اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه جک J4 با برلیانس کراس C3

مقایسه جک J4 با برلیانس کراس C3

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازاردر حال حاضر ، مقایسه جک J4 با برلیانس کراس C3 می باشد که در ادامه با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه جک J4 با برلیانس کراس C3 بپردازیم.

Jac J4

جک J4

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
6
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
42
بررسی جک J4

Brilliance Cross C3

برلیانس کراس C3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
6
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
41
بررسی برلیانس کراس C3
انتخاب ماشین 3

Jac J4

جک J4

Top car

Jac J4

جک J4

مقایسه جک J4 با برلیانس کراس C3

جک J4 یک سدان تازه وارد به بازار است که در سال 2014 معرفی شد و کرمان موتور تولید و عرضه آن در ایران را بر عهده دارد . جک در ایران با J5 به شهرت رسید که برای چندین سال توسط همین کرمان موتور تولید شد و به عنوان یک خودرو باکیفیت، توانست نظر مثبت خریداران را جلب کند.

 

جک J4

 

جک J4 از زبان طراحی مشابهی با برادر بزرگ خود استفاده می‌کند ولی نیازی به گفتن نیست که به هیچ وجه زیبایی J5 را ندارد که این اتفاق امری طبیعی است چراکه J4 در جایگاه پایین‌تری از J5 قرار می‌گیرد. سپرها به ویژه در عقب کاملا حجیم هستند و خطوط شکسته‌ای بر روی بدنه دیده می‌شوند و چرخ‌ها ابعاد نسبتا کوچکی در مقایسه با ابعاد بدنه دارند.

 

مقایسه جک J4

 

طراحی کابین جک J4 نسبتا ساده است. در مرکز داشبورد یک نمایشگر وجود دارد و ورودی‌های هوا بالای آن جای گرفته‌اند. در نسخه چینی تریم مشکی و کرم برای کابین در نظر گرفته شده در حالی که مدل عرضه شده در ایران تریم یک دست مشکی رنگ دارد. به علاوه متریال به کار رفته در کابین بیشتر از پلاستیک تشکیل شده و پوشش صندلی‌ها از چرم است که تاحدودی کیفیت پایین پلاستیک را پوشش داده.

جک J4 تجهیزات رفاهی چون ایموبلایزر، سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها، سنسور پارک دنده عقب، سیستم صوتی با 6 بلندگو، ایزوفیکس صندلی عقب، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو و کروز کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کابین جک J4

 

جک J4 به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر مجهز شده که قادر است 103 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن متر گشتاور تولید کرده و آن را به وسیله یک جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو انتقال دهد. این قدرت چندان زیادی نیست و با در نظر گرفتن اینکه جعبه دنده هم از نوع CVT است، نمی‌توان انتظار یک شتاب خوب را از این خودرو داشت ولی در این کلاس و بازه قیمتی می تواند نظر شما را جلب کند . 

جک J4 توانست به فروش خوبی دست یابد و امید آن را داد که این ماشین تازه وارد توان پر کردن جای برادر بزرگ ترش  یعنی جک j5 را در بازار خودروی ایران دارد . 

 

Brilliance Cross C3

برلیانس کراس C3

مقایسه جک J4 با برلیانس کراس C3

برلیانس کراس C3 یک خودرو چینی است که توسط پارس خودرو تولید و عرضه می‌شود. برلیانس کراس پس از موفقیت مدل‌های هاچبک H320 و H220 بر روی خط تولید پارس خودرو قرار گرفت و به تازگی هم تحویل آن به خریداران آغاز شده و شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها هستیم.

 

برلیانس کراس c3

 

برلیانس کراس C3 از نظر ظاهری یک مدل ارتقا یافته از برلیانس H320 است که ارتفاع آن کمی بیشتر شده. تفاوت این دو مدل تنها در بیشتر شدن ارتفاع و اضافه شدن برخی قطعات پلاستیکی مشکی رنگ و کرومی در بدنه است. البته ابعاد لاستیک‌ها هم بیشتر شده که در بهبود ظاهر خودرو تاثیرگذار بوده است.

طراحی کابین برلیانس کراس C3 هم بی شباهت به H320 نیست و از نظر کیفیت و فضای موجود برای سرنشینان، تفاوت زیادی بین این دو خودرو نیست. در ساخت کابین برلیانس کراس به طور گسترده از پلاستیک خشک استفاده شده و در مجموع باید بگوییم که برلیانس کراس و جک J4 برتری از نظر طراحی کابین به یکدیگر ندارند.

 

کابین برلیانس کراس c3

 

اما برلیانس کراس C3 از نظر تجهیزات رفاهی عملکرد بهتری در مقایسه با جک J4 دارد و امکاناتی چون ایموبلایزر، سنسور دنده عقب، تهویه مطبوع دستی و اتوماتیک، نمایشگر و سیستم صوتی مجهز به 4 بلندگو، تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، ورود و استارت بدون کلید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

برلیانس کراس c3

 

برلیانس کراس C3 با دو موتور 1.5 و 1.65 لیتری در ایران به تولید می‌رسد که ما در اینجا در مورد مدل 1.5 لیتری صحبت می‌کنیم. این موتور در تمامی محصولات برلیانس موجود در ایران به کار گرفته شده و از نوع 4 سیلندر است. قدرت آن به 103 اسب بخار و گشتاور آن به 138 نیوتن متر می‌رسد. برای انتقال این قدرت یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده که البته عملکرد مناسبی ندارد و جعبه دنده و موتور کمی ناهماهنگ هستند.

برلیانس کراس C3 در مدل 1.5 لیتری در حال حاضر با قیمتی در حدود 78 تا 80 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. در مجموع جک J4 به دلیل عملکرد بهتر شرکت عرضه کننده و نیز موفقیت‌های جک J5، کیفیت بالاتر و خدمات پس از فروش بهتر گزینه بهتری به نظر می‌رسد.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading