اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخاببهترین انتخاب خوردو با 300 میلیون تومان

بهترین انتخاب خوردو با 300 میلیون تومان

بهترین انتخاب خوردو با 300 میلیون تومان - رنو ساندرو

درباره رنو ساندرو

اگر به دنبال خرید یک خودروی هاچبک مجهز به گیربکس اتوماتیک هستید باید در ابتدا تصمیم بگیرید که آیا با خودروی کارکرده از برند معتبر موافق هستید با ترجیح میدهید به هرقیمتی خودروی صفر کیلومتر سوار شوید. درهر صورت تصمیم با شماست .

ما در این نوشته  به بررسی و انتخاب هاچبک های صفر کیلومتراتوماتیک بازارمی پردازیم.

هاچبک های صفر کیلومتر : رنو ساندرو بایک سابرینا  ، برلیانس H320 ، لیفان x50

(در نظر داشته باشید که خودروی لیفان x50 به عنوان یک کراس اوور یاد میشود تا هاچبک. اما جالب است بدانید که ارتفاع این خودرو از سطح زمین  نسبت به رنو ساندرو فقط 6 میلی متر بالا تر است.پس هیچ جای نگرانی نیست که این خودرو را در زمره هاچبک ها بخوانیم)

 

ساندرو

 

بیایید با رنو ساندرو اتوماتیک renault sandero شروع کنیم خودرویی که  از سال 1394 توسط پارس خودرو مونتاژ میشود .رنو ساندرو هاچبک renault sandero نه چندان زیبا در بحث فنی شباهت های بسیاری با خودروی نام آشنای تندر 90 دارد .متاسفنه شرکت پارس خودرو اقدام به واردات نسل قبلیه رنو ساندرو نموده است ولی باز هم چیزی از ارزش های این هاچبک دورگه  کم نمیشود .

در بخش فنی خودرو رنو ساندرو مجهز به پیشرانه  با حجم 1598 سی سی با حداکثر توان 105 اسب بخار و دارای یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته میباشد ودر بخش رفاهی دارای دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان سیستم تهویه مطبوع  دستی چراغ  مه شکن جلو و در بخش ایمنی مجهز به  سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز و دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو میباشد

 

رنو ساندرو

 

خودروی لیفان ایکس 50  با ظاهر قابل قبول که از سال 1394 توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ میشود با توجه به بازار تشنه این سگمنت فروش خوبی را تجربه کرده است اما این به معنای کیفیت ساخت بالای لیفان x50  نیست. در بخش فنی این خودرو دارای پیشرانه  به حجم 1500 سی سی با حداکثر توان 103 اسب بخار و دارای یک گیربکس اتوماتیک cvt میباشد که تعویض دنده ها را به نرمی انجام میدهد .و در بخش رفاهی دارای سنسور عقب سیستم صوتی دارای چهاربلندگو  و کنترل سیستم صوتی روی فرمان وسانروف میباشد .در بخش ایمنی مجهز به  سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز و دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو میباشد .

برلیانس H320 هاچبک  چینی زیبای پارس خودرو که   از سال 1394 در مونتاژ میشود.مجهز به پیشرانه 1498 سی سی با حداکثر توان 103 اسب بخار دارای یک گیربکس اتوماتیک 4 سرعته میباشد. در بخش امکانات  رفاهی دارای سنسور عقب و سانروف  و تهویه مطبوع اتوماتیک و در بخش فنی  مجهز به  سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز   و  دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو میباشد . خودروی  بایک سابرینا جز معدود خودروهای چینی در این رنج قیمت میباشد که کیفیت ساخت مطلوبی دارد ولی متاسفانه با عملکرد ضعیف شرکت دیار خودرو فروش پایینی را تجربه کرده و نتوانست جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

 

کابین رنو ساندرو

 

در بخش فنی این خودرو مجهز پیشرانه به حجم 1599 سی سی با حداکثر توان 105 اسب بخار و دارای گیربکس اتوماتیک چهار سرعته  میباشد. در بخش امکانات رفاهی دارای آینه های تاشو دستی در بخش فنی مجهز به  سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمزو دارای دو کیسه هوای راننده و سرنشین جلو میباشد.

با توجه به فاکتور هایی نظیر مشخصات فنی  امکانات رفاهی ، کیفیت ساخت  و  مصرف سوخت خودروی لیفان X50  به دلیل کیفیت ساخت پایین و کندی پیشرانه و گیربکس  از انتخاب ما کنار زده میشودو خودروی بایک سابرینا با اینکه دارای امکانات رفاهی بالاتری نسبت به رقبا بوده اما به دلیل خدمات پس از فروش ضعیف و نایاب بودن قطعات از لیست ما کنار میرود .

خودرویی دوست داشتنی برلیانس تنها تحت شرایطی میتوانست پیروز این تورنومنت شود که رنو ساندرو در این رقابت حضور نداشت باشد . انتخاب ما  در صفر کیلومتر ها بدون شک رنو ساندرو میباشد چراکه دارای کابینی جادار- مصرف سوخت مناسب - کیفیت ساخت بالا- خدمات پس ازفروش خوب و پیشرانه ای سرحال میباشد.  

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

850 میلیون تومان

رنو ساندرو 1394-1398



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : طاهری
    تاریخ : 1395/06/20

    قدرت سابرینا 113 اسب بخار است نه 83 . قویترین موتور 1500 در حال حاضر سابریناست

    • نویسنده : پلنگ
      تاریخ : 1396/03/23

      یه چرخ ساندرو به صد دستگاه سابرینا میرزه

  • user icon
    نویسنده : قاسم
    تاریخ : 1395/06/26

    سلام با توجه به تشابه فنی ال۹۰ با ساندرو، مزایای ساندرو بر ال۹۰ از لحاظ فنی چیست؟ بجز ظاهر بیشتر از لحاظ امکانات مفید در خودرو چه ایمنی چه رفاهی و موتوری مثل مصرف سوخت و عربستان یا کیفیت مونتاژ. چرا پول بیشتر بدیم ال ۹۰ اون شکلی بخریم؟ هردو به یک اندازه زشتند.

    • نویسنده : محمدامین سنگتراش
      تاریخ : 1396/03/30

      بگزار جوابتو مثل يه كارشناس بدم . خودم الان يه ساندرو دارم اما فرق ساندرو با ال90 فقط تو ظاهرش نيست . تو مدل اتوماتي كه داريم همه جور مسير باش رفتيم تو مسير هاي لغزنده دكمه ي برفش به ماشين كمك چشمگيري كرد . از نظر هندلينگ هم تو جاده ي شهر تستش كرديم سريع گرفت ماشينو و مانع تصادف شد . از نظر امنيت 5 ستاره رو تا خودرو هاي 50 ميليون گرفته در حالي كه ال 90 فقط 3 تا رو موفق شده . رينگ ساندرو خيلي زيبا تره تازه قطعاتش هم به راحتي تو بازار پيدا ميشه . تازه ماشين ساندرو براي استفادهي بد 4 ساله و استفاده ي خوب 6 ساله انتخاب شده . اميدوارم دوست عزيز نظرت تغيير كرده باشه

  • user icon
    نویسنده : استپ وی
    تاریخ : 1395/10/27

    دوستانی که از نزدیک ساندرو را ندیدند بیخود نظر ندهد در بازار موجود فقط ساندرو خودرو اسمش روشه خودرو نه زیبارو یا اپشن رو. این موتور و گیرکس که شما را به مقصد سفر برون شهری ودرون شهری میرسونه نه ظاهر واپشن هرچند ساندرو از نظر ظاهر چیزی کم نداره البته سلیقه ای هست با 2 3میلیون می شه پر اپشنش کرد ساندرو برای مصرف کننده عالیست

  • user icon
    نویسنده : 3hsan
    تاریخ : 1396/01/16

    به نظر من خودرو ساندرو با اون موتور قدیمی که تقریباماله ۲۰ساله پیشه که شرکت رنو سیتروئن برای بازار رومانی تولید کرد فقط تو ایران میتونه اینجور بزکش کنه و بفروش برسونه موتور یک خودرو یعنی همه چیز ساندرو ال۹۰آرایش کرده است

  • user icon
    نویسنده : فرشید
    تاریخ : 1396/02/01

    سلام به نظر من وقتی هیچ فرقی با ال نود نداره، دیوانگیه آدم ده ملیون بالاتر بده بعد صندوق هم نداره و صد در صد هم به خاطر نداشتن صندوق ایمنیش در تصادفات از عقب پایین تره.با ده تومن میشه تمام آپشن های خودرو 70 تومنی رو روی ال نود گذاشت.

  • user icon
    نویسنده : کاوه
    تاریخ : 1396/02/10

    سلام به همه دوستان عزیز
    به روند تولید و خرید خودرو طی چند سال گذشته دقت کنید. منتظریم تا یک ماشین رو که از نظر استانداردها و مشخصات جهانی اصلا حرفی برای گفتن نداره بهمون دیکته کنن و متاسفانه مردم همیشه در صحنه هم به دنبال صف کشیدن برای خرید و بعد از اون طرفداری متعصبانه از خودرویی که واقعا حرفی برای گفتن نداره، امثال تندر و ساندرو و ماشین های چینی میخوان تا کی به ما تحمیل بشن؟ فقط یه نگاهی به ماشین های موجود در دبی یا قطر که همسایه مون هستن بندازید تا دیگه فکرتون هم به سمت امثال ساندرو نره، از همه ممنونم

    • نویسنده : rasoul
      تاریخ : 1396/06/03

      سلام.حالا که ما ایرانیم و پول خرید بنز و bmw رو نداریم تکلیفمون چیه ؟

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/02/20

    آخه واقعیت کشور رو هم باید بپذیریم. دوست عزیز، حالا فرضا من بخوام یه ماشین از دبی یا قطر بخرم بیارم ایران سوارش شم. آیا امکان پذیره؟

  • user icon
    نویسنده : Farhad
    تاریخ : 1396/02/27

    پس چرا 207 رو در بین اینها اسم نبردین

    • نویسنده : Saeid
      تاریخ : 1396/04/26

      چون قرار بوده ساندرو اول بشه!!!! :)

    • نویسنده : صادق
      تاریخ : 1396/08/23

      mvm هم نیست !!

  • user icon
    نویسنده : فرشاد
    تاریخ : 1396/04/26

    سلام، به نظرم اچ 30 کراس هم خودرویی بسیار خوب و در رده قیمتی خودش جزو بهترین ها محسوب میشه، موتور Tu5 و گیربکس هماهنگ آیسین ژاپن و پشتیبانی ایران خودرو ازش خودرویی ارزشمند ساخته،

  • user icon
    نویسنده : کیوان
    تاریخ : 1396/04/27

    شغال و شیر و پلنگ جمعند برای حمایت ساندرو تاریخ گذشته بنظرم بایک سابرینا سرتره دوستان مسیو!؟

  • user icon
    نویسنده : نريمان
    تاریخ : 1396/06/09

    واقعأ چقدر بدبختيم كه ماشين هاي از رده خارج و بي كيفيت رو با اسم حمايت از توليد داخل بايد سوار بشيم و دو سه برابر بايد پول بديم

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading