اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رکستون G4 با اوتلندر میتسوبیشی

مقایسه رکستون G4 با اوتلندر میتسوبیشی

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه رکستون G4 با اوتلندر میتسوبیشی است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه رکستون G4 با اوتلندر میتسوبیشی بپردازیم.

 

Rexton G4

رکستون G4

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی رکستون G4

Outlander

میتسوبیشی اوتلندر

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی میتسوبیشی اوتلندر
انتخاب ماشین 3

Rexton G4

رکستون G4

Top car

Rexton G4

رکستون G4

مقایسه رکستون G4 با اوتلندر میتسوبیشی

سانگ یانگ رکستون G4

نسل دوم سانگ یانگ رکستون که با کد g4 شناخته میشود به تازگی معرفی شده است و با توجه به استقبال خوبی که از آن به عمل آمده است تا مدتی دیگر به صورت انبوه به جاده های ایران وارد میشود . از ظاهر بیرونی سانگ یانگ رکستون G4 که مقایسه را شروع کنیم و با توجه به اینکه رکستون G4 از آخرین زبان طراحی سانگ یانگ سود می برد با یک ماشین شاسی بلند  سایز بزرگ جذاب ، هماهنگ ، زیبا و بی نقص از نظر طراحی در این کلاس سر و کار داریم که اقشار و سلایق مختلف را به راحتی جذب ظاهر دلربایش می کند و علت این امر چراغ های بزرگ ، جلو پنجره پهن ، برجستگی و گودی ها ، خطوط ، نوار های کروم و حتی طراحی رینگ های سانگ یانگ رکستون G4 است که بر اساس هارمونی یکسان و در نظر گرفتن سلایق خریداران در بازار های متفاوت شکل گرفته و به تولید رسیده است .

سانگ یانگ رکستون G4

به داخل کابین سانگ یانگ رکستون G4 که قدم میگذاریم فضایی لوکس و سرشار از آرامش در انتظار شما است و ترکیب چرم و چوب و آلومینیوم و طراحی ارگونومیک به شما نوید یک راحتی و حس خوب را می دهد . سانگ یانگ در طول این سالها به ساخت ماشین های با کیفیتی پرداخته است و رکستون G4 هم از این ویژگی سود می برد و در جای جای اتومبیل سعی شده تا بهترین کیفیت ممکن در این رنج قیمت به نمایش گذاشته شود . در کلاسی که سانگ یانگ رکستون G4 قرار دارد لیست آپشن از اهمیت ویژه برخوردار است و موفق هم عمل کرده است زیرا در بحث ایمنی که سانگ یانگ رکستون G4 سنگ تمام گذاشته است و تجهیزات فراوانی اعمال کرده است و در بخش رفاهی هم کروز کنترل هوشمند ، دوربین 360 درجه ، درب صندوق خودکار و مانیتور 8 اینچی لمسی با سیستم صوتی پیشرفته تنها بخشی از این آپشن ها هستند .

 

سانگ یانگ رکستون G4

 

سانگ یانگ رکستون G4 با پیشرانه 2 لیتری توربو مجوز ورود به ایران دریافت کرده است که نیرو تولیدی این پیشرانه یکی از چند برگ برنده این ماشین به حساب میاید . پیشرانه سانگ یانگ رکستون G4 با حجم دقیق 1998 سی سی قابلیت تولید 222 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و این نیرو توسط یک گیربکس 6 سرعته خوش ساخت متعلق به شرکت AISIN به سیستم 4WD نیمه وقت ماشین منتقل میشود و سپس هر 4 چرخ به حرکت درمی ایند . نیرو پیشرانه سانگ یانگ رکستون G4 در طیف وسیعی از دور موتور در حداکثر مقدار خودش قرار دارد و گیربکس هم طوری برنامه ریزی شده است که در شیب های متفاوت بتواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد و به عکس العمل پدال گاز نیز حساس است و مجموعا به این معنی است که سانگ سانگ رکستون G4 در کل کم مصرف و کم استهلاک است و راندمان خوبی دارد که فشردن پدال گاز را در یک ماشینی که در حدود 2.1 تن وزن دارد را به امری لذت بخش تبدیل می کند .

رکستون G4

در ساخت سانگ یانگ رکستون G4 به موضوع سواری و چند منظوره عمل کردن توجه ویژه ای داشته اند و به همین دلیل در کنار سیستم انتقال قدرت 4 چرخ محرک نیمه وقت از سیستم تعلیق  جناغی دوبل با فنر لول در جلو و مستقل 5 اتصالی در عقب استفاده کرده اند که در نهایت در شهر و جاده سواری نرم ، بدون سر و صدا و با مانور و فرمان پذیری خوب را شاهد هستیم و هنگامی که به خارج جاده می روید تا کمی آفرود سانگ یانگ رکستون G4 را محک بزنید به خوبی شاهد عبور ماشین از موانع ، سطوح با سطح شیب های متفاوت هستید .

سانگ یانگ رکستون G4 یک شاسی بلند با ابعادی متفاوت تر از رقبا و با ظاهری زیبا ، مجهز ، پر قدرت ، چند منطوره و لذت بخش در رنج قیمت 300 میلیون تومان است که در مقایسه امروز ما با میتسوبیشی اوتلندر که تنها نماینده حال حاضر این کلاس می باشد که به صورت صفر کیلومتر در بازار حضور دارد ارزش خرید بالاتری دارد و از آپشن تا توانایی های حرکتی و ... گزینه های جذاب تری را به پیش روی خریدار قرار می دهد .

رکستون G4

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با رکستون G4 را مشاهده نمایید.

Outlander

میتسوبیشی اوتلندر

مقایسه رکستون G4 با اوتلندر میتسوبیشی

میتسوبیشی اوتلندر

 هنگامی که نخستین بار میتسوبیشی اوتلندر وارد ایران شد همگان از آن به عنوان یک ماشین ساده با چهره معمولی یا می کردند اما با فیس لیفت میتسوبیشی اوتلندر و تغییر رنگ بندی ماشین نظر های بسیاری به سمت میتسوبیشی اوتلندر و چهره جذابش جلب شد . میتسوبیشی اوتلندر ظاهری هماهنگ دارد که در قسمت جلو ترکیبی از خشم و هیجان را در قالب یک چهره با پرستیژ به نمایش می گذارد و این شخصیت ظاهری میتسوبیشی اوتلندر در نمای جانبی و عقب هم به چشم می خورد اما میزان سادگی افزایش یافته است که نکته مثبتی می باشد و در واقع این سادگی باعث شده تا میتسوبیشی اوتلندر اغراق آمیز نباشد . از ظاهر بیرونی و میزان جذابیت هر دو ماشین زیبا هستند و در یک سطح عالی قرار دارند و سانگ یانگ رکستون G4 و میتسوبیشی اوتلندر فارغ از بحث سلیقه شخصی نظرات مثبت بسیاری را به سمت خود جذب می کنند .

 

میتسوبیشی اوتلندر

 

با ورود به c طراحی ساده اما با دیدگاه لوکس جلوه دادن انجام شده است اما جدا از این بحث طراحی بر اساس پارامتر های همیشگی میتسوبیشی انجام شده است و به محض قرار گرفتن در اوتلندر این شباهت احساس می گردد . از نظر کیفیت که میتسوبیشی اوتلندر و سابقه درخشان این برند جای هر گونه حرفی نذاشته است و از نظر آپشن هم میتسوبیشی اوتلندر کامل است اما برای کسانی که به دنبال آپشن هستند گزینه مناسب تر سانگ یانگ رکستون G4 است . نکته مشترک بین میتسوبیشی اوتلندر ژاپنی و سانگ یانگ رکستون G4 ابعاد بسیار جادار این دو است که فضای بسیار راحتی را برای سرنشینان ایجاد کرده اند .

 

میتسوبیشی اوتلندر

 

 میتسوبیشی اوتلندر از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم  2360 سی سی و با تنفس طبیعی بهره می برد که با توجه به وزن و ابعاد ماشین خوب جوابگو بوده است و میتسوبیشی اوتلندر  را میتوان ماشین نسبتا چالاکی اطلاق کرد .این پیشرانه برای میتسوبیشی اوتلندر 170 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را فراهم می کند که برای این کلاس مقدار قدرت کافی است و ماشین مناسبی به نظر می رسد اما از سانگ یانگ رکستون G4 30% قدرت کمتر و بیش از 40% گشتاور کمتری دارد و بالطبع کشش و توانایی های حرکتی میتسوبیشی اوتلندر هم ضعیف تر خواهد بود .

همانند نسل قبل میتسوبیشی اوتلندر پیشرانه با یک گیربکس CVT  کوپل شده است که البته مورد بازنگری و اصلاحات قرار گرفته است و شاهد تعویض دنده هایی سریع ،نرم و دقیق هستیم و ماشین از نظر انتقال قدرت و تعویض دنده در سطح کاملا بالایی قرار دارد . از نظر کشش و شتاب اولیه نسبت به قبل میتسوبیشی اوتلندر با توجه به ضعف های گیربکس و میل نداشتن پیشرانه به شتابگیری چندان موفق نبود اما حالا بسیاری از ضعف های میتسوبیشی اوتلندر جبران شده است و شاهد یک شتابگیری خوب و پر نفس با توجه به وزن و ابعاد ماشین هستیم . مهم ترین تفاوت بین سانگ یانگ رکستون G4 و میتسوبیشی اوت لندر در پیشرانه نحوه تنفس موتور است که این تفاوت های حرکتی و قدرتی و ... را به وجود آورده است .

 

  میتسوبیشی اوتلندر

 

سیستم تعلیق میتسوبیشی اوتلندر و کاربردی بودن آن یکی از دلایل مهم محبوبیت آن است که علت آن تجارب بسیار میتسوبیشی در مسابقات رالی ، داکار و ... است که در ساخت میتسوبیشی اوتلندر به کار رفته است و همین موضوع باعض شده تا سامورایی جذاب ما توانایی آفرود خوبی داشته باشد ، راندنش آسان باشد و هندلینگ خوبی به نمایش بگذارد و در نهایت در شهر سواری نرم و آرامی به نمایش می گذارد .

میتسوبیشی اوتلندر یک کراس اوور جذاب و با کیفیت ژاپنی است که ارزش خرید بالایی دارد اما حالا سانگ یانگ رکستون G4 قدم به میدان رقابت گذاشته است که با قدرت موتور و گشتاور بیشتر ، کشش بهتر ، آپشن های متنوع تر و تکنولوژی جدید تر از میتسوبیشی اوتلندر ارزش خرید بالاتری دارد و ویژگی های بیشتری را در رنج قیمت مشابه در اختیار شما می گذارد .

 

اوتلندر

 

 می توانید تجربه رانندگی با میتسوبیشی اوتلندر را اینجا مشاهده نمایید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمد امین حشمتی
    تاریخ : 1396/10/30

    عجب بابا
    هنوز نیامده چطور با غولی مثل اوتلندر مقایسه کردید جالبه که گفتید بهتر هم هست
    برادر من مقایسه شما مثل مقایسه فوکوس پاسات با لیفان 820 بود!!! رو کاغذ بله اما واقعیت چه
    ژاپن کجا و ماشین درجه 3 کره کجا
    از شمابعید بود ماشین 3 عزیز جایگاه مردمی خودتو از دست نده تو جو این تبلیغات زودگذر نرو
    ماشین تا نیاد و تست نگیرین مگه میگه مقایسه بزارین

    • نویسنده : Max
      تاریخ : 1396/11/01

      بنظر میاد. ماشین ۳ بیشتر قصد تبلیغ و جا انداختن قیمت ۳۰۰ میلیونی را برای این خودرو داره تا مقایسه !!!!

  • user icon
    نویسنده : namdar
    تاریخ : 1396/10/30

    کاملا مقایس درستی بود مرسی از ماشین 3
    رکستون G4 خیلی بهتر از اوتلندر هستش اوتلندر در هیچ جای دنیا نمیفروشه و یک ماشین کاملا شکست خورده هستش

    • نویسنده : آرمان
      تاریخ : 1396/11/06

      اوتلندر امسال در چین فروشش سه برابر بوده و اوتلندر هیبریدی ۲۰۱۸داره بازار آمریکارو جارو میکنه

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1396/10/30

    رکستون G4 خیلی بهتر هستش هم از لحاظ امکانات و هم فنی

  • user icon
    نویسنده : ساسان
    تاریخ : 1396/10/30

    رکستون G4 خیلی خوبه من باهاش حال کردم

  • user icon
    نویسنده : اصغر
    تاریخ : 1396/10/30

    رکستون ماشین خیلی خوبی هستش ولی من شخصا اوتلندر رو ترجیح میدم.
    و اینکه احساس می کنم در میان مدت و بلند مدت موتور خودروهای توربو اصطحلاک بالاتر و خرابی بیشتری رو به دلیل بنزین کم کیفیت تجربه کنن.

  • user icon
    نویسنده : Majid
    تاریخ : 1396/10/30

    رکستون suv هست یا کراس اور؟!

  • user icon
    نویسنده : vahid
    تاریخ : 1396/11/03

    فقط ی ایرانی میتونه ماشین کره ای رو با ی ماشین ژاپنی مقایسه کنه و آخرش ماشین کره ای ببره
    قطعات و کیفیت اونها رو کنار هم بذارین ژاپن با اختلاف همه این بنجل ها رو شکست میده

  • user icon
    نویسنده : Reza
    تاریخ : 1397/08/03

    سلام دوستان
    خواهش میکنم کسانی که اتومبیل رو داشتن واطلاعات فنی شون خوبه نظر بدن تا همه استفاده کنن
    ممنون از همگی

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading