اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه برلیانس کراس C3 با بسترن B30

مقایسه برلیانس کراس C3 با بسترن B30

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه برلیانس کراس C3 با بسترن B30 است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه برلیانس کراس C3 با بسترن B30 بپردازیم.

 

Besturn b30

بسترن B30

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی بسترن B30

BRILLIANCE C3

برلیانس کراس C3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
6
ارزش خرید
7
امتیاز کل
43
بررسی برلیانس کراس C3
انتخاب ماشین 3

Besturn b30

بسترن B30

Top car

Besturn b30

بسترن B30

مقایسه برلیانس کراس C3 با بسترن B30

بسترن B30

 

بدون شک بسترن B30 پرفروش ترین نماینده خودروهای سواری آسا در ایران است که با توجه به محدوده قیمتی که دارد رقبای زیادی در سر راه آن هستند و این مقدار فروش و تیراژ تولید یکی از دلایل اثبات مناسب بودن وضعیت کلی بسترن B30 است . بسترن B30 هم مانند برادر بزرگترش بسترن B50F در طراحی از موسسه ایتال دیزان کمک گرفته است که نتیجه نهایی و ظاهر بسترن B30 قابل قبول و مناسب می باشد . بسترن B30 بیشترین میزان جذابیتش در جلو ماشین است سپس در نمای جانبی و در نمای عقب هم چهره خوبی را بسترن B30 دارد اما با ظاهر کلی کمی نا همگون است . بسترن B30 ظاهری با شخصیت قدرتمند دارد و طراحی چراغ جلو ، کاپوت حجیم و خطوط فراوان در بدنه به زیبا کردن و حجیم تر کردن بسترن B30 کمک کرده اند .

 

بسترن B30

 

به داخل کابین بسترن B30 که وارد میشویم سبک و سیاق طراحی با ظاهر هماهنگ است و همین موضوع احساس رضایت ایجاد میکند و سپس ابعاد جادار بسترن B30 نکته مثبت دیگری است که به چشم میاید . بسترن B30 از نظر آپشن وضعیت مناسبی دارد و مانند همیشه گروه بهمن تمام تلاش خود را انجام داده است تا از نظر کیفیت حرف اول را بزند و بسترن B30 در این مورد هم وضعیت خوبی دارد .

 

کابین بسترن B30

 

بسترن B30 در سینه خود یک موتور 4 سیلندر با آرایش خطی جای داده است که 1598 سی سی به طور دقیق حجم دارد . بسترن B30 با کمک این پیشرانه قابلیت تولید 107 اسب بخار نیرو در دور موتور 5500 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در 3600 دورر در دقیقه را دارا می باشد . انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ ها بر عهده یک گیربکس 6 سرعته ساخت Aisin است که برنامه ریزی مناسبی برای استفاده شهری دارد و تعویض دنده های خوبی را در حالت نرمال به نمایش می گذارد . گیربکس بسترن B30 به خوبی با پیشرانه آن کوپل شده است و به طور کلی در بخش فنی عملکرد قابل قبول و خوبی را از بسترن B30 شاهد هستیم . یک نکته هم در مورد پیشرانه فاو بسترن B30  وجود دارد که آن هم طراحی و استفاده اش توسط فولکس واگن و بر روی فولکس واگن بورا است و حالا امتیاز این پیشرانه را فاو برای استفاده بر روی ماشین هایش خریداری کرده است.

بسترن B30

 

بسترن B30 به لطف بهره گیری از پلتفرم فولکس واگن جتا و سیستم تعلیق با عملکرد ایده آل نرمی و راحتی خوبی را به نمایش می گذارد ضمن اینکه هندلینگ بسترن B30 خوب است و بر روی قابلیت های مانور و فرمان پذیری آن می توان حساب باز کرد .

بسترن B30 یکی از ایده آل ترین گزینه های رنج قیمت 90 میلیون تومان است که این روز ها با توجه به فروش خوبی که تجربه می کند و ویژگی هایی چون توانایی حرکتی خوب ، کیفیت مناسب ، هندلینگ بالا ارزش خرید بالایی دارد . 

 

 بسترن B30

BRILLIANCE C3

برلیانس کراس C3

مقایسه برلیانس کراس C3 با بسترن B30

برلیانس C3

 

برلیانس به لطف ظاهر خوب ماشین هایش و کیفیت ایده آل محصولات این برند هم اکنون یکی از چینی های شناخته شده در بازار ایران است که طیف محصولات آن در حال وسیع تر شدن می باشد . سبک طراحی برلیانس C3 همانند H320 است با این تفاوت که به همان نسبت افزایش ارتفاع حجم و حس قدرت در آن افزایش پیدا کرده است و در مجموع با توجه به ویژگی های ظاهری برلیانس C3 ، چهره ای با حس و حال خوب و هماهنگی در سطح بالا را به نمایش می گذارد . وجود گلگیر های ورم کرده در هر 4 گوشه ماشین  ، سقف مشکی رنگ ، باربند سقفی و فلاپ های مشکی رنگ در تمام اطراف ماشین چهره ای جذاب و متناسب با ابعاد برلیانس C3 به وجود آورده است که اکثریت سلیقه ها آن را می پسندند . برلیانس C3 درون کابین طراحی اش کاملا مشابه برلیانس H320 است با این تفاوت که به منظور راحتی بیشتر ابعاد کمی بزرگ تر شده است .

 

برلیانس C3

 

برلیانس از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ جزء بهترین ها است و برلیانس C3 و بسترن B30 اما از این نظر در سطحی برابر هستند . از آنجایی که برلیانس C3 در داخل کابین مشابه با H320 است از همان صندلی های راحت و ارگونومیک بهره می برد که هم در دید مطلوب تاثیر دارد و هم در مسافت های طولانی کمترین احساس خستگی به شما دست نمی دهد . یکی از مزایای  برلیانس C3 جادار بودن ابعاد است که از ماشین های هم کلاس خود فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد . از نظر امکانات رفاهی و ایمنی  برلیانس C3 ماشین کاملی به نظر می رسد و  به طور کلی در بخش طراحی و کابین و ... ماشین خوب و با کیفیتی است و امتیاز بالایی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت می نماید . بسترن B30 و برلیانس C3 از نظر ظاهری هر دو زیبا هستند اما چهره برلیانس C3  هماهنگ تر است و بسترن B30 خشم بیشتری را به نمایش می گذارد ، از نظر آپشن بسترن B30 از برلیانس C3 کامل تر است و از نظر راحتی داخل کابین هم برابر به نظر می رسند .

 

برلیانس C3

 

در بخش ویژگی های فنی برلیانس C3 کاملا مشابه با دیگر ماشین های خانواده H300 برلیانس است و این یعنی برلیانس C3 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1498 سی سی بهره می برد که به خوبی از عهده ماشین برمی آید و شتاب و چالاکی راضی کننده ای در اختیار راننده قرار می دهد . در دور موتور 5800 دور در دقیقه 103 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید میکند  و در دور موتور 3800 دور در دقیقه هم گشتاور 138 نیوتن متر از پیشرانه برلیانس C3 حاصل می گردد و در اختیار راننده ماشین قرار می گیرد .

پیشرانه این سری از ماشین های برلیانس بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد و از همه مهم تر مصرف سوخت 7 لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود گیربکس اتوماتیک می باشد که بسیار عالی به نظر می رسد  و کاملا ماشین اقتصادی می باشد که با توجه به پارامتر های ماشین در این کلاس این رقم کاملا خوب است . برلیانس C3 به لطف پیشرانه آشنایش نشان می دهد که ماشین کم استهلاک و در بخش فنی قابل اعتمادی است . برلیانس C3 توانایی حرکتی و شتابگیری متوسطی دارد اما قرار است تا به زودی با پیشرانه 1650 سی سی وارد بازار شود که قطعا وضعیت شتابگیری برلیانس C3 را بهتر خواهد کرد اما حالا بسترن B30 توانایی های حرکتی بسیار بالاتری را به نمایش می گذارد .

 

برلیانس

 

برلیانس C3 فرمان برقی دقیقی دارد ، تقسیم وزنش به خوبی انجام شده است و عملکرد سیستم تعلیق قابل قبول است و در نهایت همه اینها سواری خوبی از برلیانس C3 را به نمایش میگذارند که رانندگی لذت بخشی را میتوانید تجربه کنید .

برلیانس C3 گزینه ایده آلی در میان ماشین های کلاس خودش است اما در مقایسه با بسترن B30 به دلایلی چون توانایی های حرکتی بسیار ضعیف تر ، آپشن های محدود تر ، فروش کمتر و ... ارزش خرید تا حدودی پایین تر را دارا می باشد .

 

برلیانس C3

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : نیک
    تاریخ : 1396/11/18

    بسترن با برلیانس قابل مقایسه نیس از لحاظ فیس و اپشن و استحکام و ایمنی و برلیانس با این قیمت ارزش نداره

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/11/18

    لطفا به پشت B30 وقتی توو بزرگراه میره دقت کنید ،افتضاحه طراحی عقبش

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/12/03

    شما که میگی ظاهر پشتش بده و بفکر قیافه ای همون برلیانس ای مدیران برات گزینه خوبیه اقساط هم داره

  • user icon
    نویسنده : پارسا
    تاریخ : 1397/07/25

    چقدر پول گرفتید از برلیانس تعریف کنید؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading