اینجا هستید: صفحه اصلی بهترین انتخاببهترین کراس اور (شاسی بلند) نیمه لوکس بازار هوندا

بهترین کراس اور (شاسی بلند) نیمه لوکس بازار هوندا

بهترین کراس اور (شاسی بلند) نیمه لوکس بازار هوندا - هوندا CRV

درباره هوندا CRV

هوندا CRV هوندا سی آر وی بهترین شاسی بلند با کیفیت مثال زدنی

هوندا CRV مدل 2015 مجموعه  تمام عیاری از شاخص های ایمنی و کاربردی را برای خانواده ها رونمایی کرده است  و علاوه بر آن حجمی از فضای کابین را که عمدتا در یک کلاس بالاتر باید سراغش را گرفت به مشتریان خود عرضه میکند. هوندا در مدل جدید خود نیز بهبودهای نوآورانه را معرفی کرده است تا همچنان این مدل را در زمره بهترین کراس اورها از حیث فروش و اقبال مشتریان حفظ کند این دو رگه آمریکایی ژاپنی  آنقدر آکوستیک است که اگر حواستان به کیلومتر شمار نباشد. راحت تر از آنچه فکرش را بکنید توسط دوربین های کنترل سرعت شکار خواهید شد.

 

هوندا CRV

 

پیشرانه 4/2 لیتری هوندا سی آر وی honda crv این بار از بلوک آلومنیومی سبکت تری بهره می برد که سبب افزایش بهره وری آن شد است . علاوه بر این هوندا برای بیرون کشیدن 185 اسب بخار و 245 نیوتن متر از دل پیشرانه خود. نسبت تراکم را از 10 به 11.1 افزایش داده است فناوری دیگری که CRV Honda از آن بهره مند است سیستم مدیریت هوشمند پدال گاز در هوندا سی آر وی است که با توجه به  شرایط رانندگی نحوه  پاسخگویی آن به فشردن پدال گاز توسط  راننده تغییر میکند .

 

کابین هوندا CRV

 

خودرو هوندا سی آر وی honda crv با تجهیز گیربکس CVT  به یک برنامه شبیه سازی گیربکس اتوماتیک عادی که باعث می شود تغییر نسبت انتقال قدرت تقریبا  به صورت لحظه ای انجام شود و هیچ گونه توقفی  بین دنده های مختلف نباشد به بهترین شکل بر این مشکل چیره شده است  زمان صفر تا صد 5/8 ثانیه ایی گواه این مساله است.

درون کابین هوندا CRV با فضای بزرگی روبرو میشویم  کیفیت ساخت متریال داشبرد مطلوب و رضایت بخش میباشد.سیستم تهویه مطبوع دو نقطه ای در نوع خود در ماشین هوندا CRV عملکرد بی نظیری دارد. صندلی راننده دارای تنظیم برقی 8 جهته میباشد.کیفیت چرم صندلی ها در سطح متوسط میباشد.این خودرو دارای یک صفحه نمایش لمسی 5 اینچی به همراه سیستم صوتی با کیفیت بالا که به 6 بلندگو مجهز شده است.سنسور پارک عقب  به همراه دوربین چند زاویه ایی عقب خیالتان را از بابت موانع عقب خودرو راحت میکند.کیت دوربین ساید ویو در زیر آینه جانبی سمت شاگرد قرار داشته  و با عملکرد خوب خود نقطه کور سمت راست خودرو را از بین میبرد به دلایل زیر این کراس اوور با وقار مقام اول را کسب کرد .        

 

هوندا CRV

 

کیفیت ساخت خیلی بالا

هندلینگ مثال زدنی

مصرف سوخت ایده آل
بی شک می توان هوندا CRV را بعنوان یکی از بهترین ماشین و خودروهای نیمه لوکس شاسی بلند بازار دانست

نویسنده : ماشین 3

مشخصات و قیمت خودرو

3150 میلیون تومان

هوندا CRV 2015-2016



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : abadan
    تاریخ : 1396/11/06

    ما نسل جدیدش رو خریداری کردیم البته منطقه آزاد . خب واقعا نمیشه ازش هیچ عیبی گرفت

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading