اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه رنو کپچر با پژو 2008

مقایسه رنو کپچر با پژو 2008

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه رنو کپچر با پژو 2008 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه رنو کپچر با پژو 2008 بپردازیم .

peugeot 2008

پژو 2008

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
9
ارزش خرید
8
امتیاز کل
49
بررسی پژو 2008

RENAULT Capture

رنو کپچر

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
48
بررسی رنو کپچر
انتخاب ماشین 3

peugeot 2008

پژو 2008

Top car

peugeot 2008

پژو 2008

مقایسه رنو کپچر با پژو 2008

 پژو 2008

 

پژو 2008 بر روی پلتفرم پژو 208 ساخته شده و در کلاس کراس اوورهای جمع و جور شهری یا ساب کامپکت قرار می‌گیرد. پژو 2008 نخستین بار در نمایشگاه بین المللی ماشین پاریس در سال 2012 رونمایی شد و از سال 2013 هم در بازارهای جهانی عرضه شد. این ماشین از وقتی به بازار عرضه شده است در کشورهای اروپایی ماشین پرطرفداری بوده و در ایران هم با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد و به فروش بالایی دست پیدا کرد. طراحی پژو 2008 اسپرت و هیجان انگیز شکل گرفته است و در چهره این ماشین خوش تیپ فرانسوی به خوبی می‌توان زبان طراحی پژو را درک کرد. از نکات ظاهری پژو 2008 پ وجود چراغ ها با طراحی خشمگین و خطوط و برجستگی‌های بدنه است و رینگ‌های 17 اینچی هم به زیبایی خود نمایی می‌کنند که همه اینها در کنار هم پژو 2008 را از نظر طراحی هماهنگ نشان می‌دهند.

 

مقایسه پژو 2008

 

پژو 2008 با توجه به ابعاد بدنه فضاسازی خوبی داخل کابین انجام داده است و با توجه به کلاسش ماشین مناسبی از نظر فضای کابین محسوب می‌شود. کیفیت ساخت و مونتاژ پژو 2008 بالا بوده ولی رنو کپچر هم در این زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. طراحی کابین پژو 2008 در عین سادگی و ارگونومیک بودن، مدرن و اسپرت است. از نظر کیفیت پژو 2008 در داخل کابین ماشین خوبی است و اکثریت متریال ادوات کابین با استفاده از پلاستیک با کیفیت ساخته شده‌اند. پژو 2008 مخصوصا برای راننده ارگونومیک شکل گرفته است زیرا راننده هم به ابعاد و بدنه و محیط بیرون از ماشین تسلط دارد و هم به خوبی شرایط داخل و خارج ماشین را می‌تواند کنترل کند. پژو 2008 از نظر آپشن و تجهیزات رفاهی وضعیت متوسطی دارد و امکانات زیادی برای آن در نظر گرفته نشده است. همین موضوع یک نقطه ضعف محسوب می‌شود و کار را برای 2008 در مقابل رقبا سخت کرده است.

 

کابین پژو 2008

 

پژو 2008 مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی است. این موتور 1598 سی سی حجم دارد و از سیستم سوپاپ vti بهره می‌برد. این پیشرانه معروف در سینه پژو 2008 می‌تواند 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب‌گیری این پیشرانه با توجه به قرار گرفتن بر روی پژو 2008 که یک ماشین کراس اوور است مناسب ارزیابی می‌شود و پژو 2008 در زمان تقریبی 9 ثانیه می‌تواند سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت افزایش دهد و تا بیش از 200 کیلومتر در ساعت هم ماشین به راحتی به شتاب‌گیری خود ادامه می‌دهد. پژو2008 مصرف سوخت اقتصادی دارد اما حتما باید از بنزین باکیفیت برای آن استفاده کنید تا عملکرد خوب پیشرانه را دریافت نمایید. برای انتقال قدرت موتور به چرخ‌ها یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده که هماهنگی کامل با موتور دارد و عملکرد خوب این مجموعه یک نقطه قوت بزرگ است.

 

پژو 2008

 

در بحث سواری و هندلینگ پژو 2008 به عنوان یک ماشین کراس اوور دارای عملکرد خوبی است و با توجه رینگ و لاستیک اسپرت و طراحی شاسی و سیستم تعلیق یشرفته هندلینگ و پایداری اش خوب و در سطح رو به بالا ارزیابی می‌شود. از نظر نرمی سواری پژو 2008 وضعیت مطلوبی دارد و در کل برای استفاده شهری ماشین خوبی است. فرمان پژو 2008 نرم است و دقت قابل قبولی هم دارد و تقسیم وزن ماشین هم با توجه به ابعاد و دیفرانسیل جلو بودن مناسب بوده و از همه مهم‌تر طراحی کوچک، اسپرت و خوش دست غربیلک فرمان پژو 2008 است که سطح دقت و تعادل راننده را بالا می‌برد و ماشین را خوش دست تر نشان می‌دهد. ترمزهای پژو 2008 در هر 4 چرخ دیسک است که خوب و پر قدرت عمل می‌کنند و مجهز به ABS و EBD هم هستند و سیستم‌های امنیتی خوبی هم در ماشین به کار رفته است که اطمینان خاطر راننده و سرنشینان ماشین را افزایش می‌دهد.

در کل پژو 2008 یک ماشین کراس اوور جمع و جور است که هم جوانان را به خوبی سمت خود جذب می‌کند و هم مناسب خانواده‌ها است. پژو 2008 موفق شده 5 ستاره ایمنی را کسب کند، مصرف سوخت نسبتا کمی دارد و شتاب‌گیری روانی هم دارد و در بازارهای جهانی بسیار موفق بوده و در ایران هم موفق شد به فروش بالایی دست پیدا کند.

در حال حاضر باتوجه به شرایط بازار، خدمات پس از فروش و نیز ویژگی‌های فنی، پژو 2008 ارزش خرید بالاتری در مقایسه با رنو کپچر دارد. البته شکی نیست که هر دو خودرو عملکردی عالی دارند اما در شرایط کنونی، پژو 2008 در اولویت خرید قرار می‌گیرد.

RENAULT Capture

رنو کپچر

مقایسه رنو کپچر با پژو 2008

رنو کپچر

 

از ارزشمندترین ماشین های موجود در بازار در مقابل مبلغ پرداختی رنو کپچر است که از دیدگاه‌های مختلف با کیفیت است و به علت طراحی متفاوت ماشین از همان زمانی که وارد بازار گردید، کاملا مورد استقبال خریداران ایرانی قرار گرفت و فروش خوبی را تجربه کرد ولی اکنون تنها در مدل دست دوم در بازار موجود است. لازم به ذکر است که رنو کپچر در سال 2016 پر فروش ترین کراس اوور اروپا شد. رنو کپچر بر روی پلتفرم رنو کلیو شکل گرفته که یکی از دلایل جمع و جور بودن آن است. طراحی بدنه رنو کپچر با زبان طراحی خاصی شکل گرفته است که نسبت به ماشین‌های معمول متفاوت است و همین خصوصیت رنو کپچر را ماشین پرمخاطب‌تری کرده است. این ماشین کراس اوور کوچک شهری رنو با نام کپچر ظاهری اسپرت و جوان پسند دارد و مطابق میل بسیاری از ماشین دوستان جوان بوده و در عین حال هم افراد میان‌سال و خانواده‌ها به راحتی جذب این ماشین می‌شوند. هارمونی رنگ‌های به کار رفته در بدنه ماشین، طراحی خاص سپرها و چراغ‌های جلو و عقب بزرگ از جالب ترین ویژگی‌های طراحی رنو کپچر است و کلیدی ترین نکات ظاهری این ماشین تلقی می‌شود.

 

مقایسه رنو کپچر

 

در داخل کابین رنو کپچر این فرم خاص طراحی حفظ شده است و داشبورد و ادوات ماشین فرم جالب و جذابی دارد و در عین حال کاملا جوان پسند شکل گرفته است و ارگونومی خوبی دارد. کابین رنو کپچر هماهنگ و آرام بخش است که در ترکیب با رنگ بندی تیره فضایی اسپرت و هیجان انگیز را به شما هدیه می‌کند و در مجموع رنو کپچر در داخل کابین و خارج ماشین یک ماشین جذاب به شمار می‌رود. کیفیت متریال مورد استفاده در داخل کابین ماشین هم در حد انتظار است و با توجه به قیمت قابل قبول است و سطح بالایی از کیفیت را این ماشین در خدمت سرنشینان خود قرار می‌دهد. لیست آپشن ماشین رنو کپچر هم خوب و راضی کننده به نظر می‌رسد که یک مزیت به شمار می‌رود و یک موضوع مثبت این است که ایران خودرو در هیچ یک از تجهیزات ایمنی و رفاهی ماشین دست نبرده و رنو کپچر مانند نمونه‌های اروپایی در ایران تولید می‌گردد. شاید تنها ایراد کابین رنو کپچر که آن هم بستگی به استفاده شما از ماشین دارد. محدودیت فضای سرنشینان عقب نکته مهمی است که البته تا مقداری کمتر این ایراد در پژو 2008 هم وجود دارد ولی خب در صورت بلند قد بودن سرنشینان جلو ماشین سرنشینان عقباحساس راحتی نخواهند داشت.

 

کابین رنو کپچر

 

رنو کپچر یک پیشرانه 4 سیلندر را در کاپوت خود دارد که 1197 سی سی حجم دارد و با آرایش خطی قرار گرفته و مجهز به توربوشارژر است. پیشرانه رنو کپچر در دور موتور 4900 دور در دقیقه 120 اسب بخار قدرت و در دور موتور 2000 دور در دقیقه 190 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که نشان از راندمان خوب ماشین است. پیشرانه رنو کپچر علاوه بر اینکه بسیار پر بازده و چالاک است، در عین حال هم از مصرف سوخت پایین و اقتصادی بهره می‌برد. رنو کپچر برای انتقال قدرت از یک گیربکس 6 سرعته دبل کلاچ دقیق و پیشرفته استفاده کرده است که تعویض دنده‌هایش نرم، سریع و آسان است و به راحتی صورت میگیرد. هماهنگی این گیربکس با موتور ماشین نیز قابل قبول است. در مقام مقایسه رنو کپچر با پژو 2008 هر دو ماشین کیفیت بالایی در بخش فنی را رعایت کرده اند و بسیار پیشرفته ساخته شده‌اند اما رنو کپچر موتور ضعیف‌تری در مقایسه با پژو 2008 دارد و امتیاز کمتری در بخش فنی می‌گیرد.

 

رنو کپچر

 

سواری رنو کپچر نرم و راحت است و در عین حال هم در آن احساس پایداری و امنیت خواهید داشت. هندلینگ رنو کپچر را هم می‌توان خوب دانست و به علت تقسیم وزن خوب و فرمان‌پذیری لذت بخش ماشین در عبور از پیچ‌ها رنو کپچر ماشین بسیار لذت بخش و جذابی است. ترمزهای رنو کپچر نیز مطمئن و پر قدرت عمل می‌کنند و فرمان برقی ماشین نیز از دقت مناسبی بهره می‌برد و در مقایسه این دو ماشین هم رنو کپچر و هم پژو 2008 در یک سطح بالا و با کیفیت قرار می‌گیرند.

رنو کپچر برای افراد خاص پسند طراحی شده است که به دنبال تفاوت هستند و از خانواده پرجمعیتی هم بهره نمی‌برند. طراحی خاص، سواری نرم و پایدار و چابک و گیربکس دبل کلاچ پیشرفته از جذاب‌ترین نکات رنو کپچر است. در پایان باید بگوییم که هم پژو 2008 و هم رنو کپچر هر دو در قیمت خود کاملا ماشین های خوب و ارزنده ای هستند اما رنو کپچر کیفیت ساخت بالاتری دارد. ولی در مجموع پژو 2008 به دلیل ویژگی‌های فنی بهتر، بازار خرید و فروش مناسب‌تر و خدمات پس از فروش بهتر در اولویت خرید قرار می‌گیرد.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : رسا
    تاریخ : 1395/11/08

    معلومه کپچر خیلی بهتره آدم به آشغالای پژو پول نباید بده که

    • نویسنده : احمد
      تاریخ : 1396/03/16

      دوستان به سایت خودرو سازی دانگ فانگ چین سری بزنید پژو 2008 در انجا هم ساخته میشود حالا به نظر شما ایران خودرو که همیشه دنیال ارزان سازی است قطعات را از کشور چین وارد میکنه یا از فرانسه خواهشا نگید که در کشور چین هم این خودرو با استاندارد فرانسه ساخته میشه چون قطعه و خودروی که در کشور مبدا ساخته بشه قابل مقایسه با کشور بنجل ساز چین نیست

    • نویسنده : Amin
      تاریخ : 1396/06/27

      مدل های مخطلفی از بنز و ب ام و در چین ساخته می شود. با توجه به گفته شما بنز و ب ام و هم آشغال هستند!!!

    • نویسنده : Milad
      تاریخ : 1396/11/14

      بی سواد لوکس ترین خودروی فرانسه DS ساخت چین هست. شورولت آمریکا خیلی از مدل هاش ساخت چین هست بی ام دبلیو هم همینطور
      چین رتبه 1 صنعت جهانیه
      اینکه مسئولین کشور میرن بنجل های درجه 4 چین رو وارد میکنن به اونا ربطی نداره. از ماست که بر ماست

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/11/08

    فقط رنو کپچز / پژو چیه بابا قابل مقایسه نیستن اصلا. اگر کپچر نمیخرید بعدش پژو2008 بخرید ولی ماشین چینی آشغال نخرید

  • user icon
    نویسنده : نامدار
    تاریخ : 1395/11/08

    رنو کپچر علیه من 1 سال دارم و خیلی راضی هستم

  • user icon
    نویسنده : بهرام
    تاریخ : 1395/11/08

    به نظر من رنو کپچر خیلی بهتر هستش ایران خودرو اگر بخواد 2008 رو خوب بفروشه باید 90 میلیون بزاره قیمتشو وگر نه نمیتونه فروش بالایی داشته باشه البته ب نظر من جنازه پژو2008 می ارزه به ماشینایی مثل چری تیگو5

    • نویسنده :
      تاریخ : 1396/05/07

      احسنت الحق که راست میگی.

  • user icon
    نویسنده : Kasra
    تاریخ : 1395/11/09

    درسته كه كپچر تو تست هاى منابع خارجى بهتر ظاهر شده ولى اينجور كه بوش مياد اين دوتا بيست ميليون اختلاف قيمت تو ايران دارن بنابرين فروش پژو تو ايران بيشتر خواهد بود در مورد كيفيت سوارى هم بايد بگم تفاوت فقط تو رينگهاست اگه رو پژو هم رينگ ١٦ بزاريم نرميش مثل رنو ميشه

    • نویسنده : amir
      تاریخ : 1396/11/03

      داداش پژو 2008 رینگش 16 هست 😑

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1395/11/09

    در ماشین های امروزه داشتن سانروف جزء آپشن های ضروری می باشد ولی متاسفانه ،کپچر فاقد این آپشن است و نیز طراحی داخلی پژو 2008 بسیار دلچسب تر از طراحی داخلی بی روح کپچر می باشد.

    • نویسنده : رسا
      تاریخ : 1395/11/17

      دوست من سانروف آپشن نیست که طوری میگی،که انگار مجیک بادی کنترل داره مثل بنز اس

  • user icon
    نویسنده : سيداميرحسين حسينى
    تاریخ : 1395/11/17

    با توجه به اختلاف قيمت قابل توجهى كه خواهد داشت ( حداقل 25ميليون اختلاف) قطعا پژو2008 فروش بهترى را تجربه خواهد كرد.

    • نویسنده : آرتین
      تاریخ : 1396/08/21

      2008 قیمت 120ملیونه تفاوت 25 رو از کجا آوردید

  • user icon
    نویسنده : امير
    تاریخ : 1395/11/21

    دوستان عزيز يه كم فهميم باشين
    ببينيد ميتونيد با تعريفاي بيخودي از يه ماشين قيمتشو ده برابر كنين !!!؟؟

  • user icon
    نویسنده : reza
    تاریخ : 1395/11/21

    من رنو کپچر میخرم در مقایسه با پژو2008

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1395/11/21

    پژو2008 نسبت به قیمتش جذاب هستش و به نظر من پژو2008 خیلی خوب میفروشه توی اسان شک نکنید

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1395/11/21

    هر جفتشون مثل هم هستن من به نظرم رنو کپچر یه کوچولو بهتر هسشت و از همه مهم تراینکه رنو کپچر توی کره ساخته میشه ولی پژو2008 توی ایران معلون نیست چی میدن بیرون

  • user icon
    نویسنده : شاهد
    تاریخ : 1395/11/21

    من رنو کپچر دارم و خیلی خیلی راضی هتم ازش شما هم رنو کپجر بخرید عالی هستش

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1395/11/21

    من میگم رنو کپچر در مقایسه با پژو2008 خیلی بهتر هستش مرسی ماشین3 بابت مقایسه کارتون درسته فیلم های سایت ماشین3 حرف نداره چون فیلم های سایت های معتبر رو میزارین ادم نمیره به ره حرف های سایت های ایران گوش کنه همشون پول میگیرن و دروغ میگن مسخرس واقعا

  • user icon
    نویسنده : شروین
    تاریخ : 1395/11/21

    رنو کپچر در مقایسه با پژو2008 خیلی بهتر هستش ولی قیمتش الان خیلی بالا رفته خداکنه که قیمتش بیاد پایین چون من میخوام یه رنو کپچر بخرم حتما

  • user icon
    نویسنده : ولی
    تاریخ : 1395/11/21

    به قیمت که نگاه کردم فکرمیکنم تا١٠٠سال دیگه نتونم ماشین بخرم اگه با یارانه میشه بخری مارا هم خبر کنید واقعا اگر میشه یکشو میخوام برام فرقی نداره پژو باشه یا رنو دوتاشون خوبه ممنونم

    • نویسنده : امین
      تاریخ : 1396/09/22

      کاملا باهات مخالفم
      من تا ۶ سال پیش حتی امید نداشتم ۲۰۶ بخرم الان یه سوزوکی گرند ویتارا ۲۴۰۰ کلاس ۹ و یه کپچر صفر دارم . دنیا حساب کتاب نداره
      میخری .بهتر از ایناشم میخری انشاالله

  • user icon
    نویسنده : مرتضي
    تاریخ : 1395/12/06

    ٥٠ميليون خونه ي پرش بايدباشه قيمتشون نه اين قيمت هايه گزايي

  • user icon
    نویسنده : مرتضي
    تاریخ : 1395/12/06

    ٥٠ميليون خونه ي پرش بايدباشه قيمتشون نه اين قيمت هايه گزايي

  • user icon
    نویسنده : احمدرضا
    تاریخ : 1396/01/12

    ماشین3 جان واقعا خسته نباشی.یه سرچ ساده بزن توی نت میبینی که این ماشین ینی2008 سه سیلندرهست نه4سیلندر واینکه نسخه 165اسب بخارش اوی ایران تولید میشه.مصرف سوخت خیلی پایینی هم داره.ازسایت شما بعیده که اشتباه به این بزرگی بکنه.لطفت اصلاح کنید.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/02/11

    من یک ساله کپچر رو خریدم خیلی راضیم و به نظرم خیلی بهتر از ۲۰۰۸ است

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/02/11

    کپچر عالیه اصلا نمیشه با ۲۰۰۸ مقایسش کرد

    • نویسنده : امير شادرو
      تاریخ : 1396/09/19

      شما اصلا ٢٠٠٨ روسوار شديد كه بفهميد خوبه يا نه متاسفم براتون كه ندونسته نظر ميديد رنو رو هيچ وقت با ماشين شركتي كه تو دنيا همه ماشيناش با يك برند هست مقايسه نكنيد رنو تو هر كشوري با يك برند هست اگه مطالعه كنيد ميفهميد چون ماشيناش فروش نميره :)

  • user icon
    نویسنده : مهدى كسايى
    تاریخ : 1396/02/15

    ماشينى كه هنوز تو بازار نيومده نميشه اظهاره نظر كردولى رنو ماشينى هست كه تو ايران بازار نداره و خيلى بد خريد و فروش ميشه جزو ٢ مدلش

  • user icon
    نویسنده : معین
    تاریخ : 1396/03/15

    با سلام
    دوستان میخوام کپچر بخرم میشه راهنمایی کنید انتخاب خوبیه یا نه ممنون

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1396/03/25

    سلام
    من یه چیزو متوجه نمیشم
    چطور وقتی قدرت موتور و گشتاور پژو 2008 از رنو کپچر بیشتره شما میگید کپچر نسبت به 2008 ماشین چالاکیه؟
    به نظر منکه با تفاوت 20 ملیونی و فراوانی نمایندگی ایرانخودرد قطعأ پژو 2008 بهتر خواهد بود
    گر چه اصلا به شرکت ایرانخودرد اعتماد ندارم و معلوم نیست با چه کیفیتی ماشین رو بدن دست مردم
    این شرکت خوب کارنمیکنه
    نمونه بارز اون همین افزارش قیمت هست که میگفتن 60تومن و الان...

  • user icon
    نویسنده : پرهام
    تاریخ : 1396/03/25

    با سلام خدمت شما

    لطفا مقایسه ی بین کپچر و تیوولی که بسیار تاثیر گذار است رو قرار بدین

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/03/25

    نخونده میدونستم رنو کپچر رو میگید. تو این سایت محصولات رنو با F22 هم مقایسه بشه بازم برنده میشه. رنو اصلا در مقایسه با پژو برند محسوب میشه؟؟؟؟؟ جالبه بدونید موقع تولید 206 رنو داشت PK تولید میکرد 😂😂😂

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/05/09

      مطمئنی؟! هولدینگ پژو سیتروئن ورشکسته است.پژو پایه خیلی از جوکهای برنامه تاپ گیره.

    • نویسنده : رضا
      تاریخ : 1396/06/14

      عزیز جان شما ۱۰ سال پیش ایران رو میدیدی که ۲۰۶ تولید میشد و در مقابل رنو فقط pk وجود داشت. شرکت پژو و رنوی فرانسه رو ببینی چیا تولید میکردن درضمن تو هر کشوری یه برندی جا افتاده بجای طرفداری تو عرصه ی جهانی اونا رو مقایسه کنید نه تو یه کشور جهان سومی

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/03/25

    به نظر من این دو تا ماشین اصلا نباید با هم مقایسه بشن چون همونطور که همه میدونن قیمت کپچر خیلی بیشتر از ۲۰۰۸ هست ، تقربیا حدود ۲۰ میلیون اختلاف قیمت دارن . ولی مطمعن باشین زمانی که ۲۰۰۸ بیاد چون با سلیقه ی ایرانی سازگار هست فروش خیلی خوبی رو داره . ولی این رو بگم واقعا زیبایی ۲۰۰۸ رو کپچر نداره ،کپچر قیافه ی کپچر زیاد چنگی به دل نمیزنه .

  • user icon
    نویسنده : رضائیان
    تاریخ : 1396/03/28

    الان که قیمت پژو 2008 حدود 100میلیون اعلام شده و چند روز دیگه ثبت نام شروع میشه در مقایسه با رنو کپچر 110 تومانی که بازارش هم افت کرده خود من دعوتنامه اش را به قیمت ایران خودرو برای فروش گذاشتم کسی نمی خره نظر کاربران در مقایسه این دو خودرو چیه ؟

  • user icon
    نویسنده : rasoul ghane
    تاریخ : 1396/03/29

    چرا هنوز ایران خودرو پژو ۲۰۰۸ را به مردم‌نشان نداده ۶۰ میلون پول میخواهد متاسفم برای نمایندگی ایران خودرو

    • نویسنده : پوریا
      تاریخ : 1396/05/02

      دمت گرم، عالی گفتی، ما که تاکنون پژو 2008 ساخت ایران خودرو رو ندیدیم،

    • نویسنده : پوریا
      تاریخ : 1396/05/02

      ایران خودرو و سايپا ماشین هایی مثل پیکان پراید پژو و.... رو مونتاژ کردن، کیفیت بدتر شد بهتر نشد تا نسلشون منقرض شد.
      پژو 2008 هم مثل همونا میشه بعد دوسال،
      يادتون باشه پژو 405. زمانی تو فرانسه تولید میشد یکی دو سال ماشین محبوب و ایمن اروپا شد، اما ایران خودرو که تولید کرد ازش تعدادی آتیش گرفتن،

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/04/03

    کپچر با ۴/۹ لیتر ۱۲۰ اسب بخار قدرت تولید میکنه
    پژو با همان مصرف ۱۶۳ اسب بخار
    چطور نگارنده رنو کپچر را خودروی بهینه ای میداند؟

  • user icon
    نویسنده : 2008
    تاریخ : 1396/04/04

    2008

  • user icon
    نویسنده : اشکان
    تاریخ : 1396/04/05

    پژو 2008 قطعا با قیمتی حدود 130 الی 140 میلیون تومن در بازار معامله خواهد شد.شخصا اگر بخوام 130 الی 140 بدم بجای خرید پژو ساده و سفارش مدیران بدسلیقه ی ایران خودرو قطعا ترجیح میدم نیسان جوک ساده (پک) سوار بشم با قیمت 133 میلیون تومن.حداقل ژاپنیه

    • نویسنده : پوریا
      تاریخ : 1396/05/02

      دقیقا، چرا 130 بدیم ساخت ایرانخودرو سوار شدیم، همون جوک بهتره، بزار یکی دو سال از ساختش تو ایران بگذره معلوم میشه....

    • نویسنده : شهلا
      تاریخ : 1396/10/24

      دوست عزیز نه نیسان و نه تویاتا و نه هیچ خودروی برند زاپنی ساخت این کشور وارد نمیشه. همه مونتاز تایلند و اندونزی و ... هستند. من تویوتا هایلوکس دارم همه قطعاتش مونتاژه 3 هفته نیست دستگیره هاش رنگ نقره ای جدا میشن.

  • user icon
    نویسنده : سعيد
    تاریخ : 1396/04/06

    نويسنده محترم بفرمايند چه تعداد از منابع معتبر خارجي رنو كپچر را بهتر از پژو ٢٠٠٨ ميدانند؟!!!
    من در تركيه پژو ٢٠٠٨ سوار شدم بهتر از رنو كپچر است با اينكه ديزل بود

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1396/04/06

    به نظرتون روی چ حسابی میگن کپچر بهینه تره
    آیا گیربکس پژو2008 دو کلاچه هست؟
    اگر نباشه تا حدودی میشه گفت گیربکس کپچر کمبود قدرتو جبران میکنه
    ولی گشتاور 2008 خیلی خوبه

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/04/26

      کپچر خیلی سره لطفا با 2008 مقایسه نکنید در نمایشگاه البرز دیدیم. ارتفاع کف کپچر از زمین 7 سانت نسبت به 2008 بالاتر بود با بدنه فوق العاده خوشگل با فضای داخی خیلی بزرگتر و جای سرنشین عقب بزرگتر. میله های بالای سقف را نداره تا در کاغذ تنها یه کمی از 2008 بزرگتر باشه ولی در عمل خیلی بزرگتره. جا برای سر نشینان عقب 2008 تنها برای بچه های زیر 40 کیلو کافی هست. برند رنو نیسان قابل مقایسه با پژو نیست در محصولات غیر اروپائی! از طرفی کپچرهای ایران کاملا وارداتی و ساخت اسپانیا است حالا دلالهای 2008 هی منفی بدهید مهم نیست بنده با دلیل گفتم. شما سودتان را مطمئنا می کنید ولی وقتی تو خیابانها پر شد مانند هایما جک و تیگو قیمتش تو بازار از کارخانه پائینتر میآد.

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/04/30

    موارد برتری 2008 نسبت به کپچر خیلی بیشتره
    موتور پژو163 اسب . کپچر شروع حرکت کندی داره و گیربکسش در شروع حرکت سکته داره
    کپچر توربو هست که باید حتما بنزین سوپر بزنید و نگهداری توربو و هزینه اون خیلی زیاده و علم تعمیرش هم در ایران نیست
    مانیتور پژو 7 اینچ و کپچر 5 اینچ هست
    در کل امکانات رفاهی و فنی پژو بالاتره . بیخود نیست 6 سال به عنوان موتور سال اروپا انتخاب شده و رتبه اول فروش اروپا

    • نویسنده : پژمان
      تاریخ : 1397/02/01

      خب ۲۰۰۸ هم توربو داره

  • user icon
    نویسنده : مرتضی
    تاریخ : 1396/06/06

    سلام.از اطلاعات خوبتان تشکر می کنم. تا 2008 وارد نشده نظر ندهید. با تشکر

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/06/30

    فقط رنو کپچر
    پژو2008 معلوم نیست باهاش چی کار کردن همه چیشو برداشتن انگار

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/06/30

    پژو2008 در مقابل رنو کپچر وارداتی هیچ حرفی برای گفتن نداره

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/06/30

    پژو2008 در ایران با این قیمتی داره براش اتفاق میفته کاملا ناموفق خواهد بود

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/06/30

    پژو2008 موتور قوی تری نسبت به رنو کپچر داره ولی کیفیت ساخت رنو کپچر عالیه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/06/30

    من 6 ماه هستش که رنو کپچر دارم و خیلی خیلی راضی هستم مطوئن هستم که پژو2008 موفق نمیشه توی ایران با این قیمت

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/06/30

    رنو کپچر خیلی توی ایران موفق بوده در ضمن ایران خودرو خیلی علاقه ای نداره که رنو کپچر خوب بفروشه چون سود پژو2008 خیلی بیشتر هستش برای ایران خودرو و اصلا روی رنو کپچر مانور نمیدن که بازار پژو2008 خراب نشه

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1396/06/30

    به زودی رنو کپچر هم به دست نگین خودرو میوفته چون ایران خودرو اصلا دوست نداره که کپچر برای پژو2008 رقیب باشه

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1396/06/30

    روی کاغذ پژو ۲۰۰۸ از با فاصله زیاد از کپچر برتره. و این برتری رو مدیون موتور و گیربکس فوق العادشه. سری های اول این خودرو وارداتی هست, پس نباید به خاطر کیفت خودرو نگران باشیم . قیمت خودرو هم با توجه به امکاناتش عالیه.

  • user icon
    نویسنده : حامد
    تاریخ : 1396/06/30

    کپچر موتور ۱۲۰۰ با ۱۲۰ اسب
    ۲۰۰۸ موتور ۱۶۰۰ با ۱۶۳ اسب و گشتاور ۲۴۰
    کپچر ۴ ایربگ ۲۰۰۸ ۶ ایربگ
    مانیتور کپچر ۵ اینچ ۲۰۰۸ ۷ اینچ
    سیستم صوتی ۲۰۰۸ خیلی بالاتره
    نمای عقب کپچر خیلی ولی ۲۰۰۸ از جهات مختلف قابل قبوله.
    موتور ۲۰۰۸ ۸ سال پیاپی بهترین موتور جهانه و دقیقا مشابه موتور سیتروءن c4 هست.

    • نویسنده : mehran
      تاریخ : 1397/01/26

      تمام مشخصات نشان دهنده برتری 2008 هست.
      استاندارد ایمنی، استاندارد آلایندگی، موتور، گیربکس(تیپ ترونیک و هماهنگی با گیربکس و ..)، شتاب، جدید بودن تریم داخلی و کیفیت ساخت، فضای داخلی و ظاهر بیرونی، سواری ونرمی(سیستم تعلیق و سایز رینگ و لاستیک) و خیلی موارد دیگه ...
      ظاهر کپچر یک کم فضائیه و این باعث دل زدگی هم میشه ولی 2008 ظاهر اسپرت و محکمی داره.
      خلاصه من شخصا 2008 رو ترجیج میدم.اگر 2008 بصورت CKD نبود و CBU مثل کپچر وارد میشد قیمتش از کپچر گرون تر میشد.
      البته اینم بگم این مقاله خیلی مغرضانه کپچر رو تبلیغ کرده و زیرآب 2008 رو زده و لذا منم این نظر رو دادم.

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/07/10

    کپچر خیلی خیلی سرتره من یه ساله خریدم معرکس شتاب عالی کیفیت عالی امکانات مناسب درکل ماشین خیلی خوبیه برند رنو هم خیلی از پژو بهتره

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/07/28

    چه مقایسه غیر منطقی هنوز ۲۰۰۸ بیرون نیومده چطوری با ماشینی که چند ساله تو بازاره مقایسش کردین!!
    در ضمن روی کاغذ ۲۰۰۸ خیلی انتخاب بهتریه، از نظر فنی که خوب خیلی بهتره موتور کپچر واقعا چنگی به دل نمیزنه از نظر طراحی داخلی کپچر واقعا ضعیفه اون lcd که اون وسط گذاشتن رو مثل اینکه زورکی چپوندن اونجا.

  • user icon
    نویسنده : ناشناس
    تاریخ : 1396/08/02

    با سلام به همگی
    من رنو کپچر دارم و واقعا ازش راضیم کاملا مطابق با نیاز شهرساخته شده موتور ۱۲۰۰توی ترافیک سوخت زیاد مصرف نمیکنه از جهت دیگه توربو در دور بالاتر از ۲۰۰۰صد وبیست اسب قدرت تولید میکنه که برای یک ماشین کراس کاملا کافی به نظر می رسه ،سیستم تعویض دندش دو کلاج که مانع افت سرعت موقع تعویض دنده میشه ومهمتر از همه اینکه آچار ایران خودرو بهش نیفتاده وصنعت پر افتخار خودرو سازی مون نقشی در تولیدش نداشته .

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/08/24

    مقایسه نسبتا کاملی بود. ولی هنوز نتونستم هضم کنم که به رنو کپچر نمره ی طراحی بیشتری دادید!!!!!!!!!!
    اگه پژو 2008 تو محدوده قیمتی هفتاد تا هشتاد میلیون تومن قیمت گذاری میشد رقیب نداشت.

  • user icon
    نویسنده : mohsen
    تاریخ : 1396/09/19

    تصور خيلي از مردم فقط حجم موتوره..در صورتيكه رنو كپچر با استفاده از تكنولوژي فرمول1 توانسته از حجم 1200، توان 120 اسب بخار قدرت بگيره.و بالاترين گشتاورو بين همكلاسهاي خودش داره.در تمام سربالاييهاي اتوبان انديمشك به خرم آباد امتحان كرديم.يه كپچر با 6نفر سرنشين قوي هيكل(5نفر+يك نفر سرنشين در صندوق عقب) كه مجموع وزنهامون به 700كيلوگرم ميرسه بعلاوه وزن خود ماشين ميشد 1900كيلوگرم.برديم واسه تست.كولرش هم روشن كرديم.باك بنزين پر(45ليتر)..با دنده 5، سرعت 150كيلومتر در ساعت سربالاييهاي شديد رو ميخورد.. اگه دنده 6 هم ميزديم براحتي 135تا ميكشيد بالا..

    • نویسنده : Milad
      تاریخ : 1396/11/07

      حرفت در این حد خنده داره که حرف خودتو با یه مثال از زاویه دیگه بهت میگم ببین خودت میخندی یا نه
      مثل این میمونه که بگم یکی داشت 150تا میرفت من با صد و بیست تا ازش سبقت گرفتم چون موتور ماشین اون چینی بود و برای منو با استفاده از تكنولوژي فرمول1 تو اروپا طراحی شده

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1396/09/20

    سلام به همگی، دوستان بنده بین پژو 2008 وکپچر واقعا گیر کردم ،کپچر رو به این دلیل رد میکنم که شنیدم حتما باید بهش بنزین یورو 4 بزنی، و اگر غیر از این باشه از گارانتی خارج میشه،و پژو رو هم به این دلیل رد میکنم که ایران خودرو نتونه قطعاتشو تامین کنه و خط تولید اختصاصیشو نزنه و مثل پژو 407 بزارتش کنار...ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • نویسنده : امین
      تاریخ : 1396/09/22

      سلام
      عزیز من یه دوماهی هست کپچر خریدم.چندتا مزیت عالی داره ۱- تکنولوژی موتور عالی ۲- مصرف بسیار پایین سوخت ۳- فضای داخلی راحت وجادار که اصلا به قیافه بیرونش نمی‌خوره
      فقط اگه خریدید حتما کارت طلایی ایران خودرو رو بگیرید

    • نویسنده : امین
      تاریخ : 1396/09/22

      با خیال آسوده کپچر بخر

  • user icon
    نویسنده : خسروشاهی
    تاریخ : 1396/10/09

    سلام ازراهنماییها و اطلاعات درج شده درسایتتان متشکرم موفق باشید.

  • user icon
    نویسنده : ابراهیمی
    تاریخ : 1396/10/26

    سلام ودرود دوستان .۲۰۰۸ بسیارعالی باکیفیت وشتاب گیری بسیارخوب وکم مصرف میباشدازداخل هم دلنشینه....من تازه گرفتم راضییم.

  • user icon
    نویسنده : شیرازی
    تاریخ : 1396/10/27

    الان چند ماه است که کپچر دارم بسیار راضی هستم وتا حالا هیچکس ایرادی نگرفته . بقیه هم راضین . مصرف کم و صدای کم موتور در اطاق و شتاب مناسب و رانندگی لذت بخش و راحت و... از مزایای کپچر است کلا ماشینی که دست ایران خودرو نخورده باشه عالیه

  • user icon
    نویسنده : 2290257
    تاریخ : 1396/11/03

    رنو کپچر هم نرمتر و از نظر ظاهری زیباتره

  • user icon
    نویسنده : مجتبي صراطي
    تاریخ : 1396/11/08

    رنو کپچر تنها در سایت رنو اسپانیا واقع در شهر وایادولید،تولید و مونتاژ میشود و تمامی کپچر های ایران(تحویلی ایران خودرو)نیز از این قاعده مستثنی نیستند و همگی بصورت كاملاً وارداتی،بدون كوچكترین دخالت شركتهای واردكننده،مستقیماً بدست مصرف كنندگان ایرانی میرسند.تمامی قطعات،اعم از فنی و یا تزییناتی رنو كپچرهای موجود در ایران،بلا استثناء،ساخت فرانسه،آلمان،انگلیس،اسپانیا،لهستان و یا اتحادیه اروپا میباشد

  • user icon
    نویسنده : كريم فلاحي
    تاریخ : 1396/11/08

    رنو كپچر:مصرف سوخت شهري6.6-بين شهري4.7-تركيبي5.9///پژو2008:مصرف سوخت شهري9.8-بين شهري4.9-تركيبي6.7//// ضمنا جهت استحضار بگم ،رنو كپچر ، بااستفاده از اصول مهندسی ایمنی ، تعلیق و پایداری ، در آزمون كنترل پایداری الكترونیكی یورو انكپ ، 27 سانتی متر لغزش جانبی كمتری نسبت به پژو 2008(با بهره گیری از ترمز دیسكی در چرخهای عقب) دارد

  • user icon
    نویسنده : كاوه صديقيان
    تاریخ : 1396/11/08

    رنو كپچر:تعويض شمع هر 56000 كيلومتر - پژو2008:تعويض شمع هر 40000كيلومتر///رنو كپچر:تعويض فيلتر بنزين هر 120000 كيلومتر - پژو2008:تعويض فيلتر بنزين هر 40000كيلومتر///رنو كپچر:تعويض ضديخ هر 64000 كيلومتر - پژو2008:تعويض ضديخ هر 10000كيلومتر///رنو كپچر:سرويسهاي ادواري هر 8000 كيلومتر - پژو2008:سرويسهاي ادواري هر 5000كيلومتر///رنو كپچر:گارانتي كلي 5سال يا 150000كيلومتر - پژو2008:گارانتي كلي 2سال يا 40000كيلومتر///رنو كپچر:گارانتي گاز كولر ،36ماه يا 100000 كيلومتر - پژو2008:گارانتي گاز كولر ،12ماه يا 20000 كيلومتر///رنو كپچر:گارانتي باتري 2سال يا 40000كيلومتر - پژو2008:گارانتي باتري 1سال يا 20000كيلومتر///رنو كپچر:گارانتي پوسيدگي بدنه3سال - پژو2008:گارانتي پوسيدگي بدنه2سال///رنو كپچر:گارانتي رنگ3سال - پژو2008:گارانتي رنگ2سال

  • user icon
    نویسنده : Milad
    تاریخ : 1396/11/14

    من یه اسکرین شات از خود سایت mashin3 میزارم
    اطلاعاتو بخونید بعد بهم بگین چطوری رنو کپچر بهتر شد؟؟؟!!!!
    https://prnt.sc/i9h1dx

    امیدوارم چاپ بشه این پست چون برام واقعا مجهوله

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/12/20

    جالبه که این سایت سعی زیادی برای تخریب پژو داره. پژو 2008 کم عیب ترین خودرو از طرف استاندارد انگلیس شناخته شده و واقعا موندم روی چه حسابی استاندارد انگلیس رو زیر سوال می برید!؟ باور کنید مردم عقل دارند و خوب متوجه همه چیز می شوند.

  • user icon
    نویسنده : مهران
    تاریخ : 1397/01/26

    تمام مشخصات داره میگه 2008 خیلی سرتره اونوقت نویسنده همش میگه ولی کپچر بهتره !!!
    2008 پنج ستاره ایمنی و کپچر 4 ستاره است.مشخصات فنی 2008 (موتور و گیربکس و ..) که اصلا بحثی در سر بودن 2008 نیست.
    داشبورد و فضای 2008 هم بهتره ...
    سواری نرم تر 2008 هم که مشخصه.
    شخصا هم قیافه 2008 رو ترجیح میدم.
    چرا راجع به واقعیت ها نظر شخصی مون را می خواهیم اعمال کنیم.
    لطفا هم علمی و هم عملی بررسی و بعدش نظر بدیم.ممنون

  • user icon
    نویسنده : mehran
    تاریخ : 1397/01/26

    یادم رفت بگم 2008 شش تا کیسه هوا داره و کپچر 4 عدد.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    براي من كه اهل سرعت هستم،هدف من از خريد كپچر ، بخاطر دارا بودن سيستمهاي ايمني كامل و جامعي كه داره.مثل ۴ ايربگ با كارآيي خوب و مؤثر و مجهز بودن به سيستم ضدلغزشASR و سيستم كنترل كششTCS و EBDوABSوRMF
    ۲- رنو كپچر،شيشه هاي دودي فابريك كه داره خيلي عاليه.همچنين تمامي شيشه هاش،نور آفتاب رو عبور نميده.تقريباً مانند سولار عمل ميكنه.موقع رانندگي طولاني مدت با كپچر،اگر در مناطق جنوبي كشور يا كويري باشيد،هنگام آفتاب شديد ظهر،آستين كوتاه كه ميپوشيم و رانندگي ميكنم برخلاف خودروهاي ديگه كه داشتم ، بازو و دست،سياه نميشه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    برام جالبه كه رنو كپچر،استهلاك خيلي كمي به لاستيكهاش منتقل ميكنه.رشته خودم ارشد مكانيكه و از سر علاقه،خيلي در اين مورد مطالعه كردم.كپچر،بخاطر نوع تعليق و طراحي تعليق،توزيع مناسب و مهندسي شده وزن خودرو در عقب و جلو باعث ميشه حداقل الان كه كاركرد خودروي من ۹۷۰۰۰كيلومتر رسيده،لاستيكهاي فابريكي هنوز ۲۰% آج دارن و هنوز به خط نشان تعويض لاستيك نرسيده.يعني حدوداً ميشه تا ۲۰هزار كيلومتر ديگه هم باهاش رانندگي كنم.به اين معني كه با يكبار تعويض لاستيك روي كپچر،حداقل تا ۱۲۰هزار كيلومتر خيالتون از بابت سلامت لاستيك راحته.
    ۴- من رنو كپچر رو بخاطر كم استهلاك بودن و پايينتر بودن هزينه هاي سرويسهاي دوره اي نسبت به خودروهاي همكلاسش خريدم.برخلاف ديگر خودروهاي توربو،روغن موتور كپچر هر ۸۰۰۰ كيلومتر عوض ميشه.شمع و فيلتر بنزين،استهلاك بسيار كمي دارن.لنتهاي ترمز جلو و عقب،كيفيت عالي و دوام خوبي داره.بخاطر گيربكس دوكلاچه(برخلاف گيربكسهاي اتومات معمولي)،شيرهاي برقي و روغن گيربكس اصلاً تحت فشار نيست و زود مستهلك نميشه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    موقع خريد،نسبت به كاسه اي بودن ترمزهاي عقب كپچر ترديد داشتم.ولي با تحقيق و جستجو و همچنين استفاده عملي و تجربي،متوجه شدم رنو با استفاده از جنس مخصوص كاسه ترمز كه از آلياژ خاصي استفاده كرده،باعث ميشه حرارت ايجاد شده در محفظه ترمز بلافاصله تخليه بشه و همچنين با پره هاي خنك كننده،گرماي ناشي از ترمزگيري ، سريعاً تبادل ميشه و در ترمزگيريهاي پي در پي،ترمز به اصطلاح چوب نميشه و يا ترمز ، زير پا خالي نميكنه.
    ۶- تعويض چراغهاي جلو اعم از نور پايين،نور بالا و چراغ پارك(چراغ كوچك) در رنو كپچر،بسيار جاي دست خوبي داره.حتي ساده تر از پرايد.محل تعويض لامپ پروژكتورها هم بسادگي قابل دسترسي است.
    ۷- فلاپ جلوي رادياتور رنو كپچر،خيلي كاربرد خوبي داره.در زمستان كه ماشين تازه روشن ميشه،فلاپ بسته ميشه و هواي بسيار سرد وارد محفظه رادياتور ماشين نميشه و باعث ميشه در دقايق ابتدايي،بخاري سريع گرم بشه.همچنين موقع استفاده از كولر و يا حركت با سرعت بسيار بالا،دريچه جلو باز ميشه و باعث خنك كردن بهتر رادياتور ميشه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    برخلاف مطالب مغرضانه اي كه در بعضي سايتها بصورت هدفدار انتشار پيدا كرده،رنو كپچر اينتركولر اختصاصي داره.كه استفاده از اينتركولر اختصاصي براي توربوي كپچر باعث ميشه ساعتها باهاش رانندگي پرفشار داشته باشيد.بدون اينكه قابليت توربو تغيير كنه و يا قدرت توربو و موتور كم بشه.
    ۹- عايق بندي(حرارتي و صوتي)خوبي در سينه موتور تا انتهاي خروجي اگزوز رنو كپچر،بكار گرفته شده،كه باعث ميشه صدا و گرماي ايجاد شده در موتور و اگزوز(قسمت سينه موتور و زيرين خودرو)،به داخل كابين انتقال پيدا نكنه.
    ۱۰- بكارگيري فرمون تلسكوپي در اين رنج قيمت خودرويي در رنو كپچر،برام جالب بود.خيلي از خودروهاي اين سگمنت ندارند.و معمولاً در خودروهاي لوكس استفاده ميكنند.همچنين استفاده از فرمان برقي در كپچر،خيلي كاربردي تر از فرمان ۳حالته و … هستش.چون در فرمانهاي ۳حالته،اكثراً روي حالت نرمال ميذارن و عملاً از حالتهاي ديگه استفاده نميشه.ولي كپچر،خودش با توجه به سرعت رانندگي و نحوه رانندگي در پيچها و متناسب با نياز،نسبت به تغيير نرمي يا سفتي فرمان اقدام ميكنه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    چراغ كرنرينگ رنو كپچر،سر پيچها،فضاي جانبي خوبي رو روشن ميكنه.يا در پاركينگ و فضاهاي تاريك،موقع دنده عقب رفتن باعث بهبود روشنايي محيط ميشه.
    ۱۲- كيلس استارتر كارتي رنو كپچر،با سيگنال قوي،بدون اينكه از جيب در بيارم،هميشه همراهمه و باعث ايمني فوق العاده اي در جلوگيري از سرقت اتومبيل ميشه.و اينكه با نزديك شدن به خودرو و فشار دگمه روي درب،دربها باز ميشن و هنگام دور شدن،تمام دربها بصورت اتوماتيك قفل ميشه.
    ۱۳- موقعي كه كپچر داشتم فضاي جادار داخل خودرو،براي من و خانواده رضايتبخش بود.۴نفر با قد و وزن متوسط،براحتي مسيرهاي طولاني ۱۵۰۰ كيلومتري مسافرت ميكرديم.
    ۱۴- هنوز هم تفاوت رنگ بدنه و سقف رنو كپچر،برام جالبه و باعث جذابيت هر چه بيشتر اين خودرو براي خودم و خانواده شده است.
    ۱۵- جلوبندي رنو كپچر(طبق،پلوسها،موجگيرها )،استقامت خوبي داره…منكه مدل ۲۰۱۵ دارم.عليرغم وضعيت نامناسب آسفالت خيابانها و جاده ها،كه بر اثر گرما،ورم كرده و همه جا پر از چاله چوله و دست انداز و سرعتگيره،ولي مجموعه جلوبندي و اكسل عقب تاكنون به كوچكترين مشكل برنخورده.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    رنو كپچر،آلايندگي بسيار كمي داره.براي طرح ترافيك،معاينه فني برده بوديم.جالبه بگم با اينكه بنزين معمولي زده بوديم آلايندگي كپچر،مثل خودروهاي هيبريد بود.همچنين برخلاف خيلي از خودروهاي صفر مونتاژي،عملكرد متوازن كمك فنرهاي جلو و عقب از محسنات خودرو بود.عدم انحراف خودرو نيز در معاينه فني تأييد شد كه به مكانيزم خوب ترمزها و سيستم پايداري خودرو مربوط ميشه.قدرت ترمزگيري در چرخهاي جلو و عقب،با توجه به پارامترهاي معاينه فني،بسيار عالي ارزيابي شد.
    ۱۷- من از امكانات تهويه مطبوع رنو كپچر خيلي راضيم.در هواي باروني شمال،بلافاصله بعد از بكارگيري سيستم ضدبخار،در كمتر از ۲۰ثانيه،تمام بخارهاي شيشه پاك ميشه.
    ۱۸- از مزاياي رنو كپچر،عايق بندي خوب در مقابل(باد و صداي لاستيكها با آسفالت)،بعلاوه صداي كم موتور و گيربكسشه.
    ۱۹- نكته مثبت رنو كپچر از نظر من،ترمزهاي خوب و ايمن(عليرغم كاسه اي بودن)،پايداري عالي،تعليق خوب در اين كلاس خودرويي بعلاوه هندلينگ فوق العادشه.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    نكته مثبت رنو كپچر از نظر من،ترمزهاي خوب و ايمن(عليرغم كاسه اي بودن)،پايداري عالي،تعليق خوب در اين كلاس خودرويي بعلاوه هندلينگ فوق العادشه.
    ۲۰- كراس اورهاي زيادي تست كردم.رنو كپچر،تعليق بسيار خوبي داره.در مقايسه با اكثر شاسي بلندها و كراس اورهاي موجود و حتي بعضي خودروهاي سواري،كمك فنرهاي مناسبتري داره كه باعث مهار كوبش و تكانه هاي خودرو ميشه.گرچه نسبت به اغلب خودروهاي سواري،اين كوبش و تكانه ها خيلي محسوس تره.
    ۲۱- خودروهاي قبلي كه داشتم،همگي سواري بودند.اكثر اوقات كه به مسافرتهاي خانوادگي ميرفتيم،بابت فضاي داخلي يخورده معذب ميشديم.انتخاب رنو كپچر توسط من و خانواده،بخاطر فضاي خوب داخليشه.هم فضاي عالي براي راننده و سرنشين جلو داره.در همين حال،فضاي خوب و مناسبي براي سرنشينان عقب داره.هم بلحاظ فضاي جلوي زانو و هم بلحاظ فضاي بالاي سر.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    حدوداً دو ساله كه رنو كپچر دارم.تو رنج قيمتي خودش نسبت به همكلاسهاش،خودروي مناسب و خوبيه.چرم صندليهاش از جنس خوبي درست شده و نسبت به خودروهاي آسيايي گرانقيمت تر،كيفيت بالاتري داره.از بوي صندليها ميشه راحت اينو فهميد.تو اين مدت برخلاف چرم خودروهاي كره اي و چيني،اصلا پوسته پوسته نشده.اگه ساعتها زير آفتاب بمونه،بوي نامطبوع نميده.گرمكن صندلي،كار خودشو خيلي خوب انجام ميده.بخصوص براي مناطق سردسير و زمستانهاي سوزناك خيلي ارزشمنده.
    ۲۳- ارگونومي صندلي هاي كپچر،بخصوص براي راننده و سرنشين جلو،فوق العاده خوبه.خيلي خوب اندام تحتاني و فوقاني رو در بر ميگيره.تقريباً احساس نشستن روي صندليهاي طبي به سرنشين منتقل ميشه.اگه ويدئوي تست ايمني تصادف رنو كپچر رو ببينيد،متوجه ميشيد حتي براي صندليهاي جلوي رنو كپچر،مستقلاً تست ايمني در تصادف،بصورت جامع انجام شده و نتايج تست پس از ارزيابي دقيق،در سايت يوروانكپ بارگذاري شده كه نشاندهنده موفقيت كامل در اين بخش نيز ميباشد.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    كيفيت سيستم صوتي رنو كپچر،نميگم عالي،ولي خوب و قابل قبوله.دوربين دنده عقب،كيفيت نمايش و دقت خوبي داره.مالتي مديا،قابليت ورودي فلش،AUX و بلوتوث،داره.قابليت اتصال به انواع تلفن همراه با هر سيستم عامل و هندزفري داره.نويگيشن اورجينال رنو به همراه نقشه رايگان تمام شهرها و جاده هاي ايران،كه با قدرت سيگنال بسيار بالا،همزمان به تعداد بسيار زيادي ماهواره متصل ميشه.مالتي مدياي كپچر،بصورت دقيق و كامل،نشاندهنده تمام جزئيات و اطلاعات كامپيوتر سفري خودرو مي باشد.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    اوايل خريد،ظرفيت باك ۴۵ ليتري رنو كپچر،خيلي تو ذوقم ميزد و برام عجيب بود كه باك كوچكتر از پژو۲۰۶ و ال۹۰ داره.ولي اواسط فروردين هنگام عزيمت به مشهد مقدس،در بلوار خاوران(ابتداي بزرگراه تهران-مشهد)،باك رو تا انتها با بنزين سوپر،پر كردم.(فول كردن باك توصيه نمي شود)و بطرف مشهد حركت كردم.تمام مسير۸۹۰ كيلومتري،توسط كروز كنترل با سرعت ثابت ۹۰ كيلومتر در ساعت حركت ميكردم.۱۰۰ كيلومتري مشهد،چراغ بنزين روشن شد و نهايتاً به پمپ بنزين ورودي مشهد رسيدم.وقتي مجدداً نسبت به فول كردن باك اقدام كردم،۴۲ ليتر بنزين جا گرفت و حدوداً همين ميزان بنزين روي صفحه نمايش كپچر،بعنوان بنزين مصرف شده،نمايش داده ميشد.و كم مصرف بودن واقعي رنو كپچر برام محرز شد.البته من وضعيت اقتصادي( ECO )رو فعال نكرده بودم.قطعاً در صورت استفاده از سيستم اقتصادي ECO، شاهد مصرف سوخت كمتر هم خواهيم بود.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    سيستم تهويه مطبوع رنو كپچر،اگه عالي نگيم،ولي بسيار خوبه.من ساكن ماهشهر هستم و در تابستان،دماي ۵۲ درجه اي و گرماي احساسي ۶۱ درجه اي هم تجربه ميكنيم.پارسال سراتوي منطقه آزاد داشتم.الآن هم مزداي منطقه آزاد گرفتم.تفاوت محسوس در سرمادهي و خنك كنندگي كولر،بين كپچر و اون دوتا ماشين نميبينم.البته دوستان ميگفتن مزداهاي مونتاژ ايران،سرمادهي زيادتري داره.در اين بخش برتري عمده كه كپچر نسبت به اون دوتا داره،سنسور تشخيص آلودگي و فيلترهاي كربن فعاله.كه تو اين هواي آلوده و پر از خاك،ريزگردها و آلودگيهاي صنعتي،پتروشيمي و نفتي،از تهويه مطبوع كپچر به داخل نميان.
    ۲۷- يكي از مزاياي خوب رنو كپچر،داشبورد بزرگ و جاداره.انواع و اقسام وسايل(لپ تاپ و دوربين عكاسي و تبلت و كلاسور و …)رو ميشه گذاشت.خوبيش اينه كه بصورت ريلي باز و بسته ميشه و تمام وسايلي كه داخل داشبورد ميذاريم،هنگام باز و بسته كردن،از داشبورد به بيرون نميريزه و يا مانع بسته شدن درب داشبورد نميشن.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    كروز كنترل و ليميتر رنو كپچر،خيلي بكار من مياد.باعث ميشه ناخواسته جريمه نشم.دقت خوب و خطاي بسيار كمي داره.عملكرد كروز كنترل در همه حال،حتي سربالاييهاي شديد،قابل تحسينه و سريعاً ، سرعت خودرو را به سرعت تنظيم شده ميرسونه.ولي اسپيدليميتر در سراشيبي هاي بسيار شديد،نميتونه سرعت خودرو را،روي همون سرعت تنظيم شده،ثابت نگه داره و سرعت خودرو افزايش پيدا ميكنه.البته در جاده كفي و حتي سرازيريهاي ملايم،دقت و عملكرد خيلي خوبي داره.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    تا چندسال پيش اصلاً رنو كپچر جزو گزينه هاي خريد من نبود.بخصوص با حجم موتور بسيار كم ۱۲۰۰ سي سي.بعد از اينكه يكي از فاميلهامون خريد و چندبار قسمت شد پشت فرمونش نشستم و ۵۰۰ الي ۶۰۰ كيلومتر رانندگي كردم،نظرم كاملاً عوض شد.۱۰ماه ميشه كه خودم خريدم.گشتاور خوب گيربكسش عاليه.قدرت خروجي موتورش بسيار خوبه.اينكه حتي با كولر روشن و صندوق عقب پر و سرنشين كامل،بدون نياز به دنده معكوس،با دنده هاي سبك، تو سربالايي و گردنه ها،كم نمياره،خيلي لذتبخشه.ضرايب دنده خيلي خوبي داره.با دور موتور پايين و دنده هاي سبك،سرعتهاي بالا ميره.بطوريكه در دنده ۶ ، “سرعت ۱۲۰كيلومتر رو با دور موتور ۲۵۰۰” و “سرعت ۹۵كيلومتر رو با دور موتور ۲۰۰۰” ميره.همين باعث ميشه موقع رانندگي پر سرعت با كپچر،رانندگي بسيار كم صدا و كم لرزش داشته باشيد.

  • user icon
    نویسنده : تجربه رانندگي با رنو كپچر از نگاه مالكين
    تاریخ : 1397/04/03

    من بخاطر تحصيل و تدريس،بصورت هفتگي،مسير سنندج به اروميه،ميرم و برميگردم.در سرماي زمستان دو سال اخير كه به جاده ديواندره به سقز ميرسيدم،برودت دماي هوا به ۳۴ درجه سانتيگراد زير صفر ميرسيد.بخاري رنو كپچر،با درجه فن ۴ ، كاملاً گرماي مطبوع و بسيار داغ را به ارمغان مي آورد.خوبيش اينه كه گرما(يا سرما)از زير صندليهاي جلو،توسط كانال فلزي كه تعبيه شده،به قسمت عقب خودرو جهت استفاده سرنشينان عقب،انتقال پيدا ميكنه.

  • user icon
    نویسنده : عرفان ۰۰۱۹۵
    تاریخ : 1397/05/23

    سلام
    توجه کنید عزیزان نیسان جوک با مشخصات فنی برابر با ۲۰۰۸ و کپچر صد میلیون گرون تره نشون میده فرانسه اشغال ساز بیشتر نیست
    فقط نیسان جوک

    • نویسنده : Hooman
      تاریخ : 1399/07/09

      احمقانه ترین نظری که تا حالا شنیدم!!

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading