اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هایما s7 توربو با رنو داستر کارکرده

مقایسه هایما s7 توربو با رنو داستر کارکرده

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هایما s7 توربو با رنو داستر کارکرده می باشد که در ادامه با ماشین 3 همراه باشید تا به مقایسه هایما s7 توربو با رنو داستر کارکرده بپردازیم.

RENAULT Duster

رنو داستر کارکرده

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
47
بررسی رنو داستر کارکرده

Haima S7

هایما S7 توربو

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
45
بررسی هایما S7 توربو
انتخاب ماشین 3

RENAULT Duster

رنو داستر کارکرده

Top car

RENAULT Duster

رنو داستر کارکرده

مقایسه هایما s7 توربو با رنو داستر کارکرده

 رنو داستر

 

داستر ارزان ترین و اقتصادی ترین کراس اوور رنو در بازار است که در عین سادگی با ویژگی های خوبی که دارد توانسته است در نظر خریداران جذاب جلوه کند . در ظاهر رنو داستر با ساده ترین المان ها و کاملا محافظه کارانه طراحی شده است اما طراحی جلو پنجره و چراغ جلو در مدرن تر دیده شدن رنو داستر تاثیر مثبت گذاشته است و قسمت هایی چون گلگیر های پف کرده باعث شده اند که رنو داستر یک ماشین خشن در چشم بیننده جلوه کند .

رنو داستر از خانواده اقتصادی لوگان ، سیمبل و ... است و این موضوع در داخل کابین و طراحی مشابه با رنو سیمبل ، کاملا مشهود است و بهترین ویژگی که طراحی داخلی رنو داستر در اختیار شما قرار می دهد ارگونومی عالی و سطح بالای راحتی سرنشینان است و طراحی 2 رنگ تریم داخلی رنو داستر موردی است که سعی در لوکس تر نشان دادن این ماشین دارد .

 

 رنو داستر

 

رنو داستر در ابتدا که وارد بازار شد از نظر آپشن بسیار ساده بود و تنها موارد پایه را به همراه داشت اما حالا رنو داستر در این زمینه پیشرفت کرده است و با توجه به قیمتش سطح متوسطی از آپشن را به همراه دارد و اگر کمی در مورد رنو داستر تحقیق کرده باشیم می بینیم که یکی از ویژگی هایی که از ابتدا در جذب مشتری به رنو داستر کمک کرده است سطح بالا و عالی کیفیت عالی ساخت و مواد به کار رفته است که حتی در کارکرد های بسیار بالا هم کوچکترین تغییر شکلی را نشان نمی دهد .

 

رنو داستر

 

بخش فنی رنو داستر یعنی موتور ، گیربکس ، انتقال قدرت ، سیستم مدیریت موتور ، سوخت رسانی و ... در مجموع جزء بهترین ها است که بازده و کیفیت عالی دو ویژگی مهم در مورد آن است . قلب تپنده رنو داستر 2 لیتری و 16 سوپاپ است که به طور دقیق 1998 سی سی حجم دارد و می تواند 135 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن متر گشتاور را تولید کند .

مصرف سوخت رنو داستر در سیکل ترکیبی 8.2 لیتر میباشد که از هایما S7 توربو که 9.6 لیتر است عدد مناسب تری می باشد و در  طول این سالها رنو داستر ثابت کرده است که از نظر استهلاک وضعیت بسیار خوبی دارد . رنو داستر در بحث شتابگیری خوب عمل می کند و به لطف هماهنگی مناسب موتور و گیربکس رنو داستر توانایی های حرکتی خوبی دارد . بعضی از نمونه های رنو داستر مجهز به پیشرانه K4M هستند که از نظر توانایی حرکتی و مصرف سوخت و استهلاک سالهاست مورد تایید می باشد و موتور 2 لیتری رنو داستر و گیربکس 4 سرعته اتوماتیک کوپل شده با آن هم بر روی دیگر ماشین های رنو مورد استفاده بوده اند و باز از نظر کیفیت و دیگر ویژگی ها مورد تایید هستند .

 

رنو داستر

 

سیستم تعلیق رنو داستر کاربردی و مناسب این ماشین و قابلیت هایش است و رنو داستر های موجود در ایران اکثریت به صورت دیفرانسیل جلو هستند که در داخل شهر سواری نرم و راحت و با سطح مناسبی از لذت راندن را به نمایش می گذارد و به صورت پایه هم در مسیر های آفرود رنو داستر می تواند حرکت کند و به صورت کلی هندلینگ خوب و خوش دست بودن از ویژگی های بارز رنو داستر است .

رنو داستر یک کراس اوور عالی و ارزشمند در رنج قیمت 115 میلیون تومان است که با وجود کارکرده بودن از نظر سلامت کوچکترین ایرادی ندارد ، خدمات پس از فروش خوبی برای رنو داستر در نظر گرفته شده است و بازار خرید و فروش خوبی هم دارد و رنو داستر را در مجموع از هایما S7 توربو می توان انتخاب منطقی تر و بهتری دانست .

 

 رنو داستر

Haima S7

هایما S7 توربو

مقایسه هایما s7 توربو با رنو داستر کارکرده

 هایما S7 توربو

 

هایما S7 در ابتدا که توسط ایران خودرو مونتاژ گردید و وارد بازار شد ایراد های زیادی به آن وارد بود و آمار فروش ضعیفی را به ثبت رساند و همین موضوع سبب گردید تا هایما S7 توربو با یک سری تغییرات به بازار عرضه شود که در ابتدا حدود قیمت 92 میلیون تومانی داشت و قیمت آن رقابتی بود اما حالا هایما S7 توربو با قیمت 115 میلیون تومانی یک گزینه چینی با ارزش خرید پایین محسوب می گردد .

هایما S7 همانطور که بارها گفته شده از نظر ظاهری به علت وجود پاره ای از کپی کاری ها کمی ناهماهنگ بین جلو و عقب ماشین جلوه می کند اما در مجموع با وجود جلو پنجره بزرگ کرومی یا طراحی چراغ ها و سپر های جلو وعقب مدرن و جذاب در چشم بیننده ظاهر می شود .

 

 هایما S7 توربو

 

هایما S7 توربو در داخل کابین طراحی به کار برده است تا به آن جلوه کلاسیک و لوکس بودن را با هم دهد ؛ از نظر طراحی هایما S7 جذاب تر است اما رنو داستر به لطف سادگی طراحی صحیح تر و دقیق تری را به نمایش می گذارد . هایما S7 توربو به منظور جلب رضایت مشتریانش از لیست آپشن کاملی استفاده کرده است اما در بخش کیفیت که یکی از مهم ترین قسمت ها در کسب امتیاز و جلب رضایت مردم و کارشناسان است عملکرد متوسطی داشته و در این بخش هم از نظر کیفیت برتری با رنو داستر است و تنها برتری هایما S7 توربو را می توان در بحث آپشن دانست .

 

هایما S7 توربو

 

در بخش فنی  هایما S7 اتوماتیک توربوشارژر مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری است که توسط سیستم توربوشارژ تقویت شده است . این پیشرانه توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک ماشین با این ابعاد بر روی کاغذ مناسب است ولی در عمل هایما S7 توربو مانند کاتالوگ عمل نمی کند و ضعیف تر از آنچه که باید ، می باشد و از نظر توانایی های حرکتی و شتابگیری رنو داستر در بدترین شرایط با  هایما S7 توربو برابر است و در شرایط ایده آل برتری با رنو داستر است .

برای انتقال قدرت در هایما اس 7 توربو شارژ از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت کشور کره جنوبی استفاده شده است . هایما یک کمپانی نسبتا جدید است که در بخش فنی نمی توان انتظار بالایی از آن داشت و هایما S7 توربو به همین دلیل است که از نظر هماهنگی موتور و گیربکس وضعیت چندان خوبی ندارد و وضعیت استهلاک ، کیفیت ، اطمینان پذیری ، کوپل بودن و ... برتری محض با رنو داستر است .

 

 

در بحث سیستم تعلیق هایما S7 توربو وضعیتش مناسب است و یک کراس اوور مناسب در داخل شهر است که هندلینگ خوب و سواری قابل قبول جزء ویژگی های راندن هایما S7 توربو است اما کاربردی بودن تعلیق رنو داستر و فرمان دقیق تر برتری های رنو داستر نسبت به هایما S7 توربو است .

هایما S7 توربو در نهایت با هر ویژگی که دارد یک کراس اوور چینی است و عموم ماشین های چینی زمانی که بیش از 100 میلیون تومان قیمت دارند از نظر فروش بسیار ضعیف عمل میکنند و در حال حاضر رنو داستر کارکرده انتخاب بهتر و ارزشمند تری از هایما S7 توربو است که از نظر کیفیت ، استهلاک ، هزینه های نگهداری ، لذت رانندگی و ... به رقیب چینی خودش برتری دارد .

 

HAIMA S7

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1397/01/09

    خداییی طراحی داستر با هایما برابره😐😐😐😐
    من اصلا به بقیه چیزا کاری ندارم ولی واقعا قضاوت کنید ...

  • user icon
    نویسنده : محمدامین سنگتراش
    تاریخ : 1397/01/16

    از نظر سواری هایما بهتر...ازنظرقدرت هایما بهتر... ازنظر طراحی هایما بهتر... ازنظر عملکرد گیربکس هایما بهتر ... کی گفته شتاب هایما کمتر از داستر هست حتماشتاب هایمارو 14 ثانیه فرض کردید . شتاب هایما8.3ثانیه است ...اپشن های هایما خیلی بهتره ...این واقعا افتضاحه اگه داستر بهتر باشه

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/01/30

    شما کلا با هایما مشکل دارید؟
    فک کنم کارشناساتون همه جک و داستر سوار هستند و یکبار هم سوار هایما نشدند خدایی داستر اخه؟ بس کنید و واقع بین باشین خواهشا و مردمو تو خرید به مشکل نندازید

  • user icon
    نویسنده : صادق
    تاریخ : 1397/01/30

    به نظرم کارشناس محترم .حتی یکبارم پشت هایما توربو ننشستی!شتابش با داستر .خخخخخ

  • user icon
    نویسنده : وحید ارشاد
    تاریخ : 1397/05/25

    باسلام من ماشینای زیادی سوار شدم از جمله اسپرتیج ......میتونم به جرات بگم هایما یه سرو گردن بهتره اونا فقط پول برند میخورن خودتون میتونید مقایسه کنید البته نه از رو نظر کسایی که فقط حرف میزنن و چون خودرو چینیه یه نظر الکی مینویسن و میرن و تو عمرشون از نزدیک هم ندیدن .

  • user icon
    نویسنده : بینام
    تاریخ : 1397/12/15


    واقعا ماشین دودیفرانسیل اروپایی که در تمام کشورهای دنیا شناخته شده است ماشینی که صد سال بدون یک ریال خرج در دنیا شناخته میشه رو با ماشینی که حتی در عراق و افغانستان یدونش هم نیست مقایسه میکنید؟؟؟؟؟

  • user icon
    نویسنده : شکوه
    تاریخ : 1397/12/16

    رنو داستر بیش از یک میلیون خودرو در اروپا بفروش رفته با اون استانداردهای اروپا و فضای رقابتی. این اسباب بازیهای چینی چند تا فروش داشته تو اروپا؟؟؟؟؟!!!!!

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading