اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه جک S3 با بیسو T3

مقایسه جک S3 با بیسو T3

بیسو T3 و جک S3 از تازه واردهای بازار خودرو کشورمان هستند و در کلاس کراس اوورهای کوچک جای می‌گیرند. اکنون قصد داریم مقایسه‌ای میان این دو خودرو انجام دهیم و ارزش خرید هر کدام را بررسی کنیم.

Bisu T3

بیسو T3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی بیسو T3

Jac S3

جک S3

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
42
بررسی جک S3
انتخاب ماشین 3

Bisu T3

بیسو T3

Top car

Bisu T3

بیسو T3

مقایسه جک S3 با بیسو T3

بیسو T3 یک کراس اوور کوچک چینی دیگر است که در نبود خودروهای مطرح جهانی و حتی غیبت برندهای مطرح چینی، راه خود را به بازار کشورمان باز کرده و در کنار برادر بزرگتر خود یعنی بیسو T5 بر روی خط تولید رفته‌اند.

بیسو T3 در سال 2017 معرفی شده و سیف خودرو در سال 1396 آن را در نمایشگاه خودرو تهران معرفی نمود. سیف خودرو تولید و عرضه محصولات این برند چینی در کشورمان را بر عهده دارد. سیف خودرو پیش از این یک بار شانس خود را برای عرضه محصولات سوبارو ژاپن در ایران امتحان کرد که عملکرد چندان موفقی نداشت و با گرم شدن بازار کراس اوورها و برندهای چینی، به سراغ بیسو رفته است.

 

مقایسه بیسو T3

 

بیسو T3 بر اساس زبان طراحی بیسو طراحی شده که در شاسی بلند T5 هم به کار رفته است. در نمای جلو یک جلو پنجره بزرگ دیده می‌شود که چراغ‌های جلو به آن متصل شده‌اند. در نمای جانبی استفاده گسترده از قطعات پلاستیکی و مشکی رنگ در کنار چرخ‌های کوچک جلب توجه می‌کنند. بر روی درها یک خط کشیده وجود دارد و برجستگی گلگیرها هم نکته قابل توجهی است. در نمای عقب یک دیفیوزر در زیر سپر تعبیه شده و خروجی‌های اگزوز در آن جای گرفته‌اند.

بیسو برای طراحی کابین دو شاسی بلند خود هم یک زبان طراحی مشترک را استفاده کرده. در مرکز داشبورد بیسو T3 یک نمایشگر و در زیر آن ورودی‌های هوا و کلیدهای کنترلی قرار گرفته‌اند. کیفیت متریال به کار رفته در کابین متوسط است و بیشتر بخش‌ها با پلاستیک ساخته شده. البته روکش صندلی‌ها چرمی است و صندلی‌های جلو به گرمکن هم مجهز شده‌اند.

 

بیسو T3

 

بیسو T3 از نظر تجهیزات رفاهی وضعیت مناسبی دارد و ویژگی‌هایی چون مجموعه کامل ایربگ‌ها، سیستم کمکی حرکت در سر بالایی، اتو هلد، ورود و استارت بدون کلید، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر 9 اینچی لمسی، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن، چراغ‌های جلو هالوژنی مجهز به دیلایت و با قابلیت تنظیم ارتفاع، سانروف پانوراما و کروز کنترل را در اختیار شما قرار می‌دهد. از نظر امکانات بیسو T3 عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با جک S3 دارد.

 

کابین بیسو T3

 

موتور به کار رفته در بیسو T3 از نوع 1.3 لیتری 4 سیلندر توربو است و می‌تواند 133 اسب بخار قدرت و 185 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت همانند جک S3 جعبه دنده اتوماتیک CVT در نظر گرفته شده که قدرت را به چرخ‌های جلو می‌فرستد.

در مجموع باید بگوییم که بیسو T3 با توجه به امکانات رفاهی بسیار بهتر و موتور قدرتمندتر، انتخاب منطقی‌تری به نظر می‌رسد و در مقایسه با جک S3 ارزش خرید بالاتری دارد.

Jac S3

جک S3

مقایسه جک S3 با بیسو T3

جک S3 یک کراس اوور کامپکت است که در سال 2013 و تحت نام برند Refine معرفی شد. این خودرو یک بار در سال 2016 فیس لیفت شد و تغییراتی را در ظاهر تجربه کرد ولی مدل عرضه شده در ایران همان نسخه اولیه است.

جک S3 از سال 1396 توسط کرمان موتور در کشورمان تولید و عرضه شد و عرضه آن در حال حاضر هم ادامه دارد. باتوجه به سابقه خوب محصولات جک در ایران و حضور خودروهایی چون جک J5 و جک S5، این کراس اوور کوچک کار چندان سختی نداشت و توانست به فروش بالایی دست پیدا کند.

 

مقایسه جک S3

 

جک S3 طراحی ظاهری قابل قبولی دارد و با استفاده از زبان طراحی کمپانی جک ساخته شده است. در نمای جلو یک جلو پنجره بسیار بزرگ دیده می‌شود که بخش اعظمی از این قسمت را به خود اختصاص داده. در نمای عقب جک S3 سپر پلاستیکی مشکی رنگ و در زیر آن دیفیوزر پلاستیکی نقره‌ای وجود دارد. در داخل سپر عقب در دو طرف محلی برای چراغ‌ها در نظر گرفته شده که ممکن است در ابتدا شما را به اشتباه بیندازد و آنها را خروجی‌های اگزوز در نظر بگیرید.

 

جک S3

 

طراحی کابین جک S3 هم از نظر کیفی در سطح طراحی بیرونی قرار می‌گیرد. در مرکز داشبورد یک نمایشگر وجود دارد و ورودی‌های هوا در دو طرف آن جای گرفته‌اند. متریال به کار رفته در داشبورد بیشتر از جنس پلاستیک تشکیل شده و کیفیت آن در حد متوسطی جای می‌گیرد. جک S3 کیفیت سواری نسبتا خوبی دارد ولی یک خودرو شهری است و نمی‌توان از آن انتظار یک عملکرد عالی را داشت.

جک S3 به ویژگی‌هایی چون 2 ایربگ، ایموبلایزر، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر 7 اینچی و سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن، چراغ‌های جلو LED مجهز به دیلایت، کروز کنترل و سانروف را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

کابین جک S3

 

جک S3 با یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر عرضه می‌شود که قادر است 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت هم یک جعبه دنده اتوماتیک CVT در نظر گرفته شده که قدرت را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. این قوای محرکه عملکرد متوسطی دارد و رقیب آن یعنی بیسو T3 موتور قدرتمندتری را در دل خود گنجانده. اما باید اشاره کنیم که جک S3 تقریبا 210 کیلوگرم سبک‌تر است.

در مجموع جک S3 خودرو خوبی است اما در رقابت با بیسو T3 از نظر قوای محرکه، امکانات رفاهی و نیز ارزش خرید، حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/12/19

    s3 عیبش عرض کم خودرو هست. نمیدونم انگار جک j4 رو از بالا کشیدن. البته هر دو ماشین s3 و t3 فقط از لحاظ امکانات خوبن ولی از لحاظ قدرت خیلی کم گذاشتن. قدرت کم برای فروش خودروهای s5 یا t5 هست. وگرنه اگه اینا هم قدرتشون بالای 150 اسب بخار بود کی میرفت سراغ مدلهای بعدی ماشین. خدا کنه یه روز برسه خودرو ورودش آزاد بشه مردم حق انتخاب داشته باشن.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading