اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه دنا پلاس با پژو207

مقایسه دنا پلاس با پژو207

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه دنا پلاس با پژو207 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه دنا پلاس با پژو207  بپردازیم.

peugeot 207

پژو 207

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
45
بررسی پژو 207

Dena +

دنا پلاس

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی دنا پلاس
انتخاب ماشین 3

peugeot 207

پژو 207

Top car

peugeot 207

پژو 207

مقایسه دنا پلاس با پژو207

پژو 207

 

پژو 207 هایی که در ایران تولید شده‌اند همه در بازارهای جهانی با نام پژو 206 پلاس شناخته می‌شوند و در ایران هم به نام پژو 207I عرضه شده اند؛ نخستین دوره تولید پژو 207 در بازه زمانی سال های 1389 تا 1391 بود و سپس تا زمستان 1395 دیگر پژو 207 تولید نشد و بعد از آن دوباره چند سال است که پژو 207 با کمی تغییرات عرضه می‌شود و فروش عالی را تجربه می‌کند. پژو 207 جدید در ظاهر و قطعاتی مانند در، کاپوت و صندوق عقب همانند گذشته است اما راهنما از روی گلگیر حذف شده است، طراحی چراغ‌های جلو به کلی متحول شده است و اکنون به دیلایت مجهز است و چراغ عقب هم طراحی زیبایی دارد که در کل پژو 207 را در ظاهر مدرن تر نشان می‌دهند.

 

پژو 207

 

پژو 207 های جدید از غربیلک فرمان با طرح جدیدی استفاده می‌کنند که امکان کنترل کامل سیستم مالتی مدیا را فراهم کرده است و به منظور سرگرمی بیشتر و فعال کردن آپشن‌های متنوع‌تر ال سی دی کوچک قدیمی جای خود را به یک مانیتور 7 اینچی بخشیده است. از جمله ویژگی‌های این مانیتور لمسی امکانات مالتی مدیای کامل و دوربین دنده عقب، اطلاعات کامپیوتر سفری و قابلیت ویرایش و ذخیره اطلاعات سرویس دوره ای است. پژو 207 یکی از ماشین‌های باکیفیت متوسط در حال حاضر تولید شده در ایران خودرو است که هم از نظر متریال به کار رفته و هم از نظر کیفیت ساخت وضعیت متوسطی دارد و در این مدت زمان حضور آن برخی مالکان از برخی مشکلات از جمله وجود ایرادات بزرگ در گیربکس شکایت دارند.

 

پژو 207

 

پیشرانه TU5 که بر روی طیف وسیعی از ماشین‌های ایران خودرو نصب می‌گردد یکی از پر فراز و نشیب‌ترین انجین‌های موجود در ایران است که سیستم برقی آن اعم از سیم کشی، ECU و سوخت رسانی آن تغییرات گسترده را تجربه کرده است. از سال 1392 به بعد پیشرانه TU5 به علت تغییرات سیم کشی، حذف قطعات اصلی سیستم برقی مانند BSM و ... به ایرانیزه معروف گردید اما در انتهای سال 1395 با کمی تغییرات در این سیم کشی ایران خودرو دوباره از سیستم سوخت رسانی BOSCH و ECU با کد ME17.9.71 استفاده کرد و تقریبا بیشتر 207 های تولید شده از این سیستم بهره می‌برند. پیشرانه tu5 به طور دقیق ۱۵۸۷ سی سی حجم دارد و در دور موتور ۵۸۰۰ میتواند 105 اسب بخار نیرو تولید کند و در دور موتور ۴۰۰۰ به حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر برسد.

البته این اعداد کلی هستند و با همین تغییرات سوخت رسانی پژو 207 به ماشین بسیار چابک‌تری از پژو 206 های ایرانیزه تبدیل شده است. برای انتقال قدرت پژو 207 گیربکس 5 سرعته دستی با پوسته گیربکس BE4 و گیربکس اتوماتیک 4 سرعته AL4 در نظر گرفته شده است. این روزها پژو 207 اتوماتیک فروش بسیار خوبی دارد و با وجود اینکه نسبت به گذشته نگهداری آن حساسیت بیشتری لازم دارد اما در صورت مدارا کردن پژو 207 اتوماتیک ماشین مناسبی است و چندان گیربکس آن شما را اذیت نخواهد کرد. التبه ما اینجا در مورد نسخه دستی صحبت می‌کنیم چراکه دنا پلاس تنها در مدل دستی در بازار موجود است.

 

 پژو 207

 

پژو 207 یک ماشین خوش دست و جمع و جور است که هندلینگ خوبی دارد، قابلیت مانور بالایی از خودش نشان می‌دهد و برای داخل شهر یکی از گزینه های ایده آل محسوب می‌شود. اگر اهل رانندگی تهاجمی هستید و تقسیم وزن و فرمان پذیری ماشین و ترمزهای نیرومند برای شما اهمیت دارد قطعا از راندن پژو 207 لذت خواهید برد.

پژو 207 جدید یکی از ماشین‌های پرفروش جذاب این روزها است که هر دو نمونه اتوماتیک و دنده ای آن موفق شده اند تا به فروش بالایی دست پیدا کند. البته پژو 207 این فروش خوب را مدیون طراحی خوب است وگرنه در بحث کیفیت حرف چندانی برای گفتن ندارد. 

Dena +

دنا پلاس

مقایسه دنا پلاس با پژو207

دنا پلاس

دنا را به عنوان لوکس ترین ماشین تولید ملی وارد بازار کردند و دنا پلاس مدتی است که به عنوان فیس لیفت ماشین دنا عرضه شده است و با تغییرات صورت گرفته دنا پلاس را می‌توان یک پل ارتباطی بین خودروسازی ایران و تکنولوژی ساخت ماشین مدرن دانست. در دنا پلاس گرافیک چراغ‌های جلو وعقب به گونه ای طراحی شده است که بیشترین نور ممکن را تولید کنند، زیبا باشند و در شب هم به خوبی بتوانند حضور ماشین را اعلام کنند. از جمله دیگر ویژگی‌های دنا پلاس خط موربی است که از گلگیر جلو و نزدیک به چراغ شروع شده است و تا گلگیر عقب امتداد یافته است ضمن اینکه شیشه مثلثی عقب در دنا پلاس حذف شده است و همه اینها با همدیگر یک ماشین سدان به نمایش گذاشته‌اند که با استانداردهای روز دنیا مطابقت دارد البته در ظاهر مردم پژو 207 را بیشتر می‌پسندند.

 

دنا پلاس

 

از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ طراحی داخلی، ارگونومی، متریال و مواد به کار برده شده در ساخت امکانات و تجهیزات دنا پلاس را می‌توان یکی از مناسب ترین‌ها دانست که به راحتی سرنشینانش اهمیت زیادی داده‌اند. دنا پلاس علاوه بر امکانات استاندارد تعبیه شده در دنا به سانروف، سیستم مالتی مدیا جدید، دوربین دید عقب و آنتن کوسه‌ای در بخش تجهیزات رفاهی و اضافه شدن دو عدد کیسه هوای جانبی در بخش ایمنی مجهز شده است. از نظر کیفیت وضعیت دنا پلاس و پژو 207 شبیه به هم هستند. البته در دنا بسیار پیش آمده که آپشن‌ها به علت ایراد سیستم مالتی پلکس از کار بیافتد و در دنا پلاس امیدواریم تا مشکل‌های اینچنینی رفع گردیده باشند. در بحث ابعاد دنا پلاس نسبت به پژو 207 بهتر است البته بستگی به نظر شما دارد که ماشین را برای چه کاربری می‌خواهید اما راحتی دنا پلاس برای خانواده‌ها مناسب‌تر است.

 

 دنا پلاس

 

موتوری که ایران خودرو بر روی ماشین‌های دنا و دنا پلاس به کار برده است پیشرانه معروف EF7 یا همان موتور ملی است. این پیشرانه 4 سیلندر است و 1646 سی سی حجم دارد و با آرایش خطی درون کاپوت دنا و دنا پلاس قرار گرفته است. ماشین‌های دنا و دنا پلاس با تکیه بر این پیشرانه 115 اسب بخار قدرت در دور موتور 6300 دور در دقیقه و 157 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5000 دور در دقیقه تولید می‌کند. مصرف سوخت ماشین‌های دنا و دنا پلاس با توجه به پارامترهای مختلف در حد مناسب و خوب ارزیابی می‌شود و علاوه بر این از شتاب و کشش خوبی این ماشین‌ها برخوردار هستند که در جاده و ... خیال راننده دنا پلاس را از سرعت گیری ماشین خود راحت می‌کند و راننده ماشین با اطمینان خاطر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بسیاری از دناها با ضعف کیفیتی دیسک و صفحه دست و پنجه نرم می‌کردند و بسیاری از مالکان به محض تحویل گرفتن دنا خود این قطعه را تعویض می‌کردند اما اکنون دنا پلاس از نظر طول عمر دیسک و صفحه بهتر شده است اما اگر هنوز هم شتاب بیشتر می‌خواهید تعویض دیسک و صفحه با نمونه‌های معروف به زانتیایی به شما توصیه می‌گردد. ایران خودرو وعده عرضه دنا پلاس اتوماتیک را داده است اما در حال حاضر دنا پلاس تنها با گیربکس دستی عرضه می شود اما پژو 207 هر دو نوع گیربکس را به خریدار عرضه می‌کند. از نظر فنی و کوپل بودن موتور و گیربکس دنا پلاس به صورت کامل با هم هماهنگ نیستند که از لذت رانندگی می‌کاهد و اگر می خواهید تا با جذابیت بیشتری رانندگی کنید بخش فنی پژو 207 این جذابیت را می‌تواند در اختیار شما قرار دهد.   

 

دنا پلاس

 

پلتفرم و شاسی دنا پلاس در نهایت به پژو 405 برمی‌گردد که قدیمی شده است و همین موضوع است که طراحی آن را زیر سوال می‌برد و باعث شده تا نتوان سواری و هندلینگ و لذتی که باید را با دنا پلاس تجربه کرد اما در کل اگر توقع زیادی از دنا پلاس نداشته باشید و رانندگی پر هیجان و چندان سرعتی نداشته باشید دنا پلاس شما را راضی نگه خواهد داشت.

دنا پلاس یکی از پیشرفت‌های بزرگ ایران خودرو به حساب می‌آید و امید است تا کیفیت و سلامت خود را در بلند مدت حفظ کند اما امروز و در مقایسه با پژو 207، دنا پلاس بازار فروش متوسطی دارد و با توجه به علاقه ایرانیان به گیربکس اتوماتیک طبیعی است تا دنا پلاس نتواند با آن رقابت کند و از طرفی رنج سنی جوانان علاقه خاصی به پژو 207 با هر دو گیربکس دارند و همین موضوع دیگر دلیل فروش بالای آن است که ارزش خرید پژو 207 را از دنا پلاس بالاتر نگه داشته است.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Hamid
    تاریخ : 1396/10/24

    یعنی واقعاً دنا پلاس رو با پژو ۲۰۷ مقایسه کردید؟؟
    تهش ۲۰۷ هم بعنوان برتر معرفی کردید؟؟؟؟

    • نویسنده : حصین
      تاریخ : 1402/08/19

      همچین میگی انگار بنز کوپه روباپیکان وانت مقایسه کردن😒من جفتشم داشتم فرق آنچنانی باهم ندارن؛لطفاازچیزی که سردرنمیاری نظرنده

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1396/10/29

    دنا پلاس جلوش خشنه و اسپرت ولی عقبش گوگولی
    طراحی داخلشم چوب داره که بدرد ماشین های اسپرت نمیخوره و درکنار چوب از فریم سیلور و رنگبندی کرم و مشکی استفاده کرده 😐 خودتون حساب کنید دیگه یه ماشین میکسه 😂

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/11/02

    موتور و گیربکس 207 دنده ای دقیقاٌ مثل 206 تیپ 5 و هیچگونه تغییری نداره،
    جالب اینه که شما هر خودرویی را با دنا پلاس مقایسه کردید ،دنا پلاس بازنده شد،چرا؟

    • نویسنده : میثم
      تاریخ : 1397/02/07

      خب بازندس چون واقعا مزخرفه این ماشین

    • نویسنده : Mehdi
      تاریخ : 1399/05/07

      فکر کنم نویسندش یه پسر بچه ای که باباش دنا پلاس نمیخره اینم از زورش همش نمره کم میده یا اینکه دنا پلاس تا حالا ندیده

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/11/04

    دقیقا من با حسین موافقم نویسنده این سایت نمیدونم چه پدر کشتگی با این دنا پلاس داره،پیکانم مقایسه کنه با دنا پلاس بازم دنا پلاس بازندس یا مثلا نویسنده عزیز رفته با تندر۹۰ پلاس مقایسع کرده بعد نمره اپشنش رو داده ۷ این دنا پلاسو داده ۸ من مبخوام بدونم این تندر۹۰ پلاس ک این همه اپشن کمتر از دنا پلاس داره باید یه نمره فقط پایینتر بگیره؟؟؟؟تندر ۹۰ ک اپشن درحد پیکانه

  • user icon
    نویسنده : وریا
    تاریخ : 1396/11/17

    دنا پلاس نسبت به ۲۰۷ هم خوشگل تره و هم جادارتر

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1396/11/21

    ببینید دوستان عزیز: جفت ماشینا ایرانی هستند و انتخاب هرکدوم برمی گرده به شرایط طرف. من به شخصه چون هاچ بک بودن برام در اولویت هست لذا 207رو انتخاب می کنم . در ثانی بایدقبول کرد که از لحاظ فنی و موتوری،207سرتره نسبت به دنایی که همون سمنده و موتورشef7ملی

  • user icon
    نویسنده : جواد موحدي
    تاریخ : 1397/01/20

    سلام
    مطمئن باشيد فرد مقايسه كننده ، كارشناس نيست.
    چون كارشناس بايد، خارج از سليقه ي شخصي ، ارزيابي كند.
    سندش هم اين است كه بزرگترين عيب 207 را حتي بصورت كنايه هم بيان نكرد.
    ازشون بپرسيد نظرشون در مورد صندوق عقب 207 چيه؟
    و چه حسي موقع مسافرت طولاني براي سرنشينان عقب 207 داره.
    كلا خودروهاي ايران خالي از عيب نيست.
    منتهي در كل دنا پلاس به خودروهاي جديد و جهان بسيار نزديك است.
    متعصب ترين فرد ايراني نسبت به خودروي خودش، زيبايي دنا پلاس رو تاييد ميكنه.
    كلاس خيلي بالاتر از 207 لاك پشتي هست.

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1397/02/23

    سلام .من پژو ۲۰۷ اتوماتیک دارم وباید عرض کنم که از لحاظ کیفیت قطعات بی نهایت پائین هستش
    کیفیت داشپورت و فرمان بسیار بسیار بد و از جنس کم کیفیت درست شده.

    بزرگترین عیب ۲۰۷در این موضوع و مورد هستش که تعجب میکنم چرا کسی ب اون اشاره نمیکنه

    شما هیچ گونه لوازم برقی بجز ان چیزی که روی ماشین هست نمیتونید روی ۲۰۷ اضافه کنید

    مثال

    تویض لامپهای ماشین و تبدیل کردن به مثلا

    هد لایت یا لامپ یخی .

    بستن دزدگیر

    بستن سیستم صوتی یا تبدیل همین سیستم به کمک امپ و ساب به سیستم بهتر

    حتی تعویض چراغ سقف ماشین به لامپ سفید

    با انجام تغییر در هرکدام سیستم برقی شما از حالت عادی تغییر و دائم برای شما اعلام خطا روی مانیتور خواهد فرستاد.
    و باعث اتفاقات اساسی در سیستم برق خواهد شد که گارانتی با دیدن تغییر یک لامپ‌ دیگر قابل اجرا نیست و هزینه گردن شماست.

    این بزرگترین مشکل ۲۰۷ هستش

    • نویسنده : محمد حسین
      تاریخ : 1397/03/17

      چرا این حرفو میزنی مرد حسابی تو ک خودت ۲۰۷ داری چه پدر کشتگی ای باهاش داری چراغ سقفیو چراغهای جلو ۲۰۷ من خودم عوض کردم زنون هم هر زنونی نمیخوره بهش ولی من به شخصه یه زنون ۱۰۰ وات ۲۴۰ تومانی روش نصب کردم دو تا ساب پاور اگوستیک فوبار ۲۰۰۰ واتی توی صندوقمه و با یه پخش آلپاین و بایه اینتر فیس به فرمون و مانیتورشم وصل کردم درسته تو دور و سرعت بالا دنا پلاس بهتره ولی توی شتاب دنا به گرد ۲۰۷ هم نمیرسه کیفیت داشبورد جفتشونم اشغاله و یکیه سیستم بستن روی دنا دردسر بیشتری داره

    • نویسنده : سام
      تاریخ : 1397/06/09

      تو سواد نداری بدونی داشبورده چراغ ۲۰۷ به کل دنا میرزه سمند پلاس والا

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1397/06/16

    هوووووف

  • user icon
    نویسنده : محمود
    تاریخ : 1397/07/13

    سلام منکه ۲۰۷ ثبتنام کردم. نوشته های شما کاربران عزیز رو ک خوندم هم ته دلم خالی شد نصبت ب ۲۰۷ اخرش نمیدونم حرف کی رو چی رو باور کنم. انشالله ک ۲۰۷ من ک سال جدید تحویل گرفتم این عیب هایی ک گفتین رو نداشته باشه.

    • نویسنده : آدینه
      تاریخ : 1397/07/28

      دوست عزیز ؛ هی کی نظر خودشو میده! بهتره از اونایی تحقیق کنید که این ماشینو دارن و استفاده می کنن!بنده قبلا ریو داشتم و الان هش ماهه 207 جدید مدل 97 دارم مشکل خاصی نداشته ! اونایی که اصلا سوارش نشدن اومدن نظر میدن که کار درستی نیس و امثال شماها رو که قصد خریدشو دارین دچار تردید می کنن ! شما مطمئن باشین تو این هشت ماه هیچ مشکلی نداشته ! با این امکانات موجود و قط الرجال طراحان داخلی ؛ ماشین مناسب و با کیفیتیه

    • نویسنده : فرهاد
      تاریخ : 1397/11/02

      داداش من مکانیک ام تو نمایندگی ایران خودرو هم کار میکنم جفتشون ضعیف اند و مشکلات خودشون رو دارن 207 به طور کلی سیستم برقیش ظعیفه و ممکنه بازی در بیاره. مثلا هر نیم ساعت یه بار دیگه گاز نخورد. شما پدال گاز رو فشار میدید ولی ماشین انگار نه انگار. مشکلات برقیش زیاده از طرفی هم دنا. و دنا پلاس هم همین مشکل برق رو داره. چند وقت پیش یک اومده بود میگفت از روز اول که کروز کنترل کار نمیکرد. نمیدونم کولر روشن میکردی مانیتور خاموش میشه و هزار تا عیب عجیب غریب هست توی این دوتا ماشین. اینا به ظاهر فقط اپشن دارن ولی خجالت را راحت کنم اپشن هاش سره کاریه. من جات باشم جای 207. 206 بر میداشتم تازه تیپ دو هم بر میداشتم که کمتر عزیت کنه. خدا پشت و پناهت. اینایی که گفتم تجریه چندین سال کاره

  • user icon
    نویسنده : موش موشی
    تاریخ : 1397/10/21

    ای بدو 207بخر دنا پلاس ببر حراجه

  • user icon
    نویسنده : جواد
    تاریخ : 1397/11/17

    فعلا ک قیمتا اول یکی بود الان دنا پلاس بیشتر گرون کردن از ۲۰۷

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1398/08/07

    سمند پلاس بهتره یا ۲۰۶ پلاس؟؟! خودتون بهتر میدونین . باید پشت فرمون ماشین بشینی تا بفهمی کدوم بهتره . ۲۰۷ سواری و شتاب بهتری نسبت به دنا پلاس داره و در ضمن مانیتور ۲۰۷ بهتره - دوستان من خودم بنگاه ماشین دارم و هر دو تا رو دارم - ۲۰۷ بهتره

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1401/09/30

      بنده هم حرف شما رو تایید میکنم موتور تیو فایو سگش میارزه به ef7
      پر مصرف .من که هر دو ماشین رو سوار شدم اما 207 یه سر و گردن بالاتره

  • user icon
    نویسنده : وحید
    تاریخ : 1398/11/22

    من تا الان هم ۲۰۷ دنده داشتم، هم الان ۲۰۷ اتومات دارم،،، دنا هم سوار شدم..‌ از لحاظ ظاهری ۲۰۷ بهتره، از لحاظ کیفیت داشبورد و زیبای از دنا بهتره. فقط از لحاظ موتوری دنا قویتره، از لحاظ مصرف ۲۰۷ بهتره،، از لحاظ مصرف خانگی دنا بهتره چون جادارتره، دنا موتورش همان سمنده. فقط ۲۰۷ دنده شتاب اولیه از ۲۰۷ اتومات بالاتره...

  • user icon
    نویسنده : ارین
    تاریخ : 1399/01/06

    با سلام خدمت دوست من ۲۰۷مدل ۹۰جز کسایی هستم که فقط دنبال سرعت و شتابم خدایی موتور tu5 رو نمیتونی با ef7مقایسه کنید هم از نظر شتاب هم از نظر های دیگه مهم اینجاست که خوراک تقویته و همه مکانیکا عاشقه کار کردن روشن ولی برعکس کاپوت دنا رو میزنن بالا شکم درد میگیرن از پس سرطانه و راه دست نداره مشکل تمام ماشینای دریچه گاز برقی کپ کردنه که با یه ریمپ اوکی میشه بقیه دیگه بستگی به نگهداریت داره در ضمن از نظر استحلاک لاستیک و زیر بندی ۲۰۷ خیلی کم استحلاک و سگ جانه اتاقشم خدایی به سر و صداست دنا ماشین اتوبانه فقط تو جاده باید ازش لذت برد ما هر دوشو داریم پدر دنا داره بنده۲۰۷

  • user icon
    نویسنده : ARSHIYA
    تاریخ : 1399/01/26

    سلام خدمت همه ی شما عزیزان من میخوام ماشین بخرم الان موندم 207صندوق دار بهتره یا دنا خواهش میکنم راهنمایی کنید چون نظر های شما رو که خوندم موندم کدوم رو بخرم؟

  • user icon
    نویسنده : آرش عابدینی
    تاریخ : 1399/03/21

    سلام، کیفیت هر دو ماشین بستگی به شانس داره، باهار شده مغازه دوستم اسپرتی هست، دیدم طرف ماشین صفر اورده مشکلات عجیب غریب داره، ولف از طرفی شانس خوب باشه ماشین با کیفیت در بیاد. شده ماشین لوازم داخلیش ناقص بوده، حتی دیدن چراغ 207 داخلش بخار کرده اب رفته برقی مشکل داشته، یا دنا سلطان خرابی موتور فنی هستش... نمیشه گفت، فقط بیچاره ماییم که با این پول بجا ماشین خوب باید بین این دو افتضاح طراحی انتخاب کنیم.

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1399/06/08

    من کلا جنازه ی ۲۰۷ که فرانسه طراحی کرده رو به دنا که نخبه های ایران خودرو با چسب سر هم کردن نمیدم.هر چند ایران خودرو باز ۲۰۷ رو خراب کرده ولی با ماشینی که کلا از پایه ایراد داره قابل مقایسه نیست.

    • نویسنده : ميثم
      تاریخ : 1399/06/19

      😂😂😂فرانسه؟؟؟؟!!!!😂😂😂خيلي باحال گفتي بابا فرانسوي خوشبحالت چقد با كلاسي چسب؟؟؟😂😂😂ناموسا چرا؟😂نكنه ٢٠٧ و با پيچ تيتانيومي سر هم كردن؟😂😂😂😂😂😆😆😆😆✋✋✋

  • user icon
    نویسنده : ميثم
    تاریخ : 1399/06/19

    بعضيا در كل پدركشتگي دارن با خودرويي به نام سمند و موتور اي اف سون كه قول شرف ميدم اينايي كه ميگن اره من داشتم فلان و بهمان حتي يكبار هم سوار نشدن اين از اين.
    نكته دوم دوستان مهندس مكانيك اساتيد بزرگوار سمند و موتور ملي بده؟ اخه؟ قبول اما در مقايسه با بروزترين طراحي ها و موتور هاي به روز شركت پژوي اصلي فرانسه ديگه نه كه با ٢٠٧ و موتور تي يو فايو مونتاژ ايرانخودرو خودمون اخه بابا بيخييييييياااال 😂😂😂 زشته بخدا حتي اگه ٢٠٧ رو بيشتر دوس داري نوش جونت من كه به سليقه ت ايراد نميگيرم خيلي هم عاليه حداقل دليل خوب بيار قربون شكل ماهت برم فرانسه؟😂😂✋✋

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1399/07/12

    سلام دوستان بنده میخوام ماشین بخرم چون وسیله ندارم اگر داشتم توی این بازار خرید کار احمقانه ای هست ولی مجبورم حالا شما دوستان لطف کنید راهنمایی کنید بین ۲۰۷ اتومات و دنا پلاس معمولی کدوم بهتره و خرابی کمتر و کیفیت بهتری داره؟

  • user icon
    نویسنده : Hadi
    تاریخ : 1399/07/23

    میتونستن توی در های 207 هم یه تغییراتی ایجاد کنن مثل دنا که در هاش کپی سمند بود اما توی پلاسش اومدن توی در تغییراتی ایجاد کردند.بهتر بود در های207 هم از در های206 متمایز باشه.

  • user icon
    نویسنده : سپهر
    تاریخ : 1399/11/11

    بدور از تمام نظر ها واقع بينانش اينه كه اگر خانواده هستين و صندوق عقب و فضاي سرنشين براتون مهمه خوب دنا پلاس برتره ولي اگه جوانيد يا يه زوج 2 نفره هستيد 207 مناسب تره چون جوان پسدانه تره من خودم چون خانواده ايم دنا پلاس انتخاب كردم

  • user icon
    نویسنده : یگانه
    تاریخ : 1399/12/07

    آخه 207 مگه واسه پسرا یه هر پسری هم سوارش میشه بچه کونه آخه پسر و چه به هاچ بک پسر باید صندوق دار سوار شه

  • user icon
    نویسنده : رامین
    تاریخ : 1399/12/19

    سلام.به نظر من 207 ماشین به روز تر و تو بورس تری هست.حداقلش اینه که پایه 207 از فرانسه بوده نه از کوچه پس کوچه های تهران

  • user icon
    نویسنده : امیرمرادی
    تاریخ : 1400/04/06

    خداییش فازتون چیه با دنا حال میکنید؟207 هرچی باشه باز ماشین با پدر مادره،دنا چی آخه😐
    همون اسمش 10 هیچ از برند پژو عقبه😂😂

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1400/05/29

    دوستانی که دارن از طراحی دنا پلاس تعریف میکنن همون هایی هستن که کمتر از ۵۰ سال سن ندارند چون اصلا طراحیش جوان پسن نیست و یا اینکه بچه ی همون باباهایی هستن که قبلا سمند و یا ال نود داشتن ،بخاطر همین دنا براشون خیلی خشگله
    اینو هم مطمعن هستم که تا حالا سوار ماشین خارجی نشدن که میان ماشین دنا را در رده ماشین های خارجی میزارن
    اما ۲۰۷ با اینکه اون کیفیت ماشین های فرانسه رو نداره ،اما همون بس که جوان پسنده و حس اسپرت بودن اون لذت رانندگی رو چندین برابر میکنه و قدرت مانور شهری اون قابل مقایسه با دنا نیست و یک سر و گردن بالاتره
    این نظر من بود
    البته نظر کهن سالان هم برای خودشون‌محترمه
    دنا اون مدل دنده اتومات که جدیدا ساخته و میگن توربو شارژ هم داره اگر شش ماهه گیربکس پایین نیاد جمیعا صلوات...

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1400/07/20

    واقعا تمام اینایی که کامنت گذاشتن دارن سر اینکه کدوم بهتره بحث میکنن؟
    جفتش رو یه شرکت ساخته و جفتش به یه اندازه آشغاله

  • user icon
    نویسنده : یاسر
    تاریخ : 1400/10/25

    سلام ب همه من هم دناپلاس داشتم هم ۲۰۷ ازلحاظ تعادل توجاده وامنیت دناپلاس برتری داره واقعا دناپلاس ماشین بروزیه قیافشم از۲۰۷ خیلی بهتره نمیشه مقایسه کردسرعت بالا ۲۰۷ روجامیذاره ولب دوراولیه ۲۰۷ جلوتره ازلحاظموتوری ۲۰۷ دیرتر خراب میشه واصطحلاکش کمتره ازروغن وبنزیین میگم دناپلاس ماشینی شخصیتی هست۲۰۷ ماشینیه که بیشترمردم رانندشو ب چشم دیگری نگاه میکنن من هردوش داشتم ودارمشون نظرم اینه دناپلاس برتری داره

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1400/11/01

    سلام عزیزان ازنظرمن که عمودناداشتو دوستم ۲۰۷اینومیدونم که هیچکدومشون بدردنمیخورن برلیانس ازجفتشون بهتره چون دناتسمه تام داره ولی برلیانس زنجیرتایم داره که زنجیرابدیه ۲۰۷هم مشکلات برقیش زیاده وداشبوردش بعدازیه مدتی به سروصدا می افته اگه برای یه رانندگی خوب یه ماشین خوب می خواید برلیانس ازجفتشون بهتر من هم عموم دناشوفروخت پرشیاخرید دوستمم ۲۰۷تشوگذاشته برافروش اونم میخواد برلیانس بخره شما حتی اگه ازچندتامکانیک خیلی حرفه ایم بپرسین میگن تواین ۳تابرلیانس سرتره

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1401/04/07

      پیکانم زنجیر تایم داره دلیل بر برتری نیس

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1401/01/21

    سلام بعد کلی سختی و بی ماشینی نیست دارم یه ماشین بخرم ولی کلا گیج شدم یکی میگه پارس یکی میگه دنا یکی 207و...خداییش یه نفر بدون تعصب نظر منطقی بده

    • نویسنده : سعيد
      تاریخ : 1401/03/26

      داداش من هم دنا داشتم هم ٢٠٧دارم الان هركدوم خاصيت و معايب خودشو داره مثلا عايق بندي دنا خيلي ضعيفه نسبت به٢٠٧از درب ها صدا ميداد اپشن ٢٠٧نسبت به دنا كمتره مونده به خودت كه چي دوس داري اونو بخر حالشو ببر هيچ كدوم از ماشيناي ايراني بي عيب نيستن

  • user icon
    نویسنده : ذوالفقار
    تاریخ : 1401/02/28

    سلام دوستان. من دنا پلاس دنده ای دارم و وقتی گاز میدم بعضی وقتا گاز نمیخوره باید پامو از رو گاز بردارم دوباره گاز بدم .
    هرکی میدونه خرابیش از کجاس لطفا جواب بده.
    هرکی تجربشو داره لطفا جواب بده

    • نویسنده : سجاد
      تاریخ : 1401/07/15

      ممکنه از سنسور پدال باشه‍
      چیز خاصی نیست با هزینه کم درست میشه‍

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1401/08/20

    از نظر کیفیت که یکی هستند ولی از نظر موتور دنا پلاس برتر هست و همچنین دویست و هفت برای خانواده دونفره خوبه یه مسافرت با سرنشین کامل باهاش بری قید ماشین رو میزنی کلیه سرنشینان خورد میشوند و کمر درد میگیرند و مچاله میشوند باید مدام توقف کنید تا سرنشینان پیاده شوند و نفس بکشند ولی دنا پلاس خداوکیلی بدون خستگی و توقف از تهران تا بندر عباس رفتیم بحث گیربکس اتومات هم که دنا پلاس توربو اتومات دیگه هیچ حریفی نداره و دویست و هفت باید بزنه تو خاکی و خیلی اپشنهای بهتری دارد و هندلینگ خوبی داره

  • user icon
    نویسنده : مجتبی
    تاریخ : 1401/12/26

    اینکه میگن دنا پلاس شاتون میزنه چقدر واقعیه

  • user icon
    نویسنده : ،
    تاریخ : 1402/06/31

    چجوری میگید دویست و هفت بهتره دنا هست
    من دویست و هفت سال ۹۷ خریدم تاحالا صد بار بردم تعمیرگاه
    دیگه اشغال تر از دویست هفت پیدا نمیشه
    یه مقدار صندلی جلو را عقب می کشی نفر عقبی نفسش در نمیاد
    یعنی حیف پول که برای این ماشین خرج کنی

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1402/11/08

    من چهارماهه ۲۰۷ پانوما فرمون برقی دارم خییلی راضیم و هر بار سوارش میشم کیف میکنم هیچ مشکلی هم نداشته .ظاهر ماشین سلیقه یی هست من شخصا دنارو دوس ندارم و ۲۰۷ جذابه برام موتورشم خیلی عالیه کم نمیاره مخصوصه رو حالت کروزش.مصرفشم خیلی پایینه .

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading