اینجا هستید: صفحه اصلی مراکز خدمات خودروایران خودرونمایندگی ایران خودرو شهرزیبا

نمایندگی ایران خودرو شهرزیبا

نمایندگی ایران خودرو شهرزیبا

کد عاملیت : ۱۱۱۸

آدرس : شهر زيبا - ميدان الغدير - خيابان مخابرات پلاك 24 - نمايندگي 1118 ايران خودرو

ساعات کاری :

تلفن : تلفن : ۴۴۳۶۱۴۷۱ - ۴۴۳۶۱۶۱۴ فکس :۴۴۳۶۱۵۹۹

کاربران گرامی ماشین 3
چنانچه شما در گذشته از این مرکز خدمات خودرو سرویسی دریافت کرده اید لطفا کیفیت خدمات این مرکز را با شرکت در نظرسنجی مشخص بفرمایید.
ضمنا چنانچه هر نظر، شکایت و یا حتی پیشنهادی در مورد نحوه ارایه خدمات این مرکز مد نظرتان می باشد در بخش نظرات اعلام بفرمایید. ماشین 3 نظرات و کامنت های شما را به دقت بررسی کرده و به منظور رفع عیوب و بهبود خدمات این مرکز با مدیران ارشد نمایندگی در میان خواهد گذاشت.



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : فرامرز شعبانی
    تاریخ : 1399/08/21

    سلام خسته نباشید ، سال 85 از نمایندگی شما یکدستگاه پژو 206 تیپ دو خریداری کردم امروز قصد ثبت نام در سایت ایران خودرو برای پیش خرید داشتم که پیغام داد برای اصلاح شماره تلفن با نمایندگی هماهنگ کنم با توجه به اینکه یکبار و فقط از طریق نمایندگی شما محصول ایران خودرو خریداری کرده ام میتوانید مشکل مرا حل کنید ممنونم.

  • user icon
    نویسنده : مريم حاج فيروزآبادي
    تاریخ : 1400/03/08

    كار تعميركارتون كه مار منو انجام داده افتضاح بوده ٢٥٠٠٠٠٠ از من پول گرفتين ماشين رو دريت كنيد ماشين هنوز صدا ميده
    پول خريد طبق و كمك رو از من دريافت كردين به اضافه ي دستمزد كه درست كنيد فرمون ماشين رو به سمت اون چرخ ميچرخونم صداي وحشتناك ميده من حتما با توجه به فاكتور و خدماتي كه داخلش ثبت شده ازتون شكايت ميكنم فردا واقعا متاسفم براتون .
    دزدي تو روز روشن مبكنيد از مردم

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1401/06/30

    سرویس: عیب‌یابی موتور خودرو
    آشغال تربن نمایندگی ایران خودرو
    ماشین یک روز و نیم اونجا بود با من تماس نگرفتن تا اینکه خودم حضوری رفتم
    از ۳تا ایراد هیچ کدوم رو برطرف نکرده بودن جواب این بود که کارشناس تایید نکرده .درحالی که ایراد و خرابی به چشم قابل دیدن بود .
    آخر سر هم ماشین رو بدون رسید و ترخیص و پرینت به من تحویل دادن .گفتم پرینت بدید که از نظر شما ایراد ندارد .ندادن . بعداز چک کردم داخل سیستم زدن مشتری انصراف داده که نتونم شکایت و پیگیری کنم .خلاصه خیلی نمایندگی بی صاحبه و بی نظم .

  • user icon
    نویسنده : غلامرضا آبروشن
    تاریخ : 1402/07/03

    من دنا را که چراغ چک روشن شده بود بردم پسذاز اخذ نوبت با کلی زحمت و اتلاف وقت ، روز بعد زنگ زدن بیا ببر رفتم که بیارم موقع در آوردن ماشین صفر منو زدن سپرش را خراب کردند باز موند تا روز بعد تعویض کردند تا اینجا بد نبود بالاخره اتفاق پیش میاد اما ماشین را آوردم فردا دوباره چراغ چک روشن شده زنگ زدم گفتن شلوغ است آخر وقت بیار ، تا ببرم ببینم چکار کرده اند و ایراد چه بده و هست چون اطلاع رسانی نکردن فاکتوی هم صادر شده بود البته طبق گارانتی که از ایران خودرو می گیرند

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading