اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کپچر کارکرده با هایما s7 توربو

مقایسه رنو کپچر کارکرده با هایما s7 توربو

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کپچر کارکرده با هایما s7 توربو می باشد که در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کپچر کارکرده با هایما s7 توربو بپردازیم.

Capture

رنو کپچر کارکرده

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
48
بررسی رنو کپچر کارکرده

HIAMA s7 turbo

هایما S7 توربو

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی هایما S7 توربو
انتخاب ماشین 3

Capture

رنو کپچر کارکرده

Top car

Capture

رنو کپچر کارکرده

مقایسه رنو کپچر کارکرده با هایما s7 توربو

 رنو کپچر

 

رنو کپچر یکی از پرفروش ترین و شناخته شده ترین ساخته های رنو در سر تا سر اروپا است که چند سالی میشود تجربه حضور در ایران را دارد و در طول این مدت توانسته که آمار فروش خوبی را از خودش بر جای بگذارد. رنو کپچر در ظاهر از سبک متفاوتی از طراحی بهره می برد و استایل کاملا اروپایی و جذابی را به نمایش می گذارد. چراغ های بزرگ با گرافیک زیبا، سپرهای برجسته و خطوط فراوان به کار رفته در ظاهر رنو کپچر مواردی هستند که جذابیت و زیبایی را دو چندان کرده اند و در کنار اینها رنگ بندی عالی رنو کپچر باعث شده تا از دیدن آن حس خوبی به دست آورید.

سلیقه متفاوت به کار رفته در طراحی رنو کپچر باعث شده است که سلایق و افراد زیادی از ظاهر این ماشین لذت ببرند و ظاهرش مورد قبول بسیاری از جوانان، بانوان، میانسالان و ... واقع گردد.

 

 رنو کپچر

 

به داخل کابین رنو کپچر که وارد می‌شویم سبک طراحی همانند ظاهر بیرونی اسپرت و با المان‌های متنوع است اما در کنار این هیجان موجود در کابین رنو کپچر، راحتی و ارگونومی سرنشینان در سطح بالایی قرار دارد تا در مسافت های طولانی هم احساس خستگی نکنید البته در قسمت سرنشینان عقب ابعاد برای افراد بلند قد کمی کوچک احساس می شود که برای خودرویی در این کلاس عجیب نیست. رنو کپچر در این رنج قیمت یکی از بهترین ها در بحث کیفیت است که از نظر متریال و دقت در ساخت و جزئیات و ... نمرات بالایی را از آن خودش می کند و از نظر آپشن هم رنو کپچر مناسب است.

 

کابین رنو کپچر

 

رنو کپچر یک پیشرانه 4 سیلندر را در کاپوت خود دارد که 1197 سی سی حجم دارد و با آرایش خطی قرار گرفته است و مجهز به توربوشارژر است. پیشرانه رنو کپچر در دور موتور 4900 دور در دقیقه 120 اسب بخار قدرت و در دور موتور 2000 دور در دقیقه 190 نیوتن متر گشتاور میتواند تولید کند که نشان از راندمان خوب ماشین است. پیشرانه رنو کپچر علاوه بر اینکه بسیار پر بازده و چالاک است در عین حال هم از مصرف سوخت پایین و اقتصادی بهره می‌برد. رنو کپچر برای انتقال قدرت از یک گیربکس 6 سرعته دبل کلاچ دقیق و پیشرفته استفاده کرده است که تعویض دنده هایش نرم، سریع و آسان است و به راحتی صورت می گیرد.

تکنولوژی پیشرفته به کار رفته در بخش فنی رنو کپچر در کنار بازده عالی، هماهنگی موتور و گیربکس و کوپل شدن کامل سیستم تنفس با پیشرانه باعث شده اند تا رنو کپچر بدون هیچگونه لگ و تاخیر اقدام به شتابگیری کند و در طول این مدت که رنو کپچر فرصت حضور در بازار ایران را پیدا کرده است نشان داده به جز سرویس های روتین و انجام دادن سرویس های ادواری بر اساس کارکرد ماشین در موعد مقرر به مورد دیگری احتیاج پیدا نکرده است و در صورت نگهداری صحیح از رنو کپچر هیچ گونه مشکلی از نظر هزینه های نگهداری و تامین لوازم و خدمات پس از فروش نخواهید داشت.

 

رنو کپچر

 

پلتفرم رنو کپچر کوچک است و از آنجایی رنو در ساخت سیستم تعلیق های خوب تخصص زیادی دارد در رنو کپچر شاهد یک سواری ایده آل با میزان مناسبی از نرمی سیستم تعلیق هستیم که سطح بالایی از هندلینگ و چسبندگی را برای رنو کپچر به وجود آورده است و در دفع ضربات هم عملکرد خوبی دارد و ترمز های مطمئن و پر قدرت هم یکی دیگر از ویژگی های خوب رنو کپچر است که در امنیت سرنشینان و اطمینان آنها بسیار موثر است.

رنو کپچر از استایل جدید و متفاوتی بهره میبرد و رنگ بندی شاد و جذابی هم برای آن در نظر گرفته شده است که در کنار ویژگی های عالی که ارائه مکیند باعث شده تا افراد متفاوت جذب رنو کپچر شوند و همین باعث شده تا فروش قابل توجهی داشته باشد و به راحتی در بازار معامله شود و با اختلاف تقریبا زیادی رنو کپچر را می توان برتر از هایما S7 توربو دانست و همین که شما با این مبلغ یک ماشین از برند معتبر رنو سوار میشوید خود یک نکته بسیار مهم است.

HIAMA s7 turbo

هایما S7 توربو

مقایسه رنو کپچر کارکرده با هایما s7 توربو

 هایما S7 توربو

 

هایما S7 نخستین کراس اوور ساخت چین است که توسط ایران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه گردیده است که در ابتدا با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی به بازار عرضه شد که به علت ضعف های فراوان از آن استقبال خوبی به عمل نیامد و همین موضوع سبب شد تا ایران خودرو، هایما S7 مجهز به موتور 1.8 لیتری توربوشارژ را مونتاژ و عرضه کند که تغییرات متعددی را تجربه کرده بود.

هایما S7 در ظاهر به طور کامل مستقل نیست و از چند کراس اوور و شاسی بلند مطرح بازار در طراحی هایما S7 الهام گرفته اند اما به طور کلی با توجه به نکاتی چون طراحی چراغ ها یا رینگ های اسپرت و جلو پنجره کرومی بزرگ در هایما S7 حداکثر تلاش را کرده اند تا ظاهر ماشین به به روز و قدرتمند نشان دهند و تا حدودی هم در این راه مهندسین هایما در مورد S7 خوب عمل کرده اند اما نکاتی مانند تازه وارد بودن برند هایما، استفاده از طراحان متوسط و نداشتن اصالت در مورد آن وجود دارد که باعث شده تا شخصیت هایما S7 به طور کامل شکل نگرفته باشد و در جاهایی ناهماهنگی در طراحی به چشم بیاید.

 

هایما اس 7

 

از نظر ظاهر بیرونی رنو کپچر امتیازات بالاتری کسی می کند زیرا هم مدرن تر است و هم اصول صحیح تر و تکامل یافته تری در شکل دادن رنو کپچر به کار گرفته شده است. به داخل کابین هایما S7 که وارد میشویم طراحی باز هم از چند ماشین دیگر خصوصا کره ای ها کپی برداری شده است و سطح کیفیت متوسط رو به بالا ارزیابی میگردد. از نظر آپشن وضعیت هایما S7 توربو بسیار خوب است و سطح راحتی سرنشینان هم با توجه به فضای جادار خوب است. از نظر کیفیت که رنو کپچر قطعا از هایما S7 بهتر است. در بحث آپشن برابر به نظر می رسند و از نظر ارگونومی هم رنو کپچر و هایما S7 هر دو وضعیت خوبی دارند.

 

رنو کپچر

 

در بخش فنی هایما اس 7 اتوماتیک توربوشارژر مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری است که توسط آن توسط سیستم پر خوران توربوشارژر انجام میگردد. این پیشرانه توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد. هایما S7 توربو قابلیت های فنی مناسبی دارد و مالکان آن از بخش فنی و توانایی های حرکتی هایما S7 توربو رضایت دارند. به طور مثال هایما S7  توربو به زمان تقریبی 10 ثانیه نیاز دارد که سرعت خود را از حالت سکون به صد کیلومتر در ساعت برساند که از رقبای هم وطنش بهتر است اما رنو کپچر در بحث شتابگیری و توانایی های حرکتی از هایما S7 توربو برتر است. برای انتقال قدرت در هایما اس 7 توربو شارژ از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت کشور کره جنوبی استفاده شده است. در موتور گیربکس این ماشین سطح هماهنگی تقریبا خوب است و بخش فنی هایما S7 با توجه به اینکه خودرو تازه واردی محسوب می‌شود، مناسب است اما در برابر رنو کپچر هایما S7 حرف چندانی برای گفتن ندارد و هایما S7 توربو اصلا در مقابل رنو کپچر تاب رقابت ندارد.

 

هایما S7 توربو

 

هایما S7 توربو با سیستم تعلیق مستقل در عقب و طراحی شاسی و تقسیم وزنی که دارد و با توجه به اینکه دیفرانسیل جلو است سواری نرم و با سطح متوسطی از هندلینگ ارائه میکند و اصلی‌ترین ویژگی که به عنوان یک شاسی بلند دارد تنها ارتقاع هایما S7 توربو از سطح زمین است.

هایما S7 توربو اکنون قیمت چند صد میلیونی دارد که برای یک کراس اوور دیفرانسیل جلو چینی که محبوبیت چندانی هم ندارد قیمت گزافی است و در مقایسه امروز متوجه شدیم که رنو کپچر کارکرده با این بودجه یک انتخاب ارزشمند، مطمئن، با کیفیت و پر بازده است که از برند معتبر رنو هم می باشد و طرفداران بسیاری دارد.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : پیمان
    تاریخ : 1397/01/03

    سلام
    ممنون از سایت ماشین سه بخاطر زحمات فراوان
    اما یه گله دارم
    ابتدا باید بگم من هیچ کدوم از این ماشینارو ندارم و ارق خاصی به هیچ برند ندارم
    ولی فیلم تست و بررسی هردو خودرو رو دیدم
    والا شتاب هایما بیشتر از کپچره و ظاهر ماشین هم چیزز کاملا سلیفه ای هستش پس عیب یا حسن نیست البته بنظرم هایما خیلی هم قشنگتره
    یه جو مسموم تو این سایتها رایجذهستش که شدیدا خودروهای چینی رو میکوبن
    شرط میبندم اگه یه فرقون روش آرم یه برند اروپایی رو بزنن باز تو مقایسه با برند چینی میگید فرقونه کم استحلاکه و شدیدا پیشنهادش میکنید برای خرید

  • user icon
    نویسنده : بهداد
    تاریخ : 1397/01/07

    فکر کنم نویسنده حتی یک بار هم سوار هایما نشده.قدرت موتور هایما حدود ۱۸۸ اسب بخاره.اگر شما فیلمهای تست شتاب هایمارو ببینید متوجه میشید که شتابش چقدر بالاست و از کپچر بیشتره.ضمنا این دو تا ماشین تو دو تا کلاس متفاوتند.به نویسنده پیشنهاد میدم با هردو ماشین به صورت جداگانه ی سفر بره بعد تحلیلشو بدون جانبداری اعلام کنه.شکی نیست که کپچر ماشین خوبیه اما هایما خیلی بهتر از این چیزیه که اینجا نوشته شده

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/01/09

    سايت رنو باز سلام
    جمع كن اين لگن فرسوده رنو رو كي ميخره؟؟؟
    ماشين نيست قورباغس

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1397/01/29

    در درستی اطلاعات شما از هایما توربو همین بس که تو مقایسه با پژو 2008, صفر تا صد هایما توربو رو 14 ثانیه زده بودین در حالی که 9.3 ثانیه هست.
    بارزترین ویژگی هایما توربو همین شتابشه که من با اسپورتیج هم تجربه نکردم همچین شتابی رو!!!!

  • user icon
    نویسنده : ابی
    تاریخ : 1397/02/06

    ماشاالله پرسنل شرکت سازنده مربوط به هایما میبینم فعال هستن

  • user icon
    نویسنده : پارسا
    تاریخ : 1398/06/05

    من هایما اس هفت تربو دارم میخواستم بفروشم یک ماشین دیگه ای بخرم .علت فروش هم فقط اتمام گارانتی و چون کمی پول داشتم گفتم ماشین رو عوض کنم.وقتی پشت هایما میشینی از قدرت موتورش واقعا لذت میبری از لحاظ من مصرف کننده تا زمانی که طعم قدرت رو نچشیده بودم میگفتم ظاهر و برند غیر چینی.ولی وقتی قدرت رو زیر پا حس کنید دل کند از یک چینی قدرت دار بایک فرانسوی نچندان قوی کاره خیلی سختیه کلا ارزش برند رنو خیلی بالا تر از هایماست ولی قدرت موتور هایما واقعا دل کند ازش سخته.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading