اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه بسترن B30 با جیلی GC6

مقایسه بسترن B30 با جیلی GC6

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه بسترن B30 با جیلی GC6 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه بسترن B30 با جیلی GC6 بپردازیم .

Besturn b30

بسترن B30

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی بسترن B30

Geely GC6

جیلی GC6

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی جیلی GC6
انتخاب ماشین 3

Besturn b30

بسترن B30

Top car

Besturn b30

بسترن B30

مقایسه بسترن B30 با جیلی GC6

بسترن B30

 

بسترن B30 یکی از موفق ترین سدان های چینی موجود بازار در کلاس و رنج قیمت خودش است که توسط گروه بهمن مونتاژ و عرضه میگردد و با توجه به حضور نسبتا زیاد بسترن B30 در خیابان و تبلیغات فراوان که انجام شده است وضعیت مناسبی در بازار دارد .

بسترن B30 همانند برادر بزرگ ترش بسترن B50F در موسسه ایتال دیزان طراحی شده است و وضعیت مناسبی را از نظر مدرن بودن و هماهنگی چهره و زیبایی دارد اما با بسترن B50F از نظر سبک طراحی کوچکترین شباهتی ندارد که نشان از کم بودن سطح اصالت در خودروسازی فاو است . بسترنB30  در قسمت جلوی ماشین سطح مناسبی از ترکیب طراحی مدرن و خشم را به نمایش می گذارد اما طراحی قسمت عقب ماشین با جلو بسترن B30 چندان هماهنگی ندارد و بیش از اندازه ساده است .

 

بسترن B30

 

داخل کابین بسترن B30  طراحی مناسب با ظاهر بیرونی است و در طراحی کابین بسترن B30 حداکثر تلاش انجام شده است که پارامتر های لوکس به کابین جلوه دهند ؛ به لطف مونتاژ خوب و دقیق گروه بهمن و استفاده از مواد و متریال با کیفیت بسترن B30 وضعیت مناسبی دارد و از نطر کیفیت در این رنج قیمت امتیاز مناسبی دریافت می کند . از نظر آپشن بسترن B30 امکاناتی در حد کلاس و قیمت خودش دارد که مناسب است .

 

کابین بسترن B30

 

بسترن B30 در سینه خود یک موتور 4 سیلندر با آرایش خطی جای داده است که 1598 سی سی به طور دقیق حجم دارد . بسترن B30 با کمک این پیشرانه قابلیت تولید 107 اسب بخار نیرو در دور موتور 5500 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در 3600 دور در دقیقه را دارا می باشد . بسترن B30 همانند برادر بزرگ تر خود از گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AISIN  ساخت ژاپن برای انتقال قدرت به چرخ های جلو ماشین سود می برد که عملکرد قابل قبول و مناسبی دارد و تعویض دنده های نرم و سریعی دارد اما هنوز هم ماشین های چینی در برنامه ریزی گیربکس ماشین های خود مشکل دارند و بسترن B30 هم دارای این ضعف است و از اینرو به صورت کامل با پیشرانه بسترن B30 که در گذشته به فولکس جتا متعلق بوده است کوپل نگردیده و در مواقع تحت فشار قرار دادن ماشین این ایراد وضوح بیشتری پیدا می کند . با توجه به وزن و ویژگی های فنی بسترن B30 نمیتوان در بحث توانایی های حرکتی انتظار زیادی از این ماشین داشت .  

 

بسترن B30

 

در مورد سواری و هندلینگ بسترن B30 نخست خوب است بدانید که از پلتفرم فولکس واگن جتا سود میبرد و به همین جهت با توجه به اینکه سیستم تعلیق ساده و نسبتا قدیمی اما مناسبی دارد سواری قابل قبول و خوبی را برای شما در بر خواهد داشت .

بسترن B30 یک سدان 60 میلیون تومانی چینی با سطح کیفیت مناسب ، ظاهر قابل قبول ، توانایی های حرکتی متوسط و سواری خوب است که در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار فروش مناسبی دارد و از نظر شناخته شده بودن هم بسترن B30 توانسته تا حدودی اسم خود را مطرح کند .

 

بسترن B30

Geely GC6

جیلی GC6

مقایسه بسترن B30 با جیلی GC6

 جیلی GC6

 

جیلی GC6 یک سدان اقتصادی نا شناخته از برند موفق جیلی میباشد که چند مدتی میشود توسط شرکت بم خودرو فروش آن را آغاز کرده است و در طی چند روز گذشته نمونه فیس لیفت جیلی GC6 رونمایی گردید که این مدل را بم خودرو با نام جیلی GC6 اکسلنت به فروش میرساند . پلت فرم جیلی GC6 اکسلنت نسبت به گذشته تغییری نداشته است و همین موضوع کمی فرم کلی ماشین را کمی قدیمی تر از آنچه که هست نشان می دهد اما طراحی چراغ های جلو و عقب و رینگ و سپر جلو و عقب جیلی GC6 اکسلنت مناسب هستند و طراحی را از یکنواختی و حالت محافظه کارانه خارج کرده است .

 

 جیلی GC6

 

بزرگ ترین تغییر در مورد جیلیGC6  اکسلنت در داخل کابین رخ داده که طراحی کاملا نسبت به مدل قبلی متحول شده است و حالا جیلی GC6 در داخل کابین بک ماشین مدرن و با المان های لوکس می باشد که در آن سعی شده ارگونومی و راحتی سرنشینان وضعیت مناسبی داشته باشد . تریم داخلی دو رنگ به همراه روکش چرمی صندلی ها ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم مالتی مدیا کامل از جمله امکانات جیلی GC6 هستند و در مقایسه با بسترن B30 از نظر ظاهری که بحث سلیقه است اما بسترن B30 کمی وضعیت بهتری دارد ، در بحث آپشن برابر هستند و از نظر کیفیت ساخت هم جیلی GC6 اکسلنت وضعیت خوبی دارد و با بسترن B30 تقریبا برابر به نظر می رسند .

 

جیلیGC6

 

جیلی GC6 اکسلنت در سینه خود یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری با حجم دقیق 1498 سی سی گنجانده است که قابلیت تولید 105 اسب بخار در موتور 6200 دور در دقیقه و 145 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4500 دور در دقیقه را دارد و جیلی gc6 اکسلنت میتواند در حدود 13 ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت برساند و برخی از مناسب مصرف سوخت جیلی GC6 اکسلنت را تا 11 لیتر هم در هر سیکل 100 کیلومتری گزارش کرده اند که در شرایط مختلف این عدد کمتر خواهد شد . نیروی پیشرانه جیلی GC6 اکسلنت توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک که ساخت شرکت JATCO ژاپن است انجام می شود . کیفیت فنی جیلی GC6 اکسلنت کاملا متوسط است و در بخش فنی بسترن B30 بهتر و تا حدودی مدرن تر است .

 

 

جیلی GC6 اکسلنت یک سدان جمع و جور با ارتفاع تقریبا زیاد از سطح زمین است که سواری نرمی برای شما به ارمغان میاورد اما از هندلینگ خوب و قابلیت فرمان پذیری کاسته شده است و بسترن B30 می تواند به شما سواری لذت بخش تری را ارائه کند .

جیلی GC6 اکسلنت در مجموع به عنوان یک سدان جمع و جور چینی که با قیمت 59 میلیون تومان به فروش میرسد ماشین قابل قبولی است اما بازار فروش ضعیف جیلی در حال حاضر در ایران و نبود ویژگی با تبلیغ خاصی که باعث شود جیلی GC6 اکسلنت بیشتر در بازار شناخته شود از جمله ضعف های آن است که بازار بی رمقی به وجود آورده است و طرفدار برای جیلی GC6 اکسلنت در بازار وجود ندارد .

 

جیلی GC6 اکسلنت

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading