اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه چانگان CS35 با برلیانس

مقایسه چانگان CS35 با برلیانس

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه چانگان CS35 با برلیانس  می باشد که در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه چانگان CS35 با برلیانس  بپردازیم.

changan CS35

چانگان CS35

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
45
بررسی چانگان CS35

BRILLIANCE C3

برلیانس کراس C3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی برلیانس کراس C3
انتخاب ماشین 3

changan CS35

چانگان CS35

Top car

changan CS35

چانگان CS35

مقایسه چانگان CS35 با برلیانس

چانگان CS35

 

گروه خودروسازی سایپا به منظور تنوع بخشیدن به طیف محصولاتش و داشتن یک ماشین کامپکت کراس اوور در سبد ماشین هایش در ابتدای سال 95 چانگان cs35 را معرفی ، مونتاژ و عرضه کرد که با توجه به ابعاد میتوان آن را یک هاچبک کلاس C قد بلند دانست . از جمله ویژگی های خوب در مورد چانگان CS35 طراحی ظاهری آن است که در قسمت های مختلف آن هماهنگی وجود دارد و به طور کلی زوایا و خطوط سیال به کار رفته ، طراحی چراغ های جلو عقب ، برجستگیها و ... ظاهر جذاب و زیبایی را به وجود آورده اند که مدرن است و با توجه به اینکه طراحان ایتالیائی در شکل دادن چانگان CS35 نقش داشته اند میتوان نمره خوبی را به طراحی چانگان CS35 داد .

 

چانگان CS35

 

قدم به داخل کابین چانگان CS35 که می گذاریم طراحی آن با شاسی بلند های شریک دیرینه چانگان یعنی فورد وجه مشترکاتی دارد که باعث شده تا طراحی داخلی چانگان CS35 ارگونومیک و مناسب با سلیقه ایرانی باشد . از نظر ابعادی چانگان CS35 فضای راحت و مناسبی را برای 4 سرنشین فراهم می کند اما در قسمت عقب فضای در مسافت های بلند مدت کمی کمبود فضا احساس می شود . کیفیت مونتاژ و ساخت چانگان CS35 مناسب ارزیابی می شود اما در بحث متریال به کار رفته چانگان CS35 عملکرد متوسطی دارد و در قسمت های مختلف پلاستیک خشک به کار رفته است و از نظر امکانات چانگان CS35 آپشن هایی متناسب با قیمتش ارائه می کند .

 

changan cs35

 

پیشرانه مورد استفاده چانگان cs35 که نیرویی متوسط با توجه  به وزن 1.4 تنی آن تولید میکند 4 سیلندر و 16 سوپاپ میباشد و به طور دقیق 1598 سی سی حجم دارد . پیشرانه چانگان CS35 در دور موتور 6000 دور بر دقیقه 123 اسب بخار قدرت تولید میکند و در محدوده دور موتور4000 دور بر دقیقه به حداکثر گشتاور 160 نیوتن متر دست پیدا میکند و این میزان نیرو توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک که از تکنولوژی تقریبا قدیمی بهره میبرد به چرخهای جلو چانگان CS35 منتقل می شود . شتاب 0 تا 100 کیلومتر 14 ثانیه ، مصرف سوخت 7 لیتر در سیکل ترکیبی و اعداد و ارقام همه بر روی کاغذ و تست جاده نشان می دهند که چانگان CS35 تنها در شهر و برای استفاده روزمره جوابگو است ضمن اینکه تکنولوژی گیربکس آن باعث شده تا عملکردی با تاخیر داشته باشد .

 

چانگان cs35

 

اگر به طور ساده بخواهیم در مورد سواری چانگان CS35 صحبت کنیم باید بگوییم برای استفاده روزمره و یک رانندگی متعادل هندلینگ ، نرمی ، نیرو ایستائی و فرمان پذیری مناسبی دارد اما اگر بخواهیم کمی سرعت را از حد مجاز بیشتر کنیم کم فرمانی احساس می شود و از قابلیت مانور چانگان CS35 هم کاسته می شود .

چانگان CS35 در طی 2 سال حضور خودش در بازار ایران میزان فروش خوبی را با توجه به چینی بودن و نا شناخته بودن بازار تجربه کرده و از برلیانس C3 تازه وارد به دلیل بازار خرید وفروش بهتر و افت قیمت تقریبا rhfg قبول نمونه های دست دوم چانگان CS35 می توان ارزش خرید آن را بالاتر دانست .

 

چانگان CS35

BRILLIANCE C3

برلیانس کراس C3

مقایسه چانگان CS35 با برلیانس

برلیانس C3

 

با ورود ، مونتاژ و عرضه محصولات H200 و H300 برلیانس و کسب موفقیت در بازار توسط آنها پارس خودرو برلیانس C3 که در واقع نسخه کراس برلیانس H320 است را برای افزایش طیف محصولات و کسب سهم بیشتری از بازار در انتهای سال 1396 عرضه کرد . برلیانس سایقه سالها همکاری با BMW دارد و این موضوع را می توان مهمترین عامل شباهت خانواده H300 برلیانس  با BMW سری 1 نسل اول دانست . در ظاهر برلیانس H320 و برلیانس C3 سبک طراحی یکسانی به کار رفته اما برلیانس C3 با باربند سقفی ، رینگ 16 اینچ ، ارتفاع بلندتر از سطح زمین ، رنگ مشکی پیانویی سقف و فلاپ های مشکی رنگ دور تا دور و طراحی حجیم تر سپرها و جلو پنجره طراحی با احساس قدرت بیشتر دیده می شود اما در هر صورت شباهت زیاد برلیانس C3 با برلیانس H320 غیر قابل انکار است .

 

برلیانس C3

 

به داخل کابین برلیانس C3 که وارد میشویم همه چیز مشابه با برلیانس H320 است و هیچ گونه تغییری دیده نمیشود و کیفیت مونتاژ و متریال هم تغییر نداشته و تنها به صورت خیلی جزئی برلیانس C3 از نظر آپشن بهبود یافته که با توجه به قیمت آن مناسب است ولی به طور مثال چانگان CS35 4 ایربگ دارد و برلیانس C3 تها 2 ایربگ البته به طور کلی سطح آپشن این دو ماشین برابر است ، از نظر کیفیت تقریباً یکسان می باشند و هر دو در ظاهر در تلاشند تا بیش از وجه اسپرت چهره لوکسی داشته باشند .

 

کابین برلیانس C3

 

برلیانس C3 هم چون دیگر محصولات خانواده H300 از دو نوع پیشرانه 4 سیلندر و 16 سوپاپ بهره میبرد و نخستین پیشرانه یک  موتور 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1498 سی سی است که قابلیت تولید 103 اسب بخار قدرت در دور موتور 5800 دور در دقیقه و 138 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3800 دور در دقیقه است و نیرو توسط یک گیربکس 4 سرعته که همانند رقیبش تاخیر را پیشه کار خود کرده به چرخ های جلو برلیانس C3 منتقل می شود و در نهایت مصرف سوخت در سیکل ترکیبی 7 لیتر است و زمان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون بیش از 14 ثانیه است و پیشرانه دومی که به برلیانس C3 نیرو می بخشد به طور دقیق 1654 سی سی حجم دارد ، 114 اسب بخار قدرت در دور موتور 5800 دور در دقیقه و 154 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4000 دور در دقیقه توسط این پیشرانه تولید می شود و نیرو توسط یک گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک تقویت شده باز به چرخ های جلو انتقال پیدا می کند با این تفاوت که طبق گفته سازنده با این پیشرانه مصرف سوخت برلیانس C3 در سیکل ترکیبی به 6.5 لیتر کاهش پیدا کرده و شتاب اولیه و ثانویه و تاخیر در حرکت نیز بهبود یافته است . به طور کلی در بخش فنی کیفیت و سطح چانگان CS35 و برلیانس C3 با یکدیگر برابر است و امتیازات یکسانی دریافت می کنند .

 

برلیانس C3

 

برلیانس H320 در میان ماشین های هاچبک چینی دارای یکی از بهترین هندلینگها میباشد که به لطف آرایش سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و نیمه مستقل با فنر های پیچشی در عقب حاصل شده است و سیستم تعلیق برلیانس C3 هم دقیقا در همه جزئیات و ویژگیها همانند برلیانس H320 است تنها با ارتفاع بلند تر که در سرعت بالا از قابلیت مانور می کاهد اما هم چنان به لطف فرمان برقی که از نرمی آن در سرعت بالا کاسته می شود میتوان با اطمینان با برلیانس C3 در مواقع لازم پدال گاز را فشرد .

اگر به صورت واقع بینانه به برلیانس C3 نگاه کنیم در واقع نسخه قد بلند تر و کامل تر برلیانس H320 است که برای عرض اندام در میان کامپت کراس اوور های چینی موجود در بازار قدم به میدان رقابت گذاشته است و در مقایسه با چانگان CS35 از نظر سطح عملکردی شبیه به هم هستند اما با توجه به سابقه حضور بیشتر و گسترده تر چانگان CS35 در ایران و کسب رتبه فروش بالاتر در کشور چین ماشین برتر در این مقایسه را می توان چانگان CS35 دانست .

 

برلیانس C3

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : محمدرضا گودرزی
    تاریخ : 1397/03/15

    با توجه به ابعاد و حس کراس اوور بودن در cs35
    ،اگر این خودرو با موتور ۱۵۰۰ توربو و گیربکس اتومات ۶سرعته دو کلا چه با قیمت ۸۰ تا ۸۵ به بازار بیاید برگ برنده زیادی برای سایپا بوجود می آید.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading