon
    نویسنده : روح اله
    تاریخ : 1396/05/19

    سلام . دوستان من پریوس دارم خواستم بدونم راهکاره شارژر وایرلسش که آیفون رو شارژ نمیکنه کسی میدونه؟ و اینکه نویگیشنش فعال میشه؟

    • نویسنده : الهه عبدالملکی
      تاریخ : 1396/06/09

      سلام..شارژ وایرلس فقط واسه گوشی هایی که QI دارن مورد استفادس..نه هر گوشی مختلفی

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/05/19

    سلام
    دوستان پریوس در ایران ماشین حداقل 10 ساله دیگه است
    کسانی که یکم ایراد میگیرن عشق سانروف و شاسی بلندن
    ما تو ایران خیلی عقبیم
    این پریوس هم که خیلی جلوتر از ماشینهای روز هست

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/05/28

    سلام
    چند روز پیش مواردی را در خصوث ایرتویا ارسال کردم ولی تا کنون در سایت نمایش داده نشده امکان دارد بفرمایید چرا

  • user icon
    نویسنده : كامران
    تاریخ : 1396/06/07

    پريوس ماشين فوق العاده زيبا با مشخصات فني عالي است
    در اين بازه قيمتي رقيب ندارد ماشين هاي كره اي واقعاً بي كيفيت هستند

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/06/09

    سلام
    4 ماه است تویوتا پریوس تحویل گرفتم ماشین خوبی است ولی نمایندگی آن یعنی ایرتویا اطلاعات کافی در مورد ماشین و مگهداری مناسب آن در اختیار خریداران قرار نمی دهد نمی دانم هزینه ای که بابت نمایندکی میگیرن برای چیست.
    موقع خرید اصلا راهنمایی نمی کنند تا خریدار درست انتخاب کند
    هزینه ای که بابت عوارض و پلاک کردن کسر می کنند و انچه عملا مشتری به مراجع مربوطه پرداخت میکند بیشتر است و عملا گرانفروشی صورت میگیرد

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1396/07/09

    سلام دوستان تویوتا پریوس حرف نداره در خریدش اصلا شک نکنید،واقعا با کیفیت هستش،اگر باهاش رانندگی کنید سوار هیچ ماشین هم قیمت خودش نمی تونید بشید،با چینی و کره ای ها اصلا قابل قیاس نیست...
    لازم به ذکره جزو خودرو هایی هستش که توسط خود ژاپن تولید منتاژ می شه،در صورتی که کرولا و کمری در کشور های دیگه مثل تایلند مونتاژ می شه،من دوست پدرم 15 ساله ایرلند زندگی می کنه که یه تویوتا پریوس 2005 داره و تا الان نزدیک 500 هزار کیلومتر رفته تا بحال هیچ هزینه ای براش نداشته حتی باطری هاش هم تعویض نشده...

  • user icon
    نویسنده : حسین دهقان
    تاریخ : 1396/07/16

    سلام من تویوتا پریوس. حدود 15 روز است که تحویل. گرفتم. ولی کارتکس اون نیامده ایا این ماشین بیمه دارد. که تحویل مشتری میدهند و چرا کاتکس طول میکشد تا بیاید

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/08/11

    سلام دوستان تحویل خودرو نوشته یکماهه بعد از ثبت نام چقدر طول میکشه ماشین بیاد

  • user icon
    نویسنده : یاشار
    تاریخ : 1396/08/14

    سلام دوستان من به تازگی یک پریوس تحویل گرفتم می خواهم چرخ هایش را عوض کنم و پهن ترش بکنم .از دوستان کسی این کار را کرده است ؟ممنون می شوم پاسخ دهید

  • user icon
    نویسنده : فاطمه زابلی
    تاریخ : 1396/09/14

    سلام
    سایتتون عالیه
    یه سوال داشتم پریوس پرایم توسایتتون نبود میشه یه توضیحی درموردش بدین نسبت به پریوس چه تفاوت هایی داره؟
    ممنون

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/09/17

    لطفا در مورد رنگ پریوس راهنمایی کنید
    نمیدونم کدوم رنگشو انتخاب کنم
    همه رنگارو از نزدیک ندیدم

    • نویسنده : amin_sh
      تاریخ : 1396/09/18

      اگه به فروشش فک میکنی سفید بهتره ازبقیه رنگ ها
      ولی من از قرمزش و آبی لاجوردیش هم خوشم اومد
      در نهایت هم سفید گرفتم :)

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/10/08

    سلام. تویوتا کمری ۲۰۰۹ دارم. لطفا کسانیکه تجربه این جابجایی را دارند راهنمایی بفرمایند که پریوس صفر بگیرم یا با پول پریوس صفر کمری چند مدل بالاتر مثلا ۲۰۱۳ بگیرم؟

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/10/29

      دوست عزیز صد در صد پریوس صفر یا کم کار بگیر. اولا این ماشین بسیار مدرن و درواقع ماشین آیندست. در ثانی به نظر من ماشین صفر یا در حد صفر از اول بگیری بهتره، ماشین خارجی کارکرده معلوم نیست به چه کیفیتی مورد استفاده قرار گرفته و ضمنا بحث استهلاک و قطعاتشم هست. سوما راحتی و سواری پریوس رو کمری هم نداره. چهارم اینکه ماشین هیبرید گرفتی، اونم هیبرید شناخته شده از سازنده شناخته شده. دلیل پنجم اینکه با کمتر از 400 میلیون یه تویوتای نو میگیری.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/10/12

    سلام
    من ۱۱۰۰۰ کیلومتر با پریوس فول اروپا رانندگی کردم...شتاب عالی....امکانات عالی
    کاش تو مقاله نمونه فولش رو معرفی میکردن.....امکاناتی مثل رادار جلو،کروز هوشمند،اتوپارک،سنسور ۳۶۰ درجه،سانروف و...رو نگفتن.در صورتیکه پریوس فول تمام اینا رو داره

  • user icon
    نویسنده : شاپور
    تاریخ : 1396/11/10

    شما را خدا اگر میتونید تو خبر نگاریها بحث خودروهای هیبریدی را داغ کنید چرا دولت تعرفه آنها را حذف نمیکنه ، این یعنی دولت حزبی به فکر سود هم حزبی های خودش میباشد تا منافع عموم مردم و زیر ساختهای اساسی کشور ، در کلان شهرها مردم از شدت آلایندهای زیست محیطی خفه شدن از اون طرف دولت ساز خودش را میزنه تازه ریسس جمهورمون میاد تو تلویزیون میگه این خودروهای که گفتن هیبریدیه هیبریدی نیستن این یعنی چه ،واقعا تا این حد گزارشات کذب مافیا تاثیر گزاره ، امید وارم هرچه زودتر به اشتباهات خود پی ببرند و قوانین حذف تعرفه خودروهای گمرکی را حذف کنند انشاءالله

  • user icon
    نویسنده : مصیب
    تاریخ : 1396/11/16

    با سلام.بنده یک ماه پیش با پرداخت 45 میلیون تومان به شرکت ایرتویا این ماشینو ثبت نام کردم.بعد از دو هفته شرکت تماس گرفت و اعلام کرد قیمت این ماشین به پایه 199 رسیده( 148 قیمت تیپ پایه موقع ثبت نام بود...)!!! علت رو بالارفتن تعرفه هیبریدی از 5 درصد به 45 درصد اعلام کردن!!همه جا دنیا به این ماشین یارانه تعلق میگیره به خاطره تولید کمترین میزان آلودگی. بنده انصراف دادم و تا زمانی که این استاندارد ها در کشور ما رعابت نشه هموطن های ما باید با تحریم خرید ماشین های وارداتی اعتراض خودشونو نشون بدن.این ماشین بسیار خوبیه ولی نه به هر قیمتی...

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1396/11/24

    سلام
    من چند ماهه رنگ آبی لاجوردیشو خریدم. واقعا از انتخاب و خریدم خیلی خوشحالم. سواری و راحتی و امنیت و زیبایی این ماشین قابل تعریف نیست و اصلا با ماشینای کره ای قابل مقایسه نیست. دوستم در آمریکا پیشنهاد داد فقط این ماشینو بگیرم چون آینده خودرو دنیا همینه و امیدوارم فرهنگ و زیر ساختش توی ایران جا بیفته و مردم مجبور نشن از این آشغالای چینی و ایرانی سوار بشن...

  • user icon
    نویسنده : Hh
    تاریخ : 1397/01/11

    چه طور میشه سیستم نویگیشن پریوس ۲۰۱۷ رو فعال کنیم؟

    • نویسنده : احمد 09131401724
      تاریخ : 1397/03/07

      سلام کسی از دوستان لينگ تلگرام از پریوس داره؟!؟

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1397/01/26

    دوستان این ماشین بینظیره این حرفو کسی میزنه ک سالی ۴ تا ماشین عوض میکنه از نظر کیفیت سواری هندلینگ با هیچ ماشینی قابل مقایسه نیست امکانات و آپشنها خیلی زیادی داره ک وقتی با هم ترکیب بشن نتیجش ی رانندگی بیظیرو بی عیب و نقصو حرفه ای در پی داره من هر ماشینی بگید داشتم و وقتی پریوس اولین بار دیدم با خودم گفتم این ماشین خود آیندس و حالا ک دارمش جدا عاشقش شدم و حاظر نیستم با هیچ ماشینی عوضش کنم. هیچ عیبی نمیشه از این ماشین گرفت و اینم بدونین هر کسی راجب ظاهرش اظهار نظر منفی میکنه گربه ای ک دستش ب گوشت نمیرسه در مقایسه با LF ک خودمم داشتم ب غیر شتاب اولیه نسبتا خوب سوناتا هیچ چیز کم نداره و تو خریدش شک نکنید سوارش شید و عاشقش بشید

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1397/02/05

    سلام دوستان من یک ساله پریوس دارم . از هر نظر عالیه ولی با ترمزش مشکل دارم. وقتی ترمز آروم بگیری خوبه ولی اگه یکم بیشتر فشار بدی یکدفعه ترمز شدید میگیره و به آدم شوک میده.آیا کسی این مشکل رو با پریوس داشته و اگه میتونید برای رفعش راهنماییم کنید . ممنونم

    • نویسنده : هادی
      تاریخ : 1397/02/27

      کلا سیستم ترمز خودروی های هیبریدی یکم تیز هست. پریوس راحتی و برخی امکانات مدلهای لکسوس تویوتا را دارد. من 20 هزار تا باهاش رفتم فوق العاده است.

  • user icon
    نویسنده : Kianoosh
    تاریخ : 1397/02/11

    ماشین بسیار عالیهه

    ارزش خرید بالایی دارد

  • user icon
    نویسنده : دارما
    تاریخ : 1397/02/29

    عالیه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/05/03

    عالیه...
    در یک یک کلام از همه ماشین های هم قیمت خودش سرتره از هر لحاظ

  • user icon
    نویسنده : علي
    تاریخ : 1397/05/15

    سلام من تويوتا اريون ، كمري ، كرولا، هيونداي ازرا گرنجور ، سوناتا هايبريد و بي ام دبليو ايكس ٤ داشتم ولي پريوس درمقابل همه اينا از همه نظر بي نظيره من العان ٣ ماه دارم لذت داره واقعا رانندگي باهاش عاشقشم

  • user icon
    نویسنده : سعید بهرامیان
    تاریخ : 1397/06/21

    من عااااااشق این ماشینم با اون تیپش.....
    ولی میدونم عشقم یک طرفس....((((
    چون پول خریدشو ندارم)))))😊😊😊

  • user icon
    نویسنده : اتوسا
    تاریخ : 1397/08/09

    سلام .تویوتا کلا عالیه .ولی این مدل پریوس واقعا بینظیره .من کاملا راضیم

  • user icon
    نویسنده : منصور
    تاریخ : 1397/11/04

    سلام. دوستانی که اطلاعاتی در مورد راه اندازی سیستم نویگیشن و map پریوس دارند، لطفا راهنمایی فرمایند. پریوس EU دارم. که نقشه تمام کشورهای اروپایی رو داره ولی قرار بود ایرتویا ، ورژن ایران رو آماده کند که متاسفانه، پاسخگو نیستند.

  • user icon
    نویسنده : محمد حسن
    تاریخ : 1397/11/28

    آیا موتور پریوس ۲۰۱۶ با ۲۰۱۷ فرق داره

  • user icon
    نویسنده : یاسمین
    تاریخ : 1398/02/01

    سلام. این درسته که موتور یا باتری پریوس اگه مشکل فنی پیدا کنه، برای خرید موتور یا باتری جدید خیلی هزینه بر میشه؟

    • نویسنده : حامد
      تاریخ : 1398/11/25

      باطری این ماشین به صورت سری از باطری های کوچک تر درست شده(کامپوننت) در صورت خرابی احتمالی (بعد از ۱۵ سال) فقط کامپوننت خراب تعویض می شود. ولی جهت اطلاع کل پک باطری قیمتش ۴۰۰۰ دلار است.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1398/02/30

    من الان بیش از یکسال هست که این ماشین را دارم سفارش آلمان هست و از بازار تهیه کردم . من خیلی ماشینهای متفاوت و گرون قیمت سوار شدم ولی این ماشین از همه سر هست و در یک کلمه ماشین زمان هست. به این حرفها که باطریش بعدا چی میشه و موتورش تعمیرکار نداره گوش نکنید اگر ظاهرش براتون قابل قبوله بهتون قول میدم بعد از سوار شدن هیچ وقت دلتون نمیاد بفروشید . و از همه مهمتر یک مقایسه کوچولو بکنید با هم قیمتهاش توی بازار دبی و یا اروپا میفهمید که قیمت این ماشین تو ایران واقعا به صرفه هست . والا اگه تویوتا بفهمه تو ایران قیمتش از هیوندای کمتره دیگه به ایران نمیفروشه

  • user icon
    نویسنده : عماد
    تاریخ : 1398/03/10

    سلام. من خودم میخواستم حتما ماشین هیبریدی بخرم. بین پریوس و سوناتا هیبرید، سوناتا هیبریدو انتخاب کردم چون فضای داخلش بیشتر از پریوس بود چون قدم بلنده توی پریوس نشستم به نظرم تنگ اومد. کلا فکر می کنم از نظر کیفیت پریوس بالاتره اما از نظر فضای داخل و اپشن، سوناتا سرتره. موفق باشید.

  • user icon
    نویسنده : 1
    تاریخ : 1398/08/13

    با سلام
    من این ماشین رو 10 روزه خریده ام بسیار بسیار ماشین خوش سواری و راحتی هست. سواری لذت بخشی داره- بسیار بی سرصدا - سکوت مطلق داخل کابین -بسیار نرم و پرشتاب
    سوناتا و سانتافه هم داشته ام
    ولی پریوس چیز دیگه ای هست

  • user icon
    نویسنده : ایمانیان
    تاریخ : 1399/11/22

    سلام من میخوام ویروس بگیرم الان .... ددوستش دارم ولی ۲۰۱۷ هستش ۴ سال تو گمرک بوده الان ۱۰ روزه اومده. مشکلی برای لاستیکهاسثش ایجاد نشده؟

    • نویسنده : Separ
      تاریخ : 1399/12/21

      به فکر باتری 4 سال خوابیده نیستی، تو فکر لاستیکی🤔
      ببر نمایندگی گواهی سلامت بگیر

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading