اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هوندا آکورد با نیسان تینا

مقایسه هوندا آکورد با نیسان تینا

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه هوندا آکورد با نیسان تینا است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه هوندا آکورد با نیسان تینا بپردازیم.

Honda accord 2013

هوندا آکورد 2013

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
49
بررسی هوندا آکورد 2013

Nissan teana

نیسان تینا

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی نیسان تینا
انتخاب ماشین 3

Honda accord 2013

هوندا آکورد 2013

Top car

Honda accord 2013

هوندا آکورد 2013

مقایسه هوندا آکورد با نیسان تینا

هوندا آکورد

بهترین و پر فروش ترین سدان میان سایز جهان که در بازه های مختلف زمانی موفقیت های بسیاری کسب کرده است با حضور در بازار ایران نشان داد که تا چه حد بازار ایران به ماشین های عالی نیاز دارد . از ظاهر هوندا آکورد که بررسی آن را آغاز کنیم باید بگوییم که با یک ماشین کامل سر و کار داریم که لوکس بودن و سادگی و اصالت در آن موج میزند و از همه مهم تر با گذر زمان هوندا آکورد از نظر چهره ، جذابیت خود را حفظ خواهد کرد . در ظاهر هوندا آکورد مواردی مانند طراحی چراغ ها یا خطوط عضلانی کاپوت یا خطوط سر تا سری که در نمای جانبی کشیده شده است علاوه بر ایجاد کردن تناسب و هماهنگی کامل شخصیت قدرتمندی را برای هوندا آکورد به وجود آورده اند .

 

هوندا آکورد

 

با قدم گذاشتن به داخل کابین هوندا آکورد نخستین نکته که توجه شما را به خودش جلب خواهد کرد سبک طراحی هماهنگ با ظاهر بیرونی است و بعد از آن ارگونومی عالی است که این حجم از راحتی در این کلاس را فقط ماشین های ژاپنی دارند . کیفیت ساخت و مونتاژ هوندا آکورد بسیار عالی است و در طول زمان این کیفیت کاملا ثابت می ماند و در داخل کابین هوندا آکورد شما در دراز مدت اصلا تغییری احساس نخواهید کرد و متریال مورد استفاده در کابین هوندا آکورد هم از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از بهترین مواد استفاده شده است تا بیش از پیش کیفیت بالای هوندا آکورد بر سر زبان ها قرار گیرد . از نظر ابعاد هوندا آکورد در داخل کابین بسیار جادار و راحت می باشد و 5 سرنشین در کمال راحتی در آکورد جای می گیرند و از همه مهم تر لیست آپشن هوندا آکورد موارد خوبی نشان می دهد .

 

هوندا آکورد

 

قلب تپنده هوندا آکورد این ماشین اصیل و با کیفیت ، موفق و زیبا  یک پیشرانه 4 سیلندر قرار دارد که 2356 سی سی حجم آن است . حداکثر قدرت 185 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در دور موتور 3600 دور در دقیقه از مشخصات تولیدی این پیشرانه میباشد . آکورد در بخش فنی بسیار کم استهلاک است و ثابت شده است که تا مدت ها نیاز به تعمیرگاه پیدا نمی کند . به طور کلی کیفیت فنی و ضریب اطمینان هوندا آکورد و حفظ کیفیت در طول زمان هوندا آکورد در طول زمان ثابت شده است و از دیرباز دیده ایم که هوندا آکورد یکی از نشان دهنده های معنی دوام برای ماشین های سواری است .

هوندا آکورد از گیربکس اتوماتیک 5 سرعته برای انتقال قدرت استفاده میکند که نیروی پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال میدهد . تعویض دنده های گیربکس هوندا آکورد عالی و بدون نقص می باشد و با پیشرانه کاملا هماهنگ است . استهلاک کم و مصرف سوخت پایین هوندا آکورد مورد طبیعی است و جمع بندی بخش فنی هوندا آکورد نشان می دهد که در این کلاس از هر نظر نسبت به رقبایش سطح بالاتری دارد و توانایی های حرکتی بهتری را نشان می دهد .

 

هوندا آکورد

 

هوندا آکورد یکی از معدود ماشین هایی است که از نظر سواری یک پکیج کامل را ارائه میکند تا برای سرنشینانش حداکثر لذت را فراهم کند . هوندا آکورد هندلینگ عالی دارد ، عملکرد سیستم تعلیقش بی نقص است ، پایداری و قابلیت مانور بسیار خوبی دارد و در کنار همه اینها سواری هوندا آکورد بسیار نرم و خانوادگی است .

هوندا آکورد را میتوان موفق ترین سدان میان سایز دانست که در همه کشور ها و بازار ها از محبوبیت خاصی برخوردار است و یکی از ایده آل ترین انتخاب های دست دوم در کلاس خودش است که از فروش گرفته تا استهلاک و جذابیت حرف های بسیاری را برای گفتن دارد .

 

هوندا آکورد

 

در این لینک می توانید تست درایو هوندا آکورد را مشاهده نمایید.

Nissan teana

نیسان تینا

مقایسه هوندا آکورد با نیسان تینا

نیسان تینا

 

نیسان تینا های موجود در ایران نسل دوم این ماشین هستند که در سال 2007 طراحی شدند و از سال 2008 به بازار عرضه گردیدند و سال 1390 بود که نیسان تینا توسط پارس خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد . طراحی نیسان تینا ساده اما هماهنگ است و کمی به اصطلاح پیرمردی شکل گرفته است زیرا طراحی نیسان تینا با سلیقه جوانان خیلی سازگاری ندارد . نیسان تینا اصلی ترین پارامتر در طراحی یک ماشین سدان سایز متوسط یعنی سادگی را به طور کامل رعایت کرده است و به همین دلیل در پی این سادگی پرستیژ خاصی در چهره نیسان تینا موج می زند .

 

نیسان تینا

 

به داخل کابین نیسان تینا که قدم می گذاریم طراحی و استایل به دیگر نیسان های هم نسل تینا شباهت کامل دارد و به همین رو نیسان تینا در کابینش احساس راحتی کامل را برای شما فراهم می کند و در بخش ارگونومیک بودن هم که عملکرد عالی را دارا می باشد . از نظر کیفیت ساخت و متریال به کار رفته در کابین نیسان تینا ماشین خوبی به شمار می رود و نمونه های فول آپشن این ماشین هم در بحث آپشن وضعیت مناسبی دارند . نیسان تینا یک ماشین ژاپنی با کیفیت است که تا اینجا در برابر هوندا آکورد برتری خاصی را دارا نمی باشد و حتی در مواردی مانند چهره هوندا آکورد بهتر است چون حالا گرد و غبار پیری بر روی صورت نیسان تینا نشسته است .

 

نیسان تینا

 

برای نیرو بخشیدن و به حرکت در آوردن نیسان تینا از یک پیشرانه 6 سیلندر وی شکل به حجم 2496 سی سی استفاده شده است که از نیسان تینا یک ماشین نسبتا چابک در دور های میانی ساخته است که برای خانواده ها نیرو ایده آلی تولید میکند اما اگر جوان و عجول باشید قطعا نیسان تینا شما را خسته خواهد کرد . نیسان تینا در دور موتور 6000 دور در دقیقه به حداکثر قدرت 182 اسب بخار و در دور موتور 4400 دور در دقیقه به حداکثر گشتاور 228 نیوتن متر می تواند دست پیدا کند که با توجه به وزن و ابعاد ماشین و گیربکس cvt قدیمی خیلی هم نباید بر روی نیسان تینا حساب باز کرد .

نیسان تینا از یک گیربکس CVT برای انتقال قدرت به چرخ های جلو ماشین استفاده کرده است که آن را میتوان بزرگترین نقطه ضعف نیسان تینا به حساب آورد ؛ گیربکس CVT نیسان تینا دور موتور را همواره پایین نگه میدارد ، در کاهش مصرف سوخت تاثیر مثبت دارد و انتقال قدرت نرم و روانی را ایجاد کرده است اما در مقابل در جاده های شیبدار یا سنگین بودن ماشین یا رانندگی تهاجمی اصلا هماهنگی مناسبی با پیشرانه ماشین نشان نمیدهد و تعمیرات و نگهداری گیربکس CVT نیسان تینا هم با دردسر های زیادی به همراه است .

 

نیسان تینا

 

سواری نیسان تینا به لطف سیستم تعلیق خوب و فرمان دقیق بسیار لذت بخش است و در کنار رفتار نرم سیستم تعلیق همه با هم نشان می دهند که نیسان تینا یک ماشین مناسب افراد مسن و خانواده ها است که کوچکترین میزان هیجانی در آن وجود ندارد .

نیسان تینا عرضه شد تا وظیفه جایگزینی نیسان ماکسیما را انجام دهد اما با شکست مواجهه گردید و حالا خدمات پس از فروش ضعیفی دارد و بازار فروش آن هم اصلا موفق نیست و در بخش فنی و سواری و ... هوندا آکورد ماشین بسیار مناسب تری است و تنها علاقه شما به برند نیسان است که می تواند ایرادات این ماشین را بپوشاند و شما را به خرید آن ترغیب کند و در غیر این صورت خرید نیسان تینا هیچ توجیه دیگری ندارد .

 

 نیسان تینا

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading