اینجا هستید: صفحه اصلی مقایسه خودرومقایسه هایما s7 توربو با جکs5

مقایسه هایما s7 توربو با جکs5

یکی از مقایسه های خودرویی پر مخاطب بازار ، مقایسه هایما s7 توربو با جکs5 می باشد. با ماشین3 همراه باشید تا به مقایسه هایما s7 توربو با جکs5 بپردازیم .

jac S5

جک S5

کیفیت سواری
8
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
7
ویژگی های فنی
8
ارزش خرید
8
امتیاز کل
46
بررسی جک S5

HAIMA S7 turbo

هایما s7 توربو

کیفیت سواری
7
خدمات پس از فروش
8
طراحی
7
امکانات رفاهی
8
ویژگی های فنی
7
ارزش خرید
7
امتیاز کل
44
بررسی هایما s7 توربو
انتخاب ماشین 3

jac S5

جک S5

Top car

jac S5

جک S5

مقایسه هایما s7 توربو با جکs5

جک S5 اتوماتیک

 

جک s5 از زمان حضورش در بازار نسبت به دیگر ماشین های چینی موجود فروش بهتری را به علت جذابیت هایش تجربه کرد که در ادامه میبینیم کدام ویژگی های جک اس 5 است که این ماشین را از رقبا برتر نگه داشته است . در ابتدا تولید جک اس 5 این ماشین با گیربکس دستی 6 سرعته وارد بازار شد و حال چند مدتی است که جک اس 5  اتوماتیک با چند آپشن اضافه وارد بازار شده است تا برتری خود را حفظ کند . جک اس 5  در طراحی بدنه سبک هیوندای  نسل قبل IX-35 را دنبال می کند و یک نسخه کپی شده از آن ماشین است که کپی کاری خوبی از آب در آمده است و در مقایسه با ظاهر ماشین هایما اس 7 توربو شارژ هر دو ماشین در بخش طراحی سطحی برابر دارند . در نسخه اتومات نیز تغییرات ظاهری ماشین تنها به تعویض رینگ ها با سایز 18 اینچ و تعویض سپر و چراغ جلو ختم شده است  یک نوشته 6DCT هم بر روی درب صندوق عقب خودنمایی میکند که با کمی دقت به راحتی تفاوت این ماشین با مدل دنده دستی قابل تشخیص است .

 

جک S5 اتوماتیک

 

با ورود به کابین جک اس 5 اتوماتیک شباهت با ماشین هیوندای IX-35 بیش تر میگردد به گونه ای که اگر تفاوت های کوچک مانند تریم وجود نداشت کابین این دو ماشین کاملا یک شکل بودند . کنسول جلو بیش ترین شباهت را با هیوندای IX-35  های نسل قبل دارد . طراحی کلی کابین جک اس5 چشم نواز و هماهنگ است و ارگونومی و راحتی مناسبی را دارا میباشد و از نظر ارگونومی کابین یک پله بهتر از ماشین رقیب طراحی شده است .  کیفیت متریال کابین ماشین سطح متوسطی دارد اما با توجه به قیمت ماشین و ویژگی هایی که جک اس 5 در اختیار ما قرار میدهد چندان نکته مهم و قابل توجهی به شمار نمیرود . جک اس 5  دنده ای در بخش امکانات موفق عمل کرده بود و حالا در نسخه اتومات تغییراتی رخ داده است که از گذشته هم این ماشین بهتر عمل می کند .

صندلی ها پوشش چرمی دارند و صندلی راننده به صورت اتوماتیک تنظیم می شود . صندلی های جلو به گرمکن مجهز هستند و علاوه بر این دوربین دید عقب ، سنسور پارک جلو و عقب ، Keyless entry / start  ، TPMS , HDC , HAC , ESP  ،سیستم صوتی مجهز به دی و دی پلیر و 6 بلند گو و ... از جمله تجهیزات جک S5 اتوماتیک هستند . هایما اس 7 توربوشارژر هم مانند جک اس 5 اتوماتیک ماشین پر امکاناتی است و از این نظر هم این دو ماشین برابر میباشند زیرا آپشن های خوب و کارآمدی در هر دو ماشین موجود است تا سرنشینان احساس راحتی کنند .

 

جک اس5

 

قلب تپنده جک S5  یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ است که در هر دو مدل دنده ای و اتومات به طور مشترک استفاده میشود و نقطه قوت این ماشین نسبت به دیگر رقبایش بر روی کاغذ است ولی اینبار هایما اس 7 توربوشارژر هم پر قدرت ظاهر شده است و در بخش فنی حرف هایی برای گفتن دارد .  پیشرانه پر خوران جک اس 5 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل میکند .این پیشرانه در دور موتور 3000 دور در دقیقه به ماکزیمم بوست خود میرسد . گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دبل کلاچ جک اس 5 به خوبی با موتور ماشین جفت شده است و نسبت به نمونه دنده ای عملکردی دقیق و راحت تر دارد . البته با توجه به حجم کم پیشرانه و گیربکس اتوماتیک کشش خودرو در سر بالایی ها خوب نیست و حتما باید با دنده معکوس به راه خود ادامه دهید که با توجه به طبیعت ماشین و گشتاور و وزن و دیگر پارامتر ها این موضوع  چندان هم دور از انتظار نیست .

 

جک S5 اتوماتیک

 

سواری  جک اس 5 خوب بوده و سیستم تعلیق ماشین عملکرد مناسبی را از خود نشان میدهد . در  داخل کابین نیز خبری از ضربه ، کوبش و سر و  صدای آزار دهنده نیست . جک اس 5  فرمانش هم خوب و دقیق عمل کرده و زاویه پیچش خوبی نیز دارد و از این نظر نسبت به هایما اس 7 ماشین بهتری است و سواری قابل قبولتری ارائه میدهد .

 

جک S5 اتوماتیک

 

HAIMA S7 turbo

هایما s7 توربو

مقایسه هایما s7 توربو با جکs5

 هایما s7 توربوشارژر

 

 هایما S7 یک شاسی بلند با طراحی مناسب و یک طرح جدید برای ماشین کراس اوور در این کلاس است که در مدل توربو شارژ ماشین تغییرات کوچکی هم در ظاهر ماشین داده شده است  . طراحی بدنه ماشین خوب است و از نظر جذابیت ظاهری و چشمگیر بودن طراحی هایما اس 7 توربوشارژر برابر با جک اس 5 است و هر دو ماشین چهره قابل قبولی را دارا می باشند . به طور کلی طراحی هایما اس 7 جز در چند نقطه ماشین هماهنگ است و میتوان گفت که با توجه به چینی بودن ماشین و دیگر مسائل طراحی خوبی را دارا می باشد و استایل کلی ماشین طرحی نوآورانه دارد  . در مدل توربو ماشین هایما اس 7 تغییرات شامل سپر جلو به همراه جلو پنجره جدید ، طرح جدید مه شکن ها ، دیفیوزر جدید سپر عقب ، وجود پایه باربند و طرح جدید رینگ های ماشین است که همه اینها سعی دارند تا به هایما اس 7 چهره قدرتمند تری ببخشند و جذابیت ماشین را دو چندان کنند و همچنین تفاوت این ماشین با مدل دنده ای کاملا مشهود باشد .

 

 هایما s7 توربوشارژر

 

در دراخل کابین ماشین هم سبک طراحی استفاده  شده همانند ظاهر خارجی ماشین است اما نکته آزار دهنده  کیفیت پایین متریال است که در کنار کیفیت پایین ساخت و مونتاژ کاملا توی ذوق میزند که البته در مدل توربو سعی کرده اند این ماشین را ارتقا کیفی دهند ولی هنوز هم از نظر کیفیت و جنس متریال استاندارد مطلوبی را این ماشین دارا نمی باشد ولی نسبت به جک اس 5 و ماشین های رقیب هایما اس 7 توربو سطح تقریبا برابری دارد و اگر شاهد افزایش فروش این ماشین باشیم قطعا این ایراد های جزئی هم رفع می گردد . در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی هم در هایما اس 7 نسبتا تجهیزات خوب و کاملی به کار گرفته شده است و کاملا با جک اس 5 اتوماتیک توانایی رقابت دارد و امتیاز یکسانی هم دریافت می کنند .

 

 هایما s7 توربوشارژر

 

در بخش فنی  هایما اس 7 اتوماتیک توربوشارژر مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری است که توسط سیستم توربوشارژ تقویت شده است . این پیشرانه توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک ماشین با این ابعاد بر روی کاغذ مناسب است ولی از آنجایی که هایما هنوز در ساخت ماشین تازه کار است هایما اس 7 با وجود این حجم از تغییرات  فنی ماشین چندان سریعی نیست و 14 ثانیه طول میکشد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد . برای انتقال قدرت در هایما اس 7 توربو شارژ از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت کشور کره جنوبی استفاده شده است . در موتور گیربکس این ماشین سطح هماهنگی تقریبا خوب است و بخش فنی ماشین تقریبا خوب است ولی خب جک اس 5 از نظر مهندسی در ساخت ماشین کمی بهتر عمل کرده است و یک پله ماشین بهتری است .

 

 هایما s7 توربوشارژر

 

در بحث سیستم تعلیق هایما اس 7  توربو شارژ نسبت به هایما اس 7 معمولی برتری نسبی را دارد زیرا از سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ ماشین استفاده شده است که سواری ماشین را بهتر میکند و از حرکات گهواره ای و غیر منتظره ماشین میکاهد . از نظر فرمان پذیری ، ترمز ، سواری و ... هایما اس 7 توربوشارژر ماشین خوبی است و با جک اس 5 قابل مقایسه است و هر دو ماشین سواری و سطح رانندگی مناسبی دارند .

علاوه بر این ایرادات که در هایما اس 7 معمولی وجود داشت ولی اکنون در هایما اس 7 توربوشارژ سعی شده است تا اکثر آنان برطرف شود ایراداتی هنوز گریبانگیر ماشین های هایما مانند نا شناخته بودن در بازار با وجود تجربه فروش خوب هستند که نقطه ضعف این ماشین هستند ولی در کل اگر این موارد را کنار بگذاریم مابین ماشین های جک اس 5 و هایما اس 7 توربوشارژر تفاوت خیلیی بارزی وجود ندارد که بتوان به آن اشاره کرد و سطح کلی دو ماشین برابر هستند .

 

 هایما s7 توربوشارژر

 

نویسنده : ماشین 3

مطالب مرتبط



نظرات کاربران

  • user icon
    نویسنده : میثاق
    تاریخ : 1396/02/30

    مشخصات فنی هایما توربو شارژر کاملا غلط این ماشین 260 نیوتن متر گشتاور داره

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/08/16

      تو سایت ایران خودرو گشتاور 230 و قدرت 170 هست .

  • user icon
    نویسنده : Mehdo
    تاریخ : 1396/02/30

    تو سایت اصلی هایما قدرتشو 185اسب بخار زدن.

    • نویسنده : نیما
      تاریخ : 1397/04/05

      هایما خیلی طراحیش بد پشتش گنده تر از سرش.بره همین زشت شده کسی نمیخره جک اس بیش تر می‌خرن

  • user icon
    نویسنده : سعید
    تاریخ : 1396/03/19

    سلام علیکم
    بی سرو صدایی هایما توربو گیربکس پاور تک .موتور نسل قبل زنجیر تایم مزدای هایما و مصرف فوق العاده کمترش از جک و از همه مهمتر هندلینگ فوق العاده هایما مانند خودروهای سانتافه می باشد
    با تشکر

  • user icon
    نویسنده : مهدی برنجی
    تاریخ : 1396/03/29

    با سلام
    من جک اس ۵ توربو داشتم ولی وقتی با هایما اس ۷ توربو رانندگی کردم جک رو فروختم و هایما خریدم
    یکی از ایرادهای بزرگ جک این است که گیربکس اصلا با مکتور ست نیست و یک لرزش خیلی بد دارد

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/04/08

    سلام
    من هایما دارم توربو.
    الان که میبینم میگن شتابش 14است فکرکنم نویسنده این ماشینو تست نگرفته یا کپی پیست کرده.شتاب این ماشین زیر9ثانیه است حتی توسربالایی .از لحاظ مصرف بنزین مصرفش یه کم بالاست شتاب ثانویش فوق العاده است یعنی شمادرکمتر از17ثانیه میتونید 160سرعت بگیرید.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1396/04/11

    سلام
    ازنظر تجهیزات برتری با هایما توربو می باشد نویسنده اطلاعی از دوربین 360 درجه و کروز کنترل هایما نداشته ودر مورد شتاب بازم مشخصه نویسنده اصلا سوار هایما نشده چون شتابش زیر 10 ثانیه است و در تست مشخصه و من هر دو ماشینو سوار شدم از نظر نرمی و تکان ماشین روی دست اندازها هایما توربو نرمتره

  • user icon
    نویسنده : فرهاد
    تاریخ : 1396/04/24

    فروش عالی اس5 نشون میده مردم این خودرو را بر هایما ترجیح می دن. من هنوز هیچ کدوم و نخریدم ولی پس از خوندن این تحلیل جک و انتخاب می کنم. هنوز هیچی نشده ایران خودرو برای هایما فراخوان داده! کیفیت مونتاژ و موتورش گویا خوب نیست. تو فرومهای ماشینی هم مشتریانش راضی نیستن. ولی از جک راضی هستن.

    • نویسنده : اسفند54
      تاریخ : 1396/07/08

      .هایما توربو توی این قیمتها بی رقیبه.بدون شک..جک سوارا همه ناراضی از صدای موتور و نقص گیربکس..دارن میفروشند.زخم معدس.یه کم تحقیق بیشتر کن.

  • user icon
    نویسنده : رسول
    تاریخ : 1396/04/29

    دوستان عزیز من یک سال جک اس داشتم و الان یک ماهه هایما خریدم اصلا قابل مقایسه نیست این ماشین با ماشینای هم کلاس خودش چه تو اپشن و چه تو قدرت و شتاب .خیلی خوبه واقعا خوبه . جک اس باید خیلی تلاش کنه تا به هایما توربو برسه . دوستانی که هایما رو سوار نشدن لطفا اظهار نظر الکی نکنن. من نمیدونم چرا بعضی الکی حق الناس به گردنشون میزارن

  • user icon
    نویسنده : حمید
    تاریخ : 1396/05/05

    سلام دوستان تو راخدا یکی حرف درست بزنه تا متوجه بشیم کدام یکی از این دو خودرو بهتره مردم را گیج نکنید

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1396/05/07

      وارد جزییات نمی شوم چون به اندازه کافی دوستان در مورد خصوصیات هر یک صحبت کرده اند . در نهایت برای سواری هایما توربو بهتر است ولی اگر بخواهی بعدا بفروشید بازار جک را فعلا ندارد .

    • نویسنده : rasool
      تاریخ : 1396/05/16

      دوست من تو خرید هایما توربو تعلل نکن .قول میدم پشیمون نشی و لذت ببری از سواریش . من که عاشقش شدم قبلا یک سال جک داشتم ولی قیاسش هم اشتباهه جک اس کجا و هایما توررربو کجا هم تو اپشن هم هندلینگ و سواری و هم مصرف سوخت و شتاب و خیلی دوست داشتنیه سواریش لعنتی . اصلا خستگی نداره این ماشین

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/05/09

    اولا هایما توربو ۱۸۴ اسب بخار دارد
    دوما صفر تا صد با ۸ ثانیه پر میکند
    سوما هایما s7 توربو اتومات خیلی از جک s5 بهتره هم از نظر قدرت،شتاب،گشتاور . چرا اطلاعات ایقدر غلط به مردم میدن؟؟

  • user icon
    نویسنده : بهنام
    تاریخ : 1396/05/12

    من جک رو من توسان داشتم بعد جک و بعد هایما توربو روندم سریع جک رو رد کردم هایما ثبت نام کردم آقا این ماشین فوق العاد بهتر از اون توسانه سواریو شتابش دنده ها عالی عوض میشه با گیربکس عالی پاور تک کره امکانات همه تو جک آپشنه و باید بعدا کلی پول بدی مثلا دیلایتو کروزو ... نصب کنی که هایما همشو داره و خیلی محصول عحیبیه از ایران خودرو واقعا جای تحسین داره برای اولین بار ازین شرکت و البته تماما این ماشین مزداست

  • user icon
    نویسنده : rasool
    تاریخ : 1396/05/16

    دوستان این مقایسه اطلاعات مربوط به هایما 2000و به هایما توربو ربطی نداره اصلا و مشخصات هایما توربو خیلی متفاوته با این اطلاعات اشتباه که اینجا ثبت شده . من هایما توربو دارم الان دو ماهه و خیلی خوبه . به جرات میگم بعد از امتحان همه شاسی ها و کراس اورهای بازار ایران بهتون قول میدم تا 250میلیون هیچ ماشینی حریف شتاب و سواری این ماشین نیست و با ارامش انتخاب کنید هایما رو . خیلی عالیه و لذت بخشه . واقعا از ایران خودرو بعیده اما قول میدم پشیمون نخواهید شد از انتخاب این ماشین .همه اطلاعات موجود روی نت از هایما توربو اشتباهه و اون قیاسها مال هیما 2000 است و هایما توربو فوق العادس قدرت و شتاب و هندلینگ

    • نویسنده : بی طرف
      تاریخ : 1396/05/18

      رسول جان و همه اونایی که نظر میدید با عرض ادب لطفا جوری نظر بدید که بعدا خودتون میخونید خندتون نگیره ، همین

  • user icon
    نویسنده : پناهی
    تاریخ : 1396/05/18

    از دوستان گرامی خواهش میکنم در مورد هیما اطلاعات درستی بدهند .من می خواهم ثبت نام کنم ولی با یکسری مطالب که هست کمی تردید

  • user icon
    نویسنده : آرتا
    تاریخ : 1396/05/22

    خداوکیلی اگه هر دو ماشینو سوار نشدید نظر ندید مردم گمراه نکنید 2سال پیش ميخاستم جک دنده ای بخرم از بس ازش بد نوشته بودند منصرف شد الانم قیمتش رفته بالا حالا بین جک هايما موندم .کسی که هر دو سوار شده لطفا راهنمای کنه

  • user icon
    نویسنده : یوسف
    تاریخ : 1396/05/25

    تقریبأ ۵ ماهه هایما توربو دارم
    قدرت موتور توی سربالایی عالیه
    ولی یه معایبی هم داره که مربوط به مونتاژه
    صدای قیژ ترمز دستی
    ، صدای چرق چرق از جلو داشتبرد ،
    صدای لقی سوپاپ انگار داری دنده مرده میرونی
    نبود فیلتر هوا در بازار
    ولی درکل ماشین خوبیه
    معایبشم از معایب جک خیلی کمتره

    • نویسنده : Ali
      تاریخ : 1396/07/17

      این مشکل ماشین که میگی انگار دنده مرده حرکت میکنه چون موتور صفره طبیعیه از منم اینطور بود بعد درست شد ماشین هایما اولا زنجیر تایمه دومم گیربکس کاملا با موتور هم خونی داره سومن 185 اسبه بعد دی لایت داره 0 تا 100 خودم تو 7 ثانیه زدم با این ماشین بعد تنها ماشین هست که شاسی ماشین های suv رو داره از نظر نرمی از جک نرم تره صدای موتور اصلا داخل کابین نمیاد تو جاده خاکی صدای سیستم تعلیق مثل جک که تق تق صدا میده اصلا صدا نمیده نقطه کور کمتری داره از نظر رانندگی با هایما کمتر خسته میشی وقتی 8 ساعت رانندگی میکنی

  • user icon
    نویسنده : عليرضا
    تاریخ : 1396/05/28

    دوستان سلام من اسپورتج سوارشدم جك هم سوارشدم هايما توربو هم سوار شدم فقط اينو بگم هايما توربو فوق العاده ازهمه لحاظ... تعلل نكردم نسبت به قيمتش عاليه چندماهه خريدم عاليه....

  • user icon
    نویسنده : سیامک
    تاریخ : 1396/06/08

    سلام جک تو این چهار ماهی که سوارم سواریه خوبی داره مشکل خاصیم نداره به غیر از مصرف بنزین

  • user icon
    نویسنده : shahab
    تاریخ : 1396/06/20

    سلام دوستان
    من خودروی جک دارم خیلی عالی هستش و غیر از مصرف سوخت هیچ مشکل خاصی نداره

    • نویسنده : اسفند54
      تاریخ : 1396/07/08

      بذاریه مدت بگذره....بعد قیافت دیدن داره...😂😂😂
      پولتو ریختی سطل آشغال ...😂😂

  • user icon
    نویسنده : مسعود اصغرپور
    تاریخ : 1396/07/14

    از لحاظ فنی کیفیت هردو خودرو مثل همه و خرابی شون هم در حد خودروهای ایرانی است. ولی مصرف سوخت شون زیاده و به اعداد ارائه شده توسط کارخانه اعتماد نکنید.در مقایسه قیافه جک زیباتره و کیفیت داخلیش بهتره.
    جفتشون نسبت به قیمت شون خوبند ولی قابل مقایسه با کره ای ها وژاپنی ها نیستند
    برای خرید خودرو خودتون رو معطل سایت ها نکنید چرا که نود درصد نظرات توسط کسانی نوشته میشه که حتی یکبار داخل این خودروها رو از نزدیک ندیدند یا فقط متعصبانه نظر میدن لطفا برید خودروها رو از نزدیک ببینید و از تعمیرکاران نمایندگی ها تحقیق کنید.

  • user icon
    نویسنده : میلاد
    تاریخ : 1396/08/01

    من میخوام هایما اس7 توربو بخرم .. میخواستم از کسانی که این ماشین رو خریداری کردن و الان سوار میشن بنده رو در مورد مشخصات فنی و کیفیت رانندگی ماشین و نرمی و رانندگی در جاده و شتابش بنده رو راهنمایی کنند ... ممنون میشم به ایمیل بنده پیام بدید تا اطلاعاتتون رو در مورد این ماشین در اختیارم بگذارید ...
    ahmadir619@gmail.com

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1396/08/07

    قطعا هایما توربو انتخاب خیلی بهتری از جک توربو هستش به این دلیل که اولا قیمت پایینتری داره و دوما پشتیبانی ایرانخودرو رو داره ، راجب شتاب هم خیلی کمتر از 14 ثانیه هستش و حدود 7-8 ثانیه به 100 میرسه که واسه ماشینی با این وزن و هیکل عالیه

  • user icon
    نویسنده : مهرداد
    تاریخ : 1396/08/23

    والا من که این وسط موندم حرف کیو قبول کنم.ولی نظرم روجکه تا الان به این دلیل که اولا مموری صندلی داره وموتور مقتدرتره ونوع گیربکسش هم جدیدتره وطراحی داخلش خوبه وآمپرش خشگلتره.ولی به خاطر کروز وپارکابی بغل ودوربین۳۶۰ درجه هایما دودلم

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1396/08/23

    من به شخصه واقعا نتونستم متوجه بشم کدوم ماشین بهتره....هرکس میخواد بازار ماشین خودشو داغ کنه
    من از هر جک سوار و هایما سواری که پرسیدم از ماشینا راضی بودن واقعا باید سنگ کاغذ قیچی کرد چون هیچکس از روی کمک نظری نمیده !!!!

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/09/07

    در برتری اس ۷ توربو شارژ همین بس که قیمتش در چین 146 هزار یوان است یعنی هم رده با توسان ۲۰۱۷ ولی جک اس ۵ قیمتش 99هزار یوان به نظرم ایران خودرو فعلا داره هایما توربو رو جا میندازه تا بعدا قیمتشو ببره خیلی بالاتر گول حرفهای تبلیغات برندهارو نخورید و عاقلانه نظر بدید.... بعضیها چون خودشون یه برندی رو دارن انگار حتما باید تعریف کنن!!!!!!!!!

  • user icon
    نویسنده : aj725
    تاریخ : 1396/09/09

    سلام دوستان.
    من اول آذر 96 هایما توربو رو تحویل گرفتم. سواری عالی داره . شتاب خوبی داره که آدمو به وجد میاره. امکاناتش خدایی عالیه. صندلی چرمی مشکی و آجری خوب با هم مچ شدن. گیربکس و سیستم تعلیقش معرکه س. ترمز هم عملکرد بی نقصی داره. سیستم صوتی و جی پی اس هم قابل قبوله. من که از خریدم خدایی راضیم. وقتی شما باید برای ساندرو 50 تا 60 میلیون پول بدی که نه امکانات خاصی داره و نه شاسی بلنده.. نباید تو خرید هایما توربو شک کنی. عالیه.عالی.

  • user icon
    نویسنده : مصطفی
    تاریخ : 1396/09/22

    با عرض سلام وادب خدمت همگی دوستان.من تمام اظهار نظرات را با دقت خوندم. واقعا بین خرید جک اس5 و هایما توربو موندم. از عزیزان خودم میخام من را بهتر راهنمایی کنن. سپاس

  • user icon
    نویسنده : عباس
    تاریخ : 1396/10/22

    سلام
    من درحدوددوسال ونیم جک اس پنج دنده ای داشتم وحدودیکصدوده هزار کیلومتر راه رفتم ازروزاول صدای گیربکس این ماشین زیاد بودودرمصرف بنزین درجاده ۱۰ودرشهر۱۲میباشد
    وشتاب درحدود ۱۳به بالا میباشدولی ماشین هیچگونه اذیتی نکرد.ودرمدت یک ماه تحقیق متوجه شدم هایما توربوخیلی بهتر.صدای کابین درجاده وخیابان خیلی از جک عایق کاریش بهتر ‌کم صداتر میباشدودر جک موقع شتاب اولیه بخصوص اگر زمین رطوبت داشته باشد چرخها لرزش شدیدی ایجاد می‌کند وماشین بیدفعه تکان شدیدی می‌خورد.بااین حال خرید ماشین به نگرش انسان ومیزان استفاده خودرو،سلیقه ومقدارپولی که داری بستگی داردوباید ما به همدیگرهمفکری بدهیم واحترام به سلیقه افرادبگذاریم.

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1396/10/29

    در برتری هایما همین بس که موتورش 200 سی سی کمتره و قدرتش اندازه جک اس 5 توربو هستش من مهندس مکانیک هستم و این اختلاف یعنی مهندسی بهتر بی برو برگشت در هایما حالا خود دانید

    • نویسنده : مهدی
      تاریخ : 1397/01/16

      آقای مهندس مکانیک
      تکنولوژی را با قدرت و گشتاور نمی سنجن!
      هر دو موتور از تکنولوژی به نسبت قدیمی استفاده میکنن و به علت بوست توربو بیشتر، اختلاف قدرت دارن
      تکنولوژی موتور بالاتر میخوای برو سراغ چانگان یا هایما s5 که تزریق مستقیم سوخت دارن

    • نویسنده : احسان
      تاریخ : 1397/05/24

      سلام
      احتراما با نظر آقا مهدی موافقم ب این دلیل ک خروجی گشتاور و توان ی موتور به خیلی از فاکتورها از جمله سیستم زمان بندی سوپاپها،تعداد سوپاپها، حجم موتور،آرایش سیلندرها، هماهنگی موتور و گیربکس، اختلاف سطح از دریا، تنظیم بودن موتور، نوع سوخت، کیفیت و تکنولوژی روغن و فیلترها، قدرت و کیفیت سیستم کامل توربوشارژ، نوع گیربکس و.... بستگی دارد. لذا نمیتوان فقط بر اساس حجم موتور اظهار نظر کرد. بطور مثال ب ام و 328 از موتور 2000 در حدود 245 اسب توان گرفته یا تویوتا جی تی 86 ک با موتور 2000 و بدون توربو شارژ 200 اسب قدرت دارد
      بنابراین جهت راهنمایی دوستان عزیز عرض می کنم چون گیربکس جک اس 5 دو کلاچه هست و برای شتاب گیری نمیتوان ب طور همزمان از گاز و ترمز استفاده کرد ولی در مقابل چون گیربکس هایما از نوع معمولی هست شتاب اولیه خیلی بهتری دارد. البته مزیت گیربکس دوکلاچه هم سرعت و نرمی بیشتر تعویض دنده هاست.
      در کل هر دو خودرو در یک سطح هستند(به طور متوسط)
      بیشتر سلیقه شخصی میتونه باعث تصمیم نهایی بشه

  • user icon
    نویسنده : محمد
    تاریخ : 1397/01/04

    سلام دوستان خوب وخریداران خودرو چینی باید بعرضتون برسونم من تقریبا یکساونیم هستش که خودرو جک اتوماتیک اولین دوره بوده خریدم والان حدود ۴۰۰۰۰ کیلومتر باهاش راه رفتم واقعا از لحاظ شتاب ‌ترمز وبی سروصدایی ونرم کارکردن خودتو ومتریال کیفیت به نسبت عالی داره وتا حالا کوچکترین اذیتی نداشته ضمن اینکه این خودرو دارای ترمز برقی هستش که واقعا عالیه هارمان وخیلی از برندای دیگه ندارن صندلیاش ارگونومی خوبی با پشت سری فعال داره که تو خیلی از خودروهای برندش ندارن این خودرو دارای سی دی که تا الاندوبار از طرف شرکت ابدیت شده ‌ترمز برقیش وقتی کمربندی میبندی ودر حالت Dقرار میگیره با کمی گاز از حالت ترمز دستی بیرون میاد ‌نیازی به فشردن شصتی نداره درکت قدرت پرشتاب بی نظیری داره بدون کمترین صدای موتور واتاق تا حالا که اینطور بوده درمورد مصرف بنزین کمی زیاده اگه بلد باشین پرکار حرکت ندید ماشینی مصرفشان کنترل میشه البته منکر اینم نیستم هایماهم ماشین نسبتا خوبی زده ولی واقعا به پای جک نمیرسه

  • user icon
    نویسنده : اسی
    تاریخ : 1397/01/15

    من قبل از هایما اس۷ یکسال جک اس۵ داشتم و ۳ ماهه هایما s7توربو خریدم این ماشین همه امکانات یه ماشین ۳۰۰ میلیونی رو داره ازجمله رادار در مجموع خیلی راضی هستم کسانی میتونن نظر بدن که سوار هردو ماشین شدن و تفاوت رو حس کردن

  • user icon
    نویسنده : جواد
    تاریخ : 1397/02/24

    سلام من هایما اس هفت توربو دارم
    خیلی خیلی راضی هستم
    اصلا متوجه دنده عوض کردن ماشین نمیشم
    نه ضربه داره نه مکس بین تعویض دنده
    موتور و گیربکس باهم مَچ هستند

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/03/17

    سلام.لطفا کسی که هایما اس 7 توربو داره بگه چطور ماشینیه.من تو خريدش موندم.میشه راهنمایی کنین که آیا ماشین خوبی هست یا نه؟!ممنون ميشم.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/04/11

    بسیار ماشین عالیه من خودم دارمکیفیت موتور توربوش عالیه ضاهر اپشنشم رابسیار خوبه . هرکی بگه بده دیوونس

  • user icon
    نویسنده : نوید
    تاریخ : 1397/05/22

    سلام
    الان بین این دو ماشین کدوم بهتره ؟ من بین هایما و جک موندم کدومو بخرم

  • user icon
    نویسنده : ساحل
    تاریخ : 1397/05/31

    لطفا راهنمایی کسایی که هایما داشتن راهنمایی کنن
    من الان بین خرید جک و هایما s7 توربو موندم
    جک از لحاظ ظاهری خیلی سر تر از هایماس اما خب خیلیا هم میگن هایما خیلی بهتر از جکه و امکانات رفاهی هایما خیلی بهتر از جکه ولی من شنیدم ترمز هایما ضعیفه!ایا جک هم اینطوریه؟
    الان موندم کدومو بخرم لطفا راهنمایی کنین

    • نویسنده : علی
      تاریخ : 1397/06/21

      دوست عزیز سواری هایما مثل سواری ماشین های ژاپنی هست و کاملا گیربکس و موتور با هم مچ هستند و کوچکترین صدا یا لغزشی در اور کردن ندارد . توی جاده هم رقیب ماشینهای بالای ۵۰۰ تومان هست مثل پرادو یا کیا . در خرید هایما شک نکن در ضمن خدمات پس از فروشش هم عالیه با اینکه گارانتی ایران خودرو هست ولی نوع برخوردشون برای اتومبیلهای وارداتی زمین تا آسمون فرق داره با ماشینهای تولید داخل . من ۲ ماهه این ماشینو دارم و از روز روزی که خریدم باطریش کمی مشکل داشت و وقتی تماس گرفتم با شرکت بلافاصله اومدن به منزل من و باطری رو عوض کردن و یه دونه نو دیگه دادن بهم بدون هیچ پرسش و پاسخی .

  • user icon
    نویسنده : مهدی
    تاریخ : 1397/09/08

    با سلام من جدیدا جک s5 صفر از بازار آزاد خریدم ودر عرض یک هفته بیش از دو هزار کیلومتر در شهر و جاده های بیرون شهر رانندگی کردم فرمان بسیار نرم ، ترمزها بسیار مطمئن ، داخل کابین بسیار بیسرو صدا ، هنگام رانندگی اشرافیت بسیار خوبی روی ماشین هست ، شتاب بسیار خوبی هنگام سبقت گرفتن دارد ، ترمز دستی برقی مطمئنی دارد ، جلو داشبورد و کنسول بسیار زیبا و جذاب است ، رانندگی با جک s5 بسیار لذت بخش است البته من هایما7سوار نشدم شاید آن هم همین ویژگیها را داشته باشد .

  • user icon
    نویسنده : سید
    تاریخ : 1397/09/20

    سلام دوستان
    من حدود 6 ماه هست که جک اس 5 اتومات تحویل گرفتم و 13000 تا روندم. در کل ماشین خیلی خوبیه ولی اخیرا تو بارندگی شدید به مشکل بزرگی برخوردم. تو اتوبان با سرعت 100 در بارندگی یا زمین خیس ماشین به شدت لیز میخورد و اصلا تعادل نداشت در حالیکه پراید و پژو تو همون شرایط راحت 100 تا بیشتر میرفتن. راستش ماشین از چشمم افتاد. میخوام ببینم آیا این مشکل رو تمام suv ها دارن؟ آیا هایما اس 7 هم این مشکل رو داره؟ لطفا بیطرفانه من رو راهنمایی کنید.

  • user icon
    نویسنده : شیخ حسن
    تاریخ : 1397/09/23

    سلام هموطنان عزیز الا برکت الله
    دعوا نگیرید ما اینجا هستیم
    والا خارجه که رفته بودیم آنها بی ام دبلیو و بنز سوار بودن اینقدر کل کل نداشتن
    البته اینم خوبه سرگرم باشید
    الله برکت الله
    لطفا الان نیاین بگید اول برو غلط املایی بگیر بعد ادای شیخ حسن رو در بیار من خودمم به خدا خودمم باور ندارید...

  • user icon
    نویسنده : Jaber
    تاریخ : 1397/10/28

    شتاب هایما۹ثانیه
    دوربین ۳۶۰ و ظاهرش تغییر کرده تو توربو. در ضمن سیستم تعلیق هم مستقل شده و یکی از بزرگترین فرقش با هایما معمولی قدرت موتور جدیدش هست که طراحی مزدا و گیربکس شش دنده که ساخت شرکت کره‌ای هست و کاملا محسوسه .خدمات خوب ایران‌خودرو رو هم نباید برای این ماشین نادیده گرفت یه ضعفهایی داره
    ولی قابل مقایسه با هیچ خودروی چینی نیست.

  • user icon
    نویسنده : علی
    تاریخ : 1397/11/15

    باسلام خدمت دوستان
    تولیدهایما s7 ازچه تاریخی شروع شده ؟

  • user icon
    نویسنده : محسن
    تاریخ : 1397/12/10

    هایما کمپانی بی نام و نشان چینی ماشین خوبی زده
    ولی در نظر داشته باشین جک با تیراژبالای فروش نشون داده بهترین انتخاب بین مردم بوده
    هر چیزی خریدید به فکر فروشش باشید
    مطمئنا جک بازار فروش فوق العاده ای داره

  • user icon
    نویسنده : مهیار
    تاریخ : 1398/05/05

    سلام خواستم به اطلاع دوستان برسونم خیلی دلتون را به ایران خودرو خوش نکنید اولا تمام نمایندگیهای ایران خودرو به هایما سرویس نمیدن و فقط در هر شهر تعدادی پایلوت هستند لطفا یک سری به نمایندگیها بزنید متوجه میشید که قطعات و لوازم 206 و سمند و دنا هم پیدا نمیشه چه برسه به هایما مثلا کالیپر لنت دنا مثلا کمپرسور 206 و.....

  • user icon
    نویسنده : امیر
    تاریخ : 1399/03/19

    دوستان من بالاخره کدوم رو بگیرم

  • user icon
    نویسنده : سید
    تاریخ : 1399/05/19

    سلام دوستان
    من سه سال هست جک دارم و علت اصلی انتخابم ظاهر زیباترش بود (البته نظر شما هم محترم است).
    مشکل خاصی نداره غیر از مصرف سوخت ترکیبی صدی 12 لیتر.

  • user icon
    نویسنده : هادی
    تاریخ : 1401/01/05

    به نظرمن متریال داخلی هایما بسیار ضعیف هست و زود از بین میره مثل چرم دور دنده و غیره از لحاظ موتوری هم هردو دریک سطح هستند چه بسا جک کمی بهتره. از لحاظ اپشن هرکدوم برتری خودشونو دارن که قابل تهیه هستند ولی ترمز پارک برقی برای هایما موجود نیست وداخل اتاق هایما بسیار زیباتر تر از هایما هست وظاهر بیرون هایما خیلی یوقور وبد ترکیب هست

ثبت نظر

نظرات شما بعد ار تایید مدیر در سایت نمایش داده خواهد شد

loading