اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه برلیانس h330 با دنا پلاس

مقایسه برلیانس h330 با دنا پلاس

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار، مقایسه برلیانس h330 با دنا پلاس است. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه برلیانس h330 با دنا پلاس بپردازیم.

Dena +

دنا پلاس

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
8
امتیاز کل
45
بررسی دنا پلاس

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
7
طراحی
8
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی برلیانس H330
انتخاب ماشین 3

Dena +

دنا پلاس

Top car

Dena +

دنا پلاس

مقایسه برلیانس h330 با دنا پلاس

 دنا پلاس

 

دنا پلاس به عنوان نسخه به‌روزشده دنا توسط ایران خودرو معرفی شد و اکنون قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. ماشین دنا در نسخه اولیه نسبت به دیگر ماشین های داخلی از نظر ظاهری بهتر بود ولی  طراحی ماشین از نظر فنی ایراداتی داشت و اکنون در ماشین دنا پلاس که فیس لیفت جزئی صورت گرفته است دنا پلاس چهره بهتر و نوآورانه تری دارد. چراغ های جلو و عقب دنا پلاس از نظر طراحی داخلی تغییر کرده اند که علاوه بر بهبود چهره ماشین از نظر نوردهی هم بهتر عمل میکنند. همچنین بر روی این چراغ‌ها دیلایت هم به صورت استاندارد بر روی ماشین دنا پلاس تعبیه شده اند. در چهره جلو ماشین شاهد هستیم که دنا پلاس در جلو پنجره تغییراتی داشته است و به مراتب چهره جلو ماشین مدرن تر و لوکس تر گشته است. در قسمت جانبی ماشین شاهد هستیم که دنا پلاس خطوط بهتر و با زاویه منلسب تری نسبت به ماشین دنا دارد و طرح درها و گلگیرهای عقب به طور کامل تغییر یافته است. در کل از نظر چهره میان برلیانس H330 و دنا پلاس هر ماشین یک چهره و شخصیت خاص و منحصربه‌فرد دارد ولی از نظر اصولی برلیانس حرفه ای تر شکل گرفته است. ماشین دنا در نسخه های اولیه خود از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ از دیگر ماشین های داخلی یک سر و گردن بالاتر است ولی در نسخه های اولیه دنا شاهد بودیم که در بعضی موارد مالکان از کیفیت پایین ساخت ماشین شکایت داشتند ولی گویا در دنا پلاس مسئولین ایران خودرو این مشکل را برطرف کرده اند و همه ی دنا پلاس ها کیفیت یکسان و رو به بالایی دارند.

 

دنا پلاس

 

از نظر طراحی داخلی دنا و دنا پلاس یکسان می باشند و متریال مورد استفاده هم در هر دو ماشین کیفیت خوب و قابل قبولی دارد و نسبت به دیگر ماشین های داخلی یک سطح بالاتر است و در مقایسه با برلیانس در یک سطح از لحاظ مختلف به نظر میرسند. در خودرو دنا فرم صندلی ها اسپرت طراحی شده است اما راحت هستند و به خوبی بدن را در بر میگیرند ولی از نظر راحتی برلیانس اچ ۳۳۰ وضعیت بهتری دارد. عایق بندی صدا هم در خودرو دنا خوب است و این مقدار ایزوله بودن با توجه به بررسی ها در ماشین دنا پلاس هم رعایت شده است و کابین ماشین آرامش خوبی دارد. در میان ماشین های ایرانی دنا از تجهیزات رفاهی نسبتا کاملی بهره میبرد که قابل تحسین است و اکنون در ماشین دنا پلاس هم شاهد تغییرات در امکانات رفاهی هستیم و هم اینکه امکانات ایمنی جدید هم به ماشین اضافه شده است. سانروف، سیستم مالتی مدیا جدید، دوربین دید عقب و آنتن کوسه ای اصلی ترین تغییرات دنا پلاس در بخش تجهیزات رفاهی ماشین هستند و در بخش ایمنی هم برای سر نشینان جلو 4 عدد ایربگ در نظر گرفته شده است که دو عدد از روبرو باز میشوند و دو عدد دیگر به صورت جانبی از صندلی‌های جلو ماشین میشوند و از جان سرنشینان محافظت میکند ولی در کل میان برلیانس H330 و دنا هر کدام به یک نوع نسبت به هم برتری دارند.

 

کابین دنا پلاس

 

 در بخش فنی دوماشین دنا و دنا پلاس کاملا مشترک هستند و موتوری که ایران خودرو بر روی ماشین های دنا و دنا پلاس به کار برده است پیشرانه معروف EF7 یا همان موتور ملی است. این پیشرانه 4 سیلندر بوده و 1646 سی سی حجم دارد  و با آرایش خطی درون کاپوت دنا و دنا پلاس قرار گرفته است. ماشین های دنا و دنا پلاس با تکیه بر این پیشرانه 115 اسب بخار قدرت در دور موتور 6300 دور در دقیقه و 157 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5000 دور در دقیقه تولید میکند. دنا و دنا پلاس به علت مشابهت های فنی از نظر مصرف سوخت یکسان میباشند و مصرف سوخت مناسبی دارند ولی از نظر مصدف سوخت باز هم برلیانس بهتر است. در مدل اولیه ماشین دنا شتاب اولیه در حد متوسط ارزیابی میگردید ولی گویا در ماشین دنا پلاس با رفع برخی از ایراد ها و افزایش کیفیت با وجود یکسان بودن بخش فنی شتابگیری بهتری را شاهد هستیم ولی از نظر راندمان در کل میان برلیانس دنده ای و دنا یا حتی برلیانس اتوماتیک ماشین بهتر برلیانس است. در برخی از نمونه های تولیدی ماشین دنا سیستم برق این خودرو به شدت دارای مشکل است که با کمک خدمات پس از فروش ایران خودرو این مشکلات برقی ماشین را رفع میکرد اما در دنا پلاس از آنجایی که قول افزایش کیفیت را مسئولین ایران خودرو داده اند امیدواریم که دیگر این مشکلات فنی و برقی در ماشین دنا پلاس دیده نشود ولی مالکان برلیانس تا به حال این گونه مشکلات را تجربه نکرده اند. گیربکس کوپل شده با پیشرانه خودرو دنا و دنا پلاس مشترک است و از نوع گیربکس BE3 است که ایران خودرو بر روی بسیاری از ماشین های تولیدی خود تا به حال استفاده کرده است. ماشین دنا همانند بسیار دیگر از ماشین های تولیدی ایران خودرو از ضعف سیستم انتقال قدرت در بخش دیسک و صفحه کلاچ ضعف میبرد و امیدواریم که این مشکل هم در دنا پلاس رفع شده باشد. گیربکس BE3 برای پیشرانه EF7  مناسب است ولی در دنده 5 این ماشین کمی نا هماهنگی با پیشرانه دیده میشود و به اصلاح صدای گژکاری در کابین ماشین شنیده میشود.

 

مقایسه دنا پلاس

 

هندلینگ ماشین دنا نسبت به سمند تا حد زیادی بهتر شده است و خوب ارزیابی میشود و برای دنا پلاس هم همینطور است. سواری دنا و دنا پلاس هم مشابه هم هستند و با کمی چاشنی اسپرت به راننده ماشین سواری خوبی میدهند اما در کل باز هم برلیانس است که بهتر عمل میکند. سواری دنا از نظر نرمی کمی به علت اسپرت بودن فرم سواری خشک احساس میگردد که البته در حرکت نرمی خاصی هم احساس میگردد که تجربه سواری با دنا و دنا پلاس را نسبت به دیگر ماشین های تولید داخل متفاوت مینماید. فرمان دنا پلاس نرمی خوبی دارد و دقتش قابل قبول است و از سطح مسیر هم حس خوب و اطلاعات دقیقی به دستان راننده منتقل میکند و تقسیم وزن ماشین هم با توجه به  بالا بودن وزن ماشین مناسب ارزیابی می‌شود. قدرت ترمزگیری در ماشین دنا خوب است و حس اعتماد به نفس در ذهن راننده به وجود میاورد. ولی در کل حس راندن برلیانس اچ ۳۳۰ دلچسب تر، لذت بخش تر میباشد.

در کل تولید ماشین دنا برای خودروسازی کشورمان یک پیشرفت بزرگ حساب میشود و ماشین خوبی است و اکنون با انجام تغییرات بر روی این ماشین و تولید دنا پلاس یک قدم رو به جلو دیگر را از خودروسازی کشورمان شاهد بودیم. در ماشین دنا بسیاری از مشکلات به علت فقدان کیفیت کافی بود و امیدواریم در تولید ماشین دنا پلاس با افزایش کیفیت تولید شاهد رفع تمام ایرادات این ماشین باشیم و دنا پلاس یک خودرو تماما با کیفیت و عالی محسوب گردد و باتوجه به اینکه خدمات پس از فروش بهتری برای آن ارائه می‌شود، در مقایسه با برلیانس H330 در اولویت خرید قرار می‌گیرد.

BRILLIANCE H330

برلیانس H330

مقایسه برلیانس h330 با دنا پلاس

برلیانس H330

 

برلیانس H330 یک ماشین چینی است که از نظر ظاهری عملکرد نسبتا مناسبی دارد و نسبت به ماشین دنا یک ماشین با طراحی هماهنگ تر، پویا تر، متناسب تر و جذاب تر محسوب می‌شود. وجود گلگیر های ورم کرده در هر 4 گوشه ماشین، وجود خطوط و برجستگی های جذاب و طراحی منحصربه‌فرد و هوشمندانه چراغ ها در مجموع برلیانس H330 را به خودرو نسبتا زیبایی تبدیل کرده است. درون کابین برلیانس H330 ویژگی اصلی طراحی بر اساس سادگی و راحتی است و همزمان با اینکه اتاق ماشین طراحی اش ساده و کار آمد است ولی چندان جذاب و خوب نیست و در کنار سادگی و کیفیت پایین متریال، کیفیت سواری متوسطی دارد.

 

برلیانس H330

 

یکی دیگر از ویژگی‌های برلیانس H330 را صندلی های ماشین میتوان دانست که نسبتا نرم و راحت هستند، عریض هستند و صندلی راننده هم تنظیمات خوبی را ارائه می‌دهد که در مجموع ارگونومی مناسبی برای سرنشینان ماشین و علی الخصوص راننده به وجود می‌آورد که قرار گیری راننده و تسلطش بر ماشین کمی با چاشنی اسپرت همراه است ولی در مقایسه با دنا باید بگوییم کیفیت سواری خوبی ندارد و صندلی‌ها خشک هستند و باید بگوییم دنا در این زمینه نمره بالاتری دریافت می‌کند. ابعاد داخلی کابین برلیانس H330 علی رغم اینکه ابعاد بدنه ماشین در حد متوسط است چندان جادار نیست و انتظارات شما را برطرف نمی‌سازد. البته صندوق عقب ماشین جوابگوی سفرهای درون شهری و برون شهری هست و این ماشین در مقایسه با دنا پلاس حداقل از نظر ابعاد در یک سطح و اندازه هستند. از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم برلیانس H330 ماشین نشبتا خوبی به نظر میرسد و به طور کلی برلیانس H330 در بخش طراحی و کابین و ... ماشین متوسطی است و امتیاز متوسطی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت می‌نماید.

 

کابین برلیانس H330

 

در بخش ویژگی های فنی برلیانس H330 از یک پیشرانه 4 سیلندر با آرایش خطی به حجم 1654 سی سی بهره میبرد که به خوبی از عهده ماشین برمی‌آید و شتاب و چالاکی راضی کننده ای در اختیار راننده قرار میدهد. در دور موتور 6000 دور در دقیقه 114 اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید میکند  و در دور موتور 4000 دور در دقیقه هم گشتاور 154 نیوتن متر از پیشرانه برلیانس H330  حاصل میگردد و در اختیار راننده ماشین قرار میگیرد. برلیانس H330 در مقایسه با ماشین دنا پلاس تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرد اما از آنجا که ما در اینجا در مورد مدل اتوماتیک صحبت می‌کنیم، عملکرد آن متوسط است و کمی کندتر از دنا عمل می‌کند که با جعبه دنده دستی همراه شده است. برلیانس H330 بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد. ام برلیانس H330 با موتور 1.6 لیتری و جعبه دنده اتوماتیک مصرف سوخت ترکیبی در حدود 7.8 لیتر دارد و از این جهت تقریبا عملکردی مشابه دنا دارد. برلیانس H330 ماشین کم استهلاکی است ولی این بدان معنی نیست که با خودرو باکیفیتی روبه‌رو هستیم و برلیانس H330 عملکرد مناسبی در این بخش ندارد. پیشرانه برلیانس H330 با یک گیربکس 4 سرعته تیپ ترونیک کوپل شده است که هماهنگی چندان مناسبی با موتور ندارد و یک حالت خنگی در اکثر گیربکس های ماشین چینی وجود دارد که کم وبیش در برلیانس H330  هم مشاهده میگردد. از نظر انتقال قدرت برلیانس H330 چه در نمونه دنده دستی و چه اتوماتیک برتری خاصی نسبت به ماشین دنا پلاس ندارد. به طور کلی برلیانس H330  در بخش فنی هم نمره متوسطی می‌گیرد و در کنار این که قدرت زیادی ندارد، خودرو چندان قابل اعتمادی هم نیست. البته باید بگوییم که قدرت در مدل 1.6 لیتری بیشتر شده که بر روی عملکرد خودرو هم تاثیر مثبتی داشته است.

 

برلیانس H330

 

برلیانس H330 ماشین خوش دست و با هندلینگ سطح بالایی ارزیابی میشود و سواری رضایت بخشی را ارائه میدهد. البته سیستم تعلیق برلیانس H330 کمی خشک احساس میشود که البته از کوبش های آزار دهنده یا تکان‌های شدید خبری نیست و در تمام مسیرهای قابل پیمایش برلیانس H330 ماشین نرم و آرامی احساس می‌شود. برلیانس H330 از سیستم فرمان برقی سود میبرد که دقیق است و فرمان پذیری برلیانس H330 را خوب و لذت بخش کرده است و در پیچ ها به طور کامل میتوانید به این ماشین اعتماد کنید. ترمزهای برلیانس H330 هم مناسب است و به خوبی از  عهده توقف ماشین برمی‌آیند. برلیانس H330 از نظر سواری، لذت رانندگی و ... نمره بالایی دریافت نمی‌کند و در این زمینه در مقابل دنا پلاس حرف زیادی برای گفتن ندارد. هرچند اختلاف عملکرد این دو خودرو آنقدر هم زیاد نیست و نمی‌توان یکی از آنها را برترین گزینه دانست.

برلیانس H330 یک خودروی چینی با کیفیت متوسط است که چهره ای زیبا دارد، کیفیت ساختش نسبتا پایین است، مصرف سوخت و استهلاک متوسطی دارد و به همراه امکانات رفاهی مناسب ارائه میشود. برلیانس H330 در محدوده قیمتی خودش و در کلاس خودش گزینه ای مناسب به شمار میرود که اگر چینی بودن آن را نا دیده بگیریم نقاط مثبت زیادی دارد ولی در مجموع در مقایسه با دنا پلاس، به دلیل کیفیت ساخت و نیز خدمات پس از فروش ضعیف، ارزش خرید بالایی ندارد و بهتر است دنا پلاس را در اولویت خرید قرار دهید.

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1395/11/18

    H330 رو فقط از نظر طراحی بیرون میتوان بالاتر دانست

  • user icon
    نویسنده : فرشید
    تاریخ : 1395/11/19

    دوستان عزیز هر ماشینی که تا رنج 60 ملیون برای خرید انتخاب کردید خواهشا کمی دست نگه دارید و یک تست کوچک رانندگی هم با ال نود داشته باشید قطعا خودتون انتخاب صحیح را انجام خواهید داد..فقط فراموش با حدود 8 تومن مبشه تمام آپشن های ماشین 60 تومنی حتی کامل تر را روی ال نود به صورت فابریک گذاشت.

    • نویسنده : ممد
      تاریخ : 1396/11/18

      گاری سوار ال90با پراید برابری میکنه

    • نویسنده : Mhdi
      تاریخ : 1397/07/12

      دنا پلاس از هر نظر از تمایی تولیدات خارجی شیک تر است

  • user icon
    نویسنده : معبودی
    تاریخ : 1395/11/19

    سلام. مقایسه ماشین ها به نظر بنده کامل و عالیست. فقط یه پیشنهاد داشتم که یک عکس هم از داخل کابین و همچنین از عقب خودروها هم اگر در مقایسه باشد بی نقص می شود.

  • user icon
    نویسنده : فرزاد
    تاریخ : 1395/11/19

    H330 ظاهری به روزتر و اسپورتی دارد
    از نظر سواری خشک هست فقط مدل اتومات سان روف و اپشن دارد
    ولی فنی دنا پلاس بالاتر هست و امکانات برابری با برلیانس دارد
    این در حالیست ک h330پول بیشتری برای خرید می طلبد

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1395/11/19

    بابا این برلیانس چینی رو با دنا مقایسه نکیند دنا کجا اون کجا ، دنا با اون قیمت واقعا عالیه برلیناسو بخری مشتری اخرشی ...

  • user icon
    نویسنده : میثم
    تاریخ : 1395/11/20

    آخه چه طرز مقایسه است،بیشتر رپورتاژ آگهی بود واسه برلیانس

    • نویسنده : بنده خدا
      تاریخ : 1397/03/30

      همچنین میگه دنا کیفیت بهتری داره انگار ساخت آمریکاست. تکنولوژی چین خیلی از خودرو سازی داخل جلو تره. اکثر قطعات خودرو داخلی هم ساخت قطعه سازان درجه ۳ چین هست. ولی برلیانس ساخت درجه یک چین هست. دنا اصلا حرفی برای گفتن در برابر برلیانس نداره.

  • user icon
    نویسنده : ارشيا همايون مهر
    تاریخ : 1395/11/20

    اين چه مقايسه اى هست آخه از نظر آپشن دنا خيلى بهتره دو ايربگ بيشتر و مانيتور و نويگيشن و دوربين عقب و صندلى برقى و كروز و بلوتوث و سيستم تهويه اتومات و آنتن كوسه اى و..... نكته ديگه برليانس چه مزيت فنى نسبت به دنا داره. دنا ١١٤ الى ١١٥ اسب بخار. و برليانس ١٠٣ اسب بخار. و نكته جالب اينه كه خيلى ها ميگن برليانس لشه و از نظر ظاهرى رو چه حسابى ميگين برليانس بهتره در حالى كه سليقه اى هست شما بهتر بود براى نمره برترى طراحى نظر سنجى ميكرديد. چطور ميگين خدمات پس از فروش برابره براى لوازم يدكى برليانس بايد كلى بگردى خيلى كميابه ولى دنا تو بازار قطعاتش ريخته كيفيت هم كه دنا پلاس تازه اومده نميشه فعلا قضاوت كرد كيفيت كدوم بهتره هنوز دنا پلاس تحويل كه هيچ پيش فروش هم نشده

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1395/11/20

    با سلام و احترام
    کارشناسان محترم ماشین 3 من نظرات مختلف شما را در صفخات مختلف می خوانم. تناقض های در صفحات مشابه چندین دفعه مشاهده کرده ام. مثلا در مورد 330 نظر شما در صفحه خودرو عبارتست از:
    استهلاک بالا-سواری نسبتا خشک

    اما در این صفحه اعلام کرده اید 330 استهلاک کم است.
    از این گونه تناقضات به دفعات دیده ام.

  • user icon
    نویسنده : شاهين بيات
    تاریخ : 1395/11/20

    دوستان من خودم دنا ثبت نام كردم تحويلش اخر بهمنه زنگ زدم نمايندگي خيلي راحت ميگه يك ماه تاخير داره من واقعاً پشيمونم صنعت ما لياقت پيشرفت نداره صنعت چين پيشرفت ميكنه چون لياقت داره چون به حقوق مشتري احترام ميزاره ولي تو كشور ما ميگن از توليدات داخل حمايت كنيد ولي خودشون هيچ قدمي براي مشتري برنميدارن اشتباه منو نكنيد من ماشينمو بگيرم ميفروشم جك ميخرم

  • user icon
    نویسنده : مجتبی.ن
    تاریخ : 1395/12/20

    آخه این چه نوع مقایسه ای هست .
    اصلا دنا با برلیانس در یک سطح نیستن که با هم مقایسه بشن .
    دنا کجا این کوتوله چینی کجا .
    قدرت موتو پایینتر . مصرف سوخت بیشتر . جلو و چراقاش تیبا . موتر موتور تیبا ۱۵۰۰.
    خراب بشه باید بندازیش دور قتعاتش که وجود نداره بعد دو سه سال دیگه از دور ساخت خارج میشه .
    آپشنشم که پایین تره و .....
    پولتونو دور نریزید . چینیم خواستید بخربد خوب که نداره سعی کنید .

    • نویسنده : علی اکبر
      تاریخ : 1396/01/07

      مصرف سوخت برلیانس بیشتره؟ :|
      موتورش موتور تیبا؟ :|
      درضمن "قطعه" درسته داداش :)
      شما یه سمند بخر، دوتا آپشن ببند روش. بقیه پولتم برو مسافرت با سمندتت حال کن که همون دناس

  • user icon
    نویسنده : مجتبی.ن
    تاریخ : 1395/12/20

    من دنا ثبت نام کردم همون روز ثبت نام گفتن ۱۰ روز دیر تر میاد اما یه روز زنگ زدن گفتن بیا ماسینتو ببر . گفتم شاید مدارکش اومد رفتم دیدم ماشین اومده ۲۰ روز زود تر تحویل دادن . تعجب کرده بدم چون همش بد شنیده بود. خیلیم با احترام و سریع ماشین مدارک و سود پول ماشینو بهم دادن . کلی کیف کردم ✌👍👍✌

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1395/12/25

    واقا برلیانس اشغال با دنا پلاس یکیه ادم باید دیوونه باشه دنا رو ول کن بره برلیانس بخره

    • نویسنده : بهزاد
      تاریخ : 1396/01/07

      اینکه ما الان برلیانس داریم از نظر شما دیوانه ایم؟ شما اول یاد بگیر به عقاید دیگران احترام بذاری. بعد درمورد خودروها نظر بده.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/01/08

    من هر دو ماشین رو سوار شدم هر کدام معایب و مزایا خودشون رو دارند از نقطه نظر هندلینگ و آرامش رانندگی دنا در مقابل برلیانس حرفی برای گفتن نداره از نقطه نظر کشس دنا کمی بهتر از برلیانسه از نظر زیبایی برلیانس خیلی سر تر از دنا هستش از نظر کیفیت مونتاژ و مواد بکار رفته برلیانس کمی بهتره در کل برلیانس خیلی بهتره و البته بخاطر بهتر بودن گرانتره

  • user icon
    نویسنده : نیما
    تاریخ : 1396/02/09

    دنا ار هر نظر سرتره ، اگه برای پولتون زحمت نکشیدید برید ماشین چینی بخرید بعد به روتون نیارید که پشیمونید.

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1396/02/10

    فعلا که هیچ خبری از دنا پلاس نیست تازه اکرم همین فردا پیش فروشش شروع بشه تا تحویل بدن 8 ماه طول میکشه راحت برین برلیانس بخرید

  • user icon
    نویسنده : شهاب
    تاریخ : 1396/02/12

    سلام ، اگه یه خودرویی میخواین که براتون بمونه و در آینده مشکلی نداشته باشید از هر نظر دنا بهترینه

  • user icon
    نویسنده : Mohammad
    تاریخ : 1396/04/02

    واقعا برلیانس عالیه همه چیش سره از نظر زیبایی تو این رنج قیمت حرف اول و داره میزنه..
    حالا ی سری میگن چینی هستش بله چینی هست ولی چین رو دست اروپا هم داره میزنه چ برسه ایران.
    اخه اسم سمند و عوض کردم گذاشتن دنا چیه خدایی!
    خدمات پس از فروششم عالیه من الان ۱ ساله برلیانس دارم یک بار نشده ببرمش تعمیرگاه اصلا فقط روغن و بنزین زدم من با شتابش پرشیا رو گرفتم تو کفی.
    از تمامی دوستان خواهش میکنم چیزی ک نمیدونن رو بیخودی حرف نزنن بگن دنا خوبه.
    من یک صاحب ماشین برلیانس هستم و میگم عالیه.

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1396/04/09

    سلام کارشناس محترم بنظرم ی طورای داره از ماشین چینی برلیانس طرفداری میکنه من سمند داشتم که هیج کدوم از امکانات رو نداشته باموتور Ef7 که اصلا نمیشه گازو ی کم فشار بدی انصافا آدمو میدزده ..داداشم برلیانس داره کارمند بازنشسته است تو مسافرت همش جا میمونه .که خودش میگه شما برید منم میام آخرش . در پایان از همه تشکر میکنم و بنظرم نباید وطن رو فروخت به غریبه اونم چین اونم برلیانس سوار بشید ی سربالایی برید بعدش میدونید من چی میگم

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1396/04/14

    به نظر من دنا پلاس خودروی بدی نیست ولی واقعیت اینه که برلیانس بهتره و دلیلشم اینه که خودرو سازی ما از تکنولوژی روز دنیا عقبتر هست.شکی نیست که بعد استفاده از دنا پلاس متاسفانه مشتری به مشکلات فنی برخورد میکنه اما برلیانس با شرکتهای معتبری مثل bmw همکاری میکنه برای ساخت خودروهاش و همین باعث میشه کیفیت بیشتر بشه.کاری که خودروسازای ماهم باید بکنن و سراغ شرکتهای بزرگ دنیا مثل بنز bmw فولکس واگن و بیقیه برندها برن و باهاشون همکاری کنن.برلیانس تو بازار کشورمون با این رنج قیمت با کیفیت شناخته میشه.امیدوارم روزی بشه که خودروهای تولید کشورمون با خودروهای سطح بالای اروپایی مقایسه بشه

  • user icon
    نویسنده : Ali
    تاریخ : 1396/05/02

    من هردو خودرو رو سوار شدم البته دنا معمولی. از همه نظر برلیانس سرتره مخصوصا نرمی و هندلینگ و آرامش رانندگی. دنا فقط از لحاظ خدمات پس از فروش در وضعیت بهتری قرار داره.

  • user icon
    نویسنده : unicup
    تاریخ : 1396/05/20

    من اگه بودجه ام میرسید حتما یه ماشین اروپایی یا ژاپنی خرید میکردم ولی الان دنا پلاس ثبت نام کردم به خاطر خدمات پس از فروش و اینکه اگه یه جایی جای موندم بلاخره یه نمایندگی اون اطراف گیر میاد.از نظر زیبایی اپشن و راحتی خانواده هم در حد خودش قابل قبوله
    از نظر شخصی کلا با ماشین چینی حال نمی کنم ولی برلیانس هم حداقل تو ظاهر خداییش زیباست از لحاظ فنی نمی دونم.
    یک نکته جالب که من چند وقت پیش یک سفر کاری از طرف شرکت به چین داشتم حدود ده روز شهر گوانگ ژو بودم و با تعجب بالای هفتاد درصد ماشینها اروپایی و آمریکایی و ژاپنی بود مخصوصا فولکس واگن و خیلی کم هم ماشین هایی چینی با مارک جیلی و بسترن و هاوال دیدم اما با وجود دقتی که کردم از اکثر ماشینای چینی که تو ایران هست مورد زیادی ندیدم! نمی دونم دلیلش چیه
    با اینحال به نظرم تعصب بیجا رو اون خودرویی که داریم و گفتن اشغال به بقیه خودرو ها و دیونه به کسی که ماشین دیگه ای داره واقعا کار صحیحی نیست.

  • user icon
    نویسنده : کامران
    تاریخ : 1396/06/16

    من الان تقریبا یکسال هستش که ماشین دنا دارم. اولش خیلیا میگفتن اشتباه کردی دنا گرفتی مشکل برقی و... ولی خداوکیلی این یکسال فقط بنزین و روغن خرج داشته از هر لحاظ من ازش راضیم
    شتابشم از پارس و .... واقعا بیشتره و واقعا خودروی راحتی برای خانواده هستش.

  • user icon
    نویسنده : Alireza
    تاریخ : 1396/06/19

    من پدرم و عموهام نمایشگاه ماشین دارن و هر دو ماشین رو داشتیم استفاده کردیم و فروختیم و از بین این دو ماشین باید بگم کا دنا معرکه است و بین تمام خودرو های تولید ایران بهتر هست حتی از سراتو که سایپا تولید میکنه کلا از نظر من ماشین های ایران خودرو از سایپا بهتره

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/07/11

    سلام دوستان من مبلغ 46 میلیون پول دارم میتونید راهنماییم کنید که چه ماشینی بخرم ؟ واقعا گیج شدم هرکی یک نظری میده

    • نویسنده : عبدل
      تاریخ : 1397/10/22

      فرقون 111 بخر

  • user icon
    نویسنده : ناپو
    تاریخ : 1396/08/25

    سلام،به نظرم اپشنی که زیاد مورد نیازه رو مورد ارزیابی قراربدید که دنا داره برلیانس نداره یا برعکس . من میگم دنا ایمنی بیشتری داره پس بهتره ولی برلیانس هم دنده اتوماتیکه پس اونم بهتره، دنا طراحی داخلیش خوبه امکانات داره پس عالیه ولی بر لیانس هم طراحی بیرونیش قشنگتره پس اینم خوبه و... ببینید کدوم اپشن واسه شما بهتره همونو بخرید حتی خدمات پس از فروش اینکه همدیگه رو میکوبید هیچ کمکی به کسی که واسه راهنمایی اومده اینجا نمیکنه اخرشم طرف میگه نه این نه اون میره ال90میخره .

  • user icon
    نویسنده : فرشاد سالاروند
    تاریخ : 1396/09/15

    درود بر شرف اونای که نظر درست دادن به اندازه پولی که به سمند و خانوادش میدم داخل ایران ماشین رو دستش نیومده 31میلیون میدی هم ایمنی خوبی داره هم شتاب خوبی داره هم قابلیت اسپورت شدن رو داره در ضمن طراخی اتاق سمند از نمونه محصولات شرکت فولکس واگونه

  • user icon
    نویسنده : داریوش
    تاریخ : 1396/09/18

    سلام دوستان من پژو ۴۰۵دارم صدای موتور تو کابین کلافم کرده یه ماشین میخوام که صدای موتور تو کابین نیاد پنجاه میلیون هم بیشتر ندارم لطفا راهنمایی کنید چه ماشینی بخرم

  • user icon
    نویسنده : حسین
    تاریخ : 1396/10/29

    من یک سال برلیانس h330اتومات داشتم از بدبختی فروختم دنا پلاس خریدم دنا بد نیست اما به گرد پای برلیانس هم نمیرسه پولتون رو حروم نکنید

  • user icon
    نویسنده : احسان
    تاریخ : 1396/11/06

    بعضی ها جوری میگن ماشین چینی چینی چینی انگار تا حالا مازراتی ایتالیا سوار میشدن، تا سنگ پای حمومت رو چین تولید میکنه.مهم اینه که چین کالای خوب زیاد داره اما ما آشغالاشو میخریم. مشخصه جنس خوب چین 100 برابر از ایرانی بهتره
    دنا هنوز اصالت ایرانخودرو رو داره و کاملا تیپ و رنگ و بوی سمند رو حفظ کرده و از این فراتر هم کاری ازش بر نمیاد که بتونه انجام بده
    تا وقتی هم که یک عده از ما ماشین های بی کیفیت تولید داخل رو با قیمت چند برابر ارزش واقعی میخریم و حسابی لذت میبریم و تازه کل کل هم میکنیم مطمئن باشین بهترشو دست ما نخواهند داد

  • user icon
    نویسنده : امین
    تاریخ : 1396/11/28

    دوستان اگه مقایسه ای میخواید بکنید بدون غرض ورزی و اصولی.من خودم 6 سال سمند ef7 داشتم.خداییش از شتاب و قدرتش تو سر بالایی ها هم راضی بودم ولی ماشین های ایرانی متاسفانه بعد از یه مدت لش میشه و به سر و صدا میوفته.متاسفانه موتور سمندم صداش زیاد شده بود الان فروختم برل 330 گرفتم .ماشین یکم خشکه اما خدایی رانندگی لذت بخشی داره .موتورش کششش کمتره به نسبت ef7 اما طراحی داخلیش از دنا بهتره.در کل این به سلیقه بر میگرده.خئبه که آدم تنوع داشته باشه تو انتخاب خودرو

  • user icon
    نویسنده : بابک
    تاریخ : 1397/04/06

    از نظر شتاب دنا بالاتره از نظر طراحي بيروني برليانس بهتره از نظر طراحي داخلي دنا خيلي بالاتره از نظر مصرف برليانس کم مصرف تره از نظر آبشن هاي ايمني و ترمز و و همينطور آبشن هاي رفاهي دنا بهتره در کل من که ميخوام بخرم دنا رو بيتشتر ميپسندم

  • user icon
    نویسنده : رضا
    تاریخ : 1397/07/16

    سلام،دنا داشبردشو بد طراحی کردن،پای راننده و پای شاگرد اذیت میشه،کلاا صندلی های سرنشینا پایینه توگودی نشستی

  • user icon
    نویسنده : morteza
    تاریخ : 1397/09/13

    سلام خدمت دوستان کارشناس
    من حدود یکماهه قصد خرید ماشین دارم و بین دنا پلاس و برلیانس 330 موندم که کدومو انتخاب کنم آخه هرکی دنا داره میگه دنا خوبه هرکی برلیانس داره میگه برلیانس خوبه لطفا راهنمایی کنید از نظر کلی کدوم بهتره.ممنون

  • user icon
    نویسنده : ناشناس
    تاریخ : 1398/01/12

    ماشین اتومات رو با ماشین دنده مقایسه نمیکنن مقاله که چه عرض کنم
    بیشتر انشای تعریف دنا بود

    هر دو در یه سطح هستن.
    تکنولوژیشون هم یکیه
    قطعات چینی

  • user icon
    نویسنده :
    تاریخ : 1398/05/05

    باسلام، من یکساله برلیانس اتومات H330, 1650 دارم ماشین‌ نرم و سواری خوب، صدای خيلي کم موتور، کولر قوی بااینکه جنوب زندگی میکنم اوکی 👍 موتورش میستبیشی، تنهاچیزی که آدمو اذیت میکنی خدمات کم سایپاست

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1398/05/08

      عمووو موتورش میتسوبیشیه رو دیگه از کجا آوردی
      برلیانس شریک تجاری و فنی بی ام و ست

  • user icon
    نویسنده : ماهان
    تاریخ : 1399/06/11

    بنده خودم دنا پلاس دارم واقعا عالیه هم از لحاظ فنی هم زیبایی دنا شتاب اولیش نسبت به برلیانس کمتره ولی شتاب دوم اون خیلی بالاس من جفتشونو دارم واقعا دنا عالیه تا حالا تعمیر نرفته توی ۲ سال که من این دو ماشینو دارم واقعا دتا سرتر بوده برلیانس بعد از مدتی لش میشه این توصیه منه که ماشین چینی نخرید

  • user icon
    نویسنده : حمید حق روستا
    تاریخ : 1400/06/06

    سلام بنده کاملا متوجه نظرات بشدت کارشناسانه دوستان شدم واقعا برای همه تون متاسفم هرکی هر ماشینی که الان داره رو ازش تعریف میکنه و میزنه تو سره اون یکی ماشین واقعا ایرانی جماعت ادم بشو نیست بنده خودم برلیانس 320 اتومات داشتم چهار سال الانم دنا پلاس توربو اتومات قراره تحویل بگیرم نمیدونم ماشین جدیدم چجوریه فعلا پس نظر نمیدم ولی برلیانس که داشتم میتونم نظر بدم برلیانس سه تا ایراد اساسی داره یک ترمزاش ضعیفه و در مواقع ضروری اگر فاصله مناسب رو رعایت نکرده باشید قطعا تصادف میکنید دو کلورش یخ نیست خنک معمولی و موتورش تنبله و راه نمیره فقط تو کفی بد نیست تو سربالایی با کولر کاملا میزاد و میرینه راه نمیره...

  • user icon
    نویسنده : ناشناس
    تاریخ : 1400/08/13

    برلیانس خیلی بهتره
    دنا رو برید با پراید مقایسه کنید

  • user icon
    نویسنده : علیرضا
    تاریخ : 1400/10/29

    دنا همون سمند خوش رنگ و لعاب شده است که انگار پشت وانت نشستی وقتی سوارشی ...

    برلیانس H330 صد ها مرتبه از دنا بالاتره ...

    اینو من میگم که هر جفتشو داشتم و الان برلیانس دارم واقعا ذره ای قابل قیاس نیست فقط باید تجربش کنی

  • user icon
    نویسنده : آسوده
    تاریخ : 1401/06/20

    دوستان من قبلاً ماشین ۴۰۵ داشتم میخوام الان دنا یا برلیانس بخرم بنظر تون کدوم برای هوای بندر سازگارتره

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1402/02/20

    سلام دوستان عزیز
    بیشتر دوستان بدون اینکه حتی از نزدیک هر دو خودرو رد بشن چه برسه سوارش بشن نظر می دن بنده بشخصه با هردو خودرو مسافرت طولانی داشتم نمی خوام خیلی ریز بشم تو جزئیات بلریانس سوای قطعات که کمی بد گیر میاد که اونم مشکلش حل شده خیلی سرتر از دناست سواری نرم تر بی سرو صدا و هنلدینگش که قابل قیاس با دنا نیست موتور و گیربکس پاور تک هیوندا هستش خواهشن وقتی اطلاعات ندارید چرت ننو

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading