اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کپچر و رنو داستر

مقایسه رنو کپچر و رنو داستر

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کپچر و رنو داستر می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کپچر و رنو داستر بپردازیم .

RENAULT Capture

رنو کپچر

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
9
امتیاز کل
48
بررسی رنو کپچر

renault duster

رنو داستر

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
6
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
43
بررسی رنو داستر
انتخاب ماشین 3

RENAULT Capture

رنو کپچر

Top car

RENAULT Capture

رنو کپچر

مقایسه رنو کپچر و رنو داستر

رنو کپچر

 

با توجه به گسترده شدن فعالیت کمپانی رنو در ایران و قدم گذاشتن محصولاتی متنوع از این برند در بازار  هر روز به محبوبیت این کمپانی فرانسوی افزوده میشود.

رنو کپجر RENAULT Capture و رنو داستر renault duster دو محصول شناخته شده بازار که هر کدام جداگانه توسط ایران خودرو و نگین خودرو به فروش میرسند .رنو کپچر کراس اوور جمع و جوری که فقط و فقط از آن در داخل شهر می توان لذت برد و فکر استفاده غیر جاده ایی را باید از سر بیرون کرد.خودرو رنو کپچر در نمای ظاهری بیان گر زبان طراحی جدید رنو میباشد که درآن از خطوط شکسته و خشک  خبری نیست.

 

رنو کپچر

 

رنو کپچر یا RENAULT Capture این کراس اوور جذاب  مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی مجهز به توربو شارژر با حجم 1197 سی سی با حداکثر خروجی 120 اسب بخار در دور موتور 4900 دور در دقیقه و گشتاور 190 نیوتن متر در دور موتور 2000 دور در دقیقه می باشد. 

از مصرف سوخت پایین رنو کپجر RENAULT Capture نمیتوان به سادگی عبور کرد. اما شتاب اولیه چندان دلچسب نیست.

 

رنو کپچر

 

رنو کپجر RENAULT Capture دارای امکانات رفاهی نظیر موارد زیر است:

ایربگ راننده و سرنشین جلو-تهویه اتوماتیک-سیستم صوتی با 6 بلندگو-مانیتور 5 اینچی  دوربین دید عقب-کروز کنترل و.. سیستم کمکی پارک . 

رنو کپچر به دلایل زیر از داستر ارزنده تر میباشد :

 کیفیت ساخت بالاتر (چراکه داستر خودروی تولیدی داچیا  زیر مجموعه  رنو میباشد و این خودروساز در بحث کیفیت چندان خوشنام نیست)

 مصرف سوخت خیلی مناسب

 طراحی زیبا و جذاب تر

 

رنو کپچر

 

renault duster

رنو داستر

مقایسه رنو کپچر و رنو داستر

رنو داستر

 

رنو داستر renault duster که با حداقل کردن امکانات رفاهی، کشورهای اروپای شرقی و آسیای میانه را نشانه گرفته رقبای هم سطح خود را به دلیل قیمت  مناسب به  چالش میکشد . مدت زیادی از آمدن رنو داستر renault duster به ایران نگذشته و خیلی  شناخته شده نیست، اما با توجه به نتایج تست‏های معتبر، قابلیت آفرود مناسبی داشته و در جاده‏های ناهموارعملکرد مناسبی دارد.

 

رنو داستر

 

این کراس اوور خشن یعنی رنو داستر renault duster مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی با حجم 1998 سی سی با حداکثر خروجی  135اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاور 195 نیوتن متر در دور موتور 3750دور در دقیقه میباشد.

 

رنو داستر

 

 داستر دارای امکاناتی نظیر : کیسه هوا راننده و سرنشین جلو-فرمان هیدرولیکی- دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان-تهویه دستی- روکش پارچه ایی- تنظیم صندلی راننده دستی- چراغ مه شکن جلو- آینه های برقی و.. میباشد.

رنو داستر renault duster در بازار ایران به دلیل قیمت غیر منطقی موفق عمل نکرده است البته از امنیت پایین و آپشن های کمتر نسبت به رقبا را نباید از یاد برد.

 

رنو داستر

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : مهدی روستا
    تاریخ : 1395/09/18

    سلام بالاخره درمجموع باید داستر خرید یا کپچر

  • user icon
    نویسنده : بابک
    تاریخ : 1396/01/19

    داستر بی نظیره شاسی بلند کم صدا کم مصرف نرم فرانسوی با قیمت بسیار مناسب

  • user icon
    نویسنده : ایمان
    تاریخ : 1396/01/23

    از نظر طراحی و زیبایی کپچر بهترینه ولی از لحاظ قدرت موتوری داستر بهتره

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/04/26

    کپچر خیلی سره و نمایشگاه البرز هر دو را دیدیم. ارتفاع کف کپچر از زمین 7 سانت نسبت به 2008 بالاتر بود با بدنه فوق العاده خوشگل با فضای داخی خیلی بزرگتر و جای سرنشین عقب بزرگتر. میله های بالای سقف را نداره تا در کاغذ تنها یه کمی از 2008 بزرگتر باشه ولی در عمل خیلی بزرگتره. جا برای سر نشینان عقب 2008 تنها برای بچه های زیر 40 کیلو کافی هست. برند رنو نیسان قابل مقایسه با پژو نیست در محصولات غیر اروپائی! از طرفی کپچرهای ایران کاملا وارداتی و ساخت اسپانیا است حالا دلالهای 2008 هی منفی بدهید مهم نیست بنده با دلیل گفتم. شما سودتان را مطمئنا می کنید ولی وقتی تو خیابانها پر شد مانند هایما جک و تیگو قیمتش تو بازار از کارخانه پائینتر میآد.

  • user icon
    نویسنده : indeterminate
    تاریخ : 1396/05/25

    داستر از نظر فنی ماشین بهتریه
    اما کپچر بروز تر و قشنگ تر هست
    اگر کسی صرفا یه ماشین برای خودش میخاد، کپچر و تیوولی و 2008 بهترن
    اما برای خونواده مسلما داستر بهتره

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/08/10

    اولا قیمت کپچر بالای ۱۲۵ تا ۱۳۰ ملیونه
    ثانیا شتاب اولیه بسیار بالایی داره که گویا نگارنده این متن از روی صفر تاصد کاتالوگ اینو میگه
    شتابش از مزدا ۳ بیشتره به خاطر راندمان خیلی خیلی بالای سیستم گیربوکس و کلاچ اسپرتش که تقریبا دوبرابر یک ماشین بنزینی معمولی مثل ماکزیماست
    ضمنا کیفیت سواری داستر به خاطر نرمی و اسپرت نبودنش خیلی بهتر از کپچره

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/11/02

    یه عده ای همینطوری یه چیزی میشنون میاد نظر میدن.
    من خودم کپچر دارم. شتاب اولیه پراید ازش بیشتره.
    اینکه میگن شتاب اولیه بالایی داره همش بازار گرمیه.
    ولی اگه سرعتش بالای 45 بشه دیگه چیزی جلودارش نیست. به نظر من داخل شهر تو ترافیک که تا یه حرکتی میکنی ماشین جلویی میزنه رو ترمز بهتره ماشین شتاب اولیه کمتری داشته باشه تا تصادفی پیش نیاد.
    اگر کسی سیستم eco را فعال کنه که ماشین شتاب اولیه اصلا نداره. صندلی عقبش هم اینقدر جاداره برای فضای پا که مشکلی از این بابت وجود نداره.صدای موتور تو کابین تا حدودی شنیده میشه. صدای موتور از بیرون خودرو بعد از استارت و روشن شدن کاملا شنیده میشه. و میشه گفت دو برابر توسان صدا داره.اما صدای ملایم و خفه . من از داشتنش راضیم.تمام امکانات رو هم داره.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    براي من كه اهل سرعت هستم،هدف من از خريد كپچر ، بخاطر دارا بودن سيستمهاي ايمني كامل و جامعي كه داره.مثل ۴ ايربگ با كارآيي خوب و مؤثر و مجهز بودن به سيستم ضدلغزشASR و سيستم كنترل كششTCS و EBDوABSوRMF
    ۲- رنو كپچر،شيشه هاي دودي فابريك كه داره خيلي عاليه.همچنين تمامي شيشه هاش،نور آفتاب رو عبور نميده.تقريباً مانند سولار عمل ميكنه.موقع رانندگي طولاني مدت با كپچر،اگر در مناطق جنوبي كشور يا كويري باشيد،هنگام آفتاب شديد ظهر،آستين كوتاه كه ميپوشيم و رانندگي ميكنم برخلاف خودروهاي ديگه كه داشتم ، بازو و دست،سياه نميشه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    برام جالبه كه رنو كپچر،استهلاك خيلي كمي به لاستيكهاش منتقل ميكنه.رشته خودم ارشد مكانيكه و از سر علاقه،خيلي در اين مورد مطالعه كردم.كپچر،بخاطر نوع تعليق و طراحي تعليق،توزيع مناسب و مهندسي شده وزن خودرو در عقب و جلو باعث ميشه حداقل الان كه كاركرد خودروي من ۹۷۰۰۰كيلومتر رسيده،لاستيكهاي فابريكي هنوز ۲۰% آج دارن و هنوز به خط نشان تعويض لاستيك نرسيده.يعني حدوداً ميشه تا ۲۰هزار كيلومتر ديگه هم باهاش رانندگي كنم.به اين معني كه با يكبار تعويض لاستيك روي كپچر،حداقل تا ۱۲۰هزار كيلومتر خيالتون از بابت سلامت لاستيك راحته.
    ۴- من رنو كپچر رو بخاطر كم استهلاك بودن و پايينتر بودن هزينه هاي سرويسهاي دوره اي نسبت به خودروهاي همكلاسش خريدم.برخلاف ديگر خودروهاي توربو،روغن موتور كپچر هر ۸۰۰۰ كيلومتر عوض ميشه.شمع و فيلتر بنزين،استهلاك بسيار كمي دارن.لنتهاي ترمز جلو و عقب،كيفيت عالي و دوام خوبي داره.بخاطر گيربكس دوكلاچه(برخلاف گيربكسهاي اتومات معمولي)،شيرهاي برقي و روغن گيربكس اصلاً تحت فشار نيست و زود مستهلك نميشه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    موقع خريد،نسبت به كاسه اي بودن ترمزهاي عقب كپچر ترديد داشتم.ولي با تحقيق و جستجو و همچنين استفاده عملي و تجربي،متوجه شدم رنو با استفاده از جنس مخصوص كاسه ترمز كه از آلياژ خاصي استفاده كرده،باعث ميشه حرارت ايجاد شده در محفظه ترمز بلافاصله تخليه بشه و همچنين با پره هاي خنك كننده،گرماي ناشي از ترمزگيري ، سريعاً تبادل ميشه و در ترمزگيريهاي پي در پي،ترمز به اصطلاح چوب نميشه و يا ترمز ، زير پا خالي نميكنه.
    ۶- تعويض چراغهاي جلو اعم از نور پايين،نور بالا و چراغ پارك(چراغ كوچك) در رنو كپچر،بسيار جاي دست خوبي داره.حتي ساده تر از پرايد.محل تعويض لامپ پروژكتورها هم بسادگي قابل دسترسي است.
    ۷- فلاپ جلوي رادياتور رنو كپچر،خيلي كاربرد خوبي داره.در زمستان كه ماشين تازه روشن ميشه،فلاپ بسته ميشه و هواي بسيار سرد وارد محفظه رادياتور ماشين نميشه و باعث ميشه در دقايق ابتدايي،بخاري سريع گرم بشه.همچنين موقع استفاده از كولر و يا حركت با سرعت بسيار بالا،دريچه جلو باز ميشه و باعث خنك كردن بهتر رادياتور ميشه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    برخلاف مطالب مغرضانه اي كه در بعضي سايتها بصورت هدفدار انتشار پيدا كرده،رنو كپچر اينتركولر اختصاصي داره.كه استفاده از اينتركولر اختصاصي براي توربوي كپچر باعث ميشه ساعتها باهاش رانندگي پرفشار داشته باشيد.بدون اينكه قابليت توربو تغيير كنه و يا قدرت توربو و موتور كم بشه.
    ۹- عايق بندي(حرارتي و صوتي)خوبي در سينه موتور تا انتهاي خروجي اگزوز رنو كپچر،بكار گرفته شده،كه باعث ميشه صدا و گرماي ايجاد شده در موتور و اگزوز(قسمت سينه موتور و زيرين خودرو)،به داخل كابين انتقال پيدا نكنه.
    ۱۰- بكارگيري فرمون تلسكوپي در اين رنج قيمت خودرويي در رنو كپچر،برام جالب بود.خيلي از خودروهاي اين سگمنت ندارند.و معمولاً در خودروهاي لوكس استفاده ميكنند.همچنين استفاده از فرمان برقي در كپچر،خيلي كاربردي تر از فرمان ۳حالته و … هستش.چون در فرمانهاي ۳حالته،اكثراً روي حالت نرمال ميذارن و عملاً از حالتهاي ديگه استفاده نميشه.ولي كپچر،خودش با توجه به سرعت رانندگي و نحوه رانندگي در پيچها و متناسب با نياز،نسبت به تغيير نرمي يا سفتي فرمان اقدام ميكنه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    چراغ كرنرينگ رنو كپچر،سر پيچها،فضاي جانبي خوبي رو روشن ميكنه.يا در پاركينگ و فضاهاي تاريك،موقع دنده عقب رفتن باعث بهبود روشنايي محيط ميشه.
    ۱۲- كيلس استارتر كارتي رنو كپچر،با سيگنال قوي،بدون اينكه از جيب در بيارم،هميشه همراهمه و باعث ايمني فوق العاده اي در جلوگيري از سرقت اتومبيل ميشه.و اينكه با نزديك شدن به خودرو و فشار دگمه روي درب،دربها باز ميشن و هنگام دور شدن،تمام دربها بصورت اتوماتيك قفل ميشه.
    ۱۳- موقعي كه كپچر داشتم فضاي جادار داخل خودرو،براي من و خانواده رضايتبخش بود.۴نفر با قد و وزن متوسط،براحتي مسيرهاي طولاني ۱۵۰۰ كيلومتري مسافرت ميكرديم.
    ۱۴- هنوز هم تفاوت رنگ بدنه و سقف رنو كپچر،برام جالبه و باعث جذابيت هر چه بيشتر اين خودرو براي خودم و خانواده شده است.
    ۱۵- جلوبندي رنو كپچر(طبق،پلوسها،موجگيرها )،استقامت خوبي داره…منكه مدل ۲۰۱۵ دارم.عليرغم وضعيت نامناسب آسفالت خيابانها و جاده ها،كه بر اثر گرما،ورم كرده و همه جا پر از چاله چوله و دست انداز و سرعتگيره،ولي مجموعه جلوبندي و اكسل عقب تاكنون به كوچكترين مشكل برنخورده.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    رنو كپچر،آلايندگي بسيار كمي داره.براي طرح ترافيك،معاينه فني برده بوديم.جالبه بگم با اينكه بنزين معمولي زده بوديم آلايندگي كپچر،مثل خودروهاي هيبريد بود.همچنين برخلاف خيلي از خودروهاي صفر مونتاژي،عملكرد متوازن كمك فنرهاي جلو و عقب از محسنات خودرو بود.عدم انحراف خودرو نيز در معاينه فني تأييد شد كه به مكانيزم خوب ترمزها و سيستم پايداري خودرو مربوط ميشه.قدرت ترمزگيري در چرخهاي جلو و عقب،با توجه به پارامترهاي معاينه فني،بسيار عالي ارزيابي شد.
    ۱۷- من از امكانات تهويه مطبوع رنو كپچر خيلي راضيم.در هواي باروني شمال،بلافاصله بعد از بكارگيري سيستم ضدبخار،در كمتر از ۲۰ثانيه،تمام بخارهاي شيشه پاك ميشه.
    ۱۸- از مزاياي رنو كپچر،عايق بندي خوب در مقابل(باد و صداي لاستيكها با آسفالت)،بعلاوه صداي كم موتور و گيربكسشه.
    ۱۹- نكته مثبت رنو كپچر از نظر من،ترمزهاي خوب و ايمن(عليرغم كاسه اي بودن)،پايداري عالي،تعليق خوب در اين كلاس خودرويي بعلاوه هندلينگ فوق العادشه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    ۲۰- كراس اورهاي زيادي تست كردم.رنو كپچر،تعليق بسيار خوبي داره.در مقايسه با اكثر شاسي بلندها و كراس اورهاي موجود و حتي بعضي خودروهاي سواري،كمك فنرهاي مناسبتري داره كه باعث مهار كوبش و تكانه هاي خودرو ميشه.گرچه نسبت به اغلب خودروهاي سواري،اين كوبش و تكانه ها خيلي محسوس تره.
    ۲۱- خودروهاي قبلي كه داشتم،همگي سواري بودند.اكثر اوقات كه به مسافرتهاي خانوادگي ميرفتيم،بابت فضاي داخلي يخورده معذب ميشديم.انتخاب رنو كپچر توسط من و خانواده،بخاطر فضاي خوب داخليشه.هم فضاي عالي براي راننده و سرنشين جلو داره.در همين حال،فضاي خوب و مناسبي براي سرنشينان عقب داره.هم بلحاظ فضاي جلوي زانو و هم بلحاظ فضاي بالاي سر.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    حدوداً دو ساله كه رنو كپچر دارم.تو رنج قيمتي خودش نسبت به همكلاسهاش،خودروي مناسب و خوبيه.چرم صندليهاش از جنس خوبي درست شده و نسبت به خودروهاي آسيايي گرانقيمت تر،كيفيت بالاتري داره.از بوي صندليها ميشه راحت اينو فهميد.تو اين مدت برخلاف چرم خودروهاي كره اي و چيني،اصلا پوسته پوسته نشده.اگه ساعتها زير آفتاب بمونه،بوي نامطبوع نميده.گرمكن صندلي،كار خودشو خيلي خوب انجام ميده.بخصوص براي مناطق سردسير و زمستانهاي سوزناك خيلي ارزشمنده.
    ۲۳- ارگونومي صندلي هاي كپچر،بخصوص براي راننده و سرنشين جلو،فوق العاده خوبه.خيلي خوب اندام تحتاني و فوقاني رو در بر ميگيره.تقريباً احساس نشستن روي صندليهاي طبي به سرنشين منتقل ميشه.اگه ويدئوي تست ايمني تصادف رنو كپچر رو ببينيد،متوجه ميشيد حتي براي صندليهاي جلوي رنو كپچر،مستقلاً تست ايمني در تصادف،بصورت جامع انجام شده و نتايج تست پس از ارزيابي دقيق،در سايت يوروانكپ بارگذاري شده كه نشاندهنده موفقيت كامل در اين بخش نيز ميباشد.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    كيفيت سيستم صوتي رنو كپچر،نميگم عالي،ولي خوب و قابل قبوله.دوربين دنده عقب،كيفيت نمايش و دقت خوبي داره.مالتي مديا،قابليت ورودي فلش،AUX و بلوتوث،داره.قابليت اتصال به انواع تلفن همراه با هر سيستم عامل و هندزفري داره.نويگيشن اورجينال رنو به همراه نقشه رايگان تمام شهرها و جاده هاي ايران،كه با قدرت سيگنال بسيار بالا،همزمان به تعداد بسيار زيادي ماهواره متصل ميشه.مالتي مدياي كپچر،بصورت دقيق و كامل،نشاندهنده تمام جزئيات و اطلاعات كامپيوتر سفري خودرو مي باشد.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    اوايل خريد،ظرفيت باك ۴۵ ليتري رنو كپچر،خيلي تو ذوقم ميزد و برام عجيب بود كه باك كوچكتر از پژو۲۰۶ و ال۹۰ داره.ولي اواسط فروردين هنگام عزيمت به مشهد مقدس،در بلوار خاوران(ابتداي بزرگراه تهران-مشهد)،باك رو تا انتها با بنزين سوپر،پر كردم.(فول كردن باك توصيه نمي شود)و بطرف مشهد حركت كردم.تمام مسير۸۹۰ كيلومتري،توسط كروز كنترل با سرعت ثابت ۹۰ كيلومتر در ساعت حركت ميكردم.۱۰۰ كيلومتري مشهد،چراغ بنزين روشن شد و نهايتاً به پمپ بنزين ورودي مشهد رسيدم.وقتي مجدداً نسبت به فول كردن باك اقدام كردم،۴۲ ليتر بنزين جا گرفت و حدوداً همين ميزان بنزين روي صفحه نمايش كپچر،بعنوان بنزين مصرف شده،نمايش داده ميشد.و كم مصرف بودن واقعي رنو كپچر برام محرز شد.البته من وضعيت اقتصادي( ECO )رو فعال نكرده بودم.قطعاً در صورت استفاده از سيستم اقتصادي ECO، شاهد مصرف سوخت كمتر هم خواهيم بود.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    سيستم تهويه مطبوع رنو كپچر،اگه عالي نگيم،ولي بسيار خوبه.من ساكن ماهشهر هستم و در تابستان،دماي ۵۲ درجه اي و گرماي احساسي ۶۱ درجه اي هم تجربه ميكنيم.پارسال سراتوي منطقه آزاد داشتم.الآن هم مزداي منطقه آزاد گرفتم.تفاوت محسوس در سرمادهي و خنك كنندگي كولر،بين كپچر و اون دوتا ماشين نميبينم.البته دوستان ميگفتن مزداهاي مونتاژ ايران،سرمادهي زيادتري داره.در اين بخش برتري عمده كه كپچر نسبت به اون دوتا داره،سنسور تشخيص آلودگي و فيلترهاي كربن فعاله.كه تو اين هواي آلوده و پر از خاك،ريزگردها و آلودگيهاي صنعتي،پتروشيمي و نفتي،از تهويه مطبوع كپچر به داخل نميان.
    ۲۷- يكي از مزاياي خوب رنو كپچر،داشبورد بزرگ و جاداره.انواع و اقسام وسايل(لپ تاپ و دوربين عكاسي و تبلت و كلاسور و …)رو ميشه گذاشت.خوبيش اينه كه بصورت ريلي باز و بسته ميشه و تمام وسايلي كه داخل داشبورد ميذاريم،هنگام باز و بسته كردن،از داشبورد به بيرون نميريزه و يا مانع بسته شدن درب داشبورد نميشن.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    كروز كنترل و ليميتر رنو كپچر،خيلي بكار من مياد.باعث ميشه ناخواسته جريمه نشم.دقت خوب و خطاي بسيار كمي داره.عملكرد كروز كنترل در همه حال،حتي سربالاييهاي شديد،قابل تحسينه و سريعاً ، سرعت خودرو را به سرعت تنظيم شده ميرسونه.ولي اسپيدليميتر در سراشيبي هاي بسيار شديد،نميتونه سرعت خودرو را،روي همون سرعت تنظيم شده،ثابت نگه داره و سرعت خودرو افزايش پيدا ميكنه.البته در جاده كفي و حتي سرازيريهاي ملايم،دقت و عملكرد خيلي خوبي داره.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    تا چندسال پيش اصلاً رنو كپچر جزو گزينه هاي خريد من نبود.بخصوص با حجم موتور بسيار كم ۱۲۰۰ سي سي.بعد از اينكه يكي از فاميلهامون خريد و چندبار قسمت شد پشت فرمونش نشستم و ۵۰۰ الي ۶۰۰ كيلومتر رانندگي كردم،نظرم كاملاً عوض شد.۱۰ماه ميشه كه خودم خريدم.گشتاور خوب گيربكسش عاليه.قدرت خروجي موتورش بسيار خوبه.اينكه حتي با كولر روشن و صندوق عقب پر و سرنشين كامل،بدون نياز به دنده معكوس،با دنده هاي سبك، تو سربالايي و گردنه ها،كم نمياره،خيلي لذتبخشه.ضرايب دنده خيلي خوبي داره.با دور موتور پايين و دنده هاي سبك،سرعتهاي بالا ميره.بطوريكه در دنده ۶ ، “سرعت ۱۲۰كيلومتر رو با دور موتور ۲۵۰۰” و “سرعت ۹۵كيلومتر رو با دور موتور ۲۰۰۰” ميره.همين باعث ميشه موقع رانندگي پر سرعت با كپچر،رانندگي بسيار كم صدا و كم لرزش داشته باشيد.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    من بخاطر تحصيل و تدريس،بصورت هفتگي،مسير سنندج به اروميه،ميرم و برميگردم.در سرماي زمستان دو سال اخير كه به جاده ديواندره به سقز ميرسيدم،برودت دماي هوا به ۳۴ درجه سانتيگراد زير صفر ميرسيد.بخاري رنو كپچر،با درجه فن ۴ ، كاملاً گرماي مطبوع و بسيار داغ را به ارمغان مي آورد.خوبيش اينه كه گرما(يا سرما)از زير صندليهاي جلو،توسط كانال فلزي كه تعبيه شده،به قسمت عقب خودرو جهت استفاده سرنشينان عقب،انتقال پيدا ميكنه.

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading