اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخابهوندا آکورد بهترین سدان خانوادگی

هوندا آکورد بهترین سدان خانوادگی

هوندا آکورد بهترین سدان خانوادگی - هوندا آکورد

درباره هوندا آکورد

هوندا آکورد بهترین سدان خانوادگی نیمه لوکس

شرکت هوندا در سال 1976 برای رقابت با سدان های آمریکایی و ژاپنی خودروی هوندا آکورد را معرفی کرد طولی نکشید که نه تنها در آمریکا بلکه در تمامی دنیا نام آکورد honda accord نمادی برای خودروهای هم قطار وهم کلاس خود شد که بیشترین توجه را در کابینی آرام کیفیت سواری مثال زدنی و بالاتر از کلاس خود مصرف سوخت بسیار ناچیز و از همه مهمتر  استهلاک پایین  داشت

 

هوندا آکورد

 

هم اکنون  نهمین نسل این اصیل ژاپنی honda accord در سراسر دنیا همراه وفادار خانواده هاست دلیل این مدعا را میتوانید از جوایز و آمار فروش خیره کننده آکورد در این سال ها ببینید

هوندا آکورد از نظر طراحی ظاهری کاملا بی نقص میباشد و تمامی اصول طراحی در بدنه ی این خودرو رعایت شده است بیشترین تعداد هوندا آکوردهای وارداتی این مدل ومدل های قبلی ساخت امریکا میباشند. و از کیفیت مونتاژ بالایی برخوردار هستند در داخل کابین نیز شما  قرار گیری ادوات را در بهترین جای ممکن خواهید یافت . رقیب اصلی هوندا آکورد تویوتای کمری میباشد . کیفیت متریال داخل کابین به مراتب از کمری بالاتر است .

 

کابین هوندا آکورد

 

هوندا آکورد در سه تیپ در بازار خرید و فروش میشود که ما پیشنهاد میکنیم که تیپ فول این خودرو یعنی EXB را خریداری کنید . این خودرو از نظر امکانات رفاهی تقریبا با کمری در یک سطح قرار دارد .اما از نقطه نظر هندلینگ به مراتب بالاتر از کمری میباشد .

 

هوندا آکورد

 

هوندا آکورد به یک  پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجم  2400 سی سی مجهز میباشد که دارای خروجی 173 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه  و گشتاور 230  نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه میباشد که این نیرو به چرخ های جلو منتقل  میشود شتاب صفر تا صد این ژاپنی حدود9.5 ثانیه میباشد و مصرف سوخت ترکیبی ان نیز حدود 7.8 لیتر در هر صد کیلومتر میباشد . اگر بودجه ای 220 میلیونی دارید می توانید آکورد 2016 صفر با فیس جدید را خریداری کنید  که جزو بهترین خودرو ها و انتخاب ها می تواند باشد و در غیر این صورت نمونه های کارکرده 2014 یا 2015 در بازه قیمتی 380 تا 430 میلیون تومان در پیش روی شماست در کل اگر به دنبال خودرویی خانوادگی و بدون دردسر میگردید در خرید هوندا آکورد شک نکنید این سامورایی کهنه کار  قابل اعتماد ترین خودرو  و بهترین ماشین در این بازه قیمتی است.

برای مشاهده مشخصات هوندا آکورد اینجا کلیک کنید.

 

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

2600 میلیون تومان

هوندا آکورد 2016

2450 میلیون تومان

هوندا آکورد 2015

2170 میلیون تومان

هوندا آکورد 2013-2014



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading