اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هوندا آکورد 2016 و تویوتا کمری 2016

مقایسه هوندا آکورد 2016 و تویوتا کمری 2016

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هوندا آکورد 2016 و تویوتا کمری 2016 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هوندا آکورد 2016 و تویوتا کمری 2016 بپردازیم .

HONDA ACCORD 2016

هوندا آکورد 2016

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
7
طراحی
9
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
52
بررسی هوندا آکورد 2016

TOYOTA CAMRY 2016

تویوتا کمری 2016

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
9
طراحی
8
امکانات رفاهی
9
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
50
بررسی تویوتا کمری 2016
انتخاب ماشین 3

HONDA ACCORD 2016

هوندا آکورد 2016

Top car

HONDA ACCORD 2016

هوندا آکورد 2016

مقایسه هوندا آکورد 2016 و تویوتا کمری 2016

 هوندا آکورد

 

هوندا آکورد خودرویی است که اکثریت مجلات خودرویی معتبر و کارشناسان سر شناس خودرو به آن علاقه شدیدی دارند و همواره آکورد بوده است که برترین خودروی کلاس خود بوده است . اینک با تغییرات ظاهری در مدل جدید از گذشته نیز جذاب تر شده است . طراحی خارجی آکورد به لطف خطوط و برجستگی ها ، چراغ های LED جلو و عقب ، رینگ های 19 اینچی و ... هماهنگی کامل دارد و به زیباترین شکل ممکن چهره آکورد را نمایش میدهد . طراحی آکورد جدید چند منظوره است ؛ یعنی یه شما حس لوکس بودن را در کنار طراحی جسور و هیجان انگیز میدهد و از طرفی هم به این زودی ها ار مد افتاده و تکراری نمیشود . طراحی کابین آکورد نیز زیبا ، هماهنگ و جذال است . کیفیت مونتاژ و متریال کابین در تمام قسمت ها از روکش های چرمی گرفته تا چوبکاری ها همه در سطح بالایی قرار دارد . فضای کابین نیز بسیار راحت و جادار است و به راحتی 5 سرنشین بلند قد را در خود جای میدهد . در بحث تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودرو هوندا کاملا مناسب بوده و برای کلاس خود عالی محسوب میشود .آکورد همواره یکی از ایمن ترین سدان ها بوده است و با این سیستم های جدید و تکنولوژی جدید ساخت شاسی بیش از پیش ایمن گشته است .

 

 هوندا آکورد

 

قلب تپنده این سدان دوست داشتنی 4 سیلندر است و 2356 سی سی حجم دارد . حداکثر قدرت 185 اسب بخار در دور موتور 6500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در دور موتور 3900 دور در دقیقه از مشخصه های این پیشرانه است .پیشرانه آکورد در بین رقبا پر شتاب ترین بوده و در عین حال با توجه به تکنولوژی های پیشرفته استفاده شده در آن کم کصرف می باشد ودر طول این سالها یکی از مشخضه های مهم آکورد همین کم استهلاک بودنش است . در بحث انتقال قدرت نیز از یک گیربکس CVT بسیار پیشرفته استفاده شده است که عملکردی کاملا هوشمند دارد و همواره درست ترین دنده را انتخاب می کند .

 

 هوندا آکورد

 

سواری آکورد بسیار نرم و ایمن است . فرمان پذیری و هندلینگ آن هم عالی است و جای هیچ گونه حرفی نگذاشته است . آکورد از استرس بار فابریک بهره میبرد و به لطف سیستم تعلیق خوبش شما حس تعادل و هیجان یک خودرو اسپرت را در کنار نرمی و آرامش یک سدان لوکس تجربه میکنید .

هوندا آکورد پکیجی کامل از یک خودروی خوب است و بی دلیل نیست که سالهاست در آمریکا و دیگر نقاط جهان عناوینی چون بهترین خودروی جهان ، بهترین سدان جهان ، پرقروش ترین سدان بازار آمریکا ، ایمن ترین سدان جهان و ... را کسب کرده است .

 

 هوندا آکورد

 

TOYOTA CAMRY 2016

تویوتا کمری 2016

مقایسه هوندا آکورد 2016 و تویوتا کمری 2016

 تویوتا کمری

 

تویوتا کمری خودرویی نرم و کم استهلاک است که راحتی و نرمی قابل قبولی را بر آورده میکند ولی حتی با ظاهری جدید و تغییرات فنی باز هم فاقد هیجان و جذابیت است . در طراحی کمری همه چیز بر ماندگار و جان سخت بودن تاکید دارد .طراحی ظاهری کمری هماهنگ است ؛ زوایای ملایم ، خطوط برجسته و چراغ های جلو و عقب در این هماهنگی و ماندگار شدن تاٍیر بسزایی گذاشته اند .در داخل کابین نیز این سبک طراحی حفظ شده است و باعث شده تا بیشتر به ذات آرامش طلب کمری پی ببرید .  در داخل کابین خطوط نرم و سیال استفاده شده است و فضا سازی آن منطبق با سادگی و ارگونومی بالا است . یکی از ضعف های کمری که همواره وجود داشته است محدود تر بودن لیست تجهیزات نسبت به رقبا است که در کمری جدید این مشکل سعی شده است تا حد زیادی برطرف گردد . اما در کل کابین کمری قابل قبول است اگر بتوان از نفوذ صدا به کابین آن چشم پوشی کرد .

 

 تویوتا کمری

 

کمری 2016 از یک پیشرانه 4 سیلندر به حجم 2494 سی سی بهره می برد . این پیشرانه 178 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و گشتاور 230 نیوتن متر را در دور موتور 4100 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می دهد .در شتاب گیری کمری یک حالت سستی و لختی وجود دارد که روحیه آرامش طلب ، کم مصرف و کم استهلاک خود را به نمایش می گذارد. گیربکس اتوماتیک 6 سرعته کمری وظیفه انتفال قدرت خود را به خوبی انجام می دهد و کاملا نرم عمل می کند .

 

 تویوتا کمری

 

سواری کمری نرم و پایدار است و تعلیق خوبی دارد . سواری با کمری یک حس کاملا نرم و آرام است که به هیچ وجه در آن حس هیجان و چند منظوره بودن آکورد را نمیتوانید پیدا کنید . هم چنین کمری فرمان سست و سبکی دارد که به سختی حس خاصی را از جاده به دستان راننده منتقل میکند .ضعف سیستم ترمز کمری که در مدل های قدیمی تر وجود داشت اما در این مدل تا حدود زیادی برطرف شده است .

در کل میتوان گفت کمری خودرویی نرم ، راحت ، آرام و کم استهلاک است که هندلینگ ایده آلی دارد و کابین آن برای خانواده کاملا مناسب است . اما در کمری هیچگاه خبری از هیجان نیست و در کمری باید آرامش طلب باشید تا بتوانید از آن لذت ببرید.

 

 تویوتا کمری

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : ehsan
    تاریخ : 1395/06/20

    سلام میشه در مورد هایلکوس هم بگین ممنونم
    احسان

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1395/06/22

    من تویوتا کمری glx 2014 داشتم آکوردم داشتم تویوتا یه چیز دیگس

  • user icon
    نویسنده : یوسف
    تاریخ : 1401/11/26

    آکورد ۲۰۱۶ داشتم کمری ۲۰۱۶ الان دارم دوتا خوبن اما کمری بهتره فرمان کمری حس سستی بهت نمیده این اشتباهه کاملا حس محکم بودن و سیستم تعليق عالی رو بهت میده سر پیچ عملکردش از هوندا بهتره اما هوندا چابک تره

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading