اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هایما S7 توربو با هیوندای i20

مقایسه هایما S7 توربو با هیوندای i20

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هایما S7 توربو با هیوندای i20 می باشد که در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هایما S7 توربو با هیوندای i20 بپردازیم.

HYUNDAI I20

هیوندای i20

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی هیوندای i20

HIAMA s7 turbo

هایما S7 توربو

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
46
بررسی هایما S7 توربو
انتخاب ماشین 3

HYUNDAI I20

هیوندای i20

Top car

HYUNDAI I20

هیوندای i20

مقایسه هایما S7 توربو با هیوندای i20

 هیوندای I20

 

هیوندای i20 هاچ بک جمع و جور جذابی است که مدتی می باشد توسط کرمان موتور وارد بازار شده وبا توجه به مسائلی که در ادامه به شرح آنها می پردازیم در حال حاضر یکی از ارزشمند ترین گزینه های موجود در رنج قیمت 115 میلیون تومان است . هیوندای I20 با توجه به قیمت و کلاسش در مرکز توجه زیادی قرار دارد و از این رو هیوندای I20 در طراحی به نحوی شکل گرفته که به میزان کافی پرستیژ داشته باشد و در عین حال هم جوانترها بتوانند المان های اسپرت هیوندای I20 را درک کنند و با طراحی آن ارتباط برقرار کنند .

 

 هیوندای I20

 

هماهنگی ظاهری هیوندای I20 و هارمونی قطعات آن عالی است که شخصیت مستقل و با ثبات هیوندای I20 را نشان می دهد و هنگام ورود به داخل کابین هیوندای I20 با اولین نگاه به طراحی نخستین نکته که به چشم میاید شخصیت و سطح بالای پرستیژ هیوندای I20 در داخل اتاق به عنوان یک هاچبک شهری و اقتصادی است .

هیوندای i20 از نظر کیفیت یکی از بهترین های رنج قیمت و این کلاس است و با توجه به ویژگی هایی که از برادران بزرگتر به ارث برده هیوندای I20 آپشن های جذابی دارد ، به راحتی سرنشینان اهمیت ویژه داده شده و طراحی و رنگ بندی تریم داشبورد و ادوات هیوندای I20 به گونه ای انجام شده که میتواند مطابق با سن و سلیقه هر فردی قرار گیرد . هیوندای I20 از سیر تحول طراحی کامل و بدون نقصی بهره می برد که با توجه به شباهت هایش به نسل پیشین اصالت را هم نشان می دهد و وضعیت راحتی ، ایمنی و رفاه سرنشینان در داخل کابین هیوندای I20 مناسب و راحت است .

 

هیوندای I20

 

در بحث فنی هیوندای I20 جدید قدرت خود را از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی می گیرد که 1368سی سی حجم دقیق آن است  . هیوندای I20 که به لطف این پیشرانه به یک ماشین پر بازده تبدیل شده است در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 99 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4000 دور در دقیقه توانایی تولید 134 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد .  پیشرانه هیوندای I20 با یک گیربکس 4 سرعته انوماتیک تیپ ترونیک کوپل شده است که هوشمند ، نرم ، دقیق و سریع اقدام به تعویض دنده می کند و هماهنگی بین موتور و گیربکس خوب است و این موضوع کمبود گشتاور هیوندای I20 را بهبود بخشیده است . هیوندای I20 یک هاچبک دوستدار محیط زیست می باشد که در سیکل ترکیبی تنها به 5.1 لیتر بنزین احتیاج دارد و این موضوع خود اثبات می کند که نخست تا چه حد استهلاک هیوندای I20 کم است و سپس نشان می دهد که برای پایین آوردن میزان آلایندگی در هیوندای I20 زحمات بسیاری کشیده شده است . هیوندای I20 در بخش فنی بسیار خوب و باکیفیت ظاهر شده است و بازدهی عالی نکته مثبت آن است که باعث شده تا هیوندای I20 هم در شتابگیری عماکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و هم مصرف سوخت عالی را ثیت می کند .

 

I20

بدون شک حس سواری و لذتی که از راندن هیوندای I20 بدست میاید جزء برترین ویژگی های آن است که هیچ موقع انتظار آن را نخواهید داشت . رانندگی با هیوندای I20 به لطف ویژگی هایی چون جمع و جور بودن پلتفرم ، فاصله محوری خوب و آرایش سیستم تعلیق بسیار آسان است و هندلینگ ، فرمان پذیری و قابلیت مانوری که توسط هیوندای I20 به نمایش گذاشته می شود جذابیت آن را دو چندان می کند .

هیوندای I20 در مقایسه با هایما S7 توربو گزینه بهتر و کاملا عاقلانه تری می باشد نخست به این علت که با بودجه یکسان شما سوار بر یک اتومبیل با تکنولوژی و ساخت کره جنوبی شده و اینکه هیوندای i20 به واسطه جذابیت هایش در حال حاضر فروش پر رونقی دارد و از همه مهم تر در آسیا ، اروپا و دیگر بازارها میان مردم دارای محبوبیت زیادی است و در مجموع همه گفته شده ها باید گفت که هیوندای i20 از نظر ارزش خرید جزء ارزشمند ترین ها می باشد .

HIAMA s7 turbo

هایما S7 توربو

مقایسه هایما S7 توربو با هیوندای i20

 هایما S7 توربو

 

هایما s7 توربو در ابتدای ورودش به بازار توانست به لطف ویژگی هایی چون پیشرانه توربو یا آپشن سر و صدای زیادی به پا کند اما در مدتی کوتاه با افزایش قیمت شدیدی مواجه شد و ضعف های متفاوت هایما S7 به مردم ثابت شد که باعث شد تا تقریبا خرید و فروش هایما S7 توربو رو به صفر میل کند . ظاهر هایما S7 توربو نشان دهنده کامل چینی بودن این ماشین است نخست اینکه بخش هایی مانند چراغ ها یا جلو و پنجره و ... از دیگر کراس اوور ها الهام گرفته شده و بعد از آن ناهماهنگ بودن فرم طراحی چراغ و ابعاد آنها با یکدیگر است ؛ جذابیت بصری هایما S7 توربو خوب است اما از نظر اصول طراحی ایراد دارد و در اینجا برتری هیوندای I20 جذابیت ظاهری ، جذب سلایق مختلف وصحیح بودن طراحی است.

 

 هایما S7 توربو

 

هایما S7 توربو در داخل کابین طراحی به کار برده است تا به آن جلوه کلاسیک و لوکس بودن را با هم دهد که در اینحا باز هم از SUV محبوب کره ای کپی کاری را شاهد هستیم ؛ هایما S7 توربو سطح کیفیت متوسط رو به پایینی دارد و برای جذب مشتری از راه سرگرمی و شلوغ کردن لیست آپشن عمل کرده از این بحث آپشن از مزایای هایما s7 توربو است و در مسائلی دیگری چون طراحی داخلی ، راحتی ، کیفیت ، ارگونومی و حفظ کیفیت در طول زمان برتری محض با هیوندای i20 است .

 

هایما S7 توربو

 

در بخش فنی هایما S7 اتوماتیک توربوشارژر مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری است که توسط سیستم توربوشارژ تقویت شده است . این پیشرانه توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک ماشین با این ابعاد بر روی کاغذ مناسب است ولی در عمل هایما S7 توربو مانند کاتالوگ عمل نمیکند و ضعیف تر از آنچه که باید ، میباشد و از نظر توانایی های حرکتی و شتابگیری رنو داستر در بدترین شرایط با  هایما S7 توربو برابر است و در شرایط ایده آل برتری با رنو داستر است . برای انتقال قدرت در هایما اس 7 توربو شارژ از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت کشور کره جنوبی استفاده شده است . هایما یک کمپانی نسبتا جدید است که در بخش فنی نمیتوان انتظار بالایی از آن داشت و هایما S7 توربو به همین دلیل است که از نظر هماهنگی موتور و گیربکس وضعیت چندان خوبی ندارد و وضعیت استهلاک ، کیفیت ، اطمینان پذیری ، کوپل بودن و ... برتری محض با هیوندای i20 است

 

هایما S7

 

هایما S7 توربو با توجه به ابعاد و وزن و سیستم تعلیق مستقل که در عقب دارد فرمان پذیری و قابلیت مانور تقریبا خوبی دارد اما کمی کوبش های هایما s7 توربو در هنگام حرکت زیاد است .

هایما S7 توربو در زمان ورود به بازار با قیمت حدود 95 میلیون تومان ارزش خرید متوسطی داشت اما در حال حاضر به شدت ارزش خرید هایما S7 توربو پایین است نخست به دلیل این که همانند تخم مرغ شانسی نمونه هایی از هایما S7 توربو سالم هستند و بعضی در بخش فنی مشکلات بسیار دارند و سپس به دلیل این که خرید و فروش هایما S7 توربو در عمل متوقف شده و خرید هایما S7 توربو توجیه اقتصادی و عقلانی ندارد .

 

هایما S7 توربو

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1398/06/16

    از کجا پول گرفتی اینو نوشتی؟

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading