اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه نیسان جوک و تیوولی

مقایسه نیسان جوک و تیوولی

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار، مقایسه نیسان جوک و تیوولی می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه نیسان جوک و تیوولی بپردازیم .

NISSAN JUKE 2016

نیسان جوک

کیفیت سواری
9
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
9
امتیاز کل
51
بررسی نیسان جوک

SSANGYONG TIVOLI 2016

سانگ یانگ تیوولی

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی سانگ یانگ تیوولی
انتخاب ماشین 3

NISSAN JUKE 2016

نیسان جوک

Top car

NISSAN JUKE 2016

نیسان جوک

مقایسه نیسان جوک و تیوولی

 سانگ یانگ تیوولی

 

نیسان جدیدترین و یکی از بهترین برند های ماشین وارد شده به کشور تا به حال میباشد که هم اکنون مدل جوک را وارد بازار کرده است و در دو مرحله هم فروش این ماشین آغاز گشته است که ماشین نیسان جوک با استقبال به شدت زیاد مردم رو به رو شد و نشان داد که این برند و این ماشین در بازار کشور تا چه حد جای خالیشان احساس میشد . نیسان چوک ماشین خاصی است و طراحی این ماشین خاص تر میباشد زیرا عده ای با مشاهده نیسان جوک میگویند جوک چقدر زیبا و جذاب است و بعضی دیگر با مشاهده نیسان جوک میگویند که چقدر  ماشین زشت و بی ریختی است پس به بحث زیبایی این ماشین ما وارد نمیشویم و این را بر عهده سلیقه شما همراهان عزیز ماشین 3 میگذاریم .

نیسان  جوک یک کراس اوور اسپرت و جوان پسند است که خطوط حجمی و عضلانی بدنه ، طراحی خشن و ترکیبی چراغ ها ، طراحی تیز و اسپرت و خشن کاپوت و رینگ های آلومینیومی 18 اینچی از ویژگی های جذاب ظاهری اش است که جوک را تبدیل به ماشینی منحصر بفرد کرده است و کاملا هم با استاندارد های آیرو دینامیک این ماشین تطابق کامل دارد به طوری که نیسان جوک یکی از آیرودینامیک ترین    ماشین های کراس اوور  این کلاس میباشد .  مهندسین مجرب و با تجربه نیسان در ماشین جوک سطح مهندسی بالایی را به کار برده اند زیرا با اینکه نیسان جوک یک ماشین اسپرت و جوان پسند است اما از عهده رفع کامل نیاز های یک خانواده بر میاید و برای خانواده نیر ماشین بسیار مناسبی است  .

 

 سانگ یانگ تیوولی

 

 نیسان جوک در داخل کابین هم بسیار ماشین جذاب و جوان پسندیاست که در عین سادگی بسیار هیجان انگیز شکل گرفته است و به راحتی میزان تزریق آدر نالین به خون شما را اینتریور این ماشین یعنی نیسان جوک افزایش دهد  . فضای کابین با توجه به ابعاد بدنه گسترده و راحت شکل گرفته است و در عین حال در کنسول مرکزی ماشین جوک میتوان به خوبی الهام گرفتن طراحی از موتور سیکلت های مسابقه ای را مشاهده کرد که همین امر در هیجان انگیز بودن بیشتر کابین ماشین نیسان جوک کمک بسزایی کرده است ، صندلی ها نرم و راحت هستند و بدن را به خوبی در بر میگیرند و پشتی با طراحی خاصی دارند که در هنگام مانور های سنگین به خوبی از شما محافظت میکند و کاملا تعادل بدن شما را در پیچ ها و ... به خوبی حفظ مینماید و کاملا سرنشینان از ارگونومی صندلی های این ماشین رضایت خاطر کامل دارند و  امکانات رفاهی و ایمنی کامل و خوبی هم در نظر گرفته شده است تا خیال شما از همه لحاظ راحت باشد و درون ماشین آرامش کامل را همراه با سرگرمی کامل و لذت فراوان تجربه نمایید . در داخل کابین نیسان جوک با ماشین کاملا ارگونومیکی سر و کار داریم زیرا دسترسی به همه تجهیزات و ادوات بسیار راحت میباشد و به راحتی هر چه تمام تر شما در داخل نیسان جوک به همه چیز دسترسی دارید  .

داشبود نیسان جوک متریال بسیار خوبی دارد به طوری که در داخل کابین ماشین استفاده از پلاستیک کاملا مرغوب مشخص است و فضایی دلنشین را به وجود آورده است . در وسط داشبورد یک صفحه نمایش رنگی چند کاره خود نمایی می کند که سیستم مولتی مدیا و شرایط داخل و خارج ماشین را به خوبی توسط آن میتوانید کنترل کنید و با توجه به اینکه نیسان جوک از سیستم I-CON بهره میبرد امکان کنترل همه شرایط ماشین بسیار راحت تر میگردد . سیستم تهویه مطبوع هوا نیسان جوک از نوع اتوماتیک دو گانه است که به خوبی هوای داخل کابین را مطبوع نگه میدارد و همه سرنشینان از عملکردش به طور کامل راضی میباشند  .همانطور که گفته شد ، صندلی های نیسان جوک از ارگونومی بالایی برخوردار هستند و بسیار راحت و کاربردی میباشند. این صندلی ها از جنس چرم مرغوب ساخته شده اند و کاملا از کیفیت بالا و ماندگاری بهره میبرند . نیسان جوک به طور کلی ماشین خوبی است که در بخش طراحی ، تجیزات ، کابین و ... امتیاز بسیار بالایی را دریافت میکند و بسیاری از خودروهای کلاس خود و رقیبانش را با اختلاف زیاد به زمین میزند که نشان از عالی بودن ماشین نیسان جوک است .

 

 سانگ یانگ تیوولی

 

قلب تپنده نیسان جوک های وارد شده به ایران یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر ۱۶۰۰ سوپاپ تنفس طبیعی میباشد . نیسان جوک ماشین پر بازده ای است و از اینرو این ماشین به کمک پیشرانه پیشرفته و اقتصادی اش قابلیت تولید ۱۱۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۷ نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد .مدل نیسان جوک اسپرت که قرار است بعدا وارد ایران شود یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ است که توسط سیستم توربو شارژر تغذیه میگردد و مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت DIG جهت راندمان بالاتر ، قدرت بیشتر و مصرف سوخت کمتر میباشد . نیسان  جوک با اتکاء به این پیشرانه پیشرفته ، پر بازده و راندمان بالا قابلیت تولید 188 اسب بخار قدرت در 5600 دور و 177  پوند فوت گشتاور در 5200 دور در دقیقه را دارا میباشد  که کاملاً مناسب یک کراس اوور اسپرت و جوان پسند با این ابعاد ، وزن و بدنه  است که به شدت جوک را ماشین چالاک و کم مصرفی ساخته است و کاملا نظر راننده را جلب عملکرد خوب خود میکند.نیسان جوک در مدل های پاییت تر گیبرکس ماشین نیسان جوک از نوع CVT یا دنده متغیر است که با پیشرانه نیسان جوک  به طور کامل هماهنگ است و از نظر عملکرد هم بسیار سریع ، دقیق ، هوشمند و نرم میباشد و کاملا نیسان جوک را ماشین بی نقصی از نظر فنی ساخته است و با دیگر قطعات انتقال قدرت هم در هماهنگی کامل است .

شتاب 0 تا 100 کیلومتر نیسان جوک و هم چنین شتاب ثانویه اش بسیارعالی و از تمام رقبای خود هم برتر میباشد و به راحتی تا سرعت های بالا هم نیسان جوک را ماشین چابک و پر شتابی نگه میدارد و از این نظر نیسان جوک ماشین خاص و برتری نسبت به ماشین های رقیب میباشد . نیسان جوک به علت تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در موتور ، راندمان بالا و مهندسی پیشرفته نیسان که جوک را ماشین پر قدرت ولی در عین حال اقتصادی نگه داشته است مصرف سوختش در سیکل های شهری ، ترکیبی و جاده ای بسیار مناسب و اقتصادی است و با وجود اینکه قدرت موتورش 50% بیشتر از سانگ یانگ تیوولی و حجم موتورش به همان میزان است است در همان سطح سوخت مصرف میکند و این نشان از پیشرفته تر بودن و کیفیت بالاتر نیسان جوک است که سعی شده تا کوچکترین ایرادی هم در این ماشین به چشم نیاید و از نظر ماشین فوق العاده ای به نظر برسد .نیسان جوک ماشینی قابلیت 4 چرخ همزمان یا همان AWD است که در هر چرخ سنسور هایی دارد که میزان قدرت وارد به هر چرخ ماشین را بر اساس شرایط تنظیم میکند و علاوه بر افزایش پایداری در مسیر ها و سطوح مختلف ماشین کاملا عملکردش حساب شده تر وقابل پیش بینی تر میباشد وهم به تسلط راننده بر روی ماشین هم به سلامت سیستم انتقال قدرت کمک بسزایی مینماید  این قابلیت به همراه موتور قدرت مند و گیربکس خوب و بی نقص امکان عبور از هر جاده ای را می دهد و به لطف تقسیم هوشمند نیرو بین چرخها در شرایط جاده ای مختلف شاهد نرمترین و دقیقترین  انتقال قدرت هستیم که برای راننده لذت بالایی را رقم می زند و کاملا عملکرد هیجان انگیز را در آرامش کامل ماشین میتوانید تجربه کنید  .

 

 سانگ یانگ تیوولی

 

نیسان جوک به عنوان یک  کراس اوور اسپرت و جوان پسند واقعا سواری و هندلینگش در سطح بالایی میباشد و مهندسی پیشرفته و کاربردی نیسان به خوبی در این بخش ماشین هم قابل لمس است و نیسان جوک را کاملا هیجان انگیز و توام با آرامش نشان میدهد .نیسان جوک سواری چند منظوره ای دارد به این صورت که ماشین نرم و خانوادگی میباشد اما در عمل و زیر فشار کاملا اسپرت و هیجانی رفتار میکند و به خوبی هم در هر شرایطی ماشین تحت اختیار راننده است . از آنجایی که عملکرد سیستم تعلیق خوب و هماهنگ با طراحی شاسی مدرن نیسان جوک میباشد در عین این عملکرد نرم پایداری و مانور پذیری بسیار خوبی را شاهد هستیم و از آنجایی که این ماشین از سیستم فرمان تمام الکتریکی به جهت هدر ندادن قدرت موتور و افزایش سرعت واکنش راننده بهره میبرد شاهد این هستیم که نیسان جوک ماشینی با سیستم فرمان نرم ، دقیق و هماهنگی است که فرمان پذیری خوب و هیجان انگیزی  را رقم زده است و عملکرد خوب نیسان جوک را در انتقال وزن و عبور از دایره پیچ ها به طرز عالی شاهد هستیم و بسیار ماشین فوق العاده ای خود را نشان میدهد   . نیسان جوک هم چنین از سیستم ترمز  خوب و پر قدرتی بهره میبرد که به راننده اطمینان حرکت با سرعت های بالا و انجام مانور های سنگین را به راحتی میدهد و ماشین کاملا مطمئن و ایمنی جلوه میکند .از نظر سواری ، هندلینگ ، ترمز و فرمان پذیری و ... هم یک ماشین فوق العاده و بدون نقص میباشد نیسان جوک .

نیسان جوک به معنای واقعی کراس اووری اسپرت و در عین حال خانوادگی  است. فضای داخلی راحت و جادار و جوان پسند، صندوق عقب جادار ، پیشرانه قدرت مند و اقتصادی ،گیربکس پیشرفته و هوشمند ، سیستم تعلیق پیشرفته چهار چرخ ، سیستم AWD یا انتقال قدرت به 4 چرخ تمام  هوشمند و طراحی مستحکم و نوآور شاسی و امکانات رفاهی داخلی همگی ضامن امنیت و آرامش شما در طول سفر خواهند بود . اما وقتی که نیسان جوک با سانگ یانگ تیوولی در مقام  مقایسه قرار میگردد موتور پر قدرت تر ، کیفیت ساخت بالاتر ، سیستم انتقال قدرت پیشرفته تر و جوان پسند تر بودن مهم ترین نکاتی است که به چشم میایند و جوک را بهتر از سانگ یانگ تیوولی و دیگر رقیبان نشان میدهند اما هر دو با توجه به قیمت ماشین های کاملا مناسبی میباشند .

SSANGYONG TIVOLI 2016

سانگ یانگ تیوولی

مقایسه نیسان جوک و تیوولی

 سانگ یانگ تیوولی

 

یکی از دلایل موفقیت  ماشین سانگ یانگ تیوولی در بازار ماشین کشورمان این است که بر اساس زبان طراحی جدید سانگ یانگ شکل گرفته است و ماشین زیبا و جذابی را پیکر بندی کرده اند . استخوان بندی تیوولی به شکلی تراش خورده است که در هر مکانی قرار گیرد نگاه های زیادی را به سمت خود جلب میکند و کاملا سانگ تیوولی در هر مکانی ماشین خاص و تکی میباشد . زوایا و گوشه های ماشین تیوولی محصول جدید برند کره ای سانگ یانگ ، حجم های عضلانی و ستون های ایستاده طراحی ای منطقی و هماهنگ به وجود آورده است . در کل ظاهر تیوولی همانند ماشین های لوکس است و در عین حال هم خشن و اسپرت است که همه ی اقشار سنی متفاوت را با سلیقه های متفاوت به سمت خود میتواند جذب کند . در داخل کابین سانگ یانگ تیوولی با ماشینی با طراحی بسیار جذاب ، هماهنگ و کاربردی رو به رو هستیم .

 

 سانگ یانگ تیوولی

 

ارگونومی کابین و دسترسی به تجهیزات این ماشین در سطح بالایی قرار دارد و هارمونی بسیار جالبی درون کابین سانگ یانگ تیوولی به کار برده شده است . کیفیت متریال کابین و جنس روکش های به کار رفته با توجه به قیمت ماشین در سطح بالایی قرار دارد و کاملا سانگ یانگ تیوولی از این نظر ماشین قابل قبولی است . با توجه به سگمنت ماشین سانگ یانگ تیوولی ، فضاسازی خوبی داخل ماشین انجام شده است و با کابین جاداری رو به رو هستیم که قابل قبول در کلاس این ماشین میباشد . یکی از نقاط مثبت این ماشین کره ای جذاب یعنی سانگ یانگ تیوولی که خود در جذب طرفدار کمک بسزایی کرده است سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی ماشین  تیوولی است که با توجه به قیمت و سگمنت ماشین بسیار عالی است .سانگ یانگ  تیوولی در کابینش یک ایراد کلی دارد که آن هم نفوذ صدا به داخل کابین در سرعت های بالاست که آن هم به علت وجود رینگ های 18 اینچی و لاستیک های نه چندان نرم در زیر ماشین است . کابین سانگ یانگ تیوولی ماشین خوبی به نظر میرسد و سطح بالایی دارد اما از بسیاری جهات نیسان جوک یک پله بالاتر از این ماشین قرار دارد .

 

 سانگ یانگ تیوولی

 

درون سینه سانگ یانگ تیوولی این ماشین خوش چهره  یک پیشرانه 4 سیلندر قرار دارد که 1600 سی سی حجمش است و کد فنی آن E-XGI میباشد که با توجه به وزن ماشین و .. در کل عملکرد قابل قبولی را برای ماشین رقم زده است . 128 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور در دقیقه و 160 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4600 دور در دقیقه  از قابلیت های تولیدی این پیشرانه است که به سانگ یانگ تیوولی و راننده اش اعتماد به نفس میدهد که این ماشین از عهده خیلی از سطوح و مسیر ها بر میاید  . مصرف سوخت سانگ یانگ تیوولی اقتصادی است و در زمره ماشین های کم آلاینده قرار میگیرد و با توجه به وزن آن کاملا چابک میباشد و شتابگیری رضایت بخشی دارد که ماشین را برای اننده همیشه آماده نگه داشت است . البته بخش زیادی از این چابکی را تیوولی مدیون گیربکس عالی اش است که قدرت را به بهترین شکب به چرخ های ماشین انتقال میدهد . پیشرانه سانگ یانگ  تیوولی با یک گیربکس ساخت AISIN ژاپن کوپل شده است که یک نقطه قوت برای این ماشین حساب میشود و بسیار رضایت بخشی از این ماشین را افزایش داده است .

 

 سانگ یانگ تیوولی

 

تیوولی به دلیل عرض محوری خوب و طراحی مناسب سیستم تعلیق تعلیق خوبی دارد و از حرکات اضافی خبری نیست و ماشین خوش دست و پایداری میباشد  . هندلینگ این ماشین  هم قابل قبول است و سواری لذت بخشی ارائه میدهد . البته از نظر نرمی سواری تیوولی چندان رانندگی نرمی ندارد و راید اسپرتی به شما هدیه میکند و سواری ماشین بیشتر مناسب جوانان میباشد .

در نهایت باید گفت که سانگ یانگ تیوولی یک انتخاب درست و منطقی در بازه قیمتی خود است که ظاهر زیبا ، امکانات خوب ، کیفیت فنی قابل قبول و ارزش خرید بالا از مزایای ماشین است ولی در مقایسه با نیسان جوک کیفیت ساخت پایینتر ماشین ، موتور و  چالاکی ضعیف تر ماشین ، سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل و ساده تر سانگ یانگ تیوولی و چند نکته دیگر در مقابل نیسان جوک ضعف ماشین حساب میشوند و باعث کاهش امتیازات سانگ یانگ تیوولی در مقابل نیسان جوک میشود .

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : Saeedpo
    تاریخ : 1395/09/06

    دوست عزيز نيسان جوك كه شركت پيش فروش كرده ١١٧ اسب بخار قدرت داره ، در سايت خود شركت نوشته شده

    • نویسنده : منتقد
      تاریخ : 1395/12/16

      نیسان جوک نخرید ۱۸۰ ملیون بر سانتتفه یا تویتا پایین تر بخر تیوولی خوب نسبت به قیمت

  • user icon
    نویسنده : amir
    تاریخ : 1395/09/06

    واقعا چجوري از نظر طراحي به هردوتا يه امتيازو دادين تيوولي خيلي قيافش سر تره نيسان جوك طراحيش مثله اسمش مسخرست چراغ هاي گردش ادمو ياد كاميون هاي بنز قديم ميندازه

  • user icon
    نویسنده : فواد
    تاریخ : 1395/09/07

    به عقيده من تيوولي بسيار سر تر هستش از لحاظ طراحي مخصوصاً طراحي و ديزاين داخلي،من ٢ سال پيش نيسان جوك رو استامبل ديدم واصلا نپسنديدم و خيلي هم طراحي زمختي داره.....

    • نویسنده : Sina_Rz
      تاریخ : 1395/09/08

      قیافه تیوولی خیلی منطقی تره و هیچ وقت یک ژاپنی رو نمیشه با یک کره ایه نچندان مطرح مقایسه کرد هرچند جوک طراحی بشدت رادیکالی داره ولی قطعا پشت فرمون جبران میکنه

  • user icon
    نویسنده : م.ا
    تاریخ : 1395/09/08

    متاسفانه حجم صندوق نیسان جوک افتضاح است.

    • نویسنده : حميد
      تاریخ : 1395/09/26

      صندوقش را ببينيد سپس نظر بدهيد

    • نویسنده : Far
      تاریخ : 1395/10/14

      صندوق عقب نیسان جوک دارای دو قسمت است و بسیار جادار. من از نزدیک دیدم حتما ببینید

    • نویسنده : عباس
      تاریخ : 1396/04/13

      منم دیدم 480 لیتر حجم صندوق عقب نیسان جوک هست که فکر نمیکنم کم باشه

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1395/09/12

    آخه دوستان عزیز نیسان کجاه و ... رامک کجا...
    خوب پر واضحه ک جوک ی چیز دیگس.
    در ضمن من هر دو ماشین رو سوار شدم
    جوک خیلی سرتره. این نظر منه و قصد خراب کردن هیچ برندی رو ندارم .

  • user icon
    نویسنده : مریم اسدی
    تاریخ : 1395/09/13

    جوک از نظر موتوری و فنی بسیار ماشین خوبیه. حتی ظاهرشم اسپرت تر از تیولی هست ک حالا اون بیشتر سلیقه ای هست ... و بهتر بدونین جوک سیستم ترمز بسیار خوبی داره و شتابشم از تیولی بیشتره ...

  • user icon
    نویسنده : مجید
    تاریخ : 1395/09/18

    مشخصات نیسان جوک برای مدل اسپرت میباشد .که الان قیمتی معادل 172میلیون دارد .و نمونه های پلاتینیم و اسکای نیسان جوک 117 اسب قدرت داره که جلوی تیوولی کم میاره.

  • user icon
    نویسنده : سامان
    تاریخ : 1395/09/30

    تيولي خيلي بهتره
    با اين قيمت نيسان نميرزه اگر هم قيمت بود ميتونست رقابت کنه ولي با اين قيمت شکست ميخوره

    • نویسنده : حمید
      تاریخ : 1395/10/18

      با احترام
      این نظر شماست. . .
      درسته گرونه ولی بهتر از تیوولی هستش ...
      خیلی بیشتر از امتیازدهی سایت ماشین3

    • نویسنده : پوریا هاشمی
      تاریخ : 1395/11/26

      شک نکنید جوک یه چیز دیگست ! یه کم اطلاعات کسب کنید فرق یه برند معمولیه کره ای رو با یه برند تاپ ژاپنی متوجه میشید،فروش جوک رو توی اروپا و آمریکا ببینید،سانگ یانگ کجا بوده !!!

  • user icon
    نویسنده : سینا
    تاریخ : 1395/10/26

    نمیدونم چرا دوستان عزیز علاقه ی خاصی به ماشین های کره ای دارن اینجا همه میگن تیوولی نچندان اسم و رسم دار از جوک نیسان بهتره اونور نمیدوم از کجا همه نوشتن سورنتو بهترین ماشین امریکا شده در سال 2016 درصورتی که توی 30 تا ماشین پرفروش اصلا کیا نبووودش اونورتر زدن سانتافه بهترین ماشین آمریکاست توی سال 2016 تز کجا دقیقا پسر عمه ی من از امریکا اومده بود ایران تعجب کرده بود اینجا چرا همه کره ای سوار میشن اونوقت همه کره ای ها از نظر دوستان بهترین ماشین سال 2016 امریکا شده!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : Ali karini
    تاریخ : 1395/10/26

    سلام.اخه ماشین 100 میلیون با ماشین 180 میلیون مقایسه میکنید این چه مقایسه هست اخه.خوب نتیجه معلوم و مشخص است.با هم قیمت خودش مقایسه کنید نه این

    • نویسنده : پوریا هاشمی
      تاریخ : 1395/11/26

      اتفاقاََ هم قیمتن با اون مدتی رامک خودرو پول مردم رو نگه میداره بهد هشت و ده ماه،تیوولی در میاد ۱۲۵ تازه اگه مثه سریای اول نشه و زاپاس ماشین رو نپیچونه ! جهان نوین هم میگه یکماهه و بعضاََ ده روزه هم تحویل داده،اونوقت سانگ یانگ کره ای درجه گندم کجا ! نیسان ژاپن کجا !

  • user icon
    نویسنده : Ali shirinbonyad
    تاریخ : 1395/10/26

    مشکل بزرگ نیسان خدمات پس از فروشه
    والا دگه نیسان ژاپن رو دگه با برند نچندان مطرح کره مقایسه نکنید

  • user icon
    نویسنده : عدنان
    تاریخ : 1395/10/29

    صندلی عقب نیسان جوک چطوری از بیرون وا میشه؟ دستگیره نداره خووو؟

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1395/11/05

      سلام دستگیره در عقب خودرو بالای در تعبیه شده است .... ماشن باحالیه....

  • user icon
    نویسنده : دكتر
    تاریخ : 1395/11/12

    اين دوستاني كه ميگن تيوولي بهتره همونايند كه بجا خونه ١٠٠ متري تو بالاشهر خونه٣٠٠ متري كف جنوب شهر بديد بهشون احساس خوشحالي ميكنند!نيسان -سانگ يانگ!!من سانگ يانگ اكتيون داشتم و قبلش هميشه تويوتا -سانگ يانگ افتضاح ترين كيفيت و گيريكس خنگ داره-ماشيناي ژاپني خيلي فرق داره
    حتي با هيونداي
    طراحي اين ماشين يك جوان خوش تيپ رو خاص و باكلاس نشون ميده
    يه جوان بدسليقه و بدتركيب و بدتركيب تر
    والسلام

    • نویسنده : بی طرف
      تاریخ : 1396/09/14

      لطفاً نظر منطقی بدین بجای جانب داری

  • user icon
    نویسنده : شايان
    تاریخ : 1395/11/20

    کاملا مشخصه که دارن پول برند نيسان رو ميگرن نيسان جوک فقط در نسخه اسپرت از تيولي سرتره که اونم 170 مليون قيمت داره ...وگرنه در نسخه هاي معمولي تيولي برنده ميدان است .در اينده مشخص خواهد شد که کدوم برند ميتونه در بازار ايران دوام بياره...من به شخصه تيولي رو انتخاب ميکنم و در سفري که جديدا به ايتاليا داشتم چنتا تيولي تو خيابانهاي رم ديدم که خيلي برام جالب بود

    • نویسنده : سجاد
      تاریخ : 1396/03/05

      خخ دوست گل نیسان جوک ساهت کشور ژاپنه و برند نیسان هست
      درحالی که تیولی یک ماشین بیکیفیت و ارزان قیمت از یک شرکت برشکسته کره ای هست که بیشتر قطعهتش از چین تامین میشه حتی کیا و هیوندای هم به نیسان نمیرن درزم برو نیسان جوک نسخه ار یا همون جی تی ار رو ببین درزم اگه از نظر فروش باید نظر بدیم باید پراید از اینا سر تر باشه فروش به قدرت و کیفیت نیست که به قیمته درزم نیساندجوک فقط نیخه اسپورت ارزشوخرید داره و نسخه اسکای پک پلانتنیوم نسخهدمسخره ای هست از سایت تقاضا دارم مثل این نوشته نیسان جوک رو با پراید مقایسه کنه بعضیا بیان بگن پراید بهتره

  • user icon
    نویسنده : ارام
    تاریخ : 1395/11/20

    من تجربه سواري نيسان جوک رو در جزيره کيش داشتم ماشين خوبيه ولي نه با اين قيمت ..چيزه بيشتري براي بيان در مقابل کپچر ويا تيولي نداره تازه ابعادشم کوچيکتره و خانواده نميتونه روش حسابي باز بکنه ولي تيولي براي خانواده مناسبتره و اونجايي که نوشته در ايران استقبال خوبي ازش شده .ما که والا يه موردم تو خيابون نديديم البته با اين قيمت گذاري مسخره فکر نميکنم فروش بالاي داشته باشن

    • نویسنده : پوریا هاشمی
      تاریخ : 1395/11/26

      اگه دنبال ماشین جدید بودی متوجه میشدی که مدت یکی دو ماه بیشتر نیست داره ثبت نام میکنه و اتفاقا توی این مدت کم توی خیابونها هم دیده میشه هر از گاهی،یه سر برو نمایندگی از حجم تقاضای مردم تعجب میکنی و خواستی یه نگاهی به ماشین هم بنداز شاید خواستی یه دور باهاش بزنی !

  • user icon
    نویسنده : سروش
    تاریخ : 1395/12/29

    طراحی جوک رو اصلا نمیشه با تیوولی مقایسه کرد از نظر طراحی خیلی تیوولی قویتره . جوک سه تا تیپ داره skypack , sport , plantiom . اسکای پک 7میلیون از تیوولی گرونتر ولی حتی سیستم استارت بدون کلید هم نداره مانیتور هم نداره تیپ اسپورت اینارو داره ولی 145میلیون هست پلانتیم هم هست که 170میلیون هست به نظر من انتخاب معقول تر تیوولیه که با قیمت 120میلیونیش همه این امکانات رو داره

    • نویسنده : مهسا
      تاریخ : 1396/01/21

      اتفاقا همه اینها را که گفتی مدل اسکای پک هم داره اول ماشین رو ببین بعد نظر بده

    • نویسنده : سس
      تاریخ : 1396/01/29

      الان تو خیابان فقط تیبولی میبینید
      جوک واقعا به ندرت و هر از گاهی

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/01/30

    مقایسه کاملا یک طرفه و اشتباه انجام دادین
    شما نیسان جوک رو با ترکیب از سه تیپ مختلف ماشین که قیمتی از ۱۲۷ ملیون تا ۱۸۲ ملیون داره رو با تیوولی ۱۱۰ میلیونی مقایسه کردین که کار کاملا اشتباهی هست
    اگه تیپ ارزان نیسان جوک با قیمت ۱۲۷ میلیونی را با تیوولی ۱۱۰ میلیونی مقایسه کنیم اون موقع تیوولی برنده هست هم از نظر قیمت هم بازده موتور و امکانات رفاهی

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/02/17

    اونایی که میان از نیسان جوک بعد میگن یا این ماشین و از نزدیک ندیدن یا چون پولشو ندارن بخرن بد میگن یا همون بهتره برن سراتو جک جیلی رو بپسندن

  • user icon
    نویسنده : Ali Amoozandeh
    تاریخ : 1396/02/29

    متاسفانه شركت جهان نوين تحويل هاي ٣٠ روزش رو بالاي ٤٥ روز تحويل ميده و من هنوز هم ماشينم رو نگرفتم، با توجه به اينكه قيمت ها توي بازار آزاد تفاوت ندارن بهتره اگر خيلي به جوك علاقه داريد از بازار آزاد بخريد

  • user icon
    نویسنده : آرش
    تاریخ : 1396/03/21

    تیوولی زیر صد میلیون ارزش خرید دارد با بدقولی رامک خودرو

  • user icon
    نویسنده : مانی
    تاریخ : 1396/04/17

    جوک با 170 میلیون نمی ارزه اما تیوولی نسبت به قیمتی که داره بد نیست.در هر صورت هر چقدر پول بدی همون قدر بدست می اری

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/04/19

    ای کاش دوستانی نظر بدن و مردم را راهنمایی کنن که حداقل یکی از این دو ماشین را یا داشتن و یا باهاش مسافرت رفتن، خیلی از دوستان از روی مشخصاتی که بیان می شه اظهار نظر می کنند و این باعث گمراهی برخی از افرادی می گردد که قصد خرید ماشین دارند.

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1396/04/27

    چرا قیمت جوک صفر تو بازار 120 تومن ولی شرکت می ده 133. چه فرقی دارن اینها؟!

  • user icon
    نویسنده : شادي
    تاریخ : 1396/05/01

    سلام من تيوولي دارم و خيلي ازش رازي هستم نسبت به قيمش در مقابل جوك ١٧٠ ميليوني !!!تقريبا ٥٠ ميليون تفاوت قيمت كة با وجود اين تفاوت ٥٠ ميليوني اين دو ماشين در يك رده قرار گرفتن كه اين خودش جاي سواله!!

  • user icon
    نویسنده : بهزاد
    تاریخ : 1396/07/19

    سلام. دوستان جوک نیسان رو با سان یانگ مقایسه میکنید.جوک واقعا ماشین باکیفیت و به روزی است.قیافه ان کاملا روز اروپاست که البته برای ما ایرانیها عجیب و غریبه.ماشین واقعا خوبیه

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1397/02/03

    با سلام من شورلت منطقه آزاد دارم واقعا مایه تاسف هست مردم بخاطر محصولات چرت و پرت کره و ژاپن سروکله هم میزنن ببینید ما به چه روزی افتادیم نیسان و سانگ یانگ 15 هزار دلاری رابا این قیمت سرسام آور سوار میشیم تازه به همدیگر فخر فروشی هم میکنیم

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/02/27

    پژو 2008 از جفتشون سرتره

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/09/25

    آدم بعد شش ماه قیمت ها رو می خونه احساس اصحاب کهف بهش دست میده.
    ماشالله

  • user icon
    نویسنده : امید
    تاریخ : 1399/04/19

    اصحاب کهف الانه که قیمت جوک شده 700 تومن

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading