اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه اوتلندر PHEV با اوتلندر بنزینی

مقایسه اوتلندر PHEV با اوتلندر بنزینی

یکی از مقایسه های خودرویی پرمخاطب بازار ، مقایسه اوتلندر PHEV با اوتلندر بنزینی است . در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه اوتلندر PHEV با اوتلندر بنزینی  بپردازیم.

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
50
بررسی اوتلندر PHEV

Mitsubishi outlander

میتسوبیشی اوتلندر

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی میتسوبیشی اوتلندر
انتخاب ماشین 3

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

Top car

Outlander PHEV

اوتلندر PHEV

مقایسه اوتلندر PHEV با اوتلندر بنزینی

 میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV را می‌توان بزرگ‌ترین ریسک آرین موتور دانست زیرا نخستین ماشین هیبرید با قابلیت شارژ با برق شهری است که به ایران وارد شده است، نخستین کراس اوور پلاگ این هایبرید محسوب می‌شود و در بدو ورود به بازار قیمت بالایی داشت و همچنان هم یک خودرو گران‌قیمت محسوب می‌شود. چهره میتسوبیشی اوتلندر و میتسوبیشی اوتلندر PHEV یکسان هستند و این یعنی همه ویژگی های ظاهری میتسوبیشی اوتلندر PHEV با نمونه بنزینی برابر است اما به منظور داشتن وجه تمایز زیر سپرها و رکاب کمی تغییر داشته و طراحی رینگ میتسوبیشی اوتلندر PHEV هم تغییر کرده است.

 

 میتسوبیشی اوتلندرPHEV

 

در داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر PHEV سطح بالای کیفیت، ارگونومی و راحتی حفظ شده است اما غربیلک فرمان و دسته دنده طراحی جدیدی دارند که با طراحی کلی کابین هماهنگی بیشتری پیدا کرده است. رنو کولئوس و میتسوبیشی اوتلندر PHEV هر دو کراس اوورهای جادار و با کیفیتی هستند اما از نظر آپشن میتسوبیشی اوتلندر PHEV در بخش ایمنی تجهیزات، کاملی دارد و در بخش رفاهی تجهیزات تقریبا محدودی دارد و با نمونه بنزینی خودش برابر است. میتسوبیشی اوتلندر PHEV از جهات مختلف همه ویژگی‌های خوب میتسوبیشی اوتلندر را حفظ کرده است و در بعضی از بخش‌ها هم اگر کمبودی وجود داشت، در میتسوبیشی اوتلندر PHEV به منظور بالا رفتن ارزش خرید سعی شده تا همه آنها جبران گردد.

 

اوتلندر PHEV

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی 2 لیتری نیرو می‌گیرد. میتسوبیشی اوتلندر PHEV، 3 حالت رانندگی متفاوت دارد؛ نخستین حالت نیرو گرفتن استفاده فقط در حالت بنزینی است. حالت دوم که تا سرعت 120 کیلومتر در ساعت می توانید از آن بهره ببرید استفاده از نیروی دو موتور الکتریکی بوده و حالت سوم هم ترکیب کار کردن دو نیروی مولد برق و بنزین با یکدیگر است که در این حالت حداکثر قدرت 203 اسب بخار و 332 نیوتن متر گشتاور تولید می شود و این نیرو به وسیله یک گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می گردد و بعد از آن توسط سیستم 4WD و سیستم کنترل لحظه ای نیرو وارد شده به هر چرخ قدرت کافی برای به حرکت درآوردن میتسوبیشی اوتلندر PHEV را منتقل می کنند.

میتسوبیشی اوتلندر PHEV در حالت ترکیبی دو موتور و در سرعت های پایین 1.7 لیتر بنزین مصرف می کند و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت حدود 11 ثانیه زمان نیاز دارد و نکته مهم در مورد میتسوبیشی اوتلندر PHEV پلاگین هیبرید بودن آن است. یعنی شما میتوانید موتورهای برقی آن را با برق شهری شارژ کنید. از نظر توانایی های حرکتی این خودرو بسیار عملکرد جال و قابل قبولی دارد و از طرفی هم با اینکه میتسوبیشی اوتلندر PHEV آلایندگی بسیار کمی بر جای می گذارد، گزینه مناسبی برای شهرهای آلوده‌ای چون تهران محسوب می‌شود.

 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

 

از نظر سیستم تعلیق میتسوبیشی اوتلندر PHEV کاملا مشابه میتسوبیشی اوتلندر باقی مانده است اما محل قرار گیری دو موتور الکتریکی، ترنس اکسل ها، تغییرات موتور بنزینی و ... تقسیم وزن متفاوتی به وجود آورده اند و با توجه به هیبرید بودن میتسوبیشی اوتلندر PHEV و قدرت 203 اسب بخاری اش از توانایی های حرکتی و مانور خوبی برخوردار است اما به منظور نگهداری بهتر از سیستم هایبرید ماشین بهتر است تا به آفرود فکر نکنید و از میتسوبیشی اوتلندر PHEV به عنوان یک کراس اوور کم آلاینده شهری بهره ببرید. 

میتسوبیشی اوتلندر PHEV از نمونه بنزینی میتسوبیشی ماشین کم آلاینده تر و کم استهلاک تری است و قابلیت شارژ میتسوبیشی اوتلندر هیبرید با برق شهری اگر هزینه زیادی در بر نداشته باشد، یک ویژگی مثبت است اما به هر حال با توجه به اینکه میتسوبیشی اوتلندر PHEV با نمونه بنزینی اختلاف قیمتی بسیار جزئی دارد ارزش خرید بالاتری دارد زیرا از نظر قیمت آن به دلار و یورو اختلاف قیمت میتسوبیشی اوتلندر PHEV با نمونه بنزینی زیاد است، ماشین بسیار مدرن تری است و در ساخت میتسوبیشی اوتلندر PHEV حداکثر تلاش را کرده اند که استهلاک پایین باشد اما به این نکته هم باید توجه داشت که علی‌رغم قدرت بالاتر میتسوبیشی اوتلندر PHEV به منظور حفظ سلامت سیستم الکتریکی ماشین نمی‌توان فشار زیادی به آن وارد کرد و به علت خاص بودن سیستم هیبرید هزینه‌های سرویس دوره‌ای میتسوبیشی اوتلندر PHEV به دلایلی چون داشتن روغن موتور مخصوص کمی از نمونه بنزینی بیشتر است.

 

در اینجا می توانید تست درایو کامل اوتلندر PHEV را مشاهده کنید.

Mitsubishi outlander

میتسوبیشی اوتلندر

مقایسه اوتلندر PHEV با اوتلندر بنزینی

 میتسوبیشی اوتلندر

 

میتسوبیشی اوتلندر را میتوان یک سامورایی قد بلند و زیبا دانست که در ابتدا و قبل از فیس لیفت طراحی ناپسند و غیر هماهنگ داشت و حالا طراحی مدرن و خوب را به نمایش میگذارد. میتسوبیشی اوتلندر در نمای جلو ماشین زیبا و خشنی است که در به وجود آمدن این چهره طراحی چراغ ها، جلو پنجره و زه‌های کرومی کمک بسیار شایانی کرده اند و ماشین را لوکس تر در عین زیبا بودن نشان میدهند و آن خشم جذاب ژاپنی را هم در نگاه میتسوبیشی اوتلندر می توان یافت.

نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر هم در عین سادگی در اوج زیبایی و هماهنگی قرار دارد و با دیگر قسمت های ماشین هم هماهنگ است و تناسب دارد. در کل میتسوبیشی اوتلندر ماشین ژاپنی با طراحی هماهنگ، مدرن و زیبا است و مورد پسند همه ی رنج های سنی واقع میشود و بسیاری از سلایق هم ماشین میتسوبیشی اوتلندر را می پسندند و با توجه به اینکه این جزئیات را عیناً میتسوبیشی اوتلندر PHEV هم دارد ویژگی های ظاهری آنها مشابه یکدیگر هستند.

 

 میتسوبیشی اوتلندر

 

داخل کابین میتسوبیشی اوتلندر همه چیز زیبا و لوکس به نظر می‌رسد و احساس سواری با یک ماشین شاسی بلند لوکس را به شما می‌دهد اما جنبه اسپرت هم دارد ولی در میتسوبیشی اوتلندر PHEV با توجه به تغییر طراحی غربیلک فرمان، دسته دنده و چند مورد دیگر حس لوکس تری به وجود آمده است. از نظر کیفیت ساخت، روکش ها، ادوات و متریال میتسوبیشی اوتلندر مانند همه ماشین های ژاپنی در بین بهترین ها قرار دارد و از عالی ترین ها استفاده شده است. امکانات و تکنولوژی های به کار رفته در میتسوبیشی اوتلندر و میتسوبیشی اوتلندر PHEV خوب هستند.

 

کابین میتسوبیشی اوتلندر

 

میتسوبیشی اوتلندر از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی به حجم 2360 سی سی و با تنفس طبیعی بهره می‌برد که با توجه به وزن و ابعاد ماشین خوب جوابگو بوده است و میتسوبیشی اوتلندر را میتوان ماشین نسبتا چالاکی دانست. این پیشرانه برای میتسوبیشی اوتلندر 166 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور را فراهم می کند که برای این کلاس کافی به نظر می‌رسد و تقریبا با رقبا برابری می‌کند. در میتسوبیشی اوتلندر بنزینی از یک گیربکس CVT بسیار هوشمند استفاده شده است که تعویض دنده هایی نرم، سریع و لذت بخش را انجام میدهد و ضمن حفظ کشش در کاهش مصرف سوخت هم تاثیر مستقیم دارد. از نظر فنی میتسوبیشی توانایی‌های حرکتی متناسب با کلاس و رقیبانش دارد و کم استهلاک و بدون دردسر هم عمر خود را سپری می کند اما در جاهایی میتسوبیشی اوتلندر PHEV با گشتاور بیشتر و نیروی بیشتری که از استارت در اختیار شما قرار می دهد توانایی های حرکتی بهتری را شاهد هستیم.

میتسوبیشی و سیستم تعلیق های بی نظیرش همیشه در راندن حس فوق العاده ای را به وجود آورده اند و میتسوبیشی اوتلندر هم یک کراس اوور چند منظوره است که در شهر نرم و با قابلیت مانور عالی عمل می کند و در آفرود هم قابلیت های خوبی دارد و حریف سر سختی برای مسیر های پر از مانع است.

 

میتسوبیشی اوتلندر

 

میتسوبیشی اوتلندر یک کراس اوور نیمه لوکس و با کیفیت است که به تازگی نمونه هیبرید با قابلیت شارژ با برق شهری آن به بازار عرضه شده است که با نام میتسوبیشی اوتلندر PHEV شناخته می‌شود که در ایران اختلاف قیمت ناچیزی با نمونه بنزینی آن دارد و همین مورد باعث شده تا ماشین 3 ارزش خرید میتسوبیشی اوتلندر PHEV را بالاتر بداند. نخست به خاطر بالاتر بودن ارزش قیمتی آن در بازارهای بین المللی و دوم هم به دلیل پیشرفته تر بودن و امید است تا با خدمات پس از فروش خوب در مورد میتسوبیشی اوتلندر PHEV هزینه های نگهداری آن مانند میتسوبیشی اوتلندر بنزینی معقول باشد.

 

در اینجا می توانید تجربه رانندگی با میتسوبیشی اوتلندر را مشاهده نمایید.

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : احسان دارابی
    تاریخ : 1396/12/02

    دوست عزیز
    ممنون از کانال حرفه ای و دقیقتون .منتها انصافا با تعصب نظر میدین .تقریبا نظرات کارشناسی شما رو که میخونم حس تعصب و جانبداری بیموردتون در مورد ماشینهای رنو مشهوده .برادر من کولئوس داره و اینقدر که شما تعریف میکنید از این ماشین .والا ایشان راضی نیست و میخوان بفروشن سانتافه بگیرن.ولی شما خیلی خیلی با تعصب روی رنو ها صحبت میکنید.اینجا مقایسه ی دو نوع اوتلندر با همه .شما باز اسمی از کولئوس به میان اوردین اونم با چه اب و تابی.به نظرم منصفانه نیست

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1398/06/27

    نظر دوستمون رو واقعا قبول دارم
    مورد بعدي نيسان ايكس تريل هست كه من نميدونم از نظر آپشن چي بيشتر از phev داره كه انقدر رو آپشن هاش مانور ميدين ؟يا از نظر فيس!!!!!!من تست درايوشم رفتم و باز شدن درب عقب بصورت ٩٠ درجه جز آپشن ها معرفي شد😁

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading