اینجا هستید: صفحه اصلی مراکز خدمات خودروکرمان موتور (هیوندای)نمایندگی کرمان موتور مطهری - فروش

نمایندگی کرمان موتور مطهری - فروش

نمایندگی کرمان موتور مطهری - فروش

کد عاملیت : ۳۰۹

آدرس : تهران - خیابان مطهری- بعد از خیابان سهرودی - نیکران خودرو - پلاک 69

ساعات کاری :

تلفن : 88433684 - 021

کاربران گرامی ماشین 3
چنانچه شما در گذشته از این مرکز خدمات خودرو سرویسی دریافت کرده اید لطفا کیفیت خدمات این مرکز را با شرکت در نظرسنجی مشخص بفرمایید.
ضمنا چنانچه هر نظر، شکایت و یا حتی پیشنهادی در مورد نحوه ارایه خدمات این مرکز مد نظرتان می باشد در بخش نظرات اعلام بفرمایید. ماشین 3 نظرات و کامنت های شما را به دقت بررسی کرده و به منظور رفع عیوب و بهبود خدمات این مرکز با مدیران ارشد نمایندگی در میان خواهد گذاشت.



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : فائزه
    تاریخ : 1397/06/18

    در بهمن ماه ۹۶ یک خودرو النترا مونتاژ قطعی خریداری کردم مردادماه نوبت تحویل من شده تحویل ندادچندین مرتبه به کارخانه مراجعه کردم ندادن وگفتن ۸۰ درصد قطعه امده و۲۰ درصد نیامد مگر زمان ثبت نام مجوز فروش از وزرات صنعت نگرفته بود که اقدام به فروش کرده اگر خودرو گران نمی شد باز این کار را می کرد شرکت هیوندا کره که ۸۰ درصد به شرکت کرمان خودرو داده ۲۰ درصد هم اگر هم تحریم شده باشد قطعه را تحویل می داد تازه چرا زمان تحویل این بهانه را گرفته در زمان خودرو پیش فروش اماده تحویل بودشرکت نمی تواند با این بهانه مشتری را فریب دهد همیشه بازار به این حال نمی ماند واین لکه سیاه در آینده شرکت بی ابرو می کنند ومشتریان به شرکت بی اطمینان می شوندنظر من صفر است وهرچه زودتر باید به وعده خود عمل کنند وبیش از این رسوا نشود

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/09/22

    یکی از بدترین نمایندگیهای کرمان موتور
    سعی کنید حداقل خودتونو گرفتار این نمایندگی نکنید

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading